quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:46 schreef -En4Cer- het volgende:
Deze gast heeft het ook nie helemaal goed:
[afbeelding]
![]()
Dat is de nieuwe koploper man!quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:46 schreef -En4Cer- het volgende:
Deze gast heeft het ook nie helemaal goed:
[afbeelding]
![]()
Idd, zo fucking lang! Bijna net zo lang als z'n hoofdquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:48 schreef Haaarbal het volgende:
[..]
!!
Hij steekt ze bijna in z'n eigen oog!
Niet?quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoe kunnen je vingers nou langer zijn dan je handpalm, je balzak is toch ook niet lager dan je lul.
Kleingeschapen mannen niet jaquote:
Denk omdat dat ook niet de vraag wasquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:06 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Ik heb trouwen de meeste lange vingers
[edit]
Dat die grap nog niet gemaakt was![]()
![]()
![]()
Vingerende muts met kapsel..quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:57 schreef Haaarbal het volgende:
Mijn kapsel is zó mooi, dat ik altijd een muts draag, om zo de ogen van mijn waardevolle medemensen te beschermen!
Oh ja, vingers. Lange vingers.
Likbaar?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:30 schreef Queen_Bee het volgende:
Wie heeft verstand van fotos en ze klein en k likbaar te maken?
En daarna ontopic
Hee die worden op mijn werk gemaaktquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:06 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Ik heb trouwen de meeste lange vingers
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding
Dat die grap nog niet gemaakt was![]()
![]()
![]()
Muiszijde = 9cmquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
9 centimeter. Meten jullie vanaf de palmzijde of vanaf de muiszijde?![]()
![]()
Zolang je de 10cm grens niet overschrijdtquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:02 schreef speedstar het volgende:
gemeten aan de boven of onderkant ?
van boven zit ik op 10, 4quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zolang je de 10cm grens niet overschrijdt![]()
![]()
Ja maar jij bent zeker 1,90 meter ofzo ?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:16 schreef Thomas_ het volgende:
ik own jullie bijna allemaal
[afbeelding]
neu 1.85 ofzo:Pquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:18 schreef speedstar het volgende:
[..]
Ja maar jij bent zeker 1,90 meter ofzo ?
Neeeh, als je je hand plat legt... van je pinktopje naar je duimtopje hemelsbreedquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:15 schreef speedstar het volgende:
[..]
van boven zit ik op 10, 4
Oja... en ze zeggen dat je pik net zo groot is als van de onderkant van je handpalm, tot aan de bovenkant van je middelvinger...![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:18 schreef speedstar het volgende:
[..]
Ja maar jij bent zeker 1,90 meter ofzo ?
Je hebt aan 10cm genoeg, dat haal ik nog welquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:15 schreef speedstar het volgende:
[..]
van boven zit ik op 10, 4
Oja... en ze zeggen dat je pik net zo groot is als van de onderkant van je handpalm, tot aan de bovenkant van je middelvinger...![]()
24/7.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:34 schreef BonJovi het volgende:
Whahahha Queen_Bee alien een meisje die grote heeft dan de mannen hier WTF. Je vingerd je eigen zeker vaak
Lebber! Ik ben ook een vrouw!quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:34 schreef BonJovi het volgende:
Whahahha Queen_Bee alien een meisje die grote heeft dan de mannen hier WTF. Je vingerd je eigen zeker vaak
lol en je bent een vrouwquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:33 schreef oranjekoek het volgende:
Mijn vinger is ook 10 cm! Zelf ben ik 1.88
je hebt 7 vingers van 24 cm lijkt me zoquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:53 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik vind het maar beetje wazig hoelang ben je dan eigenlijk?
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |