In mijn auto kunnen 3 meequote:Op woensdag 7 maart 2007 11:00 schreef MaddoxX het volgende:
Meetings naar .se dan maar ens gaan doen ?
Neequote:Op woensdag 7 maart 2007 11:00 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Loop je stage bij het pieter baan centrum ofzo?![]()
Ik zit eenzaam in mn kantoortje telkens uit het raam te kijken tussen een gaatje in de bossen naar de naastgelegen VMBO klasquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:00 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Neegewoon relaxte collega's hier waarme je kan lachen
![]()
En dan ga je snel rukken als je vrouwelijk schoon ziet voorbijkomenquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik zit eenzaam in mn kantoortje telkens uit het raam te kijken tussen een gaatje in de bossen naar de naastgelegen VMBO klas![]()
Pricelessquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:02 schreef dRobje het volgende:
[..]
ga in de zomer waarschijnlijk met 2 vrienden naar zweden
een week lang daar rondtouren![]()
JOHOOOOO...quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:02 schreef dRobje het volgende:
[..]
ga in de zomer waarschijnlijk met 2 vrienden naar zweden
een week lang daar rondtouren![]()
Auto in sleuren, ontvoeren, aan stukken snijden, invriezen, aan stukken zagen, opetenquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:02 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
En dan ga je snel rukken als je vrouwelijk schoon ziet voorbijkomen?
Dat ze je dat daar nog niet geleerd hebbenquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:03 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Auto in sleuren, ontvoeren, aan stukken snijden, invriezen, aan stukken zagen, opeten![]()
Blond is ze idd lekkerder,,quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:07 schreef dRobje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zweedse uit mn lijst![]()
[afbeelding]
en zooooooo gewillig
quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Met blond haar ziet ze er leuker uit![]()
Dat is zoeen anderquote:
veullll meerquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is zoeen ander![]()
Je hebt nog meer foto's zie ik![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:41 schreef MaddoxX het volgende:
Vandaag is rood.
Hij is de Viking king jeweetsquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is zoeen ander![]()
Je hebt nog meer foto's zie ik![]()
Huiswerkquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:44 schreef Afzuigkap het volgende:
Zo weer thuis. Toch wel een fijne dag
Had m'n hw al af dus mocht weg, de rest moest blijven. En er zijn nieuwe groepjes gemaakt voor project en ik zit in een keigoed en gezellig groepje
Bah..quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:48 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Hij is de Viking king jeweets![]()
Uiltjes knappen met lekkere scandinavische breezer sletten als een gek ouwe![]()
Weetje wat ik denk, dat jij even gaat zippen & uploaden...quote:
School was op zich wel relaxed, geen flikker te doen, ik ga nu maar weer terug, nog uurtje bio, dan tussenuurtje, dan bijles geven, en dan ben ik lekker weer klaar voor vandaagquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:40 schreef dRobje het volgende:
[..]
Haaaaaii Merel!Lekker geslapen/geschoold/gewerkt??
oh shit.. is zelfde meisje als in mn vorige postquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Bah..
Lelijke plamuurbek
als die met haar ogen knippert voor jou gezicht dan sta je 3kwartier en een half uur te hoesten mén![]()
Zo stond ik eens in de bus naast een meisje, die had haar gezicht zo mooi bruin gemaakt met haar plamuur...
En in haar nek was ze net zo wit![]()
![]()
![]()
Zag ik, maar daar heeft ze minder plamuur op dr harses dan op die daarvoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:58 schreef dRobje het volgende:
[..]
oh shit.. is zelfde meisje als in mn vorige post![]()
de zin na de laatste komma klinkt goed!quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:58 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
School was op zich wel relaxed, geen flikker te doen, ik ga nu maar weer terug, nog uurtje bio, dan tussenuurtje, dan bijles geven, en dan ben ik lekker weer klaar voor vandaag![]()
Harde Werkers pwnenquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:59 schreef dRobje het volgende:
[..]
de zin na de laatste komma klinkt goed!![]()
jaloers
naja.. veel succes en plezier dan he![]()
mwoah.. gezicht is nog TE witquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:59 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Zag ik, maar daar heeft ze minder plamuur op dr harses dan op die daarvoor![]()
Achja, mijn mama is jarig, en dus is er taart, en misschien komt vriendje vanmiddag nog langs, dus ik heb wel een toffe dagquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:59 schreef dRobje het volgende:
[..]
de zin na de laatste komma klinkt goed!![]()
jaloers
naja.. veel succes en plezier dan he![]()
Doe eens lief, lees paar posts naar boven, envolg die instructies...quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:01 schreef dRobje het volgende:
[..]
mwoah
.. gezicht is nog TE wit.. maar dat boeit niet
![]()
Zak erover?quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:01 schreef dRobje het volgende:
[..]
mwoah.. gezicht is nog TE wit.. maar dat boeit niet
![]()
dat klinkt al beterquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:01 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Achja, mijn mama is jarig, en dus is er taart, en misschien komt vriendje vanmiddag nog langs, dus ik heb wel een toffe dag
meerendeel heb ik thuisquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Doe eens lief, lees paar posts naar boven, envolg die instructies...
Zweedscheschonen.zip gerne![]()
![]()
ik vond 'm coolquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:10 schreef DjRex89 het volgende:
Iemand American Pie: The Naked Mile gezien? Of is die net zo slechts als The Wedding..
Vond je the wedding ook cool dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |