abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:46:14 #1
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_47035886
Stemmen is instemmen met dat de criminele organisatie in den haag jou leven bepaald.
Gefeliciteerd dus, iedereen die weer instemde met de zelfde politiek die nooit veranderd omdat ideeen altijd opgaan in de coalities en vervolgens weer de europese koers gevolgd word van brussel.

Oh en mensen die het omkeren en zeggen dat mensen die niet stemmen niks te klagen mogen hebben zijn echt wereldvreemd.

Niet stemmen is tegen de zittende (nooit van hun baan afwijkende) macht stemmen, voor iets stemmen is instemmen dat de politiek doorgaat zoals 'zij' het beslissen, wie echt geloofd in de democratie dat mensen inspraak hebben op de zittende macht zijn echt kortzichtig, zelfs als je een grote partij hebt heb je nog geen reet te zeggen eikels!

A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:47:21 #2
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_47035945
Heey Daniel.J
pi_47035953
Dus als helemaal niemand zou stemmen, dan valt het kaartenhuis in elkaar?
pi_47036009
ga terug naar bed
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:49:14 #5
135299 Zrtlrnc
Huillachkachel
pi_47036057
mensen die niet stemmen
Eargasm. .Luister naar mijn waarschuwing!
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:49:29 #6
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_47036069
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dus als helemaal niemand zou stemmen, dan valt het kaartenhuis in elkaar?
Dan neemt amerika/brussel het land in ala belegering, want dan zouden ze niks meer te parasiteren hebben op onze samenleving.
  Donald Duck held woensdag 7 maart 2007 @ 22:53:48 #7
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_47036328
Stemmen is je democratische plicht!
Als dat je niet aanstaat, ga dan lekker naar noordkorea ofzo
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:54:04 #8
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_47036342
Ik gok dat de TS anarchisme wel een fijne staatsvorm vindt. Grappig is dat de ventjes die het harst roepen om anarchisme ook dezelfde mannetjes zijn die als eerste tijdens de intrede van zo'n "systeem" hun anale maagdelijkheid verliezen aan een stelletje losgeslagen hellsangels om daarna eens beroofd te worden van al hun Anarchy Rules t-shirts en Korn CD's

Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_47036356
VVD.
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:54:57 #10
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_47036395
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:54 schreef SpecialK het volgende:
Ik gok dat de TS anarchisme wel een fijne staatsvorm vindt. Grappig is dat de ventjes die het harst roepen om anarchisme ook dezelfde mannetjes zijn die als eerste tijdens de intrede van zo'n "systeem" hun anale maagdelijkheid verliezen aan een stelletje losgeslagen hellsangels om daarna eens beroofd te worden van al hun Anarchy Rules t-shirts en Korn CD's

Liever een eerlijk anarchisme dan een gelogen democratie.
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:56:00 #11
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_47036466
Opgeschoond. Slowchatten doe je maar in SHO ofzo.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  woensdag 7 maart 2007 @ 23:04:48 #12
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_47036927
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:54 schreef Daniel.J het volgende:

[..]

Liever een eerlijk anarchisme dan een gelogen democratie.
Dan verhuis je toch lekker naar Mauritanie of de Westerlijke Sahara. Daar is het practisch regeringloos.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_47036978
Aan de ene kant heb je wel gelijk als stemmen dom is. De kans dat je op weg naar stembureau wordt doodgereden is groter dan dat jouw stem verschil zal uitmaken. En wat betreft Provinciale Staten verkiezingen... ja, die zijn idd bullshit

Afgezien daarvan kan ik dit soort prietpraat van mensen die nog niet eens een zin foutloos kunnen schrijven niet serieus nemen. Je stelt je echt op als een zeer kleinburgelijk mannetje die de klok wel heeft horen luiden maar geen idee heeft waar de klepel hangt. Ga jij dan lekker op een onbewoond eiland zitten ofzo.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2007 23:09:52 ]
pi_47037074
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:54 schreef SpecialK het volgende:

Anarchie heeft in principe niks met chaos te maken. Alleen met de afwezigheid van machtsstructuren, hiërarchie dus.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2007 23:08:15 ]
  woensdag 7 maart 2007 @ 23:09:05 #15
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_47037158
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 23:07 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Anarchie heeft in principe niks met chaos te maken. Alleen met de afwezigheid van machtsstructuren, hyrachie dus.
Anarchie = machtsvacuum => chaos => recht van de sterkste => stamvorming => regering

pi_47037262
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 23:09 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Anarchie = machtsvacuum => chaos => recht van de sterkste => stamvorming => regering

Waar baseer je dat op?
De hele wereld is een groot anarchistisch systeem. En zó'n chaos wil ik het nou ook weer niet noemen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2007 23:11:49 ]
  woensdag 7 maart 2007 @ 23:20:07 #17
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_47037667
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 23:11 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op?
De hele wereld is een groot anarchistisch systeem. Zó'n chaos wil ik het nou ook weer niet noemen.
Dit is nieuwe informatie voor mij. Blijkbaar betekenen landen, supernationale organisaties als de EU en de VN niet zo veel en is het allemaal eigenlijk anarchie?

Zodra er geen wetten en regels meer zijn vervalt een maatschappij tot chaos. Regels zijn jusit bedoeld om de interactie tussen mensen te versoepelen en in banen te lijden. Zodra dat weg valt worden problemen met de harde hand opgelost. Van kwaad tot erger. Er is toch geen georganiseerde macht die je tegenhoud.

Wraak, moord, geweld en verkrachting worden de leidende principes voor de samenleving waarna er een chaos onstaat die niet meer te overzien is. Vanuit die chaos onstaat uiteraard uiteindelijk weer groepsvorming simpelweg omdat samenwerking veel efficienter is en omdat mensen "geprogrammeerd zijn" om in groepen te willen werken.

Binnen die groepen onstaan vanzelf weer regeltjes, wetten en etiquettes waar je je aan moet houden... groepen/stammen gaan weer met elkaar op de vuist voor triviale zaken als wraak en landrechten.

etc.. etc...
pi_47037774
ik ben eigenlijk wel blij dat Daniel niet stemt, ben ik de enige?
  woensdag 7 maart 2007 @ 23:32:09 #19
151973 PlarkPlark
Klok klok klok
pi_47038153
De correcte volgorde is:

Anarchie = machtsvacuum => wanorde => volkeruitdunning => recht van de sterkste => stamvorming => regering

Mensen die niet weten waarom ze zouden moeten stemmen, zouden ook niet moeten stemmen. Heb liever dat ze helemaal niet stemmen maar ga lekker Sterren Dansen Op Het ijs kijken oid.

Doeg!
  woensdag 7 maart 2007 @ 23:34:31 #20
151973 PlarkPlark
Klok klok klok
pi_47038255
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 23:22 schreef MarMar het volgende:
ik ben eigenlijk wel blij dat Daniel niet stemt, ben ik de enige?
Neen,
eens!
pi_47038316
Stemmen is voor conformisten

Fuck the system !
  woensdag 7 maart 2007 @ 23:38:05 #22
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_47038381
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 23:36 schreef Palomar het volgende:

Fuck the system !
Als je kijkt naar de opkomstcijfers dit jaar zou ik toch echt eerder roepen dat niet stemmen juist voor conformisten is eigenlijk
  woensdag 7 maart 2007 @ 23:39:46 #23
151973 PlarkPlark
Klok klok klok
pi_47038452
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 23:36 schreef Palomar het volgende:

Fuck the system !
Fucking Conformist
pi_47038570
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 23:20 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dit is nieuwe informatie voor mij. Blijkbaar betekenen landen, supernationale organisaties als de EU en de VN niet zo veel en is het allemaal eigenlijk anarchie?

Zodra er geen wetten en regels meer zijn vervalt een maatschappij tot chaos. Regels zijn jusit bedoeld om de interactie tussen mensen te versoepelen en in banen te lijden. Zodra dat weg valt worden problemen met de harde hand opgelost. Van kwaad tot erger. Er is toch geen georganiseerde macht die je tegenhoud.

Wraak, moord, geweld en verkrachting worden de leidende principes voor de samenleving waarna er een chaos onstaat die niet meer te overzien is. Vanuit die chaos onstaat uiteraard uiteindelijk weer groepsvorming simpelweg omdat samenwerking veel efficienter is en omdat mensen "geprogrammeerd zijn" om in groepen te willen werken.

Binnen die groepen onstaan vanzelf weer regeltjes, wetten en etiquettes waar je je aan moet houden... groepen/stammen gaan weer met elkaar op de vuist voor triviale zaken als wraak en landrechten.

etc.. etc...
Ja ik geloof je theorie heus wel, maar ik geloof niet dat je me begrijpt. Ik heb het niet over allemaal rampspoed zoals mensen die als gekken over straat rennen en elkaar verkrachten en vermoorden omdat er niemand is die ze tegen kan houden Het is een algemene opvatting van anarchie, maar hij klopt niet helemaal als je het gewoon binnen de politiek bekijkt.
Kijk, binnen een staat, democratisch of dictatoriaal maakt niet uit, is een bepaald systeem van regels en wetten, geleid door een overheid die sancties op kan leggen als die wetten gebroken worden. Een duidelijke hiërarchie.
Als je kijkt naar het internationale systeem, dan heb je te maken met allemaal souvereine staten die in feite als enige onderscheid hebben dat ze verschillen in macht. Afgezien van macht zijn ze elkaars gelijken. En gelijken kunnen elkaar geen regels opleggen of bestraffen, omdat er geen hogere macht is dan de staat zelf. Je noemt supranationale organistaties als EU en VN als zijnde een soort superoverheden. Dat zijn het niet. Het zijn, het woord zegt het al, organistaties van staten die met elkaar afspraken maken en besloten hebben om (verregaand) samen te werken. Het is waar als je zegt dat er langzaamaan meer autoriteit over wordt gedragen aan de EU, maar dit neemt niet weg dat het een samenwerkingsverband is. Zelfde geldt voor de VN; een staat kan niet gedwongen worden om deel te nemen aan de VN. Of het verstandig is om niet te doen is een tweede, maar omdat een staat souverein is, en dus geen macht boven zich heeft, zijn er geen autoriteiten die een staat zomaar tot iets kan dwingen. Daarom is het internationale systeem anarchistisch.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2007 23:45:25 ]
pi_47038622
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 23:32 schreef PlarkPlark het volgende:
De correcte volgorde is:

Anarchie = machtsvacuum => wanorde => volkeruitdunning => recht van de sterkste => stamvorming => regering

Mensen die niet weten waarom ze zouden moeten stemmen, zouden ook niet moeten stemmen. Heb liever dat ze helemaal niet stemmen maar ga lekker Sterren Dansen Op Het ijs kijken oid.

Doeg!
idd Laat die mensen maar gewoon op Idols ofzo stemmen... dat is al moeilijk zat.
pi_47038718
Daniel J, je lult, je hebt zelf ook gestemt op 22 november, hypocriete zak
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  woensdag 7 maart 2007 @ 23:55:32 #27
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_47039043
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 23:04 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dan verhuis je toch lekker naar Mauritanie of de Westerlijke Sahara. Daar is het practisch regeringloos.
SPOILER
SPOILER
Lees eens de wiki over AnarchISME want dat is compleet iets anders dan AnarchIE.

Voor de duidelijkheid, ik ben geen Anarchist, Anarchisme is een utopie.q
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  woensdag 7 maart 2007 @ 23:57:32 #28
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_47039111
TS had z'n pilletje weer niet op tijd ingenomen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_47039223
en bij de tweede kamer verkiezingen zat ie nog zo voor de SP campagne te voeren hier op fok
  donderdag 8 maart 2007 @ 00:02:06 #30
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_47039260
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 23:42 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Ja ik geloof je theorie heus wel, maar ik geloof niet dat je me begrijpt. Ik heb het niet over allemaal rampspoed zoals mensen die als gekken over straat rennen en elkaar verkrachten en vermoorden omdat er niemand is die ze tegen kan houden Het is een algemene opvatting van anarchie, maar hij klopt niet helemaal als je het gewoon binnen de politiek bekijkt.
Kijk, binnen een staat, democratisch of dictatoriaal maakt niet uit, is een bepaald systeem van regels en wetten, geleid door een overheid die sancties op kan leggen als die wetten gebroken worden. Een duidelijke hiërarchie.
Als je kijkt naar het internationale systeem, dan heb je te maken met allemaal souvereine staten die in feite als enige onderscheid hebben dat ze verschillen in macht. Afgezien van macht zijn ze elkaars gelijken. En gelijken kunnen elkaar geen regels opleggen of bestraffen, omdat er geen hogere macht is dan de staat zelf. Je noemt supranationale organistaties als EU en VN als zijnde een soort superoverheden. Dat zijn het niet. Het zijn, het woord zegt het al, organistaties van staten die met elkaar afspraken maken en besloten hebben om (verregaand) samen te werken. Het is waar als je zegt dat er langzaamaan meer autoriteit over wordt gedragen aan de EU, maar dit neemt niet weg dat het een samenwerkingsverband is. Zelfde geldt voor de VN; een staat kan niet gedwongen worden om deel te nemen aan de VN. Of het verstandig is om niet te doen is een tweede, maar omdat een staat souverein is, en dus geen macht boven zich heeft, zijn er geen autoriteiten die een staat zomaar tot iets kan dwingen. Daarom is het internationale systeem anarchistisch.
De VN dwingt anders best wel wat landen om bijv. toegang te geven tot hun kerncentrales enzo. Uit de EU stappen gaat ook niet zo simpel.

2 Dingen die ik overgens prima geregeld vind maar het zijn wel degelijk uitingen van een internationale structuur waarbij je niet per se lid hoeft te zijn van de organisatie om er mee aan de stok te krijgen.

Daarnaast is een rechtsstaat eigenlijk niets anders dan een strak samenwerkingsverband. Wetten zijn er immers om samenwerking en samenleving tussen mensen te versoepelen. Zoals de sociale controle tussen landen er is om ook gedeelde internationale belangen te beschermen.
pi_47039273
In België moet je stemmen, dus ik zou maar zwijgen...
nou nou
pi_47039288
Ach, jank niet.

Het is altijd geweest dat een klein groep mensen voor een groot groep besluiten neemt, nu is het wat afgezwakt in de vorm van democratie. Het is gewoon de natuur van de mens, en er tegen aan schoppen door niet te stemmen is ook zo............
  donderdag 8 maart 2007 @ 00:07:14 #33
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_47039424
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 23:55 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Lees eens de wiki over AnarchISME want dat is compleet iets anders dan AnarchIE.

Voor de duidelijkheid, ik ben geen Anarchist, Anarchisme is een utopie.q
Anarchisme heeft meerdere definities. Die utopische definitie die jij er aan wilt toekennen is overgens een bedenksel van eene John P. Clark. en is bovendien ook nog eens compleet onuitvoerbaar als je ook maar 1 greintje kennis hebt van psychologie zou je dat weten.

Ik heb het duidelijk over de originele betekenis zoals deze bedacht is door griekse filosofen. "Elliminatie van elke vorm van staat". Meer niet.
  donderdag 8 maart 2007 @ 00:07:44 #34
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_47039441
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 23:42 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Als je kijkt naar het internationale systeem, dan heb je te maken met allemaal souvereine staten die in feite als enige onderscheid hebben dat ze verschillen in macht. Afgezien van macht zijn ze elkaars gelijken. En gelijken kunnen elkaar geen regels opleggen of bestraffen, omdat er geen hogere macht is dan de staat zelf. Je noemt supranationale organistaties als EU en VN als zijnde een soort superoverheden. Dat zijn het niet. Het zijn, het woord zegt het al, organistaties van staten die met elkaar afspraken maken en besloten hebben om (verregaand) samen te werken. Het is waar als je zegt dat er langzaamaan meer autoriteit over wordt gedragen aan de EU, maar dit neemt niet weg dat het een samenwerkingsverband is. Zelfde geldt voor de VN; een staat kan niet gedwongen worden om deel te nemen aan de VN. Of het verstandig is om niet te doen is een tweede, [b]maar omdat een staat souverein is, en dus geen macht boven zich heeft, zijn er geen autoriteiten die een staat zomaar tot iets kan dwingen. Daarom is het internationale systeem anarchistisch.[b/]
Dat is de zgn. 'realistische' kijk op de internationale politiek: internationale politiek is een anarchie, er heerst het recht van de sterksten, etcetera. Er zijn meer visies op de internationale politieke systeem, voor elk is wat te zeggen. Het is niet te ontkennen dat non-gouvernementele organisaties en supranationale organisaties zoals de VN invloed hebben op staten. De staat als compleet soevereine entiteit is niet meer van deze tijd. Je zegt bovendien dat afgezien van de machtsfactor staten elkaars gelijken zijn: toch denk ik dat wij Nederland meer een gelijke zien in Denemarken dan een land als Cambodja en dat we meer praten met Denemarken. Niet alleen macht speelt een rol: ook culturele factoren, met welke landen je je verbonden voelt.

Oh, en de OP maakt kindeke Jezus aan het huilen.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
  donderdag 8 maart 2007 @ 00:46:11 #35
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_47040369
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 00:02 schreef Stupiditeit het volgende:
Ach, jank niet.

Het is altijd geweest dat een klein groep mensen voor een groot groep besluiten neemt, nu is het wat afgezwakt in de vorm van democratie. Het is gewoon de natuur van de mens, en er tegen aan schoppen door niet te stemmen is ook zo............
Maar dat deze mensen incompetente randdebielen zijn die het volk voorhouden dat hun mening er toe doet is wat hier gebeurt, democratie flikker toch op dat bestaat nieteens..
Als we nu gewoon leiders hadden die echt het beste met de natie voorhadden ipv de nederlanders gebruiken als een spons voor europa...
  donderdag 8 maart 2007 @ 00:47:02 #36
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_47040389
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 00:07 schreef Aurelianus het volgende:

[..]

Dat kan niet want kindeke jezus is al eeuwen dood.
pi_47042179
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 00:02 schreef SpecialK het volgende:

[..]

De VN dwingt anders best wel wat landen om bijv. toegang te geven tot hun kerncentrales enzo. Uit de EU stappen gaat ook niet zo simpel.

2 Dingen die ik overgens prima geregeld vind maar het zijn wel degelijk uitingen van een internationale structuur waarbij je niet per se lid hoeft te zijn van de organisatie om er mee aan de stok te krijgen.

Daarnaast is een rechtsstaat eigenlijk niets anders dan een strak samenwerkingsverband. Wetten zijn er immers om samenwerking en samenleving tussen mensen te versoepelen. Zoals de sociale controle tussen landen er is om ook gedeelde internationale belangen te beschermen.
Ik heb het gewoon over kernpunten van souvereiniteit. Als de VN een kerncentrale binnengaat in Iran gebeurt dat niet zomaar.
pi_47042185
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 00:07 schreef Aurelianus het volgende:

[..]

Dat is de zgn. 'realistische' kijk op de internationale politiek: internationale politiek is een anarchie, er heerst het recht van de sterksten, etcetera. Er zijn meer visies op de internationale politieke systeem, voor elk is wat te zeggen. Het is niet te ontkennen dat non-gouvernementele organisaties en supranationale organisaties zoals de VN invloed hebben op staten. De staat als compleet soevereine entiteit is niet meer van deze tijd. Je zegt bovendien dat afgezien van de machtsfactor staten elkaars gelijken zijn: toch denk ik dat wij Nederland meer een gelijke zien in Denemarken dan een land als Cambodja en dat we meer praten met Denemarken. Niet alleen macht speelt een rol: ook culturele factoren, met welke landen je je verbonden voelt.

Klopt. Is idd een realistisch perspectief. En het is maar goed ook dat die samenwerkingsverbanden zo vergaand zijn dat ze in sommige gevallen boven de macht van staten uitstijgen.
  donderdag 8 maart 2007 @ 10:17:26 #39
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_47044693
Vanaf het moment dat ik mocht stemmen, ben ik gaan stemmen. Ik voel het als mijn democratische plicht en die vervul ik dan ook. Ik verdiep me van tevoren wel in de diverse standpunten en stem alleen op de persoon of de club waar ik me in kan vinden.

Ik heb dan ook niet de behoefte om standaard altijd op dezelfde club te stemmen, ik stem bewust.

Behalve in de Gemeenteraadsverkiezingen vorig jaar, toen heb ik op mezelf gestemd
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_47045034
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 10:17 schreef karr-1 het volgende:
Vanaf het moment dat ik mocht stemmen, ben ik gaan stemmen. Ik voel het als mijn democratische plicht en die vervul ik dan ook. Ik verdiep me van tevoren wel in de diverse standpunten en stem alleen op de persoon of de club waar ik me in kan vinden.

Ik heb dan ook niet de behoefte om standaard altijd op dezelfde club te stemmen, ik stem bewust.

Behalve in de Gemeenteraadsverkiezingen vorig jaar, toen heb ik op mezelf gestemd
je zal zelf wel het beste aanleunen bij je eigen standpunten zeker
nou nou
pi_47047476
Ik heb lekker WEL gestemd!
Als je niet stemt, dan laat je passief toe dat welke kabinetsformatie dan ook gebeurd.
Niet stemmen is wel klagen, maar niets aan het probleem doen.
Niet stemmen geeft de boodschap dat je land voor jouw part een volledige dictatuur mag worden waar zeker niets meer aan de burger gevraagd wordt.
Het minste wat je kan doen is een blanco stem uitbrengen.

Iets doen is altijd beter dan niets doen.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  donderdag 8 maart 2007 @ 12:38:59 #42
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_47048408
Ik heb ook een stem uitgebracht, ik vind 't meer dan gewoon om het te doen.
pi_47048461
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 23:46 schreef Agiath het volgende:
Daniel J, je lult, je hebt zelf ook gestemt op 22 november, hypocriete zak
En daar is gezien het opkomstpercentage je eigen stem nog minder waard.

Waarom heb je toen wel gestemd?
  donderdag 8 maart 2007 @ 13:45:50 #44
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_47050583
quote:
je zal zelf wel het beste aanleunen bij je eigen standpunten zeker
Ik hoop het wel ja
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_47050907
mensen met een kutmening die stemmen op kutpartijen zoals de SP

mensen zoals de TS die zich zo uitermate zielig en genaaid voelen door de politiek.

ga ergens eenzaam op een eilandje wonen, kneus.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_47051034
De TS snapt niet dat wanneer je gaat stemmen op partijen met verschillende idealen, er uiteindelijk afgezwakte idealen uitgevoerd zullen worden.
Gooi een hoop ++++ en ---- bij elkaar je en je zult neutraal uitkomen.
Een maatschappij zonder heerschappij zal niet werken. Natuurlijk gaan er dingen fout, maar dat wil niet zeggen dat alles per defenitie slecht is in dit land.

Ga eerst eens terug naar school zou ik zeggen
When I win, I win. When i loose? I still win..
pi_47053844
Hou je bek Jankzak, Als je niet stemt moet je je smoel houden. je kan ook blanco stemmen...
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_47054122
Dus eigenlijk zegt TS dat stemrecht overbodig is?

Gevaarlijk idee.....
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
pi_47054619
Gefeliciteerd, je hebt vier d/t fouten gemaakt in je openingspost . Ik heb je jankstukje over het niet kunnen spellen in je fotoboek wel gelezen, maar je kunt dit probleem oplossen door er een uurtje aan te besteden. Zo komen serieus bedoelde stukken tekst, hoe goed ze inhoudelijk ook zijn, gewoon niet over.
Wat je vindt, moet je naar de politie brengen
pi_47057141
Het is voor je eigen bestwil, jongen.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')