Denk een uurtje oidquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:55 schreef kleinzusje het volgende:
Hoe lang duurt dit ?
Helaas is Brian toondoof, het wordt nooit wat!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:55 schreef Sporti het volgende:
Judith tegen Brian : je bent poetisch heel erg sterk :R
Jammer dat ze niet eerlijk is en zegt JA GRAAGquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:56 schreef Ole het volgende:
Brian: 'dus ik kan stoppen'
yep brianquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:56 schreef Ole het volgende:
lol, ja, erg jammerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:56 schreef Sporti het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet eerlijk is en zegt JA GRAAG
TYquote:
dit is net zo leuk om te horen als de afwijzing van die meneer van dat stemmenburo gisteren (bij natasia)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:56 schreef Ole het volgende:
Maak je geen zorgen, Huub weet precies hoe Brian is, hij meent dan ook helemaal niks van het geslijmquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:57 schreef rooie3 het volgende:
Huub hou op met dat geslijm met rat.
Nergens voor nodig.
je heb niet voor niks een week vakantie gehad.
Dus Huub moet toch weten hoe hij is.
Tuurlijk, maar ik dacht dat ze alleen kwam om spraakles te geven , vandaar.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:58 schreef Clank het volgende:
[..]
Heb je haar toen die ene keer niet horen zingen? Die heb een strot!!![]()
totaal gemist, klinkt helemaal goed!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:58 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
dit is net zo leuk om te horen als de afwijzing van die meneer van dat stemmenburo gisteren (bij natasia)
Ik denk (hoop) dat Huub dit speelt om niet al te zeker over te komen. Hij vertrouwt Eric, maar dit mag rat niet doorkrijgen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:57 schreef rooie3 het volgende:
Huub hou op met dat geslijm met rat.
Nergens voor nodig.
je heb niet voor niks een week vakantie gehad.
Dus Huub moet toch weten hoe hij is.
Ik vraag me dat ook af ja, heb niet de Tien site gechecked maar als het daar niet staat verwacht ik niet dat ie vandaag komtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:59 schreef noekje het volgende:
Wie zegt eigenlijk dat die popi-poll vanavond komt?
Niemand weet het zeker.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:59 schreef noekje het volgende:
Bij de acteer-introductie kreeg Brain te horen dat hij geen muzikale aanleg heeft.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:00 schreef blomst het volgende:
Dus eindelijk iemand die zegt dat brian niet kan zingen toppie juf Judith.
Maar dat doet hij steeds bij brian.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:00 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik denk (hoop) dat Huub dit speelt om niet al te zeker over te komen. Hij vertrouwt Eric, maar dit mag rat niet doorkrijgen.
Alsof je daar niet muzikaal voor hoeft te zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:56 schreef jacqjacq het volgende:
judith zegt brian dat hij misschien beter een carriere als songwriter kan ambieeren.
Er is ook geen brief gekomen met dat ze om 21:00 uur op de bank moeten zitten. Dit soort dingen zijn toch altijd om 21:00 uur en kondigen ze toch ook van te voren aan zodat de bewoners zich kunnen optutten e.d?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vraag me dat ook af ja, heb niet de Tien site gechecked maar als het daar niet staat verwacht ik niet dat ie vandaag komt
Huub. Op zijn weblog.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:59 schreef noekje het volgende:
Hoop het ook, en mocht er wat gebeuren dan ben ik morgen ziek van sgolquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:05 schreef Dogga het volgende:
Hoop dat er vanavond en vannacht heeeel veel gaat gebeuren want morgen heb ik geen school..
Huub Make my day!
Hup naar bed jij, het is al 9 uurquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:05 schreef Dogga het volgende:
Hoop dat er vanavond en vannacht heeeel veel gaat gebeuren want morgen heb ik geen school..
Huub Make my day!
Dat is meestal alleen het geval bij officiële stemmingen e.d. de popi-poll wordt nooit met zoveel bombarie aangekondigd (wat ik me iig kan herinneren van de vorige keren)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:04 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Er is ook geen brief gekomen met dat ze om 21:00 uur op de bank moeten zitten. Dit soort dingen zijn toch altijd om 21:00 uur en kondigen ze toch ook van te voren aan zodat de bewoners zich kunnen optutten e.d?
Nee mama ik wil niet!quote:
Natas zou beter af zijn zonder die rat.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:07 schreef Mokum020 het volgende:
Zoals Natas nu praat zou ze altijd moeten doen...........
of is dat de Goden verzoeken?![]()
Nee joh,we wachten al dagen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Het is beter als de popi-poll donderdag na de stemming komt...Hupert er niet uit omdat Eric tegenstemt...vervolgens Hupert die de brief pakt en opleest dat hij weer op 1 staat...lijkt me leuk scenario![]()
hysterisch opgewonden standje ook dat irritante lachje de hele dagquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:10 schreef agter het volgende:
"Amanda heeft te weinig controle over haar ademhaling en daarom praat ze ook zo."
ja maar...als Hupert dan weer op 1 staat toch des te meerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee joh,we wachten al dagen.
Na de stemming breekt de oorlog uit.
Denk ik althansquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:13 schreef 2live het volgende:
Gaat Huub er donderdag uit?
Nee, Amanda trekt stemming in.6%
Nee, Eric 'dekt' hem!74%
Ja, Eric laat hem vallen!20%
bron; tien.tv
Liever niet, als HES 1,2,3 staan weten ze dat ze absoluut een sterk pact vormen tegen BAN. Billie reken ik niet mee ,dus kijkt Eric wel link uit om Huub eruit te stemmen, hij weet dat als Huub eruit is hij de volgende is.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Het is beter als de popi-poll donderdag na de stemming komt...Hupert er niet uit omdat Eric tegenstemt...vervolgens Hupert die de brief pakt en opleest dat hij weer op 1 staat...lijkt me leuk scenario![]()
Zolang Eric maar in de buurt is,komt het wel goed.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:16 schreef Desii het volgende:
Ik hoop zo dat iemand Huub kan waarschuwen voor de plannen van Brian en Billie Turf... dat ze hem wil gaan fokken.... ik krijg er nu al de zenuwen van.
Kleine aanvulling, gemeten over ruim 7300 stemmen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:13 schreef 2live het volgende:
Gaat Huub er donderdag uit?
Nee, Amanda trekt stemming in.6%
Nee, Eric 'dekt' hem!74%
Ja, Eric laat hem vallen!20%
bron; tien.tv
Eric zit er pas in die weet toch allang dat Hupert populair is en Brian nietquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Liever niet, als HES 1,2,3 staan weten ze dat ze absoluut een sterk pact vormen tegen BAN. Billie reken ik niet mee ,dus kijkt Eric wel link uit om Huub eruit te stemmen, hij weet dat als Huub eruit is hij de volgende is.
Des te groter de schok straks, als Eric een script krijgt waar hij Huub er uit móet stemmen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:17 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Kleine aanvulling, gemeten over ruim 7300 stemmen.
nee joh.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:18 schreef IkWeetNiets het volgende:
Syl in goed gesprek met Natas. Ben benieuwd hoe de diva dit oppakt?
Ze zou het zomaar kunnen waarderen maar ik ben bang dat ze de warmte niet oppakt, ondanks haar hoge gevoeligheid daarvoor.
Mag ik het doen?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:19 schreef noekje het volgende:
Natasia heeft een nieuw doel. Haar vinger opnieuw laten breken en dan weer laten zetten.
Mag ik het doen ?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:19 schreef noekje het volgende:
Natasia heeft een nieuw doel. Haar vinger opnieuw laten breken en dan weer laten zetten.
Met zijn tweetjes dan... Is sneller.quote:
Ik ga voor haar nekquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:19 schreef noekje het volgende:
Drietjes ?quote:
10 vingers 3 kootjes per vinger. Nou daar komen we wel uit toch ?quote:
Uit zelfbescherming luister ik niet naar het gezang.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:20 schreef Soury het volgende:
Welke saboteur is nu weer es een terts aan het zingen??? Het huis uit NU![]()
http://www.vkmag.com/media/indexgoudenkooi.htmlquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Uit zelfbescherming luister ik niet naar het gezang.
Dan maar een haperende stream op Syl en Natasja.
Ik kan het niet helpen, maar die juf Judith zie ik echt met rubber pak en een zweep voor me ... Ze is echt nou ja ... beangstigend voor dat zootje ongeregeld. Mag dat wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Uit zelfbescherming luister ik niet naar het gezang.
Dan maar een haperende stream op Syl en Natasja.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:27 schreef Desii het volgende:
Juf Judith heeft volgens mij ook en lichte voorkeur voor ons Huubie (hehe)
Ja...hij heeft interesse in alles wat op een vrouw lijkt en een hartslag heeft.......quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub intresseert zich echt voor Judith, hij heeft het gevoel dat zij hem wat kan leren, daar houdt hij van
goed idee, een huis waar ouders met hun zieke kind verblijven, laten vertegenwoordigen door een ouder die haar zieke kind wil ontvluchten.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:26 schreef Marrije het volgende:
Syl is Natasja goede ideeen aan het geven: misschien kun je wel ambasadrice worden van het Ronald Mc Donald huis.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:29 schreef noekje het volgende:
Syl vraagt zich af wat eraan hebt om er zo lang naast te gaan zitten.
Hoor ik dat goed?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
http://www.vkmag.com/media/indexgoudenkooi.html
Er hapert niets.............graag gedaan![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:29 schreef noekje het volgende:
Hoor ik dat goed?
Terwijl haar 2-jarige kind roept dat hij naar de sterren toe wil, ging zij naar de kroeg...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:30 schreef noekje het volgende:
Mama, wil niet vechten, wil naar de sterren en de wolken toe.
Sjezus en dan daar gaan zitten.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:28 schreef 2live het volgende:
[..]
goed idee, een huis waar ouders met hun zieke kind verblijven, laten vertegenwoordigen door een ouder die haar zieke kind wil ontvluchten.![]()
Eric En Huubje kunnen het goed.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:32 schreef Soury het volgende:
Had ik nu maar bij Juf Judith gebleven... Bedankt he ?
![]()
Je begrijpt het niet, toen was hij 2 en dat hele gebeuren heeft haar nogal uitgeput, nu is ze eindelijk aan zichzelf toe, nu hij niet meer ziekenhuis in en uit hoeft kan zij eindelijk een beetje bijkomen. Als ze nu niet aan zichzelf denkt dan stort ze in en hebben de kindjes helemaal niks aan haar.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:30 schreef noekje het volgende:
Mama, wil niet vechten, wil naar de sterren en de wolken toe.
Sjezus en dan daar gaan zitten.
Sylvia zegt de laatste tijd wel meer vreemde dingen die ik niet achter haar had gezochtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:29 schreef noekje het volgende:
Hoor ik dat goed?
En die rat heeft al zanglessen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:32 schreef Dogga het volgende:
lachwekkend dit jonge
brian bakt er niets van
Ik denk het jij schrijft het........quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet, toen was hij 2 en dat hele gebeuren heeft haar nogal uitgeput, nu is ze eindelijk aan zichzelf toe, nu hij niet meer ziekenhuis in en uit hoeft kan zij eindelijk een beetje bijkomen. Als ze nu niet aan zichzelf denkt dan stort ze in en hebben de kindjes helemaal niks aan haar.
![]()
Ja gelijkheb je, ze is echt de enigste moeder in deze wereld met een ziek kind !!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet, toen was hij 2 en dat hele gebeuren heeft haar nogal uitgeput, nu is ze eindelijk aan zichzelf toe, nu hij niet meer ziekenhuis in en uit hoeft kan zij eindelijk een beetje bijkomen. Als ze nu niet aan zichzelf denkt dan stort ze in en hebben de kindjes helemaal niks aan haar.
![]()
Heel wat mensen zouden een moord doen om een kindje te krijgen (inclusief ik) en dan heb je 'moeder van het jaar' Natasia die gewoon lekker gaat stappen, zuipen en dergelijke...viez vuil K***** wijfquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:32 schreef Mokum020 het volgende:
Sorry het is wel een aangrijpend verhaal....het zal je kind zijn...........
Ja en in het begin vond huub dat hij totaal niet kon zingen toen zei judith ook van dat valt wel meequote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En die rat heeft al zanglessen.
Huub en eric niet.
Oh, is dat het. Ja dan kan ze nog maar beter haar vinger even breken. Ze moet nu echt aan zichzelf denken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Vermoedelijk om die reden zal ze niet meedoenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:35 schreef pronkjewail het volgende:
Waarom doet Nasty niet mee aan deze zangles? Eindelijk eens iemand die mevrouw de waarheid kan vertellen over haar zangkunsten!
Omdat Judith niet kan liegen en niet genoeg betaald krijgt om WEL te liegen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:35 schreef pronkjewail het volgende:
Waarom doet Nasty niet mee aan deze zangles? Eindelijk eens iemand die mevrouw de waarheid kan vertellen over haar zangkunsten!
Ook mee eens..........ik heb een issuequote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:35 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Heel wat mensen zouden een moord doen om een kindje te krijgen (inclusief ik) en dan heb je 'moeder van het jaar' Natasia die gewoon lekker gaat stappen, zuipen en dergelijke...viez vuil K***** wijf
Huub weet dat Judith én intelligent is, én dat zij een zodanig sterke persoonlijkheid heeft dat hij bij haar niet zo'n 'normale' flauwekul-zelf hoeft proberen te zijn, omdat ze daar heel simpel doorheen prikt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub intresseert zich echt voor Judith, hij heeft het gevoel dat zij hem wat kan leren, daar houdt hij van
ik kon ook eventjes niet reageren. zou ban zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:35 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Heel wat mensen zouden een moord doen om een kindje te krijgen (inclusief ik) en dan heb je 'moeder van het jaar' Natasia die gewoon lekker gaat stappen, zuipen en dergelijke...viez vuil K***** wijf
Wat ik ervan begreep was dat zij vond dat ze inmiddels zo goed kon zingen dat ze geen les meer nodig had en dat ze ready was om een cd op te nemenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:35 schreef pronkjewail het volgende:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:36 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
hahahah brian laat me echt lachen zegt ie ook nog aiaiai erachter aan. voor het eerst dat ik om die man moet lachen!
Nou dat wijf ziet er al labiel uit..zal ik maar zeggen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dit is die die hard fan van Natasia en Brian die altijd van die kwijlbrieven naar ze schrijft met haar hele levensverhaal![]()
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=51769379
Vanavond in de tv uitzending bij de toneelcursus kreeg ie er ook al van langs....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:38 schreef flubberdewups het volgende:
Hehe... onze DJ Braindead zo muzikaal als een zak stront.![]()
![]()
Hij wordt helemaal parra bradda, hij denkt dat ie doof is geworden door het draaien, die Braaijen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:38 schreef mootie het volgende:
Hij is zo toondoof als de ziekte...... onze zanger.
Ze zouden eens een fan-dag moeten organiseren dan gaat die vrouw vast helemaal uit haar plaat van gelukquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:40 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nou dat wijf ziet er al labiel uit..zal ik maar zeggen.
Ja dat bedoel ik, alleen ik kan het niet zo mooi omschrijven als jijquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:40 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Huub weet dat Judith én intelligent is, én dat zij een zodanig sterke persoonlijkheid heeft dat hij bij haar niet zo'n 'normale' flauwekul-zelf hoeft proberen te zijn, omdat ze daar heel simpel doorheen prikt.
En dat vindt hij mooi, dat ziet hij als uitdaging, ook al omdat Hupert typisch zo'n mannetje is dat een beetje parasiteert op zijn aangeboren talenten. Daarom waardeert hij Syl ook zo, die doorziet al die flauwekul van hem ook heel eenvoudig en is daar niet van onder de indruk.
Zowel Syl als Judith kijken door Huub's masker heen en zien daarachter een goedwillend, grappig en slim mannetje, en hebben daardoor een zwak voor hem.
Dat heb je goed gezien en verwoord!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:40 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Huub weet dat Judith én intelligent is, én dat zij een zodanig sterke persoonlijkheid heeft dat hij bij haar niet zo'n 'normale' flauwekul-zelf hoeft proberen te zijn, omdat ze daar heel simpel doorheen prikt.
En dat vindt hij mooi, dat ziet hij als uitdaging, ook al omdat Hupert typisch zo'n mannetje is dat een beetje parasiteert op zijn aangeboren talenten. Daarom waardeert hij Syl ook zo, die doorziet al die flauwekul van hem ook heel eenvoudig en is daar niet van onder de indruk.
Zowel Syl als Judith kijken door Huub's masker heen en zien daarachter een goedwillend, grappig en slim mannetje, en hebben daardoor een zwak voor hem.
en de laatste keer............quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:36 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
hahahah brian laat me echt lachen zegt ie ook nog aiaiai erachter aan. voor het eerst dat ik om die man moet lachen!
Dude, alsof iedereen zit te wachten op het gezaghebbende en meningvormende commentaar van oppergod en supergoeroe dé PumaSteamerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:42 schreef PumaStreamer het volgende:
zo daar is pumastreamer weer....ik lees dat brainless heerlijk zingt...ik zal is even koeken op de live site!! tot zo met mijn commentaar.
Een normaal mens is het niet, zal het ook nooit worden. Het is door het prettige karakter van Syl dat ze eens normaal een gesprek kan voeren. Syl isquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:40 schreef DaanDobber het volgende:
Ben ik de enige die Natasia op dit moment met Sylvia wel een normaal tot eventueel leuk mens vindt? Ze is gewoon kalm, op haar gemak, zegt wel zinnige dingen en zegt af en toe iets leuks.
Normaal kan ik haar niet uitstaan hoor.
Dan huurt Natasia de schouwburg van Almere af. Dj Braindead achter de draaitafel. Wilgo die eten klaarmaakt (en ondertussen opeet), de kinderen van Natasia die de bediening moeten doen en Natasia in haar Miss Etam jurk op een soort stoel die zo versierd is met slingers dat het een troon moet zijn...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze zouden eens een fan-dag moeten organiseren dan gaat die vrouw vast helemaal uit haar plaat van geluk
Kleine aanvulling.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Daar gaan we weer: De rat:
- kan niet zingen
- kan niet luisteren.
- kan niet gitaarspelen
- kan niet dichten
- kan niet klaarkomen
- kan niet Nederlands spreken
- kan niet tegen zijn verlies
De vorige keer kwamen er nog wat aanvullingen, maar die ben ik nu even kwijt.
Volgens mij kan hij maar twee dingen:
- flippen
- janken als een kleuter als een meisje hem schopt
-vuile zaakjes door een ander laten opknappen wegens lafheid
![]()
O ja. waar is die? Ik vergeet altijd dat hij er ook woont.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:45 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Moet Jaap niet meezingen?
Ze zei ook eerst sorry, omdat ze moest lachen.quote:
Nee hij kan ook nog heel erg gekwetst raken als er chips over hem gegooid wordtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Daar gaan we weer: De rat:
knip...
De vorige keer kwamen er nog wat aanvullingen, maar die ben ik nu even kwijt.
Volgens mij kan hij maar twee dingen:
- flippen
- janken als een kleuter als een meisje hem schopt.
![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:45 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dan huurt Natasia de schouwburg van Almere af. Dj Braindead achter de draaitafel. Wilgo die eten klaarmaakt (en ondertussen opeet), de kinderen van Natasia die de bediening moeten doen en Natasia in haar Miss Etam jurk op een soort stoel die zo versierd is met slingers dat het een troon moet zijn...
Dan komt de labiele fan binnen..en verder niemand
Natasia :"WHAT THE FUCK"
Mis je hem?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:45 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Moet Jaap niet meezingen?
Brian: Judith hadden we een deal dan ?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:46 schreef Dark het volgende:
Soory Brian, het was net zo'n mooi akkoord ( hij verprutst het weer voor de rest)
Ik heb hem vanmiddag onder de douche gezien, ik ben nu nog aan het bijkomenquote:
Vorige keer dat Judith er was, was het nog veel leuker wat dat betreft. Toen hadden eerst Huub, Bart en Syl zich verstopt onder de pooltafel, en je zag aan Judith dat ze wel boos wilde zijn maar het niet echt kon omdat het Huubje was.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, alleen ik kan het niet zo mooi omschrijven als jij
Ik vind het wel mooi om te zien.
Dat kijken is zelfkwelling......quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:48 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik heb hem vanmiddag onder de douche gezien, ik ben nu nog aan het bijkomen![]()
Conservatorium, die kan zingen als de bestequote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:51 schreef Dogga het volgende:
Judith heeft wel een prettige stem!!
Het was vlak voor het eten, ik heb geen hap door mijn keel gekregenquote:
Jaap naaktquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:52 schreef Mokum020 het volgende:
Wat is erger:
1. Japio dronken in bad
2. Een rukkende Eric
3. Snollie en Brainless onder de dekens
4. AmanDEL haar stem
5. Een zingende Brainless
......................enz.
En dat ben je nu aan het compenseren?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:52 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Het was vlak voor het eten, ik heb geen hap door mijn keel gekregen![]()
Juf Judith is top, ik begrijp je gevoel, maar er zijn nog maar weinig leraren of leraressen die respect afdwingen, en dat doet ze. Ze zet ze stuk voor stuk voorschut, en dat is voor de meeste in dat hok niet zo verkeerd.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Judith doet me denken aan mijn oud-logopedie lerares op de PABO. Dat mens boezemde me alleen al angst in met haar stem. Ze was de schrik van de school omdat iedereen wist dat je met haar niet kon fucken. Later bleek dat je met een boel complimenten je een hoop gedaan kreeg bij haar..maar ze was zo eng.
Klinkt heerlijk!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Conservatorium, die kan zingen als de beste
alles van braindead and DEL op 1quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:52 schreef Mokum020 het volgende:
Wat is erger:
1. Japio dronken in bad
2. Een rukkende Eric
4. AmanDEL haar stem
Natasia is zowiezo een suk milder ? Maar ja als je dit weer leest ?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Script is een tijdje geleden gewijzigd, Natasia hoefde opeens geen hekel meer te hebben aan Sylvia?
er mankeert niks aan haar uiterlijk en ze gaat al van allerlei buhnes op.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:53 schreef Ilmagnifico het volgende:
Mooi die Juudje.....................nu nog een make over en ze kan zo alles buhnes op.
1,2 3,4 EN 5quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:52 schreef Mokum020 het volgende:
Wat is erger:
1. Japio dronken in bad
2. Een rukkende Eric
4. AmanDEL haar stem
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Juf Judith zegt zelf dat Amanda er harder aan moet trekken...
Neequote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
En dat ben je nu aan het compenseren?![]()
Natasia heeft tieten?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:55 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
er mankeert niks aan haar uiterlijk en ze gaat al van allerlei buhnes op.
als je een kwaliteitsstem hebt, mag je er van mijn part uit zien als jaap met een amandakapsel en natasiatieten.
Ik ga voor de stem van Snollie.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:52 schreef Mokum020 het volgende:
Wat is erger:
1. Japio dronken in bad
2. Een rukkende Eric
4. AmanDEL haar stem
Een paar rondjes om je buro rennen en moet jij eens kijken....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:55 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Neeik eet niets meer na achten, want dan verteerd het niet meer
Gelijk heb je......................maar ik vind dat ze haar zelf te kort doet met de kleren die ze aan heeft. Dat kan net zo mooi als haar stem. En ik weet dat ze veel podiums doet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:55 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
er mankeert niks aan haar uiterlijk en ze gaat al van allerlei buhnes op.
als je een kwaliteitsstem hebt, mag je er van mijn part uit zien als jaap met een amandakapsel en natasiatieten.
Wat deed ze dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:56 schreef beequeen het volgende:
Syl, wat doe je nou![]()
![]()
wil je soms dat zdngmw blijft of hoe zit het?
Ja, lekker handig. 2 Weken geleden nog zeggen dat ze al haar doelen had bereikt en ze kon weer naar huis. Nu gaat ze helpen met nieuwe doepen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:56 schreef beequeen het volgende:
Syl, wat doe je nou![]()
![]()
Eensch. Maar behalve dat ze alles blriljant kan voorzingen en ze dat gouden kooi volk prima onder de duim kan houden is ze ook echt een superleraresquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Juf Judith is top, ik begrijp je gevoel, maar er zijn nog maar weinig leraren of leraressen die respect afdwingen, en dat doet ze. Ze zet ze stuk voor stuk voorschut, en dat is voor de meeste in dat hok niet zo verkeerd.
Die vreselijke nasale monotone stem is TE ergquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:52 schreef Mokum020 het volgende:
Wat is erger:
1. Japio dronken in bad
2. Een rukkende Eric
4. AmanDEL haar stem
Syl is bij de FEBO geweest en moet Zdngmw een peptalk geven want ze staat op instorten.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, lekker handig. 2 Weken geleden nog zeggen dat ze al haar doelen had bereikt en ze kon weer naar huis. Nu gaat ze helpen met nieuwe doepen.
Laat maar instorten dan. Dat is toch ook tv, een moeder die wegkwijnt. Doet het altijd goed op tv.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Syl is bij de FEBO geweest en moet Zdngmw een peptalk geven want ze staat op instorten.
nou sla je doorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:02 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik weet op dit moment niet welke streams erger zijn: het geslijm van Syl bij Nasty, of het gejank van de anderen. Ik zou bijna zeggen: laat Jaap even in beeld
Moet niet idioter worden.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:00 schreef Dogga het volgende:
Huub heeft wel een moeilijke oefening
In mijn vriendenkring is er zeggen en schrijven maar 1 die het volgtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:58 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar serieus..ik ben denk ik verslaafd aan DGK en niemand in mijn omgeving volgt het:( Op mijn werk even snel de COSSEN lezen. Het willen schrijven van een brief aan Sylvia, Huub en Eric maar het toch maar niet doen omdat ik geen fokking tiener meer ben. Ontzettend boos worden op sommige bewoners. Als ik een avondje zit te streamen lijkt het hier net of ik met vrienden zit te kijken naar de vakantievideo's en daa rdan commentaar bij geven. Ergens vind ik het ook wel leuk dat het programma nu nog niet zo massaal word bekeken..zo kan ik iedereen alles lekker vertellen.
We kunnen de scripten eerdaags gaan voorspellen.....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Syl is bij de FEBO geweest en moet Zdngmw een peptalk geven want ze staat op instorten.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:02 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik weet op dit moment niet welke streams erger zijn: het geslijm van Syl bij Nasty, of het gejank van de anderen. Ik zou bijna zeggen: laat Jaap even in beeld
Maar natuurlijk (Op de huub manier)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:03 schreef Myriam1978 het volgende:
Is Japio weer alleen?
bij mij niemandquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
In mijn vriendenkring is er zeggen en schrijven maar 1 die het volgt![]()
Sylvia zal wel geinstrueerd zijn door achterquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:56 schreef beequeen het volgende:
Syl, wat doe je nou![]()
![]()
Als ze die dan toont op de radio hebben we er geen last vanquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:03 schreef noekje het volgende:
Oh God, nu wil ze ook wel bij de radio gaan werken.
Ik voel een kalender, lingerielijn etc opkomen.
Dat mag NIET van de FEBO, ze is naast Huub het kijkcijferkanon.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
natasia probeert wanhopig doelen te verzinnen om in de kooi te blijven
da's toch zielig
mens ga toch lekker naar huis
![]()
Bij mij volgen meer mensen DGK, maar alleen via de uitzendingen. Ik probeer ze wel de streams aan te praten, maar zogauw ze me zien met wallen van weeeeeeeeeeeeeeeeeeer veel te laat naar bed gaan, haken ze al snel af...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
In mijn vriendenkring is er zeggen en schrijven maar 1 die het volgt![]()
Filmen ze haar in Almere maar door......................en dan graag op stream 5 en 6.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat mag NIET van de FEBO, ze is naast Huub het kijkcijferkanon.
Syl slijmt niet, die is gewoon lekker aan het praten. Ze is niet zo haatdragend, good for her!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:02 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ja dat late slapen gaat me ook opbrekenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:05 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Bij mij volgen meer mensen DGK, maar alleen via de uitzendingen. Ik probeer ze wel de streams aan te praten, maar zogauw ze me zien met wallen van weeeeeeeeeeeeeeeeeeer veel te laat naar bed gaan, haken ze al snel af...
![]()
Ik denk, dat ik ook denk wat jij denkt, kennen wij elkaar?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:58 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar serieus..ik ben denk ik verslaafd aan DGK en niemand in mijn omgeving volgt het:( Op mijn werk even snel de COSSEN lezen. Het willen schrijven van een brief aan Sylvia, Huub en Eric maar het toch maar niet doen omdat ik geen fokking tiener meer ben. Ontzettend boos worden op sommige bewoners. Als ik een avondje zit te streamen lijkt het hier net of ik met vrienden zit te kijken naar de vakantievideo's en daa rdan commentaar bij geven. Ergens vind ik het ook wel leuk dat het programma nu nog niet zo massaal word bekeken..zo kan ik iedereen alles lekker vertellen.
Ik zit met dezelfde vraag, wie weet waarom niet iedereen meedoet aan de zangles ?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:58 schreef Katewalker het volgende:
Ik ben net online en zie Natasia en Silvia met z'n 2en praten. Dat ziet er zo onnatuurlijk uit..ik wil dan ook niet naar ze luisteren want wat ze tegen elkaar zeggen kan nooit gemeend zijn. natasia heeft een bloedhekel aan Silvia.
Waarom zingen zij niet mee?
Waarom zingt jaap niet mee?
Wat een moeilijke zangles zeg. Judith heeft zelf een prachtige stem maar de aanwijzingen die ze geeft zijn zo verschrikkelijk abstract..![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ook..............van die lekkere suikerpinda's...........![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:58 schreef LoveProfusion het volgende:
Verander je nick in pronjeWALquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:05 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Bij mij volgen meer mensen DGK, maar alleen via de uitzendingen. Ik probeer ze wel de streams aan te praten, maar zogauw ze me zien met wallen van weeeeeeeeeeeeeeeeeeer veel te laat naar bed gaan, haken ze al snel af...
![]()
mijn man kijkt ook wel eens mee, maar ergert zich zo aan brian dat hij daarom wel eens uitzet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
bij mij niemand![]()
iedereen verklaard me voor gek (incl. mijn man)![]()
Omdat deze 4 acteerambities hebben. de anderen doen weer andere dingen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik zit met dezelfde vraag, wie weet waarom niet iedereen meedoet aan de zangles ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |