Dat tweede klopt dat eerste trek ik in twijfel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:08 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Wilders heeft gelijk, het volk zit er op te wachten.
Slob heeft ook gelijk, dit soort discussies is buitengewoon ongepast. En als Wilders niet wil praten over Graus, dan is het nogal hypocriet als hij wel op persoonlijk niveau over Arib, Aboutaleb en Albayrak wil praten. Maar dat snapt de gemiddelde PVV-kiezer echt niet.
Omdat dit scoort in NL en ze met jaloerse blikken naar de populariteit van Wilders kijken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:16 schreef Toad het volgende:
Waarom maakt de VVD nou hier zo'n punt over? Het is toch alleen maar mooi als een Nederlandse burger die actief is in de Nederlandse politiek tevens vrijwilligerswerk doet voor haar thuisland? Wedden op twee paarden? Loyaliteitsprobleem? Hele mooie termen, maar het overtuigt mij niet.
Nee hoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:27 schreef venomsnake het volgende:
echt, ben ik de enige die bijna plaatsvervangende schaamte krijgt bij het luisteren naar dit debat?![]()
Tja hij kan niet overtuigen waarom deVVD het nu zo bezwaarlijk vind, dus ik kan geen andere mening krijgenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:21 schreef Toad het volgende:
Longmen, ik vrees dat je gelijk hebt. Als Kamp echt achter verhaal stond kon Dijssebloem hem niet zo in de hoek zetten zoals hij dat nu doet.
Nee. Maar, ik ben wel blij dat Pechtold en Halsema en alle anderen hard tegen PVV en VVD ingaan.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:27 schreef venomsnake het volgende:
echt, ben ik de enige die bijna plaatsvervangende schaamte krijgt bij het luisteren naar dit debat?![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:34 schreef NLweltmeister het volgende:
Kamp: eigenlijk is er niks aan de hand..
Maar toch ook weer wel. Hij komt er net als Wilders niet goed uit.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:34 schreef NLweltmeister het volgende:
Kamp: eigenlijk is er niks aan de hand..
quote:Wilders spreekt schande van werk Arib
DEN HAAG - Tweede Kamerlid Geert Wilders (PVV) noemde het donderdag in de Tweede Kamer een „ernstige kwestie, dat een Kamerlid werkt voor de buitenlandse overheid.”
Hij hekelde niet alleen de nevenfunctie van zijn PvdA-collega Khadija Arib, maar ook uitspraken die ze heeft gedaan in interviews. Zo noemde Wilders het een „schande” dat Arib voor de radio gezegd heeft dat ze „niet loyaal” is aan Nederland en niet aan Marokko.
Wilders vond het ook een „schande” dat Arib gezegd had blij te zijn met haar dubbele paspoort, omdat zij dan nog uit het land weg zou kunnen als mensen als Wilders hier aan de macht zouden komen.
De fractievoorzitter van de PPV stelde „niet op de persoon te spelen.” Hij zou er ook moeite mee hebben als een Kamerlid van welke partij dan ook bijvoorbeeld de Finse overheid zou adviseren over landbouw of een ander onderwerp.
http://www.telegraaf.nl/b(...)landse_overheid.html
Ahh Bron de Telegraaf. Wat zou de Volkskrant zeggen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:37 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Maar toch ook weer wel. Hij komt er net als Wilders niet goed uit.
In de media zie je daar echter weinig van terug...
[..]
Het is denk ik van het ANP. Hoewel ik in andere media wat evenwichtigere berichten zie.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:39 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ahh Bron de Telegraaf. Wat zou de Volkskrant zeggen?![]()
Gelukkig wel zeg.. Het is toch ook een compleet belachelijke discussie..quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:32 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Nee. Maar, ik ben wel blij dat Pechtold en Halsema en alle anderen hard tegen PVV en VVD ingaan.![]()
Ik zie het...quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:47 schreef Toad het volgende:
Inmiddels heeft de Volkskrant het artikel aangepast aan de eerste reacties van de andere partijen.
Begreep ik het trouwens goed dat in de opinie van Kamp een nevenfunctie van bijvoorbeeld Van Baalen voor Taiwan (of Szabo voor Hongarije) wel kan en die van Arib niet, omdat er een probleem is met de integratie van Marokkanen in Nederland? Nogal kort door de bocht en bekrompen, Kamp onwaardig eigenlijk.quote:Fractieleider Femke Halsema vindt dat Wilders een ‘dubbele standaard’ hanteert als hij Arib verwijt te werken voor de koning van Marokko, terwijl hij zwijgt over het betaalde advieswerk van VVD-kamerlid Hans van Baalen voor de regering van Taiwan.
In het debat verweten CDA en D66 Wilders verder dat hij wel uithaalt naar Arib, maar geen openheid van zaken geeft over zijn fractiegenoot Dion Graus, die ex-vriendinnen zou hebben mishandeld.
Wilders zei niet op de hoogte zijn van de kwestie-Van Baalen. De beschuldigingen aan Graus raken volgens hem kant noch wal. Wilders weigert een onderzoek dat hij zelf naar Graus heeft ingesteld openbaar te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |