quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Smilde![]()
Hooghalen... daar zaten de asielzoekers ook vroeger![]()
Al mijn TT's zijn optioneelquote:
dus je TT's zijn vrijblijvend?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Al mijn TT's zijn optioneel![]()
Iedereen mag wat verzinnen![]()
De Meram ?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:40 schreef VlaDje het volgende:
En dan die koffiesjop die zo helemaal voorin n winkelstraat zitdaar in Assen...
Zitten altijd van die 50cent for live Blanken choi te roken
Als je 10 SC topics per week opent raak je snel door je orginele ideeeeen heenquote:
en zo hoort tquote:
succesquote:
Die jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De Meram ?![]()
Zit in de rolderstraat en daar word nog wel eens geschotenInclusief bmw-turken
![]()
Neequote:Op woensdag 7 maart 2007 10:45 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Die ja![]()
Is het in Diana ook nogsteeds zo dat er aan 1 kant gabbers staan en aan de andere kant molukkers?![]()
Had je nog iets in gedachte voor de TT ?quote:
Is het ook altijd al geweestquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
NeeDie worden er allemaal uitgeschopt, Alleen van die wij-zijn-een-stel-en-gaan-1-keer-per-jaar-uit lui komen daar binnen
Paupertent
![]()
Ben der ook nog nooit geweest, Het schijnt er tering groot en druk te zijnquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:47 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Is het ook altijd al geweest![]()
Btw, kom je wel eens in Skopje? en is dat leuk? ben dr nog nooit geweest maar wil binnenkort wel even kijken daar![]()
Mag ookquote:
Duhquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ben der ook nog nooit geweest, Het schijnt er tering groot en druk te zijnBreezers genoeg voor je
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:49 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Duh![]()
Waarom denk je anders dat ik dr heen wil![]()
Je zit op je werk hequote:Op woensdag 7 maart 2007 10:52 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Met Milf's heb ik ook geen problemen... alles van 15 tot 30 wil ik me wel aan vergrijpen![]()
![]()
Op school ben ik heel snyggast al over geweest + alle nederlandse breezersitesquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je zit op je werk he![]()
Br33Z@H ToPiC #80 - Fappen zonder schaamte !
Have fun![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:53 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Op school ben ik heel snyggast al over geweest + alle nederlandse breezersites![]()
![]()
![]()
Nu @ stage, dus moet ik me gedragen...![]()
Ik mag dat wel HaHa!quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:53 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Op school ben ik heel snyggast al over geweest + alle nederlandse breezersites![]()
![]()
![]()
JAAAAquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:48 schreef dRobje het volgende:
oehhhh liiszle.. ik moet nu site aanpassen over paardjeswoohoo
snyggast is kicke.. netzo veel mooi breezersquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:53 schreef VlaDje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jag ar en elite agarequote:Op woensdag 7 maart 2007 10:56 schreef dRobje het volgende:
[..]
snyggast is kicke.. netzo veel mooi breezers
heb er een paar in mn msnlijst
slechte (oude) sitequote:
ja ik had t net nog over jequote:Op woensdag 7 maart 2007 10:54 schreef Blaxje het volgende:
Hallo.
Ik zeg altijdquote:
cool.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:57 schreef dRobje het volgende:
[..]
slechte (oude) site.. maar ja, mag alleen teksten aanpassen haha.. van een stal
vriendin van me vond het mooie paardjes haha.. zou het niet weten
Op tafels dansen is hier ookquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:57 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ik heb een eigen kantoor dus wordt daar ook niet op gecontroleerd...
Mogen is iets anders![]()
In mijn auto kunnen 3 meequote:Op woensdag 7 maart 2007 11:00 schreef MaddoxX het volgende:
Meetings naar .se dan maar ens gaan doen ?
Neequote:Op woensdag 7 maart 2007 11:00 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Loop je stage bij het pieter baan centrum ofzo?![]()
Ik zit eenzaam in mn kantoortje telkens uit het raam te kijken tussen een gaatje in de bossen naar de naastgelegen VMBO klasquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:00 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Neegewoon relaxte collega's hier waarme je kan lachen
![]()
En dan ga je snel rukken als je vrouwelijk schoon ziet voorbijkomenquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik zit eenzaam in mn kantoortje telkens uit het raam te kijken tussen een gaatje in de bossen naar de naastgelegen VMBO klas![]()
Pricelessquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:02 schreef dRobje het volgende:
[..]
ga in de zomer waarschijnlijk met 2 vrienden naar zweden
een week lang daar rondtouren![]()
JOHOOOOO...quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:02 schreef dRobje het volgende:
[..]
ga in de zomer waarschijnlijk met 2 vrienden naar zweden
een week lang daar rondtouren![]()
Auto in sleuren, ontvoeren, aan stukken snijden, invriezen, aan stukken zagen, opetenquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:02 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
En dan ga je snel rukken als je vrouwelijk schoon ziet voorbijkomen?
Dat ze je dat daar nog niet geleerd hebbenquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:03 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Auto in sleuren, ontvoeren, aan stukken snijden, invriezen, aan stukken zagen, opeten![]()
Blond is ze idd lekkerder,,quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:07 schreef dRobje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zweedse uit mn lijst![]()
[afbeelding]
en zooooooo gewillig
quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Met blond haar ziet ze er leuker uit![]()
Dat is zoeen anderquote:
veullll meerquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is zoeen ander![]()
Je hebt nog meer foto's zie ik![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:41 schreef MaddoxX het volgende:
Vandaag is rood.
Hij is de Viking king jeweetsquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is zoeen ander![]()
Je hebt nog meer foto's zie ik![]()
Huiswerkquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:44 schreef Afzuigkap het volgende:
Zo weer thuis. Toch wel een fijne dag
Had m'n hw al af dus mocht weg, de rest moest blijven. En er zijn nieuwe groepjes gemaakt voor project en ik zit in een keigoed en gezellig groepje
Bah..quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:48 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Hij is de Viking king jeweets![]()
Uiltjes knappen met lekkere scandinavische breezer sletten als een gek ouwe![]()
Weetje wat ik denk, dat jij even gaat zippen & uploaden...quote:
School was op zich wel relaxed, geen flikker te doen, ik ga nu maar weer terug, nog uurtje bio, dan tussenuurtje, dan bijles geven, en dan ben ik lekker weer klaar voor vandaagquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:40 schreef dRobje het volgende:
[..]
Haaaaaii Merel!Lekker geslapen/geschoold/gewerkt??
oh shit.. is zelfde meisje als in mn vorige postquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Bah..
Lelijke plamuurbek
als die met haar ogen knippert voor jou gezicht dan sta je 3kwartier en een half uur te hoesten mén![]()
Zo stond ik eens in de bus naast een meisje, die had haar gezicht zo mooi bruin gemaakt met haar plamuur...
En in haar nek was ze net zo wit![]()
![]()
![]()
Zag ik, maar daar heeft ze minder plamuur op dr harses dan op die daarvoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:58 schreef dRobje het volgende:
[..]
oh shit.. is zelfde meisje als in mn vorige post![]()
de zin na de laatste komma klinkt goed!quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:58 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
School was op zich wel relaxed, geen flikker te doen, ik ga nu maar weer terug, nog uurtje bio, dan tussenuurtje, dan bijles geven, en dan ben ik lekker weer klaar voor vandaag![]()
Harde Werkers pwnenquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:59 schreef dRobje het volgende:
[..]
de zin na de laatste komma klinkt goed!![]()
jaloers
naja.. veel succes en plezier dan he![]()
mwoah.. gezicht is nog TE witquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:59 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Zag ik, maar daar heeft ze minder plamuur op dr harses dan op die daarvoor![]()
Achja, mijn mama is jarig, en dus is er taart, en misschien komt vriendje vanmiddag nog langs, dus ik heb wel een toffe dagquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:59 schreef dRobje het volgende:
[..]
de zin na de laatste komma klinkt goed!![]()
jaloers
naja.. veel succes en plezier dan he![]()
Doe eens lief, lees paar posts naar boven, envolg die instructies...quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:01 schreef dRobje het volgende:
[..]
mwoah
.. gezicht is nog TE wit.. maar dat boeit niet
![]()
Zak erover?quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:01 schreef dRobje het volgende:
[..]
mwoah.. gezicht is nog TE wit.. maar dat boeit niet
![]()
dat klinkt al beterquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:01 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Achja, mijn mama is jarig, en dus is er taart, en misschien komt vriendje vanmiddag nog langs, dus ik heb wel een toffe dag
meerendeel heb ik thuisquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Doe eens lief, lees paar posts naar boven, envolg die instructies...
Zweedscheschonen.zip gerne![]()
![]()
ik vond 'm coolquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:10 schreef DjRex89 het volgende:
Iemand American Pie: The Naked Mile gezien? Of is die net zo slechts als The Wedding..
Vond je the wedding ook cool dan?quote:
nee die vond ik vervelend..quote:
haaaaaii lieve lauwe lauwert de schoolgangsterquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:38 schreef lauwert het volgende:
deze schoolganger meldt zich
hooooi drobje popje de harde werkerquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:41 schreef dRobje het volgende:
[..]
haaaaaii lieve lauwe lauwert de schoolgangster![]()
Hoiquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:38 schreef lauwert het volgende:
deze schoolganger meldt zich
Jawelquote:
jaaaaa wel ok..quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:46 schreef dRobje het volgende:
[..]
najaaa
is wel zo
alles goed met uuuuu?
aaaahhhhhquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:49 schreef lauwert het volgende:
[..]
jaaaaa wel ok..
ben school best zat, ben moe en wil nar huis maar moet nog tot 4 uur![]()
hoe gaat het met uuuu ?
Gelukkig maarquote:
jaa maar dat kan ik nog maar heel even doen..quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:50 schreef dRobje het volgende:
[..]
aaaahhhhh..
gelukkig is er fok!![]()
jaaaa gaat goed.. nog steeds verkouden maar verder![]()
Aha okeequote:Op woensdag 7 maart 2007 12:51 schreef lauwert het volgende:
[..]
Gelukkig maar
jaa wel ok..
moe, zoals k net ook al tegen drobje zei.
maar voor de rest gaat het wel aardig
wil dat het 2 weken later is, dan is m'n toetsenweek voorbij.. ik MOET weer een rustig en leervrij weekend hebben.
okee.. weer genoeg gezeurd voor vandaag
nog plannen voor vandaag ?
ah deutsch!.. schade deutschland, alles ist vorbei!quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:53 schreef lauwert het volgende:
[..]
jaa maar dat kan ik nog maar heel even doen..
zit nu in een computerlokaaal, "duits maken".. en daarna gelukkig pauze.. en een tussenuur![]()
Ik heb je hele domein al leeg gelurktquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:12 schreef dRobje het volgende:
[..]
grapjas
dan is het toch ook niet meer prive![]()
![]()
Gier!quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:12 schreef dRobje het volgende:
[..]
grapjas
dan is het toch ook niet meer prive![]()
![]()
Maar ik kan ze nu niet goed bwonderen omdat ik @ stage benquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb je hele domein al leeg gelurkt![]()
![]()
" Niet goed bewonderen "quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:17 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Maar ik kan ze nu niet goed bwonderen omdat ik @ stage ben![]()
![]()
ze heet susan maar noemt zich sussquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[afbeelding]
Is dat je zusje of heet ze suss ?![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:17 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Maar ik kan ze nu niet goed bwonderen omdat ik @ stage ben![]()
![]()
ik weet nog een 16 jarige zweedse breezer die zich graag vingert en aan dr tieten likt voor de camquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:14 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Gier!![]()
Dan gaan we ruilen, ik weet nog een 16-jarige breezah met cam + emailadres + previewpic uit mijn prive collectie...
En dan share jij de jouwe prive collectie zonder mailadressen![]()
Hmm okeequote:
Dan ruilen we diequote:Op woensdag 7 maart 2007 13:21 schreef dRobje het volgende:
[..]
ik weet nog een 16 jarige zweedse breezer die zich graag vingert en aan dr tieten likt voor de cam![]()
![]()
nee want daar moet ik in de zomer nog langs ze eist als ik naar zweden ga dat ik langs haar komquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:22 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dan ruilen we die![]()
Zie het als een soort exchange program,, jij gaat naar nederland...
Ik op uitstapje naar zweden![]()
Ja, lekker boeiend ook, ik wil haar gewoon bewonderen...quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:24 schreef dRobje het volgende:
[..]
nee want daar moet ik in de zomer nog langs ze eist als ik naar zweden ga dat ik langs haar kom
langs haar en suss
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:25 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ja, lekker boeiend ook, ik wil haar gewoon bewonderen...
Jij mag dr best aan dr tepel trekken, ik wil dr alleen naar kijken![]()
![]()
Ja fack it, ik ben geen superdude ofzo...quote:
hahahahaha boerin ja? bij sommige moet je dan wel ff oppassen dat ze niet te veel zeggen.. kan afschrikkenquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:32 schreef VlaDje het volgende:
+ WTF ook eigenlijk. ze wonen in fackin zweden, ik zoek dr wel een uit gasseltrernijeveensemusseltange...
Zoeen lekkere boerin met geblondeerd haar
Ze worden niet warm van jou bedoel jequote:Op woensdag 7 maart 2007 13:30 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ja fack it, ik ben geen superdude ofzo...
Ik heb in mijn drukke agenda echt geen tijd om ze eerst op te warmen voor de warme worst naar binnen kan...
Dus als jij ze nou eenmaal opgewarmt heb, en dan de pics / video's doorpaaast aan mij, heb ik wat te kijken![]()
![]()
![]()
Ja, boerin ja, zoeen die je wel verstaat, en die ook nog eens met de benen wijdt voor je kan wanneer je dr zin aan heb...quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:33 schreef dRobje het volgende:
[..]
hahahahaha boerin ja? bij sommige moet je dan wel ff oppassen dat ze niet te veel zeggen.. kan afschrikken
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:35 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ze worden niet warm van jou bedoel je![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:35 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nee, dat zou het idd zijnquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:35 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:40 schreef VlaDje het volgende:
maar dRob, share je collectie even dan...
Dat is nou het hele punt waar het om gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]ja hoi, die had ik allemaal al lang gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als dat die collectie nou is,, waar doe ik het dan voor![]()
das mn collectie jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:45 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ja hoi, die had ik allemaal al lang gezien![]()
Als dat die collectie nou is,, waar doe ik het dan voor![]()
ik heb ook altijd pechquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:49 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Leuk, maar niet zo indrukwekkend als dat ik d8![]()
![]()
![]()
Tis vast één of andere plaaggeestquote:
of Bé één nul nulquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tis vast één of andere plaaggeest![]()
of zoeen vlugge japiequote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]Haha zag m'n naam ertussen staan schok me de pleuresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geschikt voor recirculatie en luchtafvoer, gemotoriseerd, aantal standen: 4.
Hoezo?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:00 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Haha zag m'n naam ertussen staan schok me de pleures
das mn buurmeisjequote:Op woensdag 7 maart 2007 14:00 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Haha neequote:Op woensdag 7 maart 2007 14:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Hoezo?
Heb jij ook zoeen blote tieten foto?![]()
![]()
![]()
Dan hoef je je dr toch ook niet druk om te maken of je dr tussen staatquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:03 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Haha neeik heb wel een beetje zelfwaarde enzo
quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:03 schreef dRobje het volgende:
[..]
das mn buurmeisje
moest 'm voor dr erop zetten
Wist ik veel dat het een blote tieten foto lijst wasquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:04 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dan hoef je je dr toch ook niet druk om te maken of je dr tussen staat![]()
Dus stiekem heb je wel zoeen foto???![]()
Pwnt![]()
Nja, daar gaat mn dagdroomquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:05 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Wist ik veel dat het een blote tieten foto lijst was
Maar nee.
Dat je al schrikt dat je naam ertussen staat zegt genoegquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:05 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Maar nee.
is geen blote tieten fotolijstquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:05 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Maar nee.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:00 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
euh.. euh.. euhhhh.. okequote:Op woensdag 7 maart 2007 14:10 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ligt aan jou hoofd te zien niet aan de straatnaam![]()
![]()
Grapje toch![]()
Denken is ook niet je sterkste punt he, gekkiequote:Op woensdag 7 maart 2007 14:17 schreef dRobje het volgende:
[..]ik dacht dat je het nooit zou vragen!
Na veel oefenen is het dan eindelijk geluktquote:
je kent me te goedquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:18 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Denken is ook niet je sterkste punt he, gekkie![]()
![]()
![]()
t was doelloos as alwaysquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Na veel oefenen is het dan eindelijk gelukt![]()
![]()
Heb je je een beetje vermaakt op school ?
ha dropjequote:
vaak wel jaquote:
goed goed! daar?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:32 schreef dRobje het volgende:
[..]
hoe is het op deze af-en-toe regenachtige middag met liiszle?![]()
onder het motto, toch iemadn moet het doenquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:32 schreef dRobje het volgende:
[..]
misschien zegt het wat dat je het zelf moet zeggen?
I wish i was an Assenaarquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Tis hier al heul de dag droogen windstil
![]()
erg goede reden!quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:33 schreef VlaDje het volgende:
[..]
onder het motto, toch iemadn moet het doen![]()
tofquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:34 schreef dRobje het volgende:
[..]
saaaaaaai en moeheid, maar verder wel goed!
vanavond beter.. voetbal kijken óf poolen![]()
Hmm.. leuke avond voor de boeg zeg maarquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:34 schreef dRobje het volgende:
[..]
saaaaaaai en moeheid, maar verder wel goed!
vanavond beter.. voetbal kijken óf poolen![]()
Nou,, ik wou dat ik hier niet woondequote:Op woensdag 7 maart 2007 14:35 schreef VlaDje het volgende:
[..]
I wish i was an Assenaar![]()
Hier kutweer, en de VMBO girls blijven binnen zitten smachtend naar mn raampje kijken ipv dat ze hier heen komen
Maar jullie hebben de JWF Kazernequote:Op woensdag 7 maart 2007 14:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou,, ik wou dat ik hier niet woonde![]()
Zo ver weg van alles![]()
nog tofferquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:36 schreef liiszle het volgende:
[..]
tof
vanaaf komt bart mij muziek brengen
yupquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:36 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Hmm.. leuke avond voor de boeg zeg maar![]()
klinkt wel wanhopigquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou,, ik wou dat ik hier niet woonde![]()
Zo ver weg van alles![]()
Daar heb je ook weinig lol mee hoorquote:
Benassssssi brosquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:37 schreef dRobje het volgende:
[..]
nog toffer
muziek.. welke artiesten/stylen?
hay!quote:
Och jongs ik ben zo wanhopigquote:
WE CAN'T STOP HERE, THIS IS PUBquote:
quote:
ik had t niet mooier kunnen zeggenquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Och jongs ik ben zo wanhopig![]()
![]()
Nee, 1 keer per jaar zing ik een vrolijk liedje TT![]()
eetse!quote:
TT ruledquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Och jongs ik ben zo wanhopig![]()
![]()
Nee, 1 keer per jaar zing ik een vrolijk liedje TT![]()
hehe, dankjequote:Op woensdag 7 maart 2007 14:42 schreef oshiro het volgende:
[..]
En style van benassi bros? beetje van allesclub, house, dance, electro... net als een goeie cocktail
haha oke.. ken 't wel qua naam verder niequote:Op woensdag 7 maart 2007 14:39 schreef liiszle het volgende:
[..]
Benassssssi bros
en ehh, welke style t is.. eigenlijk geen idee..
Valt best mee toch nog, mijn wanhopigheidquote:
moet je castaway downloadenquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:43 schreef dRobje het volgende:
[..]
haha oke.. ken 't wel qua naam verder nie
mag ik eerlijk zijn ?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Valt best mee toch nog, mijn wanhopigheid![]()
![]()
![]()
Tosti's zijn goeoedquote:
Ja hoorquote:
kloptquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
![]()
Ik val je al niet eens meer zo vaak lastig met:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja toooochquote:
Het valt dus best meequote:
ik schrok dat er uberhaupt nog in gezongen werdquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:56 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja tooooch
FEELING THE VIBE OF ETERNITY
tevens was dat écht een Mash_ postquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het valt dus best mee![]()
![]()
Ja hoor het begint net te regenen![]()
das juist t lekkere van t nrquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:59 schreef dRobje het volgende:
[..]
ik schrok dat er uberhaupt nog in gezongen werd
dacht alleen maar beats![]()
THIS IS THE LESSON I HAVE TO LEARNNNN
ja daarom.. anders wassie best saai..quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:00 schreef liiszle het volgende:
[..]
das juist t lekkere van t nr
I am the owner of no where land, queen of a castle thats made of sand
quote:
Vind ik juist weer een van de betere stukjesquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:59 schreef dRobje het volgende:
[..]
ik schrok dat er uberhaupt nog in gezongen werd
THIS IS THE LESSON I HAVE TO LEARNNNN
download zowizo eens wat willekeurigs van benassiquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:02 schreef dRobje het volgende:
[..]
ja daarom.. anders wassie best saai..
de zang pimpte het liedje![]()
nog meer tips?![]()
explainquote:
ga ik doenquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:04 schreef liiszle het volgende:
[..]
download zowizo eens wat willekeurigs van benassi
Nou zelfde soort post enzoquote:
Kzat laatst in mn CD's te rotzooien,, blies ik stof af van zoeen oude...quote:
oooohhh, ik snap m !quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou zelfde soort post enzo![]()
EN hij vind/vond je vast net zo leuk als ik![]()
ik het eerst album van eminem en dr drequote:Op woensdag 7 maart 2007 15:06 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Kzat laatst in mn CD's te rotzooien,, blies ik stof af van zoeen oude...
Happy Hardcore Top 100![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
daaaaaagquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:07 schreef liiszle het volgende:
[..]
oooohhh, ik snap m !
goed ik ben naaaaar de paardjeskusss
quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:07 schreef liiszle het volgende:
[..]
oooohhh, ik snap m !
goed ik ben naaaaar de paardjeskusss
Ik had op mn 8e al een aussie en knalgele Nike Air Maxxiesquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:07 schreef dRobje het volgende:
[..]
ik het eerst album van eminem en dr dre..
Vroegah was ik ook ngo echte house, nu niet meerquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jongs ik heb heul geen hardcore cd's
ik ook nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jongs ik heb heul geen hardcore cd's
Niets ik had internetquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:14 schreef VlaDje het volgende:
[..]
![]()
Wat heb je nog meer gemist uit je jeugd?![]()
Kazaaquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Niets ik had internet5kb/s
En kazaa
![]()
Maar eigenlijk ben ik zwaar getraumatiseerd ja![]()
Jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:20 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Kazaa![]()
Pwnt..
Vroega was dat nog de Standaard, naast Napster![]()
Hey Reinquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:24 schreef mash_ het volgende:
hoi
Boerquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja![]()
VROEGER jongens....![]()
Moi dokter ik heb honger![]()
Ik wist dat je het zou herkennenquote:
Uiteraard...quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik wist dat je het zou herkennen![]()
Hoe is het ?quote:
Het was kort, kort maar intensquote:
Olderwets stapn dat hak al maanden neit doanquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:27 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Uiteraard...
Bwuh, kmoet weer bier hebbn![]()
En vant weekend weer ouderwets stappen..
Heb al in geen maand ofzo meer een kwalijk slechte versiertruc laten zien![]()
Mod-technisch gezien:quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:30 schreef B_BOY het volgende:
volgens sommige plaats ik hier foto's die op zijn zwakst gezegd: "goed te doen zijn"
nu is mijn vraag aan jullie willen jullie dat ik meer ga dumpen, dus niet alleen maar de breezers maar ook gewoon lekkere wijven die wel redelijk normaal zijn???
Br33Z@H ToPiC #80 - Fappen zonder schaamte !
Er staan ook wel een paar goeie foto's tussenquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:30 schreef B_BOY het volgende:
volledig naakt mag wel?quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mod-technisch gezien:
Dames niet ouder dan 25/30, geen profesionele foto's en geen porno![]()
Probeer zoveel mogelijk "breezers" te posten![]()
User-technisch:
Graag lekker![]()
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 | Private Sub Check1_CheckStateChanged(ByVal eventSender As System.Object, ByVal eventArgs As System.EventArgs) Handles Check1.CheckStateChanged If Check1.CheckState Then DTR(1) Else DTR(0) End Sub Private Sub Check2_CheckStateChanged(ByVal eventSender As System.Object, ByVal eventArgs As System.EventArgs) Handles Check2.CheckStateChanged If Check2.CheckState Then RTS(1) Else RTS(0) End Sub Private Sub Command1_Click(ByVal eventSender As System.Object, ByVal eventArgs As System.EventArgs) Handles Command1.Click CLOSECOM() OPENCOM(Text1.Text) DTR(0) Check1.CheckState = False RTS(0) Check2.CheckState = False End Sub Private Sub Command2_Click(ByVal eventSender As System.Object, ByVal eventArgs As System.EventArgs) Handles Command2.Click Text2.Text = "" Text3.Text = "" Text4.Text = "" Text5.Text = "" End Sub Private Sub Terminal_Load(ByVal eventSender As System.Object, ByVal eventArgs As System.EventArgs) Handles MyBase.Load OPENCOM("COM2:1200,N,8,1") DTR(0) Check1.CheckState = False RTS(0) Check2.CheckState = False End Sub Private Sub Terminal_Closed(ByVal eventSender As System.Object, ByVal eventArgs As System.EventArgs) Handles MyBase.Closed CLOSECOM() End Sub Private Sub Text2_TextChanged(ByVal eventSender As System.Object, ByVal eventArgs As System.EventArgs) Handles Text2.TextChanged Dim dat As Object Dim Byt As String Dim Char_Renamed As Object If Text2.Text > "" Then Char_Renamed = Asc(VB.Right(Text2.Text, 1)) If Char_Renamed = 10 Then Byt = (VB.Right(Text2.Text, 5)) dat = Val(Byt) dat = dat And 255 SENDBYTE(dat) End If End Sub Private Sub Text4_KeyPress(ByVal eventSender As System.Object, ByVal eventArgs As System.Windows.Forms.KeyPressEventArgs) Handles Text4.KeyPress Dim KeyAscii As Short = Asc(eventArgs.KeyChar) SENDBYTE(KeyAscii) If KeyAscii = 0 Then eventArgs.Handled = True End If End Sub Private Sub Timer1_Tick(ByVal eventSender As System.Object, ByVal eventArgs As System.EventArgs) Handles Timer1.Tick Dim dat As Object Do dat = READBYTE If dat > -1 Then Text3.Text = Text3.Text & Str(dat) & " " n = n + 1 If n = 8 Then n = 0 : Text3.Text = Text3.Text & Chr(13) & Chr(10) End If Text3.Refresh() End If If (dat > -1) And (dat <> 13) And (dat <> 19) Then Text5.Text = Text5.Text & Chr(dat) End If If dat = 13 Then Text5.Text = Text5.Text & Chr(13) & Chr(10) Text5.Refresh() End If Loop Until dat = -1 If CTS = 1 Then Check3.CheckState = System.Windows.Forms.CheckState.Checked Else Check3.CheckState = System.Windows.Forms.CheckState.Unchecked If DSR = 1 Then Check4.CheckState = System.Windows.Forms.CheckState.Checked Else Check4.CheckState = System.Windows.Forms.CheckState.Unchecked If DCD = 1 Then Check5.CheckState = System.Windows.Forms.CheckState.Checked Else Check5.CheckState = System.Windows.Forms.CheckState.Unchecked If RI = 1 Then Check6.CheckState = System.Windows.Forms.CheckState.Checked Else Check6.CheckState = System.Windows.Forms.CheckState.Unchecked End Sub |
Functioneel naakt, geen dildo grappenquote:
vb.net?quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:37 schreef oshiro het volgende:
Gvd, ik moet ontcijferen hoe dit werkt:
[ code verwijderd ]![]()
Hey, ik spot een bugquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:37 schreef oshiro het volgende:
Gvd, ik moet ontcijferen hoe dit werkt:
[ code verwijderd ]![]()
Yup, nulmodem dingesquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nou oshiro,,, ik weet wel wat het doet ! het verneukt de layout aardig![]()
![]()
quote:
2 jaar geleden ook gehad.. moeilijke, maar logische taal hahaquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Je zou maar een 14" monitor hebben![]()
( dat opzich alleen al)
Uhu... het leuke is dat ik dus werktuigbouw studeerquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:41 schreef dRobje het volgende:
[..]
2 jaar geleden ook gehad.. moeilijke, maar logische taal haha
toch maar met php enzo verder gegaan
1 kist maar?quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Olderwets stapn dat hak al maanden neit doan![]()
Eerst een krat bier halen en dan naar een fuif fietsen en onderweg het halve krat opzuipen en dan de rest op die fuif en tegen 1 uur naar de kroeg![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:42 schreef VlaDje het volgende:
[..]
1 kist maar?
Dan red ik de uitgang van de supermarkt amper![]()
![]()
![]()
Tot straksquote:
In oes Schoonebeek was t niet andersquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Als ik in Emmen zou wonen dan zou ik inderdaad ook niet genoeg hebben aan 1 kist![]()
So much love to giveeeeequote:
quote:
Moah, dat niet, maar wel weer zo erg dat je vriendin de relatie verbreekt omdat je te veel drinktquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Schoonebeek![]()
Kratje of 4/5![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |