haaaaaii lieve lauwe lauwert de schoolgangsterquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:38 schreef lauwert het volgende:
deze schoolganger meldt zich
hooooi drobje popje de harde werkerquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:41 schreef dRobje het volgende:
[..]
haaaaaii lieve lauwe lauwert de schoolgangster![]()
Hoiquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:38 schreef lauwert het volgende:
deze schoolganger meldt zich
Jawelquote:
jaaaaa wel ok..quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:46 schreef dRobje het volgende:
[..]
najaaa
is wel zo
alles goed met uuuuu?
aaaahhhhhquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:49 schreef lauwert het volgende:
[..]
jaaaaa wel ok..
ben school best zat, ben moe en wil nar huis maar moet nog tot 4 uur![]()
hoe gaat het met uuuu ?
Gelukkig maarquote:
jaa maar dat kan ik nog maar heel even doen..quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:50 schreef dRobje het volgende:
[..]
aaaahhhhh..
gelukkig is er fok!![]()
jaaaa gaat goed.. nog steeds verkouden maar verder![]()
Aha okeequote:Op woensdag 7 maart 2007 12:51 schreef lauwert het volgende:
[..]
Gelukkig maar
jaa wel ok..
moe, zoals k net ook al tegen drobje zei.
maar voor de rest gaat het wel aardig
wil dat het 2 weken later is, dan is m'n toetsenweek voorbij.. ik MOET weer een rustig en leervrij weekend hebben.
okee.. weer genoeg gezeurd voor vandaag
nog plannen voor vandaag ?
ah deutsch!.. schade deutschland, alles ist vorbei!quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:53 schreef lauwert het volgende:
[..]
jaa maar dat kan ik nog maar heel even doen..
zit nu in een computerlokaaal, "duits maken".. en daarna gelukkig pauze.. en een tussenuur![]()
Ik heb je hele domein al leeg gelurktquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:12 schreef dRobje het volgende:
[..]
grapjas
dan is het toch ook niet meer prive![]()
![]()
Gier!quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:12 schreef dRobje het volgende:
[..]
grapjas
dan is het toch ook niet meer prive![]()
![]()
Maar ik kan ze nu niet goed bwonderen omdat ik @ stage benquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb je hele domein al leeg gelurkt![]()
![]()
" Niet goed bewonderen "quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:17 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Maar ik kan ze nu niet goed bwonderen omdat ik @ stage ben![]()
![]()
ze heet susan maar noemt zich sussquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[afbeelding]
Is dat je zusje of heet ze suss ?![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:17 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Maar ik kan ze nu niet goed bwonderen omdat ik @ stage ben![]()
![]()
ik weet nog een 16 jarige zweedse breezer die zich graag vingert en aan dr tieten likt voor de camquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:14 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Gier!![]()
Dan gaan we ruilen, ik weet nog een 16-jarige breezah met cam + emailadres + previewpic uit mijn prive collectie...
En dan share jij de jouwe prive collectie zonder mailadressen![]()
Hmm okeequote:
Dan ruilen we diequote:Op woensdag 7 maart 2007 13:21 schreef dRobje het volgende:
[..]
ik weet nog een 16 jarige zweedse breezer die zich graag vingert en aan dr tieten likt voor de cam![]()
![]()
nee want daar moet ik in de zomer nog langs ze eist als ik naar zweden ga dat ik langs haar komquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:22 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dan ruilen we die![]()
Zie het als een soort exchange program,, jij gaat naar nederland...
Ik op uitstapje naar zweden![]()
Ja, lekker boeiend ook, ik wil haar gewoon bewonderen...quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:24 schreef dRobje het volgende:
[..]
nee want daar moet ik in de zomer nog langs ze eist als ik naar zweden ga dat ik langs haar kom
langs haar en suss
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:25 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ja, lekker boeiend ook, ik wil haar gewoon bewonderen...
Jij mag dr best aan dr tepel trekken, ik wil dr alleen naar kijken![]()
![]()
Ja fack it, ik ben geen superdude ofzo...quote:
hahahahaha boerin ja? bij sommige moet je dan wel ff oppassen dat ze niet te veel zeggen.. kan afschrikkenquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:32 schreef VlaDje het volgende:
+ WTF ook eigenlijk. ze wonen in fackin zweden, ik zoek dr wel een uit gasseltrernijeveensemusseltange...
Zoeen lekkere boerin met geblondeerd haar
Ze worden niet warm van jou bedoel jequote:Op woensdag 7 maart 2007 13:30 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ja fack it, ik ben geen superdude ofzo...
Ik heb in mijn drukke agenda echt geen tijd om ze eerst op te warmen voor de warme worst naar binnen kan...
Dus als jij ze nou eenmaal opgewarmt heb, en dan de pics / video's doorpaaast aan mij, heb ik wat te kijken![]()
![]()
![]()
Ja, boerin ja, zoeen die je wel verstaat, en die ook nog eens met de benen wijdt voor je kan wanneer je dr zin aan heb...quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:33 schreef dRobje het volgende:
[..]
hahahahaha boerin ja? bij sommige moet je dan wel ff oppassen dat ze niet te veel zeggen.. kan afschrikken
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:35 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ze worden niet warm van jou bedoel je![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:35 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nee, dat zou het idd zijnquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:35 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:40 schreef VlaDje het volgende:
maar dRob, share je collectie even dan...
Dat is nou het hele punt waar het om gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]ja hoi, die had ik allemaal al lang gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als dat die collectie nou is,, waar doe ik het dan voor![]()
das mn collectie jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:45 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ja hoi, die had ik allemaal al lang gezien![]()
Als dat die collectie nou is,, waar doe ik het dan voor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |