En dat ben je nu aan het compenseren?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:52 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Het was vlak voor het eten, ik heb geen hap door mijn keel gekregen![]()
Juf Judith is top, ik begrijp je gevoel, maar er zijn nog maar weinig leraren of leraressen die respect afdwingen, en dat doet ze. Ze zet ze stuk voor stuk voorschut, en dat is voor de meeste in dat hok niet zo verkeerd.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Judith doet me denken aan mijn oud-logopedie lerares op de PABO. Dat mens boezemde me alleen al angst in met haar stem. Ze was de schrik van de school omdat iedereen wist dat je met haar niet kon fucken. Later bleek dat je met een boel complimenten je een hoop gedaan kreeg bij haar..maar ze was zo eng.
Klinkt heerlijk!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Conservatorium, die kan zingen als de beste
alles van braindead and DEL op 1quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:52 schreef Mokum020 het volgende:
Wat is erger:
1. Japio dronken in bad
2. Een rukkende Eric
3. Snollie en Brainless onder de dekens
4. AmanDEL haar stem
5. Een zingende Brainless
......................enz.
Natasia is zowiezo een suk milder ? Maar ja als je dit weer leest ?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Script is een tijdje geleden gewijzigd, Natasia hoefde opeens geen hekel meer te hebben aan Sylvia?
er mankeert niks aan haar uiterlijk en ze gaat al van allerlei buhnes op.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:53 schreef Ilmagnifico het volgende:
Mooi die Juudje.....................nu nog een make over en ze kan zo alles buhnes op.
1,2 3,4 EN 5quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:52 schreef Mokum020 het volgende:
Wat is erger:
1. Japio dronken in bad
2. Een rukkende Eric
4. AmanDEL haar stem
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Juf Judith zegt zelf dat Amanda er harder aan moet trekken...
Neequote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
En dat ben je nu aan het compenseren?![]()
Natasia heeft tieten?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:55 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
er mankeert niks aan haar uiterlijk en ze gaat al van allerlei buhnes op.
als je een kwaliteitsstem hebt, mag je er van mijn part uit zien als jaap met een amandakapsel en natasiatieten.
Ik ga voor de stem van Snollie.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:52 schreef Mokum020 het volgende:
Wat is erger:
1. Japio dronken in bad
2. Een rukkende Eric
4. AmanDEL haar stem
Een paar rondjes om je buro rennen en moet jij eens kijken....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:55 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Neeik eet niets meer na achten, want dan verteerd het niet meer
Gelijk heb je......................maar ik vind dat ze haar zelf te kort doet met de kleren die ze aan heeft. Dat kan net zo mooi als haar stem. En ik weet dat ze veel podiums doet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:55 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
er mankeert niks aan haar uiterlijk en ze gaat al van allerlei buhnes op.
als je een kwaliteitsstem hebt, mag je er van mijn part uit zien als jaap met een amandakapsel en natasiatieten.
Wat deed ze dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:56 schreef beequeen het volgende:
Syl, wat doe je nou![]()
![]()
wil je soms dat zdngmw blijft of hoe zit het?
Ja, lekker handig. 2 Weken geleden nog zeggen dat ze al haar doelen had bereikt en ze kon weer naar huis. Nu gaat ze helpen met nieuwe doepen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:56 schreef beequeen het volgende:
Syl, wat doe je nou![]()
![]()
wil je soms dat zdngmw blijft of hoe zit het?
Eensch. Maar behalve dat ze alles blriljant kan voorzingen en ze dat gouden kooi volk prima onder de duim kan houden is ze ook echt een superleraresquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Juf Judith is top, ik begrijp je gevoel, maar er zijn nog maar weinig leraren of leraressen die respect afdwingen, en dat doet ze. Ze zet ze stuk voor stuk voorschut, en dat is voor de meeste in dat hok niet zo verkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |