abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47057377
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:39 schreef Longmen het volgende:

[..]

Ahh Bron de Telegraaf. Wat zou de Volkskrant zeggen?
Het is denk ik van het ANP. Hoewel ik in andere media wat evenwichtigere berichten zie.

-edit- Volkskrant heeft overigens precies hetzelfde bericht: http://www.volkskrant.nl/(...)uitenlandse_overheid
pi_47057405
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:32 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Nee. Maar, ik ben wel blij dat Pechtold en Halsema en alle anderen hard tegen PVV en VVD ingaan.
Gelukkig wel zeg.. Het is toch ook een compleet belachelijke discussie..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_47057510
Van der Vlies.
pi_47057541
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:44 schreef Toad het volgende:
Van der Vlies.
Hij doet zijn rol als Kamer-nestor eer aan.
pi_47057569
Zelf s de SGP steunt Arib.

Wilders maakt een grote fout door zo op haar in te hakken, daar houdt 'de Nederlander' niet van, dat politieke vrouwenmeppen
pi_47057578
"Over korte broeken gesproken, ik heb in de jaren '80"

Het is net wie de langste heeft haha.
pi_47057623
Inmiddels heeft de Volkskrant het artikel aangepast aan de eerste reacties van de andere partijen. NOS heeft ook al een uitgebreid artikel.
pi_47057726
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:47 schreef Toad het volgende:
Inmiddels heeft de Volkskrant het artikel aangepast aan de eerste reacties van de andere partijen.
Ik zie het...
quote:
Fractieleider Femke Halsema vindt dat Wilders een ‘dubbele standaard’ hanteert als hij Arib verwijt te werken voor de koning van Marokko, terwijl hij zwijgt over het betaalde advieswerk van VVD-kamerlid Hans van Baalen voor de regering van Taiwan.

In het debat verweten CDA en D66 Wilders verder dat hij wel uithaalt naar Arib, maar geen openheid van zaken geeft over zijn fractiegenoot Dion Graus, die ex-vriendinnen zou hebben mishandeld.

Wilders zei niet op de hoogte zijn van de kwestie-Van Baalen. De beschuldigingen aan Graus raken volgens hem kant noch wal. Wilders weigert een onderzoek dat hij zelf naar Graus heeft ingesteld openbaar te maken.
Begreep ik het trouwens goed dat in de opinie van Kamp een nevenfunctie van bijvoorbeeld Van Baalen voor Taiwan (of Szabo voor Hongarije) wel kan en die van Arib niet, omdat er een probleem is met de integratie van Marokkanen in Nederland? Nogal kort door de bocht en bekrompen, Kamp onwaardig eigenlijk.
pi_47057754
Loopt het publiek nu elke keer te "bonken" bij de SP en bij Wilders?

Kamp is idd wel eens steker uit de hoek gekomen. Zou hij moeten van de fractie maar zelf er niet achter staan?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_47057831
Wilders is ook een zielig mannetje. Een beetje spelen met zijn digitale pocketagenda en nee schudden als hij het ergens niet mee eens is. Wat een kneusje, vraag geen spoeddebat aan als je toch niet geinterresseerd bent in de mening van andere fracties.
pi_47057944
Wat moet Hirsch Ballin nou eigenlijk doen straks? Heeft Wilders of iemand anders vragen gesteld aan de regering?
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_47057964
Halsema
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_47057974
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:52 schreef Toad het volgende:
Wilders is ook een zielig mannetje. Een beetje spelen met zijn digitale pocketagenda en nee schudden als hij het ergens niet mee eens is. Wat een kneusje, vraag geen spoeddebat aan als je toch niet geinterresseerd bent in de mening van andere fracties.
Inderdaad.
Schrik wel steeds weer een beetje van het feit dat zoveel mensen in onze samenleving in dit spelletje trappen.
pi_47057997
Hahaha, Femke.
pi_47058008
Halsema tegen Wilders: "Komt u aan mijn kamerleden. Ik lust u rauw"
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_47058011
Sterke debateerster!
pi_47058091
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef ijsbrekertje het volgende:
Halsema tegen Wilders: "Komt u aan mijn kamerleden. Ik lust u rauw"
Ik geloof niet dat Wilders daar één seconde wakker van ligt. Integendeel, waarschijnlijk wordt er nu een fractiemedewerker op gezet om maar wat vuil over de GL-allochtonen te vinden.
pi_47058188
Kamp in een spagaat. Ik vrees dat vooral de VVD de verliezer is van dit debat. Naast Arib persoonlijk dan.
pi_47058195
Ik vind Kamp echt bijzonder zwak vandaag.
pi_47058243
De VVD is nooit mijn favoriete partij geweest, maar heb altijd respect voor de partij gehad.
Dat is bij deze dus helemaal verloren.
Gatver.
pi_47058259
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:58 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat Wilders daar één seconde wakker van ligt. Integendeel, waarschijnlijk wordt er nu een fractiemedewerker op gezet om maar wat vuil over de GL-allochtonen te vinden.
Of over Zweden met blonde haren, die de Finse overheid over landbouw adviseren.

Nee, Wilders ligt hier zeker niet wakker van. Maar ik vind het goed dat Halsema laat weten ook niet onder de indruk te zijn van de acties van Wilders.
pi_47058340
Je ziet hier trouwens het grote probleem van de VVD. Wilders kan als zogenaamde buitenstaander en uitdager van de politieke elite alle woorden die naar hem worden uitgesproken niets schelen, en laat het lekker langs zich heen glijden.

Kamp voelt zich moreel gezien gedwongen om te reageren op aantijgingen richting de VVD en maakt het voor zichzelf alleen maar moeilijker.
  donderdag 8 maart 2007 @ 17:19:53 #223
136 V.
Like tears in rain...
pi_47058915
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:58 schreef Toad het volgende:
Hehehe, wel geinig dat de kamer vol in de aanval gaat op Wilders. Terwijl Wilders eigenlijk in de aanval wil.
Dat wordt straks weer een huiltopicreeks in POL over de demonisering van WIlders, wedden?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_47059024
Die motie zagen we niet aankomen..
Bah
pi_47059071
Hahahaha, Wilders dient zelfs nog een motie in die niet conform de kamerregelementen zijn.
pi_47059099
Is er verder nog wat over dat werk van Hans van Baalen voor Taiwan gezegd?

Wat een geld en tijdverspilling is dit zeg.

Is Verdonk eindelijk weg, krijg je dit gezeur
pi_47059158
Ik vraag me af of zomaar elke motie kan worden ingediend. Een motie kan toch buiten de orde worden verklaard?
  donderdag 8 maart 2007 @ 17:26:55 #228
136 V.
Like tears in rain...
pi_47059163
Hiephiep ha-loo, hiephiep ha-loo...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_47059238
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 17:26 schreef Kozzmic het volgende:
Ik vraag me af of zomaar elke motie kan worden ingediend. Een motie kan toch buiten de orde worden verklaard?
Wilders doet wat ie wil, trekt zich nergens wat van aan. Ik schaam me weer rot - maar ja, dit is wat ie wil - lekker in het isolement en kijk eens hoe iedereen tegen mij is.
pi_47059271
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 17:26 schreef Kozzmic het volgende:
Anders dienen we een motie in die het Geertje verplicht zijn Audi te verkopen. Dit vanwege de steun aan een merk dat tijdens WO2 o.a. auto's bouwde voor Hitler.
Of iets anders doms. Kun je wel blijven doorgaan met onzinnige moties.
pi_47059298
ze moeten een tegenmotie indienen, met het verzsoek aan Wilders and friends zo snel mogelijk de Kamer te verlaten, dat kan dan ook
pi_47059348
De PVV wil Arib monddood maken door haar de kamer uit te sturen!
pi_47059356
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 17:29 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]

Anders dienen we een motie in die het Geertje verplicht zijn Audi te verkopen. Dit vanwege de steun aan een merk dat tijdens WO2 o.a. auto's bouwde voor Hitler.
Of iets anders doms. Kun je wel blijven doorgaan met onzinnige moties.
Ja, precies. Audi verkopen of de Kamer verlaten.
pi_47059439
pi_47059457
Wat zijn we het allemaal ontzettend eens hier. Waar zijn de PVV-stemmers gebleven?
pi_47059467
Wanneer wordt deze idioterie hervat (Was even weg)?
pi_47059472
Wat lief van Hans dat ie even over haar rug wrijft
pi_47059531
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 17:34 schreef ijsbrekertje het volgende:
Wat zijn we het allemaal ontzettend eens hier. Waar zijn de PVV-stemmers gebleven?
Bedolven onder hun eigen argumenten.
pi_47059534
Hij kwam wel heerlijk in het nauw toen het over Van Baalen en over Graus ging.

Dat hoongelach toen hij zei: "U kunt wel insinueren dat het mij om de islam gaat maar dat is niet zo"

pi_47059535
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 17:34 schreef ijsbrekertje het volgende:
Je zou hopen dat ze met het schaamrood op de kaken in een hoekje zijn gekropen, maar ik vrees dat dat niet het geval is.
pi_47059560
Gaat weer verder..
pi_47059572
Kozzmic, blijkbaar kan zo'n motie. Het leek me wel een sterk punt van Femke - maar hij vraagt blijkbaar een uitspraak over de kamer - wellicht kan je dat over al over vragen?
pi_47059593
9 voor 141 tegen?
pi_47059626
VVD steunt beide moties dus niet. Maak dan ook niet zo'n heisa de volgende keer.
pi_47059646
Ok dan, op naar de volgende non-kwestie.
pi_47059654
Wacht even... PVV diende de moties in mede namens de VVD en niemand van de VVD stemde voor?
pi_47059734
Kamp was beschamend. Integratie dit, integratie dat. Het gaat toch gewoon over nevenfuncties? En in 1991 helemaal waren ze begaan met de dubbele nationaliteit. Zo! Maar het gaat nu over 2007 en de recente maanden. Halsema had daarin gelijk: de VVD hobbelt achter de PVV aan.
pi_47059750
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 17:39 schreef Kozzmic het volgende:
Ok dan, op naar de volgende non-kwestie.
Ja, zo gaat dat de komende vier jaar. Voor iedere moslimscheet een spoeddebat, een motie van wantrouwen, talloze kamervragen etc. - en dan hoopt ie over vier jaar te oogsten
pi_47059757
En nu, wat is de VVD nu wijzer geworden van dit spoeddebat?
Volgende week komt er geen debat meer met Balkenende en de moties zijn verworpen.
pi_47059768
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 17:39 schreef Monidique het volgende:
Wacht even... PVV diende de moties in mede namens de VVD en niemand van de VVD stemde voor?
Nee. Spoeddebat is wel mede namens de VVD aangevraagd.

Ah, daar hebben we de PVV ster Fritsma.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')