Het is denk ik van het ANP. Hoewel ik in andere media wat evenwichtigere berichten zie.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:39 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ahh Bron de Telegraaf. Wat zou de Volkskrant zeggen?![]()
Gelukkig wel zeg.. Het is toch ook een compleet belachelijke discussie..quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:32 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Nee. Maar, ik ben wel blij dat Pechtold en Halsema en alle anderen hard tegen PVV en VVD ingaan.![]()
Ik zie het...quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:47 schreef Toad het volgende:
Inmiddels heeft de Volkskrant het artikel aangepast aan de eerste reacties van de andere partijen.
Begreep ik het trouwens goed dat in de opinie van Kamp een nevenfunctie van bijvoorbeeld Van Baalen voor Taiwan (of Szabo voor Hongarije) wel kan en die van Arib niet, omdat er een probleem is met de integratie van Marokkanen in Nederland? Nogal kort door de bocht en bekrompen, Kamp onwaardig eigenlijk.quote:Fractieleider Femke Halsema vindt dat Wilders een ‘dubbele standaard’ hanteert als hij Arib verwijt te werken voor de koning van Marokko, terwijl hij zwijgt over het betaalde advieswerk van VVD-kamerlid Hans van Baalen voor de regering van Taiwan.
In het debat verweten CDA en D66 Wilders verder dat hij wel uithaalt naar Arib, maar geen openheid van zaken geeft over zijn fractiegenoot Dion Graus, die ex-vriendinnen zou hebben mishandeld.
Wilders zei niet op de hoogte zijn van de kwestie-Van Baalen. De beschuldigingen aan Graus raken volgens hem kant noch wal. Wilders weigert een onderzoek dat hij zelf naar Graus heeft ingesteld openbaar te maken.
Inderdaad.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:52 schreef Toad het volgende:
Wilders is ook een zielig mannetje. Een beetje spelen met zijn digitale pocketagenda en nee schudden als hij het ergens niet mee eens is. Wat een kneusje, vraag geen spoeddebat aan als je toch niet geinterresseerd bent in de mening van andere fracties.
Ik geloof niet dat Wilders daar één seconde wakker van ligt. Integendeel, waarschijnlijk wordt er nu een fractiemedewerker op gezet om maar wat vuil over de GL-allochtonen te vinden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef ijsbrekertje het volgende:
Halsema tegen Wilders: "Komt u aan mijn kamerleden. Ik lust u rauw"![]()
Of over Zweden met blonde haren, die de Finse overheid over landbouw adviseren.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:58 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Wilders daar één seconde wakker van ligt. Integendeel, waarschijnlijk wordt er nu een fractiemedewerker op gezet om maar wat vuil over de GL-allochtonen te vinden.
Dat wordt straks weer een huiltopicreeks in POL over de demonisering van WIlders, wedden?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:58 schreef Toad het volgende:
Hehehe, wel geinig dat de kamer vol in de aanval gaat op Wilders. Terwijl Wilders eigenlijk in de aanval wil.
Wilders doet wat ie wil, trekt zich nergens wat van aan. Ik schaam me weer rot - maar ja, dit is wat ie wil - lekker in het isolement en kijk eens hoe iedereen tegen mij is.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:26 schreef Kozzmic het volgende:
Ik vraag me af of zomaar elke motie kan worden ingediend. Een motie kan toch buiten de orde worden verklaard?
Anders dienen we een motie in die het Geertje verplicht zijn Audi te verkopen. Dit vanwege de steun aan een merk dat tijdens WO2 o.a. auto's bouwde voor Hitler.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:26 schreef Kozzmic het volgende:
Ik vraag me af of zomaar elke motie kan worden ingediend. Een motie kan toch buiten de orde worden verklaard?
Ja, precies. Audi verkopen of de Kamer verlaten.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:29 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Anders dienen we een motie in die het Geertje verplicht zijn Audi te verkopen. Dit vanwege de steun aan een merk dat tijdens WO2 o.a. auto's bouwde voor Hitler.
Of iets anders doms. Kun je wel blijven doorgaan met onzinnige moties.
Bedolven onder hun eigen argumenten.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:34 schreef ijsbrekertje het volgende:
Wat zijn we het allemaal ontzettend eens hier. Waar zijn de PVV-stemmers gebleven?
Je zou hopen dat ze met het schaamrood op de kaken in een hoekje zijn gekropen, maar ik vrees dat dat niet het geval is.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:34 schreef ijsbrekertje het volgende:
Wat zijn we het allemaal ontzettend eens hier. Waar zijn de PVV-stemmers gebleven?
Ja, zo gaat dat de komende vier jaar. Voor iedere moslimscheet een spoeddebat, een motie van wantrouwen, talloze kamervragen etc. - en dan hoopt ie over vier jaar te oogstenquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:39 schreef Kozzmic het volgende:
Ok dan, op naar de volgende non-kwestie.
Nee. Spoeddebat is wel mede namens de VVD aangevraagd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:39 schreef Monidique het volgende:
Wacht even... PVV diende de moties in mede namens de VVD en niemand van de VVD stemde voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |