abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47011208
Wat een hoop jankers hier... Ik weet zeker dat minimaal 1 op de 10 zanikers het zelf heeft meegemaakt. En zo niet met alcohol achter het stuur, wel een andere achterlijke onverantwoorde aktie door dat ze een slok teveel op hebben.

En niemand die zijn vraag heeft beantwoord.
* In een snel rijdend voertuig gaat de tijd langzamer
* SMILE...... it confuses people
  woensdag 7 maart 2007 @ 12:28:51 #52
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_47011264
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 12:27 schreef nicket84 het volgende:
Wat een hoop jankers hier... Ik weet zeker dat minimaal 1 op de 10 zanikers het zelf heeft meegemaakt. En zo niet met alcohol achter het stuur wel een andere achterlijke onveratnwoorde aktie door dat ze een slok teveel op hebnne. En niemand die zijn vraag heeft beantwoord.
Lees is wat mikey man heeft neer gezet
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_47011289
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 12:21 schreef melluk het volgende:

[..]

aha weet je...
die limiet is gesteld vanwege het feit dat de regelgevers hier in Nederland het plezier van een biertje niet de mens willen onthouden. Dus hebben ze er een limiet aangesteld. Het liefst willen ze dat er totaal GEEN alcohol genuttigt is als men gaat rijden. Dit vonden ze echter niet haalbaar dus vandaar de limiet.
Elk biertje beinvloedt je rij gedrag al...dus wat jij zegt dat het gemiddelde misschien wel per ongeluk een keertje hoog is uitgevallen...bull shit, je moet gewoon geen slok alcohol gedronken hebben als je rijdt.
Bij discovery channel was er laatst een leuk testje, hebben ze ook bij een auto programma op RTL 5 gedaan een tijdje terug.. Iemand moest 10 glazen bier drinkenm en dan een parcours afleggen. Andere preofpersonen moesten een x aantal uur niet geslapen hebben ( was ergerns rond de 18 uur ofzo), en hetzelfde parcours afleggen...

Wat bleek? De vermoeide mensen reden stukken slechter, ze had 35% meer kans op een ongeluk dan de beschonken bestuurders...

Dus geef maar af op iemand die niet eens merkbaar dronken was, terwijl half bekrompen nederland wel om 2 uu 's nacht met de caravan achter de auto naar frankrijk gaat voor een hun jaarlijkse uitstapje...
pi_47011341
quote:
En zo niet met alcohol achter het stuur, wel een andere achterlijke onverantwoorde aktie door dat ze een slok teveel op hebben.
Ik heb wel wat onverantwoorde zaken gedaan met drank op... het verschil is alleen dat dat geen misdrijven waren en alleen mijzelf benadeelden en geen anderen.
Rijden met alcohol op is gewoon zwaar kanloos.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  woensdag 7 maart 2007 @ 12:34:06 #55
123738 geelhoed
> /dev/null
pi_47011408
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:52 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Okee.. laten we al het commetaar hierover achterwege, heb het al genoeg aan mijn hoofd gekregen,
Dat lijke me niet!

Lebbis en Jansen zongen trouwens al eens over je!
http://www.ikzoekeenartiest.nl/lyric.php?HitsID=2847&ArtistNameID=751
Our Lady of Blessed Acceleration, don't fail me now!
pi_47011442
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 12:31 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik heb wel wat onverantwoorde zaken gedaan met drank op... het verschil is alleen dat dat geen misdrijven waren en alleen mijzelf benadeelden en geen anderen.
Rijden met alcohol op is gewoon zwaar kanloos.
Wat denk je van zinloos geweld........ En hoeveel (dit zijn er nog de meeste) die de dag na een avondje stappen de auto gebruiken. Je moet per glas 1,5 uur afbreek tijd rekenen. Reken maar eens uit hoelang jij na een avond stappen niet meer mag rijden!!!

Bijna iedereen maakt deze fout wel eens. Ookal weten ze het zelf niet !!!
  woensdag 7 maart 2007 @ 12:36:27 #57
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_47011471
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 12:29 schreef steve2003 het volgende:

[..]

Bij discovery channel was er laatst een leuk testje, hebben ze ook bij een auto programma op RTL 5 gedaan een tijdje terug.. Iemand moest 10 glazen bier drinkenm en dan een parcours afleggen. Andere preofpersonen moesten een x aantal uur niet geslapen hebben ( was ergerns rond de 18 uur ofzo), en hetzelfde parcours afleggen...

Wat bleek? De vermoeide mensen reden stukken slechter, ze had 35% meer kans op een ongeluk dan de beschonken bestuurders...

Dus geef maar af op iemand die niet eens merkbaar dronken was, terwijl half bekrompen nederland wel om 2 uu 's nacht met de caravan achter de auto naar frankrijk gaat voor een hun jaarlijkse uitstapje...
Ja haal handsfree bellen er anders ook even bij
pi_47011472
nicket84 hoe kwam je aan 1.32 als ik vragen mag
pi_47011534
Het is geen foutje als je bewust met drank op gaat rijden.
pi_47011569
quote:

[..]

Dus als je vermoeid bent kan je beter wat bier drinken zodat je veiliger gaat rijden.

Bedankt voor de tip!
pi_47011681
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 12:36 schreef Mastertje het volgende:
nicket84 hoe kwam je aan 1.32 als ik vragen mag
Ik zat gezellig een avond met wat vrienden te drinken(bier). Soms ga ik met de auto en laat deze dan ook altijd staan, en ga tevoet naar huis. Op een gegeven moment ging ik met iemand een cd in mijn auto zoeken. En op dat moment kwamen we op het idee om aan de overkant op een afgelegen industrieterein wat met de auto te spelen ( handrembochtjes enz). Op zo'n moment ben je erg overmoedigd, en kan je natuurlijk net zo goed rijden als tim collonel.

Op een of andere manier heeft de politie dit te horen gekregen, en enkele momenten later zat ik op het bureau.

Het lullige van dit alles is, dat ik nog nooit eerder met alcohol in mijn bloed heb gereden. Hooguit de dag na het stappen, waar ik me voor de EMA alcohol cursus nog niet zo zeer van bewust was.
  woensdag 7 maart 2007 @ 12:48:56 #62
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_47011850
quote:

[..]

ten eerste ik beweer niet dat half-slapend beter is dan dronken....
ten tweede: door dronken achter het stuur te zitten, of al met een glaasje bier...neem je BEWUST een risico, dat risico hoef je niet te nemen, en zou je ook niet MOGEN nemen....

we hebben het hier over iemand die te veel op had om te gaan rijden...dan moet je er geen dingen bij halen als half slapend rijden....hij is gewoon zo dom geweest om met drank op achter het stuur te zitten
daarom heeft hij andere mensen in gevaar gebracht en heeft dit bewust gedaan...

@steve2003 jij zei: en verder, flauwekul? heb jij wel enig idee waar je eht over hebt? Heel braaf altijd twee biertjes drinken zeker, maar niet in de gaten hebben dat je er dan vaak ook al overheen zit? Hou alsjeblieft op met dat overdreven gezeik iedereen, iedereen maakt wel eens zulke foutjes, je voelt je prima, en moet alleen ff je auto aan de overkant parkeren ofzo...

heel braaf altijd 2 biertjes drinken? nee sorry ik drink TOTAAAL NIET als ik moet rijden...zo voorkom ik dat ik niet in de gate heb dat ik er overheen zit, en zo voorkom ik dat omdat ik zonodig moest drinken anderen in gevaar breng
en ik noem dit geen foutjes....dit zijn grove fouten met mogelijk dodelijke afloop...en mocht het dat laatste zijn, vouw je zelf dan om een boom en rijdt niet een ander het leven uit (wat vaak zat gebeurt)
pi_47011890
quote:
Wat een hoop jankers hier... Ik weet zeker dat minimaal 1 op de 10 zanikers het zelf heeft meegemaakt. En zo niet met alcohol achter het stuur, wel een andere achterlijke onverantwoorde aktie door dat ze een slok teveel op hebben.

En niemand die zijn vraag heeft beantwoord.
Rijden als je gedronken hebt is gewoon dom.
Ik vind dat een (beginnend) bestuurder hiermee aantoont dat hij dus nog niet volwassen / verantwoordelijk genoeg is voor dat papiertje en ik hoop dan ook dat hij het voorlopig niet terug krijgt.
Laat hem over een paar jaartjes nog maar eens opnieuw proberen om zijn papiertje te halen.

Die vraag verdient geen antwoord. Iemand die denkt dat hij het wel aan kan om te rijden met drank op moet ook maar slim genoeg zijn om het antwoord zelf op te zoeken.
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 7 maart 2007 @ 12:59:12 #64
123738 geelhoed
> /dev/null
pi_47012160
'Dom' is het woord niet. 'Misdadig' wel!

Veel plezier met je strafblad!
pi_47012230
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 12:35 schreef nicket84 het volgende:

[..]

TS deed het moedwillig
  woensdag 7 maart 2007 @ 13:03:20 #66
62291 TiepJoop
en blijf van mijn avatar af ja
pi_47012274
Volgens mij is het zelfs zo dat wanneer je dronken op je fiets wordt staande gehouden, ze je rijbewijs kunnen invorderen. Je blijft nl. deelnemer aan 't verkeer
>>Nee dat doe ik niet. Je bent niet blind toch?<<
  woensdag 7 maart 2007 @ 13:03:36 #67
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_47012284
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 13:01 schreef rival het volgende:

[..]

TS deed het moedwillig
en sorry ik maak deze fout echt niet hoor
pi_47012413
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 12:48 schreef melluk het volgende:

[..]

ten eerste ik beweer niet dat half-slapend beter is dan dronken....
ten tweede: door dronken achter het stuur te zitten, of al met een glaasje bier...neem je BEWUST een risico, dat risico hoef je niet te nemen, en zou je ook niet MOGEN nemen....

we hebben het hier over iemand die te veel op had om te gaan rijden...dan moet je er geen dingen bij halen als half slapend rijden....hij is gewoon zo dom geweest om met drank op achter het stuur te zitten
daarom heeft hij andere mensen in gevaar gebracht en heeft dit bewust gedaan...
hier heb je gelijk in, ik had niet gelezen dat ie wist dat ie al zo veel ophad... sorry, ik heb zelf zo'n apparaat in de auto liggen zodat ik eerst kan checken of ik neit te veel gedronken heb, en soms zit ik er al zover overheen zonder dat ik het echt doorheb... en de meeste mensen weten echt niet hoe veel promille ze nou echt ophebben, en die beginnen hier dan wel hypocriet te roepen dat de TS zichzelf dood had meoten rijden.... dat vindt ik dus wel behoorlijk achterlijk..
pi_47012419
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 12:35 schreef nicket84 het volgende:
Wat denk je van zinloos geweld........ En hoeveel (dit zijn er nog de meeste) die de dag na een avondje stappen de auto gebruiken. Je moet per glas 1,5 uur afbreek tijd rekenen. Reken maar eens uit hoelang jij na een avond stappen niet meer mag rijden!!!

Ik rij niet, voor een langere tijd, als ik gedronken heb.
Ik heb deze fout, zeker weten, nog nooit gemaakt.
Mede omdat ik, als ik uitga, maximaal een glas of 3 alcohol drink.
En als ik weet dat ik de volgende dag m'n auto moet gebruiken, drink ik cola of iets anders.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_47012626
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 13:07 schreef steve2003 het volgende:

[..]

hier heb je gelijk in, ik had niet gelezen dat ie wist dat ie al zo veel ophad... sorry, ik heb zelf zo'n apparaat in de auto liggen zodat ik eerst kan checken of ik neit te veel gedronken heb, en soms zit ik er al zover overheen zonder dat ik het echt doorheb... en de meeste mensen weten echt niet hoe veel promille ze nou echt ophebben, en die beginnen hier dan wel hypocriet te roepen dat de TS zichzelf dood had meoten rijden.... dat vindt ik dus wel behoorlijk achterlijk..
Rijden met drank op is altijd stom, of je nu binnen de marges blijft of niet. Is het nou zo moeilijk om het gewoon NIET te doen?
Hoe weet jij overigens of dat apparaat van je klopt? Laat je het jaarlijks ijken?
Lekker vals gevoel van veiligheid, helaas heeft degene die jij over je motorkap slingert daar zo weinig aan.
pi_47013522
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 12:13 schreef RoodWitBlauw het volgende:
okee..
had een bakkie teveel op.. maar moest ff wat doen .. had eignelijk ook de fiets kunnen paken..

maarja.. en ja.. bespaar me het commetaar.. of jullie nooit een fout hebben begaan
Ik heb nog nooit met meer dan 1 glas wijn op achter het stuur gezeten en zelfs die keren zijn op 1 hand te tellen. Als ik meer wil drinken dan rij ik dus niet, vrij simpel.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  woensdag 7 maart 2007 @ 13:57:20 #72
166300 InProduction
zulks een groot ding!
pi_47014195
Ik hoop dat je voor de rest van je ellendige leven dat rijbewijs kwijt bent, asociale hond...
joyridin' with police cars
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:00:03 #73
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_47014284
GADVERDAMME!!!
stel heilige boontjes hier.. daar kots ik misschien nog wel meer op dan iemand die zo de fout in gaat... 0.8 promille heb je al met 4-5 biertjes...
Dat t nie slim is, dat is wel duidelijk... maar tjonge jonge, wat een stel jankerds hier zeg...

sterkte ermee, k hoop voor je dat je je rijbewijs snel weer hebt!!

OT: geen idee wat de boete ofzo is... Ik rij niet als ik nog moet drinken..
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:04:47 #74
26374 made
..made by made..
pi_47014450
TS !

Als je gepakt wordt op de fiets met alcohool op dan raak je ook je rijbewijs kwijt !
En nee dat is geen grap.
Lurkt !
pi_47014533
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:04 schreef made het volgende:
TS !

Als je gepakt wordt op de fiets met alcohool op dan raak je ook je rijbewijs kwijt !
En nee dat is geen grap.
HAHA!
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:07:20 #76
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_47014548
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:00 schreef Sant het volgende:
GADVERDAMME!!!
stel heilige boontjes hier.. daar kots ik misschien nog wel meer op dan iemand die zo de fout in gaat... 0.8 promille heb je al met 4-5 biertjes...
Dat t nie slim is, dat is wel duidelijk... maar tjonge jonge, wat een stel jankerds hier zeg...

sterkte ermee, k hoop voor je dat je je rijbewijs snel weer hebt!!

OT: geen idee wat de boete ofzo is... Ik rij niet als ik nog moet drinken..
heilige boontjes?
kan je er niet tegen dat er wel mensen zijn die de verantwoordelijkheid hebben om niet te drinken als ze nog moeten rijden....ook al is het 1 of 2 biertjes en blijf je onder de toegestane limiet?
ik kan er niet mee leven hoor, mocht ik iemand zwaar letsel toe brengen, of misschien doden, doordat ik met drank op achter het stuur zat!
pi_47014652
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 12:02 schreef Lucille het volgende:
Ik hoop dat je hem minstens 10 jaar kwijt bent en je opnieuw examen moet doen. Ik heb gewoon weinig respect voor bosmongolen die met een flinke slok op achter het stuur zitten.
Werken is voor arbeiders
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:10:30 #78
26374 made
..made by made..
pi_47014669
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:06 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

HAHA!
Mijn fout, rijbewijs niet kwijt : bron :
Je mag met alcohool niet deelnemen in het verkeer, Fietser = verkeersdeelnemer.
Maar wel boete boven 0.5 promille.
Lurkt !
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:10:53 #79
168840 Sant
pi_47014693
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:07 schreef melluk het volgende:

[..]

heilige boontjes?
kan je er niet tegen dat er wel mensen zijn die de verantwoordelijkheid hebben om niet te drinken als ze nog moeten rijden....ook al is het 1 of 2 biertjes en blijf je onder de toegestane limiet?
ik kan er niet mee leven hoor, mocht ik iemand zwaar letsel toe brengen, of misschien doden, doordat ik met drank op achter het stuur zat!
Nee dat snap ik ook wel... maar t gaat er hier aan toe ofdat t over een crimineel gaat... en DAT vind ik overdreven, dat TS goed fout zat zegt ie zelf al en daar heeft ie in mijn ogen echt niet al deze posts voor nodig van een stel heiligen...

Hoe luidt het ook alweer? "Zij die zelf ..................................., werpen de eerste steen!!"????

vandaar dus -->
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:28:50 #80
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_47015400
TS, zie het als een leermoment, in jou geval ging het nog goed, het had vele malen erger (en dus ook duurder) af kunnen lopen.

Hopelijk leer je er iets van, en doe je het niet meer in het vervolg.

Alcohol en verkeer gaan echt niet samen, en ik hou van alle 2.... Maar niet tegelijkertijd!

Succes.

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:33:38 #81
168840 Sant
pi_47015596
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:28 schreef Herr.Flick het volgende:
TS, zie het als een leermoment, in jou geval ging het nog goed, het had vele malen erger (en dus ook duurder) af kunnen lopen.

Hopelijk leer je er iets van, en doe je het niet meer in het vervolg.

Alcohol en verkeer gaan echt niet samen, en ik hou van alle 2.... Maar niet tegelijkertijd!

Succes.

juist!!
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:37:14 #82
123738 geelhoed
> /dev/null
pi_47015750
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:10 schreef Sant het volgende:

Nee dat snap ik ook wel... maar t gaat er hier aan toe ofdat t over een crimineel gaat... en DAT vind ik overdreven,
Het is zelfs nog erger dan crimineel, hij is een misdadiger! Alcohol in het verkeer is een misdrijf en dus een misdadiger. Dat is niet overdreven dat is de WET!
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:39:37 #83
168840 Sant
pi_47015838
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:37 schreef geelhoed het volgende:

[..]

Het is zelfs nog erger dan crimineel, hij is een misdadiger! Alcohol in het verkeer is een misdrijf en dus een misdadiger. Dat is niet overdreven dat is de WET!
je reageert alsof je knikkers zojuist zijn afgepakt... bah bah...
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:42:45 #84
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_47015958
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:39 schreef Sant het volgende:

[..]

je reageert alsof je knikkers zojuist zijn afgepakt... bah bah...
Niet z'n knikkers, z'n driewieler...
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:43:37 #85
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_47015992
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:43:51 #86
123738 geelhoed
> /dev/null
pi_47016002
@sant Ik denk dat dat het beste verweer zou zijn voor de rechter.... Maar edelachtbare ik ben geen misdadiger want dat vind ik overdreven....

Alcohol in het verkeer is een misdrijf. Dat verzin ik niet!
Dat jij zo dom bent om het reageren op de TS als zijnde crimineel/misdadiger, af te doen als overdreven, kan ik niet helpen. Het IS gewoon zo.
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:46:04 #87
168840 Sant
pi_47016081
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:43 schreef geelhoed het volgende:
Ik denk dat dat het beste verweer zou zijn voor de rechter....

Alcohol in het verkeer is een misdrijf. Dat verzin ik niet!
Dat jij zo dom bent om het reageren op de TS als zijnde crimineel/misdadiger, af te doen als overdreven, kan ik niet helpen. Het IS gewoon zo.
Ga je driewieler / knikkers zoeken.. badaap

ik zie je al staan met je vrienden (heb je die??), potverdikke jongens, niet doen, dat mag niet van de politie... da mag niet van papa...
Als je alleen maar zo praat en leeft volgens de wet... pff get a fucking life ofzo...
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:49:01 #88
168840 Sant
pi_47016198
da was gemeen: maar goed... kzal lief blijven

Dat t n misdrijf is, is duidelijk, zelfs IK ben al enige tijd verlost van de basisschool... ik zeg alleen dat je geitenwollen posts neerzet.. en aangezien ik niet van geiten hou, en dus ook niet van geitenwollen sokken... en al helemaal een teringhekel heb aan mensen die anderen op hun fouten wijzen middels "de WET" en niet middels een ethische of maatschappelijke manier van denken...

zeg ik dat je overdrijft...
pi_47016237
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:10 schreef Sant het volgende:

[..]

Nee dat snap ik ook wel... maar t gaat er hier aan toe ofdat t over een crimineel gaat... en DAT vind ik overdreven, dat TS goed fout zat zegt ie zelf al en daar heeft ie in mijn ogen echt niet al deze posts voor nodig van een stel heiligen...

Hoe luidt het ook alweer? "Zij die zelf vrij van zonde is, werpen de eerste steen!!"????

vandaar dus -->
Daarbij is hij waarschijnljik wel crimineel wanneer hij onderweg iemand aanrijdt. Maar dat sla je over.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:51:07 #90
123738 geelhoed
> /dev/null
pi_47016294
@Sant

badaap?! Heel intelligent!
Leven en praten volgens de wet, en dan moet ik een leven krijgen?

Alcohol in het verkeer is een misdrijf. Dat maakt de TS een misdadiger. En dat jij dat overdreven vind maakt jou niet veel slimmer dan een sinaasappel.
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:54:06 #91
123738 geelhoed
> /dev/null
pi_47016398
@Sant
Ik ben vrij van zonden op dit gebied dus ik werp zeker de eerste steen.

Al wat ik gepost heb in dit topic is dat hij een misdadiger is, dat lijkt me niet geitenwollensokken, toch? Dat je op je teentjes getrapt bent omdat ik je corrigeerde is duidelijk maar om me nu te betichten van geitenwollensokken, zonder mijn posts te lezen is wel heel kort door de bocht!
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:54:57 #92
168840 Sant
pi_47016429
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:51 schreef geelhoed het volgende:
@Sant

badaap?! Heel intelligent!
Leven en praten volgens de wet, en dan moet ik een leven krijgen?

Alcohol in het verkeer is een misdrijf. Dat maakt de TS een misdadiger. En dat jij dat overdreven vind maakt jou niet veel slimmer dan een sinaasappel.
wel een spaanse sinaasappel aub, die zijn lekker sappig!!!

TS baalt en weet dat ie goed fout zat en nu GOED t haasje is... laat t dan een les zijn en ga niet lopen blaaten dat t n misdadiger is....

Succes met verhuizen naar Staphorst...
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:55:53 #93
168840 Sant
pi_47016461
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:54 schreef geelhoed het volgende:
@Sant
Ik ben vrij van zonden op dit gebied dus ik werp zeker de eerste steen.

Al wat ik gepost heb in dit topic is dat hij een misdadiger is, dat lijkt me niet geitenwollensokken, toch? Dat je op je teentjes getrapt bent omdat ik je corrigeerde is duidelijk maar om me nu te betichten van geitenwollensokken, zonder mijn posts te lezen is wel heel kort door de bocht!
ok dan gaan we vanaf hier op nette manier verder
pi_47016469
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:46 schreef Sant het volgende:

[..]

Ga je driewieler / knikkers zoeken.. badaap

ik zie je al staan met je vrienden (heb je die??), potverdikke jongens, niet doen, dat mag niet van de politie... da mag niet van papa...
Als je alleen maar zo praat en leeft volgens de wet... pff get a fucking life ofzo...
als een vriend van mij rijd, stap ik daar niet in de auto als die gedronken heeft...dat jij dat nou doet, okey, dat is twee vliegen in een klap, kan ik alleen maar toejuichen.
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:58:25 #95
168840 Sant
pi_47016548
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:56 schreef Neluhz het volgende:

[..]

als een vriend van mij rijd, stap ik daar niet in de auto als die gedronken heeft...dat jij dat nou doet, okey, dat is twee vliegen in een klap, kan ik alleen maar toejuichen.
Ik heb nergens geschreven dat ik het wel doe, of veranderen mijn posts bij u van inhoud?

Ik zeg alleen dat t overdreven is om de stempel misdadiger te gebruiken... dan is half Nederland misdadiger / crimineel, want u maakt mij niet wijs dat u zelf nooit de fout in bent gegaan...
pi_47016626
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:00 schreef Sant het volgende:
Als je met 4-5 biertjes op gaat rijden ben je een bosmongool. Daar kots ik dus op.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  woensdag 7 maart 2007 @ 15:02:31 #97
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_47016689
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 15:00 schreef Lucille het volgende:

[..]

Als je met 4-5 biertjes op gaat rijden ben je een bosmongool. Daar kots ik dus op.
Dat dus. Fijne discussie weer trouwens Sommige mensen laten zich trouwens lekker kennen
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  woensdag 7 maart 2007 @ 15:03:13 #98
168840 Sant
pi_47016709
quote:

[..]

wat is een bosmongool???

ik praat de actie van TS niet goed... ik reageer op het geblaat...

zoals eerder gepost: IK RIJ NIET ALS K NOG MOET DRINKEN... maar om ts nu uit te maken voor van alles en nog wat...

ZIJ DIE VRIJ IS VAN ZONDE, WERPE DE EERSTE STEEN! (met dank aan ...... , want ik kende hem niet meer helemaal ;p)
pi_47016725
quote:

[..]

woensdag 7 maart 2007 @ 15:04:13 #100
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_47016738
180 rijden is bij de wet ook een misdrijf volgens mij en de topics "wat is het hardste wat je ooit gereden hebt" lopen ook goed

Alcohol en verkeer is natuurlijk een nogo maar soms is het wel heel verleidelijk. Ik heb eens een uur lang in de regen voor een uitgaansgelegenheid staan wachten op een taxi die niet kwam. Als je dan ook nog eens in een kutgat woont waar geen andere taxi's beschikbaar zijn dan beginnen die autosleutels wel te branden in je broekzak kan ik je vertellen, en 10 km gaan lopen schiet ook niet echt op.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')