Lees is wat mikey man heeft neer gezetquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:27 schreef nicket84 het volgende:
Wat een hoop jankers hier... Ik weet zeker dat minimaal 1 op de 10 zanikers het zelf heeft meegemaakt. En zo niet met alcohol achter het stuur wel een andere achterlijke onveratnwoorde aktie door dat ze een slok teveel op hebnne. En niemand die zijn vraag heeft beantwoord.
Bij discovery channel was er laatst een leuk testje, hebben ze ook bij een auto programma op RTL 5 gedaan een tijdje terug.. Iemand moest 10 glazen bier drinkenm en dan een parcours afleggen. Andere preofpersonen moesten een x aantal uur niet geslapen hebben ( was ergerns rond de 18 uur ofzo), en hetzelfde parcours afleggen...quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:21 schreef melluk het volgende:
[..]
aha weet je...
die limiet is gesteld vanwege het feit dat de regelgevers hier in Nederland het plezier van een biertje niet de mens willen onthouden. Dus hebben ze er een limiet aangesteld. Het liefst willen ze dat er totaal GEEN alcohol genuttigt is als men gaat rijden. Dit vonden ze echter niet haalbaar dus vandaar de limiet.
Elk biertje beinvloedt je rij gedrag al...dus wat jij zegt dat het gemiddelde misschien wel per ongeluk een keertje hoog is uitgevallen...bull shit, je moet gewoon geen slok alcohol gedronken hebben als je rijdt.
Ik heb wel wat onverantwoorde zaken gedaan met drank op... het verschil is alleen dat dat geen misdrijven waren en alleen mijzelf benadeelden en geen anderen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:27 schreef nicket84 het volgende:
En zo niet met alcohol achter het stuur, wel een andere achterlijke onverantwoorde aktie door dat ze een slok teveel op hebben.
Dat lijke me niet!quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:52 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Okee.. laten we al het commetaar hierover achterwege, heb het al genoeg aan mijn hoofd gekregen,
Wat denk je van zinloos geweld........ En hoeveel (dit zijn er nog de meeste) die de dag na een avondje stappen de auto gebruiken. Je moet per glas 1,5 uur afbreek tijd rekenen. Reken maar eens uit hoelang jij na een avond stappen niet meer mag rijden!!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb wel wat onverantwoorde zaken gedaan met drank op... het verschil is alleen dat dat geen misdrijven waren en alleen mijzelf benadeelden en geen anderen.
Rijden met alcohol op is gewoon zwaar kanloos.![]()
Jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:29 schreef steve2003 het volgende:
[..]
Bij discovery channel was er laatst een leuk testje, hebben ze ook bij een auto programma op RTL 5 gedaan een tijdje terug.. Iemand moest 10 glazen bier drinkenm en dan een parcours afleggen. Andere preofpersonen moesten een x aantal uur niet geslapen hebben ( was ergerns rond de 18 uur ofzo), en hetzelfde parcours afleggen...
Wat bleek? De vermoeide mensen reden stukken slechter, ze had 35% meer kans op een ongeluk dan de beschonken bestuurders...
Dus geef maar af op iemand die niet eens merkbaar dronken was, terwijl half bekrompen nederland wel om 2 uu 's nacht met de caravan achter de auto naar frankrijk gaat voor een hun jaarlijkse uitstapje...
Dus als je vermoeid bent kan je beter wat bier drinken zodat je veiliger gaat rijden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:29 schreef steve2003 het volgende:
[..]
Bij discovery channel was er laatst een leuk testje, hebben ze ook bij een auto programma op RTL 5 gedaan een tijdje terug.. Iemand moest 10 glazen bier drinkenm en dan een parcours afleggen. Andere preofpersonen moesten een x aantal uur niet geslapen hebben ( was ergerns rond de 18 uur ofzo), en hetzelfde parcours afleggen...
Wat bleek? De vermoeide mensen reden stukken slechter, ze had 35% meer kans op een ongeluk dan de beschonken bestuurders...
Dus geef maar af op iemand die niet eens merkbaar dronken was, terwijl half bekrompen nederland wel om 2 uu 's nacht met de caravan achter de auto naar frankrijk gaat voor een hun jaarlijkse uitstapje...
Ik zat gezellig een avond met wat vrienden te drinken(bier). Soms ga ik met de auto en laat deze dan ook altijd staan, en ga tevoet naar huis. Op een gegeven moment ging ik met iemand een cd in mijn auto zoeken. En op dat moment kwamen we op het idee om aan de overkant op een afgelegen industrieterein wat met de auto te spelen ( handrembochtjes enz). Op zo'n moment ben je erg overmoedigd, en kan je natuurlijk net zo goed rijden als tim collonel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:36 schreef Mastertje het volgende:
nicket84 hoe kwam je aan 1.32 als ik vragen mag
ten eerste ik beweer niet dat half-slapend beter is dan dronken....quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:29 schreef steve2003 het volgende:
[..]
Rijden als je gedronken hebt is gewoon dom.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:27 schreef nicket84 het volgende:
Wat een hoop jankers hier... Ik weet zeker dat minimaal 1 op de 10 zanikers het zelf heeft meegemaakt. En zo niet met alcohol achter het stuur, wel een andere achterlijke onverantwoorde aktie door dat ze een slok teveel op hebben.
En niemand die zijn vraag heeft beantwoord.
TS deed het moedwilligquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:35 schreef nicket84 het volgende:
[..]
Bijna iedereen maakt deze fout wel eens. Ookal weten ze het zelf niet !!!
hier heb je gelijk in, ik had niet gelezen dat ie wist dat ie al zo veel ophad... sorry, ik heb zelf zo'n apparaat in de auto liggen zodat ik eerst kan checken of ik neit te veel gedronken heb, en soms zit ik er al zover overheen zonder dat ik het echt doorheb... en de meeste mensen weten echt niet hoe veel promille ze nou echt ophebben, en die beginnen hier dan wel hypocriet te roepen dat de TS zichzelf dood had meoten rijden.... dat vindt ik dus wel behoorlijk achterlijk..quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:48 schreef melluk het volgende:
[..]
ten eerste ik beweer niet dat half-slapend beter is dan dronken....
ten tweede: door dronken achter het stuur te zitten, of al met een glaasje bier...neem je BEWUST een risico, dat risico hoef je niet te nemen, en zou je ook niet MOGEN nemen....
we hebben het hier over iemand die te veel op had om te gaan rijden...dan moet je er geen dingen bij halen als half slapend rijden....hij is gewoon zo dom geweest om met drank op achter het stuur te zitten
daarom heeft hij andere mensen in gevaar gebracht en heeft dit bewust gedaan...
Ik rij niet, voor een langere tijd, als ik gedronken heb.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:35 schreef nicket84 het volgende:
Wat denk je van zinloos geweld........ En hoeveel (dit zijn er nog de meeste) die de dag na een avondje stappen de auto gebruiken. Je moet per glas 1,5 uur afbreek tijd rekenen. Reken maar eens uit hoelang jij na een avond stappen niet meer mag rijden!!!
Bijna iedereen maakt deze fout wel eens. Ookal weten ze het zelf niet !!!
Rijden met drank op is altijd stom, of je nu binnen de marges blijft of niet. Is het nou zo moeilijk om het gewoon NIET te doen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:07 schreef steve2003 het volgende:
[..]
hier heb je gelijk in, ik had niet gelezen dat ie wist dat ie al zo veel ophad... sorry, ik heb zelf zo'n apparaat in de auto liggen zodat ik eerst kan checken of ik neit te veel gedronken heb, en soms zit ik er al zover overheen zonder dat ik het echt doorheb... en de meeste mensen weten echt niet hoe veel promille ze nou echt ophebben, en die beginnen hier dan wel hypocriet te roepen dat de TS zichzelf dood had meoten rijden.... dat vindt ik dus wel behoorlijk achterlijk..
Ik heb nog nooit met meer dan 1 glas wijn op achter het stuur gezeten en zelfs die keren zijn op 1 hand te tellen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:13 schreef RoodWitBlauw het volgende:
okee..
had een bakkie teveel op.. maar moest ff wat doen .. had eignelijk ook de fiets kunnen paken..
maarja.. en ja.. bespaar me het commetaar.. of jullie nooit een fout hebben begaan![]()
HAHA!quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:04 schreef made het volgende:
TS !
Als je gepakt wordt op de fiets met alcohool op dan raak je ook je rijbewijs kwijt !
En nee dat is geen grap.
heilige boontjes?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:00 schreef Sant het volgende:
GADVERDAMME!!!
stel heilige boontjes hier.. daar kots ik misschien nog wel meer op dan iemand die zo de fout in gaat... 0.8 promille heb je al met 4-5 biertjes...
Dat t nie slim is, dat is wel duidelijk... maar tjonge jonge, wat een stel jankerds hier zeg...
sterkte ermee, k hoop voor je dat je je rijbewijs snel weer hebt!!
OT: geen idee wat de boete ofzo is... Ik rij niet als ik nog moet drinken..
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:02 schreef Lucille het volgende:
Ik hoop dat je hem minstens 10 jaar kwijt bent en je opnieuw examen moet doen. Ik heb gewoon weinig respect voor bosmongolen die met een flinke slok op achter het stuur zitten.
Mijn fout, rijbewijs niet kwijt :quote:
Nee dat snap ik ook wel... maar t gaat er hier aan toe ofdat t over een crimineel gaat... en DAT vind ik overdreven, dat TS goed fout zat zegt ie zelf al en daar heeft ie in mijn ogen echt niet al deze posts voor nodig van een stel heiligen...quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:07 schreef melluk het volgende:
[..]
heilige boontjes?
kan je er niet tegen dat er wel mensen zijn die de verantwoordelijkheid hebben om niet te drinken als ze nog moeten rijden....ook al is het 1 of 2 biertjes en blijf je onder de toegestane limiet?
ik kan er niet mee leven hoor, mocht ik iemand zwaar letsel toe brengen, of misschien doden, doordat ik met drank op achter het stuur zat!
quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:28 schreef Herr.Flick het volgende:
TS, zie het als een leermoment, in jou geval ging het nog goed, het had vele malen erger (en dus ook duurder) af kunnen lopen.
Hopelijk leer je er iets van, en doe je het niet meer in het vervolg.
Alcohol en verkeer gaan echt niet samen, en ik hou van alle 2.... Maar niet tegelijkertijd!
Succes.
Het is zelfs nog erger dan crimineel, hij is een misdadiger! Alcohol in het verkeer is een misdrijf en dus een misdadiger. Dat is niet overdreven dat is de WET!quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:10 schreef Sant het volgende:
Nee dat snap ik ook wel... maar t gaat er hier aan toe ofdat t over een crimineel gaat... en DAT vind ik overdreven,
je reageert alsof je knikkers zojuist zijn afgepakt... bah bah...quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:37 schreef geelhoed het volgende:
[..]
Het is zelfs nog erger dan crimineel, hij is een misdadiger! Alcohol in het verkeer is een misdrijf en dus een misdadiger. Dat is niet overdreven dat is de WET!
Niet z'n knikkers, z'n driewieler...quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:39 schreef Sant het volgende:
[..]
je reageert alsof je knikkers zojuist zijn afgepakt... bah bah...![]()
![]()
Ga je driewieler / knikkers zoeken.. badaapquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:43 schreef geelhoed het volgende:
Ik denk dat dat het beste verweer zou zijn voor de rechter....![]()
Alcohol in het verkeer is een misdrijf. Dat verzin ik niet!
Dat jij zo dom bent om het reageren op de TS als zijnde crimineel/misdadiger, af te doen als overdreven, kan ik niet helpen. Het IS gewoon zo.
Daarbij is hij waarschijnljik wel crimineel wanneer hij onderweg iemand aanrijdt. Maar dat sla je over.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:10 schreef Sant het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook wel... maar t gaat er hier aan toe ofdat t over een crimineel gaat... en DAT vind ik overdreven, dat TS goed fout zat zegt ie zelf al en daar heeft ie in mijn ogen echt niet al deze posts voor nodig van een stel heiligen...
Hoe luidt het ook alweer? "Zij die zelf vrij van zonde is, werpen de eerste steen!!"????
vandaar dus -->![]()
wel een spaanse sinaasappel aub, die zijn lekker sappig!!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:51 schreef geelhoed het volgende:
@Sant
badaap?! Heel intelligent!
Leven en praten volgens de wet, en dan moet ik een leven krijgen?
Alcohol in het verkeer is een misdrijf. Dat maakt de TS een misdadiger. En dat jij dat overdreven vind maakt jou niet veel slimmer dan een sinaasappel.
ok dan gaan we vanaf hier op nette manier verderquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:54 schreef geelhoed het volgende:
@Sant
Ik ben vrij van zonden op dit gebied dus ik werp zeker de eerste steen.
Al wat ik gepost heb in dit topic is dat hij een misdadiger is, dat lijkt me niet geitenwollensokken, toch? Dat je op je teentjes getrapt bent omdat ik je corrigeerde is duidelijk maar om me nu te betichten van geitenwollensokken, zonder mijn posts te lezen is wel heel kort door de bocht!
als een vriend van mij rijd, stap ik daar niet in de auto als die gedronken heeft...dat jij dat nou doet, okey, dat is twee vliegen in een klap, kan ik alleen maar toejuichen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:46 schreef Sant het volgende:
[..]
Ga je driewieler / knikkers zoeken.. badaap
ik zie je al staan met je vrienden (heb je die??), potverdikke jongens, niet doen, dat mag niet van de politie... da mag niet van papa...
Als je alleen maar zo praat en leeft volgens de wet... pff get a fucking life ofzo...
Ik heb nergens geschreven dat ik het wel doe, of veranderen mijn posts bij u van inhoud?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:56 schreef Neluhz het volgende:
[..]
als een vriend van mij rijd, stap ik daar niet in de auto als die gedronken heeft...dat jij dat nou doet, okey, dat is twee vliegen in een klap, kan ik alleen maar toejuichen.
Als je met 4-5 biertjes op gaat rijden ben je een bosmongool. Daar kots ik dus op.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:00 schreef Sant het volgende:
stel heilige boontjes hier.. daar kots ik misschien nog wel meer op dan iemand die zo de fout in gaat... 0.8 promille heb je al met 4-5 biertjes...
Dat dus. Fijne discussie weer trouwensquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:00 schreef Lucille het volgende:
[..]
Als je met 4-5 biertjes op gaat rijden ben je een bosmongool. Daar kots ik dus op.
wat is een bosmongool???quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:00 schreef Lucille het volgende:
[..]
Als je met 4-5 biertjes op gaat rijden ben je een bosmongool. Daar kots ik dus op.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:00 schreef Lucille het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |