quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Smilde![]()
Hooghalen... daar zaten de asielzoekers ook vroeger![]()
Al mijn TT's zijn optioneelquote:
dus je TT's zijn vrijblijvend?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Al mijn TT's zijn optioneel![]()
Iedereen mag wat verzinnen![]()
De Meram ?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:40 schreef VlaDje het volgende:
En dan die koffiesjop die zo helemaal voorin n winkelstraat zitdaar in Assen...
Zitten altijd van die 50cent for live Blanken choi te roken
Als je 10 SC topics per week opent raak je snel door je orginele ideeeeen heenquote:
en zo hoort tquote:
succesquote:
Die jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De Meram ?![]()
Zit in de rolderstraat en daar word nog wel eens geschotenInclusief bmw-turken
![]()
Neequote:Op woensdag 7 maart 2007 10:45 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Die ja![]()
Is het in Diana ook nogsteeds zo dat er aan 1 kant gabbers staan en aan de andere kant molukkers?![]()
Had je nog iets in gedachte voor de TT ?quote:
Is het ook altijd al geweestquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
NeeDie worden er allemaal uitgeschopt, Alleen van die wij-zijn-een-stel-en-gaan-1-keer-per-jaar-uit lui komen daar binnen
Paupertent
![]()
Ben der ook nog nooit geweest, Het schijnt er tering groot en druk te zijnquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:47 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Is het ook altijd al geweest![]()
Btw, kom je wel eens in Skopje? en is dat leuk? ben dr nog nooit geweest maar wil binnenkort wel even kijken daar![]()
Mag ookquote:
Duhquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ben der ook nog nooit geweest, Het schijnt er tering groot en druk te zijnBreezers genoeg voor je
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:49 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Duh![]()
Waarom denk je anders dat ik dr heen wil![]()
Je zit op je werk hequote:Op woensdag 7 maart 2007 10:52 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Met Milf's heb ik ook geen problemen... alles van 15 tot 30 wil ik me wel aan vergrijpen![]()
![]()
Op school ben ik heel snyggast al over geweest + alle nederlandse breezersitesquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je zit op je werk he![]()
Br33Z@H ToPiC #80 - Fappen zonder schaamte !
Have fun![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:53 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Op school ben ik heel snyggast al over geweest + alle nederlandse breezersites![]()
![]()
![]()
Nu @ stage, dus moet ik me gedragen...![]()
Ik mag dat wel HaHa!quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:53 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Op school ben ik heel snyggast al over geweest + alle nederlandse breezersites![]()
![]()
![]()
JAAAAquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:48 schreef dRobje het volgende:
oehhhh liiszle.. ik moet nu site aanpassen over paardjeswoohoo
snyggast is kicke.. netzo veel mooi breezersquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:53 schreef VlaDje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jag ar en elite agarequote:Op woensdag 7 maart 2007 10:56 schreef dRobje het volgende:
[..]
snyggast is kicke.. netzo veel mooi breezers
heb er een paar in mn msnlijst
slechte (oude) sitequote:
ja ik had t net nog over jequote:Op woensdag 7 maart 2007 10:54 schreef Blaxje het volgende:
Hallo.
Ik zeg altijdquote:
cool.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:57 schreef dRobje het volgende:
[..]
slechte (oude) site.. maar ja, mag alleen teksten aanpassen haha.. van een stal
vriendin van me vond het mooie paardjes haha.. zou het niet weten
Op tafels dansen is hier ookquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:57 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ik heb een eigen kantoor dus wordt daar ook niet op gecontroleerd...
Mogen is iets anders![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |