quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:18 schreef Queen_Bee het volgende:
Haha, dit tpic wilde ik maken
Verander jou wel even naar jouw wil je
Klojo, nou sta ik 3equote:Op woensdag 7 maart 2007 11:21 schreef Beelzebub85 het volgende:
22cm...oh...wacht
9,3 en een beetje.
Je hebt een cockring om je vingerquote:
Je vinger. Niet je piem0lquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:35 schreef AbeSapien het volgende:
18,8.
Ende 8,8 cmquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:04 schreef Haaarbal het volgende:
[..]Okee..
Maar even een kat als achtergrond
En de kat nog een keer lastigvallen
Oh, dat spul onder mn middelvinger is eelt
Die is geedit, en het IS maikuul.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:55 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Hij lijkt er inderdaad verdomd veel op...
Ben jij die rechter?quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:55 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Hij lijkt er inderdaad verdomd veel op...
Sjiek hendige slip, dat dan weer welquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:03 schreef Haaarbal het volgende:Net toen ik een berichtje wilde plaatsen
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:04 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Sjiek hendige slip, dat dan weer wel
Ga je nog een topic openen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:06 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Klachten bij Snakey. Ik opende express een nieuw topic omdat het een ander onderwerp is, maar meneer vond het nodig zijn power te abusen.
Ze moeten die natuurlijk wel eerst uit de neus halen (tis pauze nu)quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:14 schreef Haaarbal het volgende:
Whehehe, al die mensen met een kleine middelvinger, die zich ervoor schamen en hem daarom niet posten!![]()
![]()
Ik dacht meer aan "Snakey, MONGOOL" maar ik durf nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:13 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
Ga je nog een topic openen?
Laat * hier* Snakey de vinger zien?![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:15 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
Ze moeten die natuurlijk wel eerst uit de neus anus halen (tis pauze nu)![]()
En jiij bent een octopusquote:
neuh, meer grote handpalmen met, dat wel, SCHEVE VINGERS!quote:
Dikke scheve vingersquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:24 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
neuh, meer grote handpalmen met, dat wel, SCHEVE VINGERS!![]()
Ze zien er in het echt heel slank uitquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:27 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Ze zien er in het echt heel slank uit![]()
Geen commentaar totdat je zelf je vingertjes post
Jammer joh, heeft ze al lang gedaanquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:27 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
sommige mensen doen niet aan lezen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:32 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Jammer joh, heeft ze al lang gedaan
Ehm, bekijk de OP?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:27 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Krijg nou tieten ! ?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:32 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Jammer joh, heeft ze al lang gedaan
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:35 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Krijg nou tieten ! ?
Geloof ik niks van, die zijn echt onmenselijk lang![]()
Alien noemen mag nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:35 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Krijg nou tieten ! ?
Geloof ik niks van, die zijn echt onmenselijk lang![]()
Je liegt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:35 schreef cityofdelusion het volgende:
11,2 centimeter.
Foto's met lineaal, vriend!quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:35 schreef cityofdelusion het volgende:
11,2 centimeter.
Aansluiting?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:37 schreef Haaarbal het volgende:
[..]Verrassing! Daarom zoekt ze nu naar aansluiting, naar homo sapiens die ook lange vingers hebben, om zo haar mens-zijn te kunnen bevestigen!
't Is 'n meisjequote:Op woensdag 7 maart 2007 13:38 schreef Haaarbal het volgende:
[..]
Foto's met lineaal, vriend!![]()
Eenzelfde moet een opscheppert ook met zijn fallus doen!
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:39 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat is heul geen 11,2cm
quote:
Oeh, ze kan ook boos worden!quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Oeh, ze kan ook boos worden!
Wat een pracht entiteit, die Q_B.
note die woordspeling. Je weet.
Laat je het ook groeien nog?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:52 schreef cityofdelusion het volgende:
[..]
HOU JE BEK OVER MN KAPSEL JA!!!! is hardstikke mooi![]()
Oeh, sensitive, sensitive...quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:52 schreef cityofdelusion het volgende:
[..]
Temper baby, temperquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:52 schreef cityofdelusion het volgende:
[..]
Pics!! En van je vinger+meetlatquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:58 schreef cityofdelusion het volgende:
[..]
tis al veel langer dan op die foto.
Privacy op ONZ?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:59 schreef cityofdelusion het volgende:
[..]
kheb geen meetlat. en nee. beetje fucking privacy hier hey jeeeezus.
En is je piem0l vinger 2 cm korterquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:21 schreef Beelzebub85 het volgende:
Als je de lineaal even in de zon legt....kun je 2 centimeter rekken
Je bent gewoon bang om te bekennen dat je vinger heul geen 11,2 cmis .! Geef het maar toe!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:59 schreef cityofdelusion het volgende:
[..]
kheb geen meetlat. en nee. beetje fucking privacy hier hey jeeeezus.
welllll, dat zegt mn moeder zelf.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:01 schreef Haaarbal het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang om te bekennen dat je vinger heul geen 11,2 cmis .! Geef het maar toe!!![]()
Mijn moeder zegt ook dat ik een grote jongen ben, maar ik ben 181 cmquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:02 schreef cityofdelusion het volgende:
[..]
welllll, dat zegt mn moeder zelf.
ik las 'heb'quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:05 schreef Haaarbal het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt ook dat ik een grote jongen ben, maar ik ben 181 cm
Als je dat gelezen zou hebben, dan zou het ook kloppen hoorquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:07 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Mijn moeder zegt ook dat ik een grote jongen heb, maar hij is 85 cm
Het is lief, en het kwijlt.. rara wat is het?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:11 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet eng
[afbeelding]
Zie je, heel lief zelfs
awwww, nee je hebt gelijkquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:11 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet eng
[afbeelding]
Zie je, heel lief zelfs
Je moederquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:12 schreef Haaarbal het volgende:
[..]
Het is lief, en het kwijlt.. rara wat is het?![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:15 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]Jij dacht gewoon aan iets heel anders he
Iemand die nog serieus meedraagt aan het topic!quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:23 schreef BabblingBrook het volgende:
8 en een beetje
Ja, weer back ontopic!quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:27 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Iemand die nog serieus meedraagt aan het topic!
Ik had gemeten met een bord lineaal, maar heb geen cam ter bevestiging.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:30 schreef Queen_Bee het volgende:
Wie heeft verstand van fotos en ze klein en k likbaar te maken?
En daarna ontopic :+
| 1 |
quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:46 schreef -En4Cer- het volgende:
Deze gast heeft het ook nie helemaal goed:
[afbeelding]
![]()
Dat is de nieuwe koploper man!quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:46 schreef -En4Cer- het volgende:
Deze gast heeft het ook nie helemaal goed:
[afbeelding]
![]()
Idd, zo fucking lang! Bijna net zo lang als z'n hoofdquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:48 schreef Haaarbal het volgende:
[..]
!!
Hij steekt ze bijna in z'n eigen oog!
Niet?quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoe kunnen je vingers nou langer zijn dan je handpalm, je balzak is toch ook niet lager dan je lul.
Kleingeschapen mannen niet jaquote:
Denk omdat dat ook niet de vraag wasquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:06 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Ik heb trouwen de meeste lange vingers
[edit]
Dat die grap nog niet gemaakt was![]()
![]()
![]()
Vingerende muts met kapsel..quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:57 schreef Haaarbal het volgende:
Mijn kapsel is zó mooi, dat ik altijd een muts draag, om zo de ogen van mijn waardevolle medemensen te beschermen!
Oh ja, vingers. Lange vingers.
Likbaar?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:30 schreef Queen_Bee het volgende:
Wie heeft verstand van fotos en ze klein en k likbaar te maken?
En daarna ontopic
Hee die worden op mijn werk gemaaktquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:06 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Ik heb trouwen de meeste lange vingers
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding
Dat die grap nog niet gemaakt was![]()
![]()
![]()
Muiszijde = 9cmquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
9 centimeter. Meten jullie vanaf de palmzijde of vanaf de muiszijde?![]()
![]()
Zolang je de 10cm grens niet overschrijdtquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:02 schreef speedstar het volgende:
gemeten aan de boven of onderkant ?
van boven zit ik op 10, 4quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zolang je de 10cm grens niet overschrijdt![]()
![]()
Ja maar jij bent zeker 1,90 meter ofzo ?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:16 schreef Thomas_ het volgende:
ik own jullie bijna allemaal
[afbeelding]
neu 1.85 ofzo:Pquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:18 schreef speedstar het volgende:
[..]
Ja maar jij bent zeker 1,90 meter ofzo ?
Neeeh, als je je hand plat legt... van je pinktopje naar je duimtopje hemelsbreedquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:15 schreef speedstar het volgende:
[..]
van boven zit ik op 10, 4
Oja... en ze zeggen dat je pik net zo groot is als van de onderkant van je handpalm, tot aan de bovenkant van je middelvinger...![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:18 schreef speedstar het volgende:
[..]
Ja maar jij bent zeker 1,90 meter ofzo ?
Je hebt aan 10cm genoeg, dat haal ik nog welquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:15 schreef speedstar het volgende:
[..]
van boven zit ik op 10, 4
Oja... en ze zeggen dat je pik net zo groot is als van de onderkant van je handpalm, tot aan de bovenkant van je middelvinger...![]()
24/7.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:34 schreef BonJovi het volgende:
Whahahha Queen_Bee alien een meisje die grote heeft dan de mannen hier WTF. Je vingerd je eigen zeker vaak
Lebber! Ik ben ook een vrouw!quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:34 schreef BonJovi het volgende:
Whahahha Queen_Bee alien een meisje die grote heeft dan de mannen hier WTF. Je vingerd je eigen zeker vaak
lol en je bent een vrouwquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:33 schreef oranjekoek het volgende:
Mijn vinger is ook 10 cm! Zelf ben ik 1.88
je hebt 7 vingers van 24 cm lijkt me zoquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:53 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik vind het maar beetje wazig hoelang ben je dan eigenlijk?
quote:
Ik ben helemaal niet geilquote:Op donderdag 8 maart 2007 01:01 schreef Stekelbees het volgende:
Q_B, wat ben je toch ontzettend geil.
Dit geheel terzijde.
Ik was in de veronderstelling dat het de vingers waren van de TS, tot ik dit las.. lijken net mannen handenquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:30 schreef Haaarbal het volgende:
[..]
[afbeelding]
Q_B "De Octopus" Haar vingers zijn groter dan haar handpalmen!![]()
![]()
Eey het zijn hele mooie vrouwenhanden hoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:12 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat het de vingers waren van de TS, tot ik dit las.. lijken net mannen handen
Wel geil hoor![]()
Maak eens een foto van de andere kant. Ik wil het kontje van je hand zienquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:18 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Eey het zijn hele mooie vrouwenhanden hoor
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:49 schreef SharQueDo het volgende:
Mijn wijsvingers zijn langer dan mijn middelvingers.(Knokkels van m'n wijsfinghers zitten ietsje naar voren, en steken mn wijsvingers voor mn middelvingers uit.)
![]()
doen ik welquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:16 schreef Queen_Bee het volgende:
WAarom werk jij niet
Ja maar hij hoort te werken en kan dan niet internetten jaquote:
ookquote:
eensch!!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:31 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Na het zien van de fobo's doe ik liever de jouwe
Ik moet toch ook mijn maatschappelijke taak vervullenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:35 schreef -En4Cer- het volgende:
Sinds wanneer zijn er fokkers die werken![]()
Verraders![]()
Hoeft niet, mag welquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:07 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ik moet toch ook mijn maatschappelijke taak vervullen
GEWUN KEUPN DIE FRIETEKES! LEKKER!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:49 schreef KopieerMachine het volgende:
Hallo.
Ik zat net zo te denken. Zal ik een bakje patat kopen ?
Wat vinden jullie hiervan en is het moreel verantwoord ?
mvg.
ik heb een middelvinger voor jequote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:49 schreef KopieerMachine het volgende:
Hallo.
Ik zat net zo te denken. Zal ik een bakje patat kopen ?
Wat vinden jullie hiervan en is het moreel verantwoord ?
mvg.
Nee hoor. Ik neuk alleen vrouwen. Juist jij zou dat moeten weten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:53 schreef Queen_Bee het volgende:
Je neukt toch al mannen voor geld
Dus die andere topique is niet correct?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:55 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik neuk alleen vrouwen. Juist jij zou dat moeten weten.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:55 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik neuk alleen vrouwen. Juist jij zou dat moeten weten.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:57 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Dus die andere topique is niet correct?
Geeft niet, ik wil toch alleen Q_Bquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:58 schreef KopieerMachine het volgende:
Dat andere topic is helaas niet betrouwbaar.
mvg.
Merk het jaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:02 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Geeft niet, ik wil toch alleen Q_B
Bij deze. Andere hand is trouwens hetzelfde, alleen foto's maken met 2 handen gaat een beetje moeilijk.quote:
"Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij"quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:18 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]dat gaat over iets heul anders
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:30 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Bij deze. Andere hand is trouwens hetzelfde, alleen foto's maken met 2 handen gaat een beetje moeilijk.![]()
http://files.mineth.net/Picture%20001.jpg
http://files.mineth.net/Picture%20002.jpg
http://files.mineth.net/Picture%20003.jpg
Niet schrikken, lijkt misschien goor of eng, maar ik heb er geen problemen mee.![]()
Volgens een vriendin van me () is het wel lekkerder. Mja, evolutie enzo he.
![]()
![]()
WHAHAHHAHA DAS ECHT RAAR!!@!!~121;Dquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:30 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Bij deze. Andere hand is trouwens hetzelfde, alleen foto's maken met 2 handen gaat een beetje moeilijk.![]()
http://files.mineth.net/Picture%20001.jpg
http://files.mineth.net/Picture%20002.jpg
http://files.mineth.net/Picture%20003.jpg
Niet schrikken, lijkt misschien goor of eng, maar ik heb er geen problemen mee.![]()
![]()
![]()
Het maakt mij o.a. wel uniek.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
WHAHAHHAHA DAS ECHT RAAR!!@!!~121;D; dwq2E
Maakt het wat uit danquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:30 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, een neus van een kilo ook maar mooi is het nietquote:
ja, ik voel me gewoon klote, mag het een keer zegquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:30 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
"Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij"
Ik heb er niks op tegen, kheb er ook geen hinder van met dagelijkse dingen, dus ach waarom ook klagen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:40 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, een neus van een kilo ook maar mooi is het niet
Hallo, je zit in ONZ.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:43 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik heb er niks op tegen, kheb er ook geen hinder van met dagelijkse dingen, dus ach waarom ook klagen?![]()
'O'quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hallo, je zit in ONZ.
Ik meen het heus niet
Je went er wel aan... Q-B is gewoon jaloers omdat ze nooit gevingerd is door vingers zoals die van jou.quote:
Hoe weet jij datquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je went er wel aan... Q-B is gewoon jaloers omdat ze nooit gevingerd is door vingers zoals die van jou.
"_"
Dat je jaloert bent of dat je nog niet gevingerd bent ?quote:
Q-B mag wel een keer langskomen (mits ze er goed uitziet).quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je went er wel aan... Q-B is gewoon jaloers omdat ze nooit gevingerd is door vingers zoals die van jou.
"_"
Ik heb net je fobo gespammed, je zou toch onderhand moeten weten hoe ik eruit ziequote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:57 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Q-B mag wel een keer langskomen (mits ze er goed uitziet).![]()
Ja, ze weet niet wat ze mistquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:57 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Q-B mag wel een keer langskomen (mits ze er goed uitziet).![]()
Nou nee, eigenlijk niet. Stuur es foto van jezelf?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb net je fobo gespammed, je zou toch onderhand moeten weten hoe ik eruit ziemaar t is belangrijker hoe jij eruit ziet
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:01 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Nou nee, eigenlijk niet. Stuur es foto van jezelf?![]()
![]()
Waarom zou ik een foto sturen als ie ni mn fobo staatquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:01 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Nou nee, eigenlijk niet. Stuur es foto van jezelf?![]()
![]()
Te lui om te kijken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Waarom zou ik een foto sturen als ie ni mn fobo staat
Ja, de andere optie hoef je minder voor te verrichtenquote:
Waaruitquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:11 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Nu niet snel jezelf er tussenuit lullen he.![]()
![]()
Als jij niet in mijn fobo wil kijken is dat jouw probleem, niet het mijnequote:
Omg je sigquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
[afbeelding]
voor haar zip mail je maar
deja vu x3quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:06 schreef SharQueDo het volgende:
Ik ben ook bezig met iets nuttigere dingen, enzo.![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:11 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Nu niet snel jezelf er tussenuit lullen he.![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:43 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik heb er niks op tegen, kheb er ook geen hinder van met dagelijkse dingen, dus ach waarom ook klagen?![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:44 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Nouja, wel iets meer dan gewoon.Maar dat is een ander verhaal.
![]()
Waarom schaam je je? bedoel die zipjes zijn best gewild enzo voor een keer zien.quote:
Mijn zipje is niet gewildquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:40 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Waarom schaam je je? bedoel die zipjes zijn best gewild enzo voor een keer zien.
Mensen die het archiveren voor een dorstige tijd daarentegen...
Ik had het ook niet particular over jouw zipjequote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mijn zipje is niet gewildniemand weet dat ie bestaat
Ik heb je zipje gemaaktquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je zegt "die zipjes"quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:49 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik had het ook niet particular over jouw zipje![]()
maar ik hem ook even een mailtje gestuurd
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:49 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
maar ik hem ook even een mailtje gestuurd
Ik heb uhm ook hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zij is heul niet arrogant (quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:56 schreef Liquidootje het volgende:
Ik weet niet waarom. Maar Queen_Bee's arrogantie is zo fucking opwindend enzo![]()
Misschien moet ik daar eens een topic over openen, maar wil niet inspelen op die naamtopic fetishes
Wat is daar in godsnaam arrogant aan, flapdrol? Ken je uberhaupt de betekenis van het woord?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:56 schreef Liquidootje het volgende:
Ik weet niet waarom. Maar Queen_Bee's arrogantie is zo fucking opwindend enzo![]()
Misschien moet ik daar eens een topic over openen, maar wil niet inspelen op die naamtopic fetishes
Ik zei niet nooitquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:02 schreef Liquidootje het volgende:
Nee oh, sorry, nee, nah, je bent heul nooit arrogant
ze heeft mij gequote *fap *fap *fap
Ben je nog steeds op je tenen getrapt van laatst?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:42 schreef BonJovi het volgende:
OMG Queen_BEE stop die grote vingers ff weg
Wanneerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ben je nog steeds op je tenen getrapt van laatst?Sad wel.
Een grapje 10 keer herhalen in een topicquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:00 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Wanneer? ik maakte een grapje joh, het is ONZIN
![]()
![]()
niet zielig doen opeensquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:01 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Een grapje 10 keer herhalen in een topicEen ongrappig grapje ook nog
Nee dat is logisch.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:10 schreef Nappeklapperapper het volgende:
dit lóópt nog steeds, dat is een goeie
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het gaat niet om de lengte, het gaat om wat je ermee doet.
hoiquote:
idd laat dat good maar wegquote:
Waarom? Het is lekker weer!quote:
in de morgen hier nietquote:
Ik ben verbrand in mijn gezichtquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:07 schreef KlappernootatWork het volgende:
Even geduld, ik moet hem er eerst even uithalen..![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |