en ook gefeliciteerd hequote:Op woensdag 7 maart 2007 07:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Niet eens een naamtopic op mn verjaardag![]()
![]()
![]()
![]()
Inholland? Of waar?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hier is de zon nu ook weg (Rotterdam)
Rotterdam Alexanderquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Inholland? Of waar?
Oh, stage zeker.... das al meer richting Capelle enzo toch.
Ben mn stempas kwijtquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Iedereen al gestemd vandaag?
Ik vind mezelf wel heel erg links hierquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik kwam op D66 uit. En ook het minst op Christenunie
.
2 keer stemmen? Valsspeler.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:17 schreef PeRi het volgende:
2x PVDA hier.
Maarten Smeets?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:13 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb ook VVD gestemd. Een of ander jong mannetje ergens onderdaan in de lijst.
Ik ben een Brabander.quote:
Ohja, jij zit net hier over de grensquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik ben een Brabander.. Ik stem niet op Limburgers.
Hoop dat je hem niet vindtquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:29 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ohja, jij zit net hier over de grens![]()
Ik ga SP stemmen, als ik mijn kaart heb gevonden.
quote:
"als"quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:33 schreef chansadres het volgende:
[..]
![]()
Hier in de regio doen ze veel goede dingen. Beter als alle andere partijen.
Is het miereneuker of mierenneuker?quote:
quote:
dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:16 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind mezelf eigenlijk te onwetend wat betreft de provinciale staten om daadwerkelijk een keuze te kunnen maken![]()
Het gaat mij niet alleen om de provinciale speerpunten, maar ook om de Eerste Kamer.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:40 schreef alwaysthebest het volgende:
Je een beetje inlezen zou wel helpen. Dat is zo gebeurd, zoveel speerpunten hebben de partijen niet.
mja maar die interesse is er op het moment niet (om me hier in m'n vrije tijd mee bezig te gaan houden enzo dus)quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:40 schreef alwaysthebest het volgende:
Je een beetje inlezen zou wel helpen. Dat is zo gebeurd, zoveel speerpunten hebben de partijen niet.
Goed excuus om niet te stemmen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:18 schreef babette21 het volgende:
..... en d'r zit er weer eentje over te werken.....![]()
Met een tussenstop bij het stembureau natuurlijkquote:
niet dusquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:44 schreef Zhenar het volgende:
Met een tussenstop bij het stembureau natuurlijk![]()
quote:
Theequote:
Ik doe mee.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:32 schreef Lynx666 het volgende:
Wijntijd.
Ik heb ook niks meerquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
sorry, niet in huis (ik ben die ene Nederlander die dit niet lust)
Ook niet met een overheersend fruitsmaakje?quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
(ik ben die ene Nederlander die dit niet lust)
niet met suiker, niet met melk, niet met welke smaak dan ook, en ook niet als in ice-teaquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:35 schreef Lynx666 het volgende:
Ook niet met een overheersend fruitsmaakje?
gebeurt dat?!quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:38 schreef Svensational het volgende:
Thee is echt zó suf! Vooral als mensen smaken gaan uitwisselen
!
Nou ja, niet letterlijk ruilen, maar ze geven elkaar tips over lekkere theequote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Vinden jullie citroenthee, cactusthee, kaneelthee, zoethoutthee, kersenthee, aardbeienthee, rozebottelhee en brandnetelthee ook allemaal zo lekker?.
Mango´s zijn sowieso onovertroffenquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:40 schreef SpecialGuest het volgende:
Mangothee.Liters kan ik daarvan drinken.
![]()
Mee eens. Citroen-ijsquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:50 schreef alwaysthebest het volgende:
Oeh ja, Mango.
Al blijft citroen het lekkerst.
Beterschapquote:
Op wie, op wiequote:Op woensdag 7 maart 2007 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb vandaag wel gestemd, mijn eerste keer.
Dan hoef je tenminste niet naar schoolquote:
Je hebt het vorige topic gemist, kneusquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan hoef je tenminste niet naar school!
Alsof jullie niet zonder me kunnen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt het vorige topic gemist, kneus.
Je kermisfoto werd nog even aangehaald.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsof jullie niet zonder me kunnen.
Neequote:Op woensdag 7 maart 2007 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsof jullie niet zonder me kunnen.
Kermisfotoquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:12 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je kermisfoto werd nog even aangehaald.
Ja, ik was al terug aan het bladeren.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:14 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
ShowChat #1023: Al 342 topics met onze toffe Tha_Erik!
En verder.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:38 schreef Svensational het volgende:
Thee is echt zó suf! Vooral als mensen smaken gaan uitwisselen
!
Toch tof dat je eraan dachtquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:36 schreef Zhenar het volgende:
Ik wilde net zeggen dat Erik voor het eerst mocht stemmen!![]()
Maar hij heeft het zelf al gemeld![]()
Je mag morgen wel langskomenquote:
Ergens onder Eindhovenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je mag morgen wel langskomen. Ben toch nog thuis.
Onder? Ik woon ín Eindhoven heur, en nog wel in het noorden van Eindhoven.quote:
Hetzelfde. Brabant.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Onder? Ik woon ín Eindhoven heur, en nog wel in het noorden van Eindhoven.
Acda & de Munnik hebben daar 'n liedje over... nou ja, niet over ziek zijn, maar over missenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, dolle boel.
[schrijnend verhaal over ziek zijn]
Ja, die illusie draag ik ook nog steeds een beetje.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
Acda & de Munnik hebben daar 'n liedje over... nou ja, niet over ziek zijn, maar over missen
en ik had 't vroeger altijd met krukken... wilde altijd iets hebben om op krukken te mogen lopen...
maar ben inmiddels al 3x de lul geweest en het is dus echt vreselijk
Ik ookquote:
Dat wilde ik ook altijd!quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
Acda & de Munnik hebben daar 'n liedje over... nou ja, niet over ziek zijn, maar over missen
en ik had 't vroeger altijd met krukken... wilde altijd iets hebben om op krukken te mogen lopen...
maar ben inmiddels al 3x de lul geweest en het is dus echt vreselijk
Het liefst beidenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook altijd!![]()
Of in hetgips
met willekeurige ledematen
![]()
Ben ik al.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij willen jullie dat gewoon zodat jullie ook een paar daagjes ziek thuis mogen blijven.
je mag ze lenen hoor, ik heb ze hier liggenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, die illusie draag ik ook nog steeds een beetje.
Ik wil ook naar 't strandquote:
Is dat een "Je-hebt-gelijk-duim" of een "Ik-ben-zo'n-kneus-duim"quote:
Je snapt 'm serieus nietquote:
Het eerste natuurlijk, duhquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Is dat een "Je-hebt-gelijk-duim" of een "Ik-ben-zo'n-kneus-duim"?
[..]
Serieus?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
SP.
Op jouquote:
ook lekker zo op zijn tijdquote:
Pffft. Jij bent gewoon gek.quote:Op donderdag 8 maart 2007 08:35 schreef LeBeau het volgende:
Ik was om 6 uur op, en het smaakt nog steeds. Niet iedereen heeft koffie nodig om wakker te worden.
De smaak van koffie staat me absoluut niet aan. Blegh.quote:
awtb als vroegie, I like it!quote:
En zwanger?!quote:
Wat je zegt ben je lekker toch altijd zelf.quote:
Het is zeker overbodig als ik vraag of je keeltabletten hebt, thee (met honing) drinkt en lekker dikke kleding aan hebt, en ibuprofenquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog steeds ziek en als iemand nog een keel overheeft... de mijne is kapot.
Jequote:Op donderdag 8 maart 2007 09:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je lekker toch altijd zelf.![]()
Toch lief hoor. En zie je mijn fotoquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het is zeker overbodig als ik vraag of je keeltabletten hebt, thee (met honing) drinkt en lekker dikke kleding aan hebt, en ibuprofen, slikt?
En de ibu? Ik weet dat je het hekelt, maar doe het nouquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toch lief hoor. En zie je mijn foto?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:19 schreef PeRi het volgende:
Erik! Jij foute zonnebrillenheld die zo uit een filmstill kan weggelopen zijn!
We hebben geen ibu. Maar het wordt al beter. Vergeleken met twee dagen terug is het al beter. Maar nog niet helemaal perfect.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
En de ibu? Ik weet dat je het hekelt, maar doe het nou.
Allang!
Paracetamolletjes (met codeïne) helpt ook tegen (keel)pijn. Voel je je iig fitter en dat versterkt je welzijnquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We hebben geen ibu. Maar het wordt al beter. Vergeleken met twee dagen terug is het al beter. Maar nog niet helemaal perfect.
Ja, en die heb ik!quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Paracetamolletjes (met codeïne) helpt ook tegen (keel)pijn. Voel je je iig fitter en dat versterkt je welzijn.
Je moet er overheen plassen hoor, niet erin stekenquote:Op donderdag 8 maart 2007 08:54 schreef Re het volgende:
jah mannen hebben het concept van clearblue natuurlijk niet door, dat gaat veels te diep
het concept gaat te diepquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je moet er overheen plassen hoor, niet erin steken.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:35 schreef Re het volgende:
[..]
het concept gaat te diep, de nu volgende mental image ook trouwens
Ik ben nog altijd aan de pilquote:
Je zit toch wel op je werk hè?quote:
Jaquote:
tijd voor een permanente overstroming, die staat al veels te lang en hoort te eroderenquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar ik accepteer geen grapjes over De Dijk
Tof, dan voel ik me altijd zo verbonden met je, als je werktquote:
Ah, das tenminste ietsquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tof, dan voel ik me altijd zo verbonden met je, als je werkt![]()
heeft tie ook wel echt bestaan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sinds wanneer is Gezondaar exit trouwens?
Alleen als jij zegt dat je mij leuk vindt.quote:
Sinds ik per ongeluk iets postte als Zhenarquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sinds wanneer is Gezondaar exit trouwens?
Dat zijn de betere vragen...quote:
Dat zou mij nou nooit gebeurenquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sinds ik per ongeluk iets postte als Zhenar![]()
Whateverquote:
quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:55 schreef babette21 het volgende:
shit man, 't is echt superlekkerdierentuinweer....
en morgen wordt 'n onwijs schijtweer, waardoor we dus wrs. niet gaan.....
quote:
Ja, dat hebben wij dus met de kermis!quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:55 schreef babette21 het volgende:
shit man, 't is echt superlekkerdierentuinweer....
en morgen wordt 'n onwijs schijtweer, waardoor we dus wrs. niet gaan.....
wij zijn zieligquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:11 schreef MissBliss het volgende:
Ja, dat hebben wij dus met de kermis!
Nou, balen zegquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat hebben wij dus met de kermis!
Ik wilde het net zeggen.quote:
Bek houden!quote:
Jaquote:
quote:
Nee, jij hebt iets nuttigs te meldenquote:
Water en electriciteit is geen goede mix.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, jij hebt iets nuttigs te melden![]()
![]()
Ontbijt om kwart voor 3?quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:43 schreef Lynx666 het volgende:
Sure! Lijkt me een prima verantwoord ontbijtje
Wil je soms dat Gezondaar terugkomt?quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Water en electriciteit is geen goede mix.
Oh, enZhenar
.
doe maar, Zhenar is er nou ook niet echt op vooruit gegaanquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wil je soms dat Gezondaar terugkomt?![]()
Ik spit nog liever de AT's van Haaibaaike door.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wil je soms dat Gezondaar terugkomt?![]()
Hoe bedoel je? Zhenar was altijd al eenquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:47 schreef Re het volgende:
[..]
doe maar, Zhenar is er nou ook niet echt op vooruit gegaan
Nee he? Eigenlijk niet...quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:47 schreef Re het volgende:
[..]
doe maar, Zhenar is er nou ook niet echt op vooruit gegaan
quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Zhenar was altijd al eenzeiksnol
. If it ain't broke...
je weet wel stilstand, achteruitgang of hoe ging hetquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Zhenar was altijd al eenzeiksnol
. If it ain't broke...
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:56 schreef Biogarde het volgende:
Opgeschoond. Slowchatten doe je maar in SHO ofzo.
Ons imagoquote:
Niet. Want dan moeten de koeien nog gemolken worden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:50 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Waarom niet? Voedsel is voedsel.
Elke boerelul kan om 7u ontbijten.
Dat doet boerin de vrouw wel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet. Want dan moeten de koeien nog gemolken worden.
Ik niet anders...quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:56 schreef Re het volgende:
[..]
het is vrouwendag dus die mocht uitslapen
Mag ik je piemel zien?quote:
Voor de laatste keer, LeBeau: dat is niet een normale manier om iemand je genegenheid te tonen!quote:
Die lijkt me leuk!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:33 schreef Zhenar het volgende:
Is het erg als ik stiekem wel deze film wil zien?![]()
quote:
Mij ook!quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:33 schreef Zhenar het volgende:
Is het erg als ik stiekem wel deze film wil zien?![]()
OMG! Ik heb me nog nooit zo verbonden met iets of iemand gevoeldquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:33 schreef PeRi het volgende:
Erik! Erik! Je bent officieel lid van een epidemie.
Griep officieel een epidemie
Hoi!quote:
Blijheidquote:
Een heleboel redenenquote:
Als je er niks over wil zeggen, hou dan je mondquote:
Draai niet zo om de hete brij heen en zeg gewoon waarom je in zo'n fucking juich- en springbui bent.quote:
Misschien dat dat het is.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
fucking
quote:
Zeg dat dan gewoonquote:
Je hebt geen "fucking" gehad?quote:
Nee, jullie volledig in het duister laten en het zelf laten ontdekken is veel leukerquote:
Ja, ik lig inderdaad wel helemaal dubbel van het lachen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, jullie volledig in het duister laten en het zelf laten ontdekken is veel leuker.
Ik heb niet gezegd voor wie het leuker wasquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik lig inderdaad wel helemaal dubbel van het lachen.
Oke, nou ja wel gefucked, maar met besmette waar:quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ShowChat #1024: Mét bronstige Zhenar.
Wat een niet-Giechel_Ho-achtige uitspraak!quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:26 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Oke, nou ja wel gefucked, maar met besmette waar:
Met welke neger neukt jouw vriendin?
Ach gut, nou gelukkig neukte die neger jou niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:26 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Oke, nou ja wel gefucked, maar met besmette waar:
Met welke neger neukt jouw vriendin?
Dat dacht ik ook, maar ik durfde het niet te zeggen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat een niet-Giechel_Ho-achtige uitspraak!![]()
Je moet niet zo bang zijn voor die eikelquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar ik durfde het niet te zeggen.
Ok.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je moet niet zo bang zijn voor die eikel![]()
![]()
quote:Holland Doc: Beperkt Houdbaar
22.50, donderdag 8 maart, Nederland 2
Sunny voor en na (met photoshop)
In 'Beperkt Houdbaar' laat Sunny Bergman zich, net als in haar vorige films, inspireren door haar persoonlijke leven. Op 34-jarige leeftijd is Sunny bang om binnenkort niet meer aantrekkelijk te zijn, terwijl ze tegelijkertijd boos is dat vrouwen voortdurend op hun uiterlijk beoordeeld worden.
Deze innerlijke tegenstrijdigheid is de drijfveer voor een filmische zoektocht door een wereld waar vrouwen na hun 35ste niet langer houdbaar zijn. De cosmetische industrie vaart er wel bij en laat niet na Bergman en andere vrouwen te wijzen op hun tekortkomingen. Van kraaienpootjes tot schaamlippen, van hangborsten tot 'zadeltassen'. Overal laat Bergman zich aan een kritische blik onderwerpen door plastische chirurgen, die graag het mes in haar zouden willen zetten. Ook gaat ze verhaal halen bij glossy's als de Cosmopolitan. Waarom schenken ze zoveel aandacht aan het uiterlijk, terwijl ze ook prediken dat vrouwen zelfstandig en vrijgevochten moeten zijn? Of is dat geen tegenstelling?
De film laat zien dat vrouwen zichzelf niet meer normaal vinden, omdat vrouwbeelden gephotoshopt en gelift zijn. Rimpels, tailles, borsten, alles kan op foto's opgepoetst worden, zodat vrouwen uiteindelijk proberen hun lichaam te vormen naar een onbereikbaar beeld. De foto wordt reëler dan de werkelijkheid.
Sunny Bergman maakt dit proces inzichtelijk bij een vaginakliniek in Los Angelos. Vrouwen en minderjarige meisjes laten daar hun schaamlippen verwijderen om meer te lijken op Playboy foto's, waarbij schaamlippen bijna helemaal weggepoetst zijn. Als doktor Matlock vervolgens de regisseuse zelf onder handen neemt, wordt duidelijk hoe subtiel zijn strategie is.
Werk jij ook ooit niet over?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:31 schreef Dizer het volgende:
Zo. Thuis van het werk. Vergaderingen en overwerk.
Allemaal Peri's schuld.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wat een moodswings heb jij zo op een dag.
Ja, maar ik heb geleerd dat het standaard is bij het runnen van een bedrijf.. Nou run ik dus maar een afdeling ervan.. dus het valt nog mee in vergelijking met de directeuren van het bedrijfquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Werk jij ook ooit niet over?.
Dat bedoel ik dus.quote:
Dat doe ik ook wel eens als ik 's avonds geen zin heb in strijken, maar het eigenlijk wel moetquote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb vanochtend al staan strijken
Hoe erg is dát?!
vrouwendag is voorbij dus...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb vanochtend al staan strijken
Hoe erg is dát?!
Heb er anders niks van gemerkt gisterenquote:
Dat was best interessantquote:
Ja, had ik al gezien en degenen die ik wou zijn al weg.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:49 schreef Dizer het volgende:
MissBliss!!!! [TK] 25 Stephen King Boeken!
Ik vind het wel fascinerend eigenlijjkquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Omg.. Dat ze daar serieus een documentaire over maken.
.
de impact van een van de grootste fora ter wereld op het sociale welgebeuren?, ik vind het ook wel interessant hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Omg.. Dat ze daar serieus een documentaire over maken.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |