abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47012457
PVDD, de enige partij die nog wat zinnigs doet!
  Moderator woensdag 7 maart 2007 @ 13:10:42 #52
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_47012522
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 13:08 schreef thabit het volgende:
Onzinnigs, bedoel je. One issue partijen zouden de kiesdrempel niet eens moeten halen.

3x CDA gestemd.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_47012572
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 13:08 schreef thabit het volgende:
Dat meen je niet
Het is een volledige one issue partij, en dat is ook te merken als die Thieme een keer in de kamer spreekt over iets dat niets van doen heeft met dieren .
pi_47012777
2x D66
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_47013296
3 x CU
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
pi_47013393
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 13:12 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Dat meen je niet
Het is een volledige one issue partij, en dat is ook te merken als die Thieme een keer in de kamer spreekt over iets dat niets van doen heeft met dieren .
FU.

Oa. Bij het zoveelste verdonkschandaal (motie van wantrouwen) was Thieme ook ERG sterk.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_47013403
SP hier trws. Moet nog wel naar het hokje toe. Ivm werk enzo.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_47013421
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 13:04 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja mijn mening is bij referenda over het algemeen beter dan die van het plebs.
?? gebaseerd op... ??
ik ben blij dat je jezelf niet verkiesbaar hebt gesteld
pi_47013914
SP
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_47014093
Het is niet dat ik niet begrijp wat een Exitpoll is maar mijn stem gaat dit keer verloren. Geen oproepkaart gehad in de post. Het had zo mooi CU kunnen zijn
pi_47014393
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 13:35 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

?? gebaseerd op... ??
ik ben blij dat je jezelf niet verkiesbaar hebt gesteld
Kijk ook eens naar de posticons.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_47014424
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 13:54 schreef buachaille het volgende:
Het is niet dat ik niet begrijp wat een Exitpoll is maar mijn stem gaat dit keer verloren. Geen oproepkaart gehad in de post. Het had zo mooi CU kunnen zijn
Als je gemeente nog gewoon oproepkaarten gebruikt bij deze verkiezingen (dus kaarten waarmee je niet in elk stembureau kan stemmen) dan kan je gewoon met een legitimatiebewijs gaan stemmen .
pi_47014536
VVD
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_47014841
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:04 schreef du_ke het volgende:

[..]

Als je gemeente nog gewoon oproepkaarten gebruikt bij deze verkiezingen (dus kaarten waarmee je niet in elk stembureau kan stemmen) dan kan je gewoon met een legitimatiebewijs gaan stemmen .
Den Haag dus en dan gaat het niet op en ik heb ook geen zin om moeilijk te gaan lopen doen. Enne.... bedankt dat je een CU-stemmer een tip geeft zodat hij alsnog kan stemmen
pi_47014892
VVD - Op Eric Balemans

Goed om te lezen in ieder geval op Fok! de coalitie geen meerderheid heeft.
pi_47014996
Ik moet nog stemmen, maar het wordt PvdA. Provinciaal gezien kan ik me in hun standpunten redelijk goed vinden. Belangrjijker vind ik dat de nieuwe regering fatsoenlijk haar werk kan doen en daar is een meerderheid in de senaat prettig bij.

Als ik trouwens *tegen* de huidige regering zou zijn geweest, had ik waarschijnlijk D66 gestemd.
pi_47015036
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:14 schreef buachaille het volgende:

[..]

Den Haag dus en dan gaat het niet op en ik heb ook geen zin om moeilijk te gaan lopen doen. Enne.... bedankt dat je een CU-stemmer een tip geeft zodat hij alsnog kan stemmen
Altijd . Het stemmen vind ik belangrijker dan op wie je stemt. Maar ik kan me voorstellen dat je voor deze verkiezingen niet overdreven veel moeite gaat doen .
pi_47015070
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
VVD - Op Eric Balemans

Goed om te lezen in ieder geval op Fok! de coalitie geen meerderheid heeft.
*brrrr* Leeft die griezel ook nog? Ik condoleer je nu alvast met een bestuurder die niet naar de bevolking luistert. Mede door zijn toedoen zijn in Overijssel kerngezonde gemeenten van de kaart geveegd, op Ommen na, waar Balemans dan ook op handen wordt gedragen. Als ik de naam Balemans lees, komt spontaan een gevoel van WALGING bij me naar boven. En dat heb ik echt bij maar heel weinig politici.
pi_47015099
Zijn er mensen die blanco hebben gestemd als navolging van het "briljante"advies van Geert Wilders?
pi_47015145
D66, zomaar iemand van de lijst gekozen.
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:23:27 #71
101811 Nicky_Rincon
ilharaka baraka
pi_47015181
d66, alleen wat een hoog percentage behalen ze hier op FOK
la taqta il-amal
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:23:48 #72
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_47015201
CDA.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_47015224
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:21 schreef EchtGaaf het volgende:
Zijn er mensen die blanco hebben gestemd als navolging van het "briljante"advies van Geert Wilders?
Wat een kansloos advies..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_47015293
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:20 schreef dVTB het volgende:
Ik condoleer je nu alvast met een bestuurder die niet naar de bevolking luistert. Mede door zijn toedoen zijn in Overijssel kerngezonde gemeenten van de kaart geveegd, op Ommen na, waar Balemans dan ook op handen wordt gedragen. Als ik de naam Balemans lees, komt spontaan een gevoel van WALGING bij me naar boven. En dat heb ik echt bij maar heel weinig politici.
Gemeentelijke herindelingen zijn puur voer voor ambtenaren. Het betreft de organisatie van de overheid op lokaal niveau. Het is beter om dan vanuit zakelijke overwegingen te kiezen dan vanuit kinnesinne tussen de inwoners van diverse gemeenten. Ik vind het altijd een beetje kinderachtig als mensen hier tegen zijn, of ze moeten echt met zakelijke argumenten komen.
pi_47015401
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:23 schreef Nicky_Rincon het volgende:
d66, alleen wat een hoog percentage behalen ze hier op FOK
Ja dat gaat het bij mij ook worden (voor de eerste keer geloof ik).

Op de 66e dag van het jaar D66 stemmen is wel een goed excuus .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')