quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:46 schreef -En4Cer- het volgende:
Deze gast heeft het ook nie helemaal goed:
[afbeelding]
![]()
Dat is de nieuwe koploper man!quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:46 schreef -En4Cer- het volgende:
Deze gast heeft het ook nie helemaal goed:
[afbeelding]
![]()
Idd, zo fucking lang! Bijna net zo lang als z'n hoofdquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:48 schreef Haaarbal het volgende:
[..]
!!
Hij steekt ze bijna in z'n eigen oog!
Niet?quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoe kunnen je vingers nou langer zijn dan je handpalm, je balzak is toch ook niet lager dan je lul.
Kleingeschapen mannen niet jaquote:
Denk omdat dat ook niet de vraag wasquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:06 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Ik heb trouwen de meeste lange vingers
[edit]
Dat die grap nog niet gemaakt was![]()
![]()
![]()
Vingerende muts met kapsel..quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:57 schreef Haaarbal het volgende:
Mijn kapsel is zó mooi, dat ik altijd een muts draag, om zo de ogen van mijn waardevolle medemensen te beschermen!
Oh ja, vingers. Lange vingers.
Likbaar?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:30 schreef Queen_Bee het volgende:
Wie heeft verstand van fotos en ze klein en k likbaar te maken?
En daarna ontopic
Hee die worden op mijn werk gemaaktquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:06 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Ik heb trouwen de meeste lange vingers
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding
Dat die grap nog niet gemaakt was![]()
![]()
![]()
Muiszijde = 9cmquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
9 centimeter. Meten jullie vanaf de palmzijde of vanaf de muiszijde?![]()
![]()
Zolang je de 10cm grens niet overschrijdtquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:02 schreef speedstar het volgende:
gemeten aan de boven of onderkant ?
van boven zit ik op 10, 4quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zolang je de 10cm grens niet overschrijdt![]()
![]()
Ja maar jij bent zeker 1,90 meter ofzo ?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:16 schreef Thomas_ het volgende:
ik own jullie bijna allemaal
[afbeelding]
neu 1.85 ofzo:Pquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:18 schreef speedstar het volgende:
[..]
Ja maar jij bent zeker 1,90 meter ofzo ?
Neeeh, als je je hand plat legt... van je pinktopje naar je duimtopje hemelsbreedquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:15 schreef speedstar het volgende:
[..]
van boven zit ik op 10, 4
Oja... en ze zeggen dat je pik net zo groot is als van de onderkant van je handpalm, tot aan de bovenkant van je middelvinger...![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:18 schreef speedstar het volgende:
[..]
Ja maar jij bent zeker 1,90 meter ofzo ?
Je hebt aan 10cm genoeg, dat haal ik nog welquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:15 schreef speedstar het volgende:
[..]
van boven zit ik op 10, 4
Oja... en ze zeggen dat je pik net zo groot is als van de onderkant van je handpalm, tot aan de bovenkant van je middelvinger...![]()
24/7.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:34 schreef BonJovi het volgende:
Whahahha Queen_Bee alien een meisje die grote heeft dan de mannen hier WTF. Je vingerd je eigen zeker vaak
Lebber! Ik ben ook een vrouw!quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:34 schreef BonJovi het volgende:
Whahahha Queen_Bee alien een meisje die grote heeft dan de mannen hier WTF. Je vingerd je eigen zeker vaak
lol en je bent een vrouwquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:33 schreef oranjekoek het volgende:
Mijn vinger is ook 10 cm! Zelf ben ik 1.88
je hebt 7 vingers van 24 cm lijkt me zoquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:53 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik vind het maar beetje wazig hoelang ben je dan eigenlijk?
quote:
Ik ben helemaal niet geilquote:Op donderdag 8 maart 2007 01:01 schreef Stekelbees het volgende:
Q_B, wat ben je toch ontzettend geil.
Dit geheel terzijde.
Ik was in de veronderstelling dat het de vingers waren van de TS, tot ik dit las.. lijken net mannen handenquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:30 schreef Haaarbal het volgende:
[..]
[afbeelding]
Q_B "De Octopus" Haar vingers zijn groter dan haar handpalmen!![]()
![]()
Eey het zijn hele mooie vrouwenhanden hoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:12 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat het de vingers waren van de TS, tot ik dit las.. lijken net mannen handen
Wel geil hoor![]()
Maak eens een foto van de andere kant. Ik wil het kontje van je hand zienquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:18 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Eey het zijn hele mooie vrouwenhanden hoor
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:49 schreef SharQueDo het volgende:
Mijn wijsvingers zijn langer dan mijn middelvingers.(Knokkels van m'n wijsfinghers zitten ietsje naar voren, en steken mn wijsvingers voor mn middelvingers uit.)
![]()
doen ik welquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:16 schreef Queen_Bee het volgende:
WAarom werk jij niet
Ja maar hij hoort te werken en kan dan niet internetten jaquote:
ookquote:
eensch!!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:31 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Na het zien van de fobo's doe ik liever de jouwe
Ik moet toch ook mijn maatschappelijke taak vervullenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:35 schreef -En4Cer- het volgende:
Sinds wanneer zijn er fokkers die werken![]()
Verraders![]()
Hoeft niet, mag welquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:07 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ik moet toch ook mijn maatschappelijke taak vervullen
GEWUN KEUPN DIE FRIETEKES! LEKKER!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:49 schreef KopieerMachine het volgende:
Hallo.
Ik zat net zo te denken. Zal ik een bakje patat kopen ?
Wat vinden jullie hiervan en is het moreel verantwoord ?
mvg.
ik heb een middelvinger voor jequote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:49 schreef KopieerMachine het volgende:
Hallo.
Ik zat net zo te denken. Zal ik een bakje patat kopen ?
Wat vinden jullie hiervan en is het moreel verantwoord ?
mvg.
Nee hoor. Ik neuk alleen vrouwen. Juist jij zou dat moeten weten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:53 schreef Queen_Bee het volgende:
Je neukt toch al mannen voor geld
Dus die andere topique is niet correct?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:55 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik neuk alleen vrouwen. Juist jij zou dat moeten weten.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:55 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik neuk alleen vrouwen. Juist jij zou dat moeten weten.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:57 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Dus die andere topique is niet correct?
Geeft niet, ik wil toch alleen Q_Bquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:58 schreef KopieerMachine het volgende:
Dat andere topic is helaas niet betrouwbaar.
mvg.
Merk het jaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:02 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Geeft niet, ik wil toch alleen Q_B
Bij deze. Andere hand is trouwens hetzelfde, alleen foto's maken met 2 handen gaat een beetje moeilijk.quote:
"Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij"quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:18 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]dat gaat over iets heul anders
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:30 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Bij deze. Andere hand is trouwens hetzelfde, alleen foto's maken met 2 handen gaat een beetje moeilijk.![]()
http://files.mineth.net/Picture%20001.jpg
http://files.mineth.net/Picture%20002.jpg
http://files.mineth.net/Picture%20003.jpg
Niet schrikken, lijkt misschien goor of eng, maar ik heb er geen problemen mee.![]()
Volgens een vriendin van me () is het wel lekkerder. Mja, evolutie enzo he.
![]()
![]()
WHAHAHHAHA DAS ECHT RAAR!!@!!~121;Dquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:30 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Bij deze. Andere hand is trouwens hetzelfde, alleen foto's maken met 2 handen gaat een beetje moeilijk.![]()
http://files.mineth.net/Picture%20001.jpg
http://files.mineth.net/Picture%20002.jpg
http://files.mineth.net/Picture%20003.jpg
Niet schrikken, lijkt misschien goor of eng, maar ik heb er geen problemen mee.![]()
![]()
![]()
Het maakt mij o.a. wel uniek.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
WHAHAHHAHA DAS ECHT RAAR!!@!!~121;D; dwq2E
Maakt het wat uit danquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:30 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, een neus van een kilo ook maar mooi is het nietquote:
ja, ik voel me gewoon klote, mag het een keer zegquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:30 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
"Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |