Onzinnigs, bedoel je. One issue partijen zouden de kiesdrempel niet eens moeten halen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:08 schreef thabit het volgende:
PVDD, de enige partij die nog wat zinnigs doet!
Dat meen je nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:08 schreef thabit het volgende:
PVDD, de enige partij die nog wat zinnigs doet!
FU.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:12 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Het is een volledige one issue partij, en dat is ook te merken als die Thieme een keer in de kamer spreekt over iets dat niets van doen heeft met dieren.
?? gebaseerd op... ??quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja mijn mening is bij referenda over het algemeen beter dan die van het plebs.
Kijk ook eens naar de posticons.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:35 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
?? gebaseerd op... ??
ik ben blij dat je jezelf niet verkiesbaar hebt gesteld
Als je gemeente nog gewoon oproepkaarten gebruikt bij deze verkiezingen (dus kaarten waarmee je niet in elk stembureau kan stemmen) dan kan je gewoon met een legitimatiebewijs gaan stemmenquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:54 schreef buachaille het volgende:
Het is niet dat ik niet begrijp wat een Exitpoll is maar mijn stem gaat dit keer verloren. Geen oproepkaart gehad in de post. Het had zo mooi CU kunnen zijn![]()
Den Haag dus en dan gaat het niet op en ik heb ook geen zin om moeilijk te gaan lopen doen. Enne.... bedankt dat je een CU-stemmer een tip geeft zodat hij alsnog kan stemmenquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je gemeente nog gewoon oproepkaarten gebruikt bij deze verkiezingen (dus kaarten waarmee je niet in elk stembureau kan stemmen) dan kan je gewoon met een legitimatiebewijs gaan stemmen.
Altijdquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:14 schreef buachaille het volgende:
[..]
Den Haag dus en dan gaat het niet op en ik heb ook geen zin om moeilijk te gaan lopen doen. Enne.... bedankt dat je een CU-stemmer een tip geeft zodat hij alsnog kan stemmen![]()
*brrrr*quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
VVD - Op Eric Balemans
Goed om te lezen in ieder geval op Fok! de coalitie geen meerderheid heeft.![]()
Wat een kansloos advies..quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:21 schreef EchtGaaf het volgende:
Zijn er mensen die blanco hebben gestemd als navolging van het "briljante"advies van Geert Wilders?![]()
Gemeentelijke herindelingen zijn puur voer voor ambtenaren. Het betreft de organisatie van de overheid op lokaal niveau. Het is beter om dan vanuit zakelijke overwegingen te kiezen dan vanuit kinnesinne tussen de inwoners van diverse gemeenten. Ik vind het altijd een beetje kinderachtig als mensen hier tegen zijn, of ze moeten echt met zakelijke argumenten komen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:20 schreef dVTB het volgende:
Ik condoleer je nu alvast met een bestuurder die niet naar de bevolking luistert. Mede door zijn toedoen zijn in Overijssel kerngezonde gemeenten van de kaart geveegd, op Ommen na, waar Balemans dan ook op handen wordt gedragen. Als ik de naam Balemans lees, komt spontaan een gevoel van WALGING bij me naar boven. En dat heb ik echt bij maar heel weinig politici.
Ja dat gaat het bij mij ook worden (voor de eerste keer geloof ik).quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:23 schreef Nicky_Rincon het volgende:
d66, alleen wat een hoog percentage behalen ze hier op FOK
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |