Denk je serieus dat Ajax 3-4-3 gaat spelen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:50 schreef super-mario het volgende:
John Heitinga! Echt een jongen van ons en vind hem erg goed het laatste jaar met hier en daar wat slippertjes maar goed wie niet bij Ajax....op naar zondag! Heb er opzich wel vertrouwen in als Gabri, Perez, Sneijder en Davids op middenveld ! Hopelijk ook van PSV die week erop dan kan het nog spannend worden voor de titel en de 2e plek....
quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Fiorentina wilde hem, die doen het ook best aardig de laatste 2 jaar hoor![]()
Dat kan ook..quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Denk je serieus dat Ajax 3-4-3 gaat spelen?
Middenveld van Twente is extreem aanvallend dus zou misschien niet eens slecht zijn alleen speelt Twente met 3 man voorin dus moet je wel met 4 verdedigers spelen.
ik ben bang dat we volgens de eerste opstelling gaan spelen. Maar ik hoop volgens de 2equote:Op donderdag 8 maart 2007 13:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dat kan ook..
Gentenaar
Ogararu - Stam - Heitinga / Grygera - Grygera / Emanuelson
Gabri - Davids - Sneijder
de Mul - Huntelaar - Babel
of
Gentenaar
Ogararu - Stam - Heitinga / Grygera - Grygera / Emanuelson
Gabri - Davids - Sneijder
Perez
Huntelaar - Babel
Zeg ga ergens anders vloeken!quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:48 schreef PyTh het volgende:
DD is gewoon graag wat negatiever.
Lijkt bijna of hij zich schaamt dat PSV door is![]()
Ik geloof dat Dirk ook de Arena wil kopen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:57 schreef Ordinair het volgende:
Stekelenburg naar AZ..
Of was dat al langs gekomen?
Zeg het niet te hard want hij doet het nog ook hoor...quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:01 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik geloof dat Dirk ook de Arena wil kopen.
Van mij mag hij de Amsterdam ArenA kopen, hoor. Misschien dat Ajax dan een voetbalstadion gaat bouwen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:05 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zeg het niet te hard want hij doet het nog ook hoor...
Dat gerucht was al 2 weken ja, Stekelenburg zou geen vertrouwen meer voelenquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:57 schreef Ordinair het volgende:
Stekelenburg naar AZ..
Of was dat al langs gekomen?
Mogen ze ff met de aannemer van het nieuwe arsenal stadion gaan praten.. hoe vet zegquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Van mij mag hij de Amsterdam ArenA kopen, hoor. Misschien dat Ajax dan een voetbalstadion gaat bouwen?
Die tweede is stukken beter. Zit meer voetbal in.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:22 schreef toma het volgende:
[..]
ik ben bang dat we volgens de eerste opstelling gaan spelen. Maar ik hoop volgens de 2e
Dit lulverhaal komt rechtstreeks uit de vergeelde duim van die snor.....quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:35 schreef HeatWave het volgende:
Idd zeg, die Stekelenburg moet zijn kop ff lekker houden. HIj mag elke keer blijven staan terwijl hij onzekerder en slechter keept.
Wat zegt hij dan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:35 schreef HeatWave het volgende:
Idd zeg, die Stekelenburg moet zijn kop ff lekker houden.
Wel altijd de kleine lettertjes lezen he:quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:53 schreef Borga het volgende:
De feiten.
Landskampioen AJAX 29 psv 19. Knvb beker AJAX 16 psv 8. Champions league AJAX 4 psv 1. Europese supercup AJAX 3 psv 0 Wereldbeker AJAX 2 psv 0.......
Volgens mij zit je in het verkeerde topic. Dit wisten wij allang, die hiernaast weten het nog nietquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:53 schreef Borga het volgende:
De feiten.
Landskampioen AJAX 29 psv 19. Knvb beker AJAX 16 psv 8. Champions league AJAX 4 psv 1. Europese supercup AJAX 3 psv 0 Wereldbeker AJAX 2 psv 0.......
Het klopt ook niet:quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wel altijd de kleine lettertjes lezen he:
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Aan ze postgeschiedenis te zien geilt hij op De Gouden Kooiquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef BoNi het volgende:
Wiens kloon is dat nou weer.....?
De Gouden Kloonquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Aan ze postgeschiedenis te zien geilt hij op De Gouden Kooi![]()
quote:Maduro moet contractverlenging afdwingen
Donderdag 8 maart, door SV, Amsterdam, 11.06u GMT+01.00, ELF
Hedwiges Maduro moet de komende maanden een contractverlenging bij Ajax afdwingen. De jonge middenvelder sprak aan het begin van deze week met technisch directeur Martin van Geel.
In dat gesprek heeft Van Geel aangegeven wat hij van Maduro verwacht in de komende weken. Eerder liet PSV weten geïnteresseerd te zijn in een overname van Maduro.
Dat ie bij Ajax niet goed presteert wil niet automatisch zeggen dat dat bij een andere club ook zo zou zijn. Misschien is hij toen aan iets nieuws. HIj heeft in zijn eerste periode bij Ajax en bij Jong Oranje laten zien dat hij wel degelijk over de kwaliteiten beschikt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:18 schreef HeatWave het volgende:
Als Koeman idd Maduro wil halen zie ik echt de ondergang van PSV in, die gast bakt er helemaal niets meer van en zou PSV sterker moeten maken dan nu??
Daar hebben wel meer spelers bij ons last vanquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:30 schreef BoNi het volgende:
Eigenlijk had hij allang talent af moeten zijn
je vergeet de UEFAcup en de EC2quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:53 schreef Borga het volgende:
De feiten.
Eind jaren 80 t/m begin jaren 90 domineerde psv ook de nederlandse competitie. Toen kwam Ajax ook ijzersterk terug. Ik klam mij maar vast aan die gedachtequote:Op woensdag 7 maart 2007 23:53 schreef Jaggunsu het volgende:
Als ik zo vanavond kijk wat PSV weer voor elkaar krijgt....1/8 finale CL en zoveel voorsprong in de competitie, waarom lukt AJAX dat al zoveel jaren niet?
ze moeten die grachten gewoon dicht gooien en een ring erboven op bouwen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Mogen ze ff met de aannemer van het nieuwe arsenal stadion gaan praten.. hoe vet zeg![]()
maar toch ben ik 100 keer trotser op Ajax dan op die rot club. Smakeloos wanhoops-voetbal en dat moet dan Nederland vertegenwoordigenquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:18 schreef Suijk het volgende:
Het punt is dat de resultaten niet achterblijven daar. Wij hebben altijd van die kutsmoesjes dat we een team in opbouw zijn. PSV speelt de eerste 2 wedstrijden van de voorbereiding kut en staat er dan gewoon.
Wat hebben wij nu in godsnaam om trots op te zijn. Natuurlijk support ik Ajax, maar al 3 jaar erger ik me dood dan dat ik met een trots gevoel naar huis ga.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:26 schreef toma het volgende:
[..]
maar toch ben ik 100 keer trotser op Ajax dan op die rot club. Smakeloos wanhoops-voetbal en dat moet dan Nederland vertegenwoordigen. Als je de wedstrijd zag gister tegen Arsenal de hele wedstrijd met 10 man in je eigen strafschop gebied blijven hangen en dan uit een standaard situatie scoren
. Dat is gewoon anti-voetbal, ik heb nog geen 1 vloeiende combinatie gezien van PSV.
Het is natuurlijk wel zo dat zij in een standaard situatie gewoon mensen hebben die daarmee een wedstrijd kunnen beslissen. Daar heb ik respect voor, maar als je met dat soort voetbal kampioen moet worden dan word ik maar liever geen kampioen.
Leest wel kutquote:8/3/2007 - Leonardo strijdbaar: ik kom terug
BRON: Sportweek
Tegenover het weekblad Sportweek liet Leonardo weten strijdbaar te zijn en absoluut terug te keren op topniveau.
“Mijn jaar is voorbij. Pas net begonnen. Ongeloven. Ik nog niet helemaal beseffen. Nog niet in put. Ik besef nog niet dat het zo lang gaat duren. Revalidatie. Zó lang. Ziekenhuis weer. Bah. Maar ja, ik kan niet veranderen. Pech. Dom pech. Jammer. Ik voel vorm kwam terug. Eerste actie tegen Heerenveen was top. Ik dacht: wordt mijn dag. Toen die man, van Heerenveen, hij komen keihard op mij. Lompe actie. Voet verdraaide, ik kon nergens heen. Pijn. Ik schreeuwen: ‘auw auw auw aan knie’. Ik wist was verkeerd. Ik heb eerder meegemaakt. Aan ander knie. Balen. Kut.
“Maar ik weet ook: ik kom terug. Dit is leven. Ik ben jong. Carrière nog niet over. Heb goede jaar gehad. Mensen niet verwacht. Dachten: is voorbij met Leo. Maar Leo kon het nog steeds. Bij NAC. Bij Ajax. Ik voel mentaal sterk. Heb het één keer gedaan, nu nóg keer laten zien. Gelukkig ik heb contract bij Ajax. Móét doorgaan. Vertrouwen houden.
“Maar sjeesoesmina, is wel kutmoment. Ik mis play-offs. Ik mis ook halve finale tegen NAC! Shit! Had zin in. Laten zien aan iedereen bij NAC. Iedereen mij bellen nu. Veel mens leef mee. Doet mij goed. Toch niet alleen maar lastige jongen hè. Nu slapen. Hopen morgen is nachtmerrie.”
Ik ga vanuit Amsterdam.quote:Op donderdag 8 maart 2007 08:42 schreef M0NTANA het volgende:
Wie gaan er hier naar FCT-uit? En hoe? Alternatieve opstapplaats of vanaf Amsterdam?
PSV heeft ook een terugval gehad tegen Roda JC, AZ en Sparta, en ook nog een slechte wedstrijd in de beker tegen Go Ahead. PSV is nog oppermachtig, maar niet meer zoals in 2004-2006, vind ik. Hopelijk volgend seizoen een veel spannender seizoen, met in ieder geval het aanhaken van Ajax. Puntverlies tegen clubs als Excelsior, Sparta, Heerenveen thuis, moet echt vermeden worden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:18 schreef Suijk het volgende:
Het punt is dat de resultaten niet achterblijven daar. Wij hebben altijd van die kutsmoesjes dat we een team in opbouw zijn. PSV speelt de eerste 2 wedstrijden van de voorbereiding kut en staat er dan gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |