en ook gefeliciteerd hequote:Op woensdag 7 maart 2007 07:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Niet eens een naamtopic op mn verjaardag![]()
![]()
![]()
![]()
Inholland? Of waar?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hier is de zon nu ook weg (Rotterdam)
Rotterdam Alexanderquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Inholland? Of waar?
Oh, stage zeker.... das al meer richting Capelle enzo toch.
Ben mn stempas kwijtquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Iedereen al gestemd vandaag?
Ik vind mezelf wel heel erg links hierquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik kwam op D66 uit. En ook het minst op Christenunie
.
2 keer stemmen? Valsspeler.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:17 schreef PeRi het volgende:
2x PVDA hier.
Maarten Smeets?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:13 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb ook VVD gestemd. Een of ander jong mannetje ergens onderdaan in de lijst.
Ik ben een Brabander.quote:
Ohja, jij zit net hier over de grensquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik ben een Brabander.. Ik stem niet op Limburgers.
Hoop dat je hem niet vindtquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:29 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ohja, jij zit net hier over de grens![]()
Ik ga SP stemmen, als ik mijn kaart heb gevonden.
quote:
"als"quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:33 schreef chansadres het volgende:
[..]
![]()
Hier in de regio doen ze veel goede dingen. Beter als alle andere partijen.
Is het miereneuker of mierenneuker?quote:
quote:
dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:16 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind mezelf eigenlijk te onwetend wat betreft de provinciale staten om daadwerkelijk een keuze te kunnen maken![]()
Het gaat mij niet alleen om de provinciale speerpunten, maar ook om de Eerste Kamer.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:40 schreef alwaysthebest het volgende:
Je een beetje inlezen zou wel helpen. Dat is zo gebeurd, zoveel speerpunten hebben de partijen niet.
mja maar die interesse is er op het moment niet (om me hier in m'n vrije tijd mee bezig te gaan houden enzo dus)quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:40 schreef alwaysthebest het volgende:
Je een beetje inlezen zou wel helpen. Dat is zo gebeurd, zoveel speerpunten hebben de partijen niet.
Goed excuus om niet te stemmen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:18 schreef babette21 het volgende:
..... en d'r zit er weer eentje over te werken.....![]()
Met een tussenstop bij het stembureau natuurlijkquote:
niet dusquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:44 schreef Zhenar het volgende:
Met een tussenstop bij het stembureau natuurlijk![]()
quote:
Theequote:
Ik doe mee.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:32 schreef Lynx666 het volgende:
Wijntijd.
Ik heb ook niks meerquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
sorry, niet in huis (ik ben die ene Nederlander die dit niet lust)
Ook niet met een overheersend fruitsmaakje?quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
(ik ben die ene Nederlander die dit niet lust)
niet met suiker, niet met melk, niet met welke smaak dan ook, en ook niet als in ice-teaquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:35 schreef Lynx666 het volgende:
Ook niet met een overheersend fruitsmaakje?
gebeurt dat?!quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:38 schreef Svensational het volgende:
Thee is echt zó suf! Vooral als mensen smaken gaan uitwisselen
!
Nou ja, niet letterlijk ruilen, maar ze geven elkaar tips over lekkere theequote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Vinden jullie citroenthee, cactusthee, kaneelthee, zoethoutthee, kersenthee, aardbeienthee, rozebottelhee en brandnetelthee ook allemaal zo lekker?.
Mango´s zijn sowieso onovertroffenquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:40 schreef SpecialGuest het volgende:
Mangothee.Liters kan ik daarvan drinken.
![]()
Mee eens. Citroen-ijsquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:50 schreef alwaysthebest het volgende:
Oeh ja, Mango.
Al blijft citroen het lekkerst.
Beterschapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |