abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47016745
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 15:03 schreef Sant het volgende:

[..]

wat is een bosmongool???

ik praat de actie van TS niet goed... ik reageer op het geblaat...

zoals eerder gepost: IK RIJ NIET ALS K NOG MOET DRINKEN... maar om ts nu uit te maken voor van alles en nog wat...

ZIJ DIE VRIJ IS VAN ZONDE, WERPE DE EERSTE STEEN! (met dank aan ...... , want ik kende hem niet meer helemaal ;p)
Mij dus

En schreeuw niet zo.

rij je ook niet als je gedronken hebt? ( want daar gaat het om namelijk?)
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  woensdag 7 maart 2007 @ 15:05:09 #102
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_47016773
Alcohol moeten ze helemaal bannen in het verkeer. Er gebeuren zat ongelukken waardoor regelmatig een onschuldige passant bij betrokken raakt.
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
  woensdag 7 maart 2007 @ 15:08:07 #103
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_47016887
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 15:04 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Mij dus

rij je ook niet als je gedronken hebt? ( want daar gaat het om namelijk?)
Mijn dank is groots!! biertje??

nee ik rij ook niet als k gedronken heb... en dat heeft meer dan eesn geresulteert in het laten staan van de auto en smorgens voordat je weg moet te voet terug om he op te halen...
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 15:05 schreef vinnieboy het volgende:
Alcohol moeten ze helemaal bannen in het verkeer. Er gebeuren zat ongelukken waardoor regelmatig een onschuldige passant bij betrokken raakt.
mee eens... daar zijn taxi's / fiets / BOB voor
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
  woensdag 7 maart 2007 @ 15:16:25 #104
168840 Sant
pi_47017173
ff roken, brb :p
pi_47017198
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 15:04 schreef Five_Aces het volgende:
180 rijden is bij de wet ook een misdrijf volgens mij en de topics "wat is het hardste wat je ooit gereden hebt" lopen ook goed
Dus jouw criterium is dat als een topic goed loopt dan is het wel ok maatschappelijk gezien?
Het feit dat er nog steeds te veel dronken mensen achter het stuur zitten die anderen aanrijden en kapot rijden is in feite ondergeschikt, hey als we maar een stel goedlopende topics hebben is dat best aanvaardbaar.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  woensdag 7 maart 2007 @ 15:19:58 #106
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_47017283
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 12:13 schreef RoodWitBlauw het volgende:
okee..
had een bakkie teveel op.. maar moest ff wat doen .. had eignelijk ook de fiets kunnen paken..

maarja.. en ja.. bespaar me het commetaar.. of jullie nooit een fout hebben begaan
Dit is nou een van de dingen die me niet zal gebeuren: gepakt worden in het verkeer met alcohol. Voor de rest: ik mag al 'Koos' zeggen!
pi_47017415
Rond de 350 euro boete, 3 tot 6 maanden rijontzegging en een EMA-cursus. Dat is wat je kan verwachten.

(Spreek helaas uit eigen ervaring).
X
X
X
  woensdag 7 maart 2007 @ 15:24:58 #108
8428 Racemol
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_47017431
ik vind de opmerking van Sant hilarisch "Ik rij niet als ik nog moet drinken"
Wat een onzin, een signature..
  woensdag 7 maart 2007 @ 15:28:32 #109
168840 Sant
pi_47017582
Wat is een KOOS???
  woensdag 7 maart 2007 @ 15:29:33 #110
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_47017627
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 15:28 schreef Sant het volgende:
Wat is een KOOS???
Spee.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  woensdag 7 maart 2007 @ 15:31:56 #111
168840 Sant
pi_47017712
ik snap

thanks
  woensdag 7 maart 2007 @ 15:39:13 #112
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_47017972
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 12:21 schreef melluk het volgende:

[..]

aha weet je...
die limiet is gesteld vanwege het feit dat de regelgevers hier in Nederland het plezier van een biertje niet de mens willen onthouden. Dus hebben ze er een limiet aangesteld. Het liefst willen ze dat er totaal GEEN alcohol genuttigt is als men gaat rijden. Dit vonden ze echter niet haalbaar dus vandaar de limiet.
Elk biertje beinvloedt je rij gedrag al...dus wat jij zegt dat het gemiddelde misschien wel per ongeluk een keertje hoog is uitgevallen...bull shit, je moet gewoon geen slok alcohol gedronken hebben als je rijdt.
Nee, ze hebben di limiet aangehouden omdat de limiet op nul stellen nog veel meer problemen met zich meebrengt...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  woensdag 7 maart 2007 @ 15:40:41 #113
168840 Sant
pi_47018012
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 15:39 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Nee, ze hebben di limiet aangehouden omdat de limiet op nul stellen nog veel meer problemen met zich meebrengt...
daar heb k nog nooit zo over nagedacht... t zou wel goed zijn voor de staatskas en wellicht een oplossing voor t fileprobleem!!
  woensdag 7 maart 2007 @ 15:48:44 #114
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_47018297
quote:
180 rijden is bij de wet ook een misdrijf volgens mij en de topics "wat is het hardste wat je ooit gereden hebt" lopen ook goed

Alcohol en verkeer is natuurlijk een nogo maar soms is het wel heel verleidelijk. Ik heb eens een uur lang in de regen voor een uitgaansgelegenheid staan wachten op een taxi die niet kwam. Als je dan ook nog eens in een kutgat woont waar geen andere taxi's beschikbaar zijn dan beginnen die autosleutels wel te branden in je broekzak kan ik je vertellen, en 10 km gaan lopen schiet ook niet echt op.
bij mijn weten is 180 rijden geen misdrijf. Het is volgens mij een overtreding die niet meer volgens de wet van mulder wordt behandeld maar strafrechterlijk...maar blijft een overtreding...
pi_47018442
quote:
...en 10 km gaan lopen schiet ook niet echt op.
Fietsen? Heenweg is misschien minder maar beschonken terugfieten is altijd leuk
  woensdag 7 maart 2007 @ 15:52:42 #116
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_47018458
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 15:17 schreef Lucille het volgende:

[..]

Dus jouw criterium is dat als een topic goed loopt dan is het wel ok maatschappelijk gezien?
Het feit dat er nog steeds te veel dronken mensen achter het stuur zitten die anderen aanrijden en kapot rijden is in feite ondergeschikt, hey als we maar een stel goedlopende topics hebben is dat best aanvaardbaar.
Nee jij snapt het niet. TS stelt een vraag en krijgt 2 pagina's (inmiddels 3) antwoorden dat het wel een misdrijf is en bla bla (oa door Geelhoed). Dat weet hij zelf ook wel voor de bijdehandjes hij wil alleen weten wat de consequenties zijn. Vergelijk met het "snelheidstopic" is alleen dat Fok het dan wel allemaal leuk en geweldig vind en bij zoiets komen er 2 pagina's moraalridders langs. Denk dat hij ze lesje wel leert na een dikke bekeuring + rijontzegging.

Voor iemand die als ondertekst smartass heeft begrijp je de context erg slecht

Ik zeg namelijk in de 2de alinea dat het juist niet maatschappelijk ok is, maar ik me wel voor kan stellen dat het onder omstandigheden nog steeds gebeurd.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  woensdag 7 maart 2007 @ 15:55:53 #117
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_47018574
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 15:52 schreef Jimmeh het volgende:

[..]

Fietsen? Heenweg is misschien minder maar beschonken terugfieten is altijd leuk
Ik neem geen fiets in de kofferbak mee omdat je er op rekent dat je dmv een taxi gewoon naar huis kan.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  woensdag 7 maart 2007 @ 15:57:29 #118
168840 Sant
pi_47018631
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 15:52 schreef Five_Aces het volgende:

[..]

Nee jij snapt het niet. TS stelt een vraag en krijgt 2 pagina's (inmiddels 3) antwoorden dat het wel een misdrijf is en bla bla (oa door Geelhoed). Dat weet hij zelf ook wel voor de bijdehandjes hij wil alleen weten wat de consequenties zijn. Vergelijk met het "snelheidstopic" is alleen dat Fok het dan wel allemaal leuk en geweldig vind en bij zoiets komen er 2 pagina's moraalridders langs. Denk dat hij ze lesje wel leert na een dikke bekeuring + rijontzegging.

Voor iemand die als ondertekst smartass heeft begrijp je de context erg slecht

Ik zeg namelijk in de 2de alinea dat het juist niet maatschappelijk ok is, maar ik me wel voor kan stellen dat het onder omstandigheden nog steeds gebeurd.
you just hit the HOMERUM!! eindelijk.... iemand die t door heeft!!!
  woensdag 7 maart 2007 @ 16:15:57 #119
35189 Troel
scherp en bot
pi_47019316
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 15:03 schreef Sant het volgende:

ZIJ DIE VRIJ IS VAN ZONDE, WERPE DE EERSTE STEEN! (met dank aan ...... , want ik kende hem niet meer helemaal ;p)
Wie van ulieden zonder zonde is werpe de eerste steen

Jezus was zijn naam.

Tja, en rijden met drank op is niet slim/dom/onverantwoord/onnadenkend, maar ja, TS heeft er al wel van geleerd. Je niet aan de voorgeschreven snelheid rijden is ook niet slim/dom/onverantwoord/onnadenkend, maar dat doen we ook allemaal wel.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 7 maart 2007 @ 16:19:30 #120
168840 Sant
pi_47019436
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 16:15 schreef Troel het volgende:

[..]

Wie van ulieden zonder zonde is werpe de eerste steen

Jezus was zijn naam.
DAT was hem jah!

jezus...jezus.... heb k ook wel eens van gehoord geloof ik
pi_47020288
ik heb 1 keer naast een zatlap gezeten(=neef) die mij dus in de auto naar huist bracht.

Achteraf was dat best wel stom van me, maar het was wel de enige manier om thuis te komen.
Don't shoot me, i'm just the guitar player
HOME
OTOO
pi_47020912
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 12:14 schreef steve2003 het volgende:
Wat een gezeik mensen. Ik weet niet of er hier iemand is die zelf een acohol meet dinges heeft, maar ik heb er een. Een alcohawk, die ook gebruikt wordt door de Franse politie (Nederlandse weet ik niet)... Maar geloof mij, wat je overal leest zijn gemiddeldes, het kan soms ineens heel erg oohg uitvallen... Hiij hoeft maar 2 of 3 biertjes op te hebben (wat tot een jaar geleden legaal was), en er moet iets van alcohol in je eten gezeten te hebben en je bent als de sjaak.... Of ga maar eens rijden de dag nadat je een avondje goed gedronken hebt, dan valt het ook cht niet laag uit hoor!

dus kap ff met dat gezeik op die jongen
Moet je eens zien hoe bovenstaande mening plots zal veranderen als een dierbare voor je neus op de weg ligt omdat een idioot het nodig heeft gevonden met een slok te veel achter het stuur te kruipen.

Ik neem dat je jezelf dan nog steeds af gaat vragen "Hij zal wel iets gegeten hebben waar wat in heeft gezeten" ... laat ik maar niet zeiken....

pi_47021896
Wat mijn ouders zeggen:

Je mag altijd de auto mee als je wilt (heb nog geen eigen auto, is ook te duur) zolang je die dag/avond maar niet drinkt, ben je dit wel van plan dan geen auto.

Hier ben ik het meer dan mee eens.
pi_47022837
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 15:57 schreef Sant het volgende:
you just hit the HOMERUM!!
Een erg mooie verspreking
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  woensdag 7 maart 2007 @ 18:13:10 #125
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_47023473
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 17:23 schreef sandertjuh het volgende:
Wat mijn ouders zeggen:

Je mag altijd de auto mee als je wilt (heb nog geen eigen auto, is ook te duur) zolang je die dag/avond maar niet drinkt, ben je dit wel van plan dan geen auto.

Hier ben ik het meer dan mee eens.
Bedankt voor de mededeling.

Ts=niet slim, maar gebeurt is gebeurt en niet meer doen
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')