Kom jij het em vertellen ?quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:34 schreef djenneke het volgende:
Spinnen zijn zeer nuttige dieren.
Weet ik .... ooit eens ergens een traumaatje opgelopen denk ik.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:36 schreef vinnieboy het volgende:
Je lijkt wel een wijf man
Zonder tieten hoor je inderdaad niet bang te zijn voor spinnenquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:36 schreef vinnieboy het volgende:
Je lijkt wel een wijf man
hahahaquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:36 schreef HetVraagteken het volgende:
[..]
Kom jij het em vertellen ?
kijkt of er een goed gesprek valt mee te voeren
Tellen vetkwabbetjes ook ?quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Zonder tieten hoor je inderdaad niet bang te zijn voor spinnen
Gebruik je brute Spider-man krachtquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:32 schreef HetVraagteken het volgende:
Wil ik in bad .... zit er zo'n achtpotige engerd naar me te kijken.![]()
Zit me aan te staren met die kraaloogjes. Moet ik dat beest nu bestrijden met gelijke wapens ofzow ?![]()
Er is er ooit eens eentje tijdens de nacht op mijn hoofdkussen gevallen met een een doffe plop. Op slag klaar wakker en heel het huis bij elkaar geschreeuwd. Ben dan maar beneden gegaan om te slapen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:39 schreef Sant het volgende:
[..]
hahaha![]()
ik heb ook n teringhekel aan die beesten, als ik er een zie van respectabel formaat wordt ik sneller dan n f-16... verschrikkelijke beesten... ik bestrijd ze meestal met deo en aansteker, want pak ze voor geen goud in me handen!!
die kleintjes boeien me ook niet... maar als ze richting de grootte van laten we zeggen een euro / 2 euro muntstuk gaan... dan wordt ik echt snel...quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:56 schreef Riesje het volgende:
Ik heb tijdens mijn slaap wel eens zo'n klein huisspinnetje in m'n mond gehad.
daar heb ik de logeerkamer voorquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:44 schreef HetVraagteken het volgende:
[..]
Er is er ooit eens eentje tijdens de nacht op mijn hoofdkussen gevallen met een een doffe plop. Op slag klaar wakker en heel het huis bij elkaar geschreeuwd. Ben dan maar beneden gegaan om te slapen.![]()
overdrijven is ook n vak..quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:01 schreef Queen_Bee het volgende:
Die dingen zijn goorEn toen zat er eens een zo groot als mn hand op t plafond
!
Ik overdrijf niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:05 schreef Sant het volgende:
[..]
overdrijven is ook n vak..
als ik er een spot zo groot als mijn hand, kun je me afvoeren, dan krijg k ter plekke een hartverzakking en slaap ik de eerste week niet meer...
Mn middelvinger is 10cmquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:20 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Misschien heeft Q_B wel kleine handen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |