Mij dusquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:03 schreef Sant het volgende:
[..]
wat is een bosmongool???
ik praat de actie van TS niet goed... ik reageer op het geblaat...
zoals eerder gepost: IK RIJ NIET ALS K NOG MOET DRINKEN... maar om ts nu uit te maken voor van alles en nog wat...
ZIJ DIE VRIJ IS VAN ZONDE, WERPE DE EERSTE STEEN! (met dank aan ...... , want ik kende hem niet meer helemaal ;p)
Mijn dank is groots!! biertje??quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:04 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Mij dus![]()
rij je ook niet als je gedronken hebt? ( want daar gaat het om namelijk?)
mee eens... daar zijn taxi's / fiets / BOB voorquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:05 schreef vinnieboy het volgende:
Alcohol moeten ze helemaal bannen in het verkeer. Er gebeuren zat ongelukken waardoor regelmatig een onschuldige passant bij betrokken raakt.
Dus jouw criterium is dat als een topic goed loopt dan is het wel ok maatschappelijk gezien?quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:04 schreef Five_Aces het volgende:
180 rijden is bij de wet ook een misdrijf volgens mij en de topics "wat is het hardste wat je ooit gereden hebt" lopen ook goed
Dit is nou een van de dingen die me niet zal gebeuren: gepakt worden in het verkeer met alcohol. Voor de rest: ik mag al 'Koos' zeggen!quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:13 schreef RoodWitBlauw het volgende:
okee..
had een bakkie teveel op.. maar moest ff wat doen .. had eignelijk ook de fiets kunnen paken..
maarja.. en ja.. bespaar me het commetaar.. of jullie nooit een fout hebben begaan![]()
Spee.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:28 schreef Sant het volgende:
Wat is een KOOS???
Nee, ze hebben di limiet aangehouden omdat de limiet op nul stellen nog veel meer problemen met zich meebrengt...quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:21 schreef melluk het volgende:
[..]
aha weet je...
die limiet is gesteld vanwege het feit dat de regelgevers hier in Nederland het plezier van een biertje niet de mens willen onthouden. Dus hebben ze er een limiet aangesteld. Het liefst willen ze dat er totaal GEEN alcohol genuttigt is als men gaat rijden. Dit vonden ze echter niet haalbaar dus vandaar de limiet.
Elk biertje beinvloedt je rij gedrag al...dus wat jij zegt dat het gemiddelde misschien wel per ongeluk een keertje hoog is uitgevallen...bull shit, je moet gewoon geen slok alcohol gedronken hebben als je rijdt.
daar heb k nog nooit zo over nagedacht... t zou wel goed zijn voor de staatskas en wellicht een oplossing voor t fileprobleem!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:39 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Nee, ze hebben di limiet aangehouden omdat de limiet op nul stellen nog veel meer problemen met zich meebrengt...
bij mijn weten is 180 rijden geen misdrijf. Het is volgens mij een overtreding die niet meer volgens de wet van mulder wordt behandeld maar strafrechterlijk...maar blijft een overtreding...quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:04 schreef Five_Aces het volgende:
180 rijden is bij de wet ook een misdrijf volgens mij en de topics "wat is het hardste wat je ooit gereden hebt" lopen ook goed
Alcohol en verkeer is natuurlijk een nogo maar soms is het wel heel verleidelijk. Ik heb eens een uur lang in de regen voor een uitgaansgelegenheid staan wachten op een taxi die niet kwam. Als je dan ook nog eens in een kutgat woont waar geen andere taxi's beschikbaar zijn dan beginnen die autosleutels wel te branden in je broekzak kan ik je vertellen, en 10 km gaan lopen schiet ook niet echt op.
Fietsen? Heenweg is misschien minder maar beschonken terugfieten is altijd leukquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:04 schreef Five_Aces het volgende:
...en 10 km gaan lopen schiet ook niet echt op.
Nee jij snapt het niet. TS stelt een vraag en krijgt 2 pagina's (inmiddels 3) antwoorden dat het wel een misdrijf is en bla bla (oa door Geelhoed). Dat weet hij zelf ook wel voor de bijdehandjes hij wil alleen weten wat de consequenties zijn. Vergelijk met het "snelheidstopic" is alleen dat Fok het dan wel allemaal leuk en geweldig vind en bij zoiets komen er 2 pagina's moraalridders langs. Denk dat hij ze lesje wel leert na een dikke bekeuring + rijontzegging.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:17 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dus jouw criterium is dat als een topic goed loopt dan is het wel ok maatschappelijk gezien?
Het feit dat er nog steeds te veel dronken mensen achter het stuur zitten die anderen aanrijden en kapot rijden is in feite ondergeschikt, hey als we maar een stel goedlopende topics hebben is dat best aanvaardbaar.
Ik neem geen fiets in de kofferbak mee omdat je er op rekent dat je dmv een taxi gewoon naar huis kan.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:52 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Fietsen? Heenweg is misschien minder maar beschonken terugfieten is altijd leuk![]()
you just hit the HOMERUM!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:52 schreef Five_Aces het volgende:
[..]
Nee jij snapt het niet. TS stelt een vraag en krijgt 2 pagina's (inmiddels 3) antwoorden dat het wel een misdrijf is en bla bla (oa door Geelhoed). Dat weet hij zelf ook wel voor de bijdehandjes hij wil alleen weten wat de consequenties zijn. Vergelijk met het "snelheidstopic" is alleen dat Fok het dan wel allemaal leuk en geweldig vind en bij zoiets komen er 2 pagina's moraalridders langs. Denk dat hij ze lesje wel leert na een dikke bekeuring + rijontzegging.
Voor iemand die als ondertekst smartass heeft begrijp je de context erg slecht![]()
Ik zeg namelijk in de 2de alinea dat het juist niet maatschappelijk ok is, maar ik me wel voor kan stellen dat het onder omstandigheden nog steeds gebeurd.
Wie van ulieden zonder zonde is werpe de eerste steenquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:03 schreef Sant het volgende:
ZIJ DIE VRIJ IS VAN ZONDE, WERPE DE EERSTE STEEN! (met dank aan ...... , want ik kende hem niet meer helemaal ;p)
DAT was hem jah!quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Wie van ulieden zonder zonde is werpe de eerste steen
Jezus was zijn naam.
Moet je eens zien hoe bovenstaande mening plots zal veranderen als een dierbare voor je neus op de weg ligt omdat een idioot het nodig heeft gevonden met een slok te veel achter het stuur te kruipen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:14 schreef steve2003 het volgende:
Wat een gezeik mensen. Ik weet niet of er hier iemand is die zelf een acohol meet dinges heeft, maar ik heb er een. Een alcohawk, die ook gebruikt wordt door de Franse politie (Nederlandse weet ik niet)... Maar geloof mij, wat je overal leest zijn gemiddeldes, het kan soms ineens heel erg oohg uitvallen... Hiij hoeft maar 2 of 3 biertjes op te hebben (wat tot een jaar geleden legaal was), en er moet iets van alcohol in je eten gezeten te hebben en je bent als de sjaak.... Of ga maar eens rijden de dag nadat je een avondje goed gedronken hebt, dan valt het ook cht niet laag uit hoor!
dus kap ff met dat gezeik op die jongen
Een erg mooie versprekingquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:57 schreef Sant het volgende:
you just hit the HOMERUM!!
Bedankt voor de mededeling.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:23 schreef sandertjuh het volgende:
Wat mijn ouders zeggen:
Je mag altijd de auto mee als je wilt (heb nog geen eigen auto, is ook te duur) zolang je die dag/avond maar niet drinkt, ben je dit wel van plan dan geen auto.
Hier ben ik het meer dan mee eens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |