Nee mama ik wil niet!quote:
Natas zou beter af zijn zonder die rat.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:07 schreef Mokum020 het volgende:
Zoals Natas nu praat zou ze altijd moeten doen...........
of is dat de Goden verzoeken?![]()
Nee joh,we wachten al dagen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Het is beter als de popi-poll donderdag na de stemming komt...Hupert er niet uit omdat Eric tegenstemt...vervolgens Hupert die de brief pakt en opleest dat hij weer op 1 staat...lijkt me leuk scenario![]()
hysterisch opgewonden standje ook dat irritante lachje de hele dagquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:10 schreef agter het volgende:
"Amanda heeft te weinig controle over haar ademhaling en daarom praat ze ook zo."
ja maar...als Hupert dan weer op 1 staat toch des te meerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee joh,we wachten al dagen.
Na de stemming breekt de oorlog uit.
Denk ik althansquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:13 schreef 2live het volgende:
Gaat Huub er donderdag uit?
Nee, Amanda trekt stemming in.6%
Nee, Eric 'dekt' hem!74%
Ja, Eric laat hem vallen!20%
bron; tien.tv
Liever niet, als HES 1,2,3 staan weten ze dat ze absoluut een sterk pact vormen tegen BAN. Billie reken ik niet mee ,dus kijkt Eric wel link uit om Huub eruit te stemmen, hij weet dat als Huub eruit is hij de volgende is.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Het is beter als de popi-poll donderdag na de stemming komt...Hupert er niet uit omdat Eric tegenstemt...vervolgens Hupert die de brief pakt en opleest dat hij weer op 1 staat...lijkt me leuk scenario![]()
Zolang Eric maar in de buurt is,komt het wel goed.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:16 schreef Desii het volgende:
Ik hoop zo dat iemand Huub kan waarschuwen voor de plannen van Brian en Billie Turf... dat ze hem wil gaan fokken.... ik krijg er nu al de zenuwen van.
Kleine aanvulling, gemeten over ruim 7300 stemmen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:13 schreef 2live het volgende:
Gaat Huub er donderdag uit?
Nee, Amanda trekt stemming in.6%
Nee, Eric 'dekt' hem!74%
Ja, Eric laat hem vallen!20%
bron; tien.tv
Eric zit er pas in die weet toch allang dat Hupert populair is en Brian nietquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Liever niet, als HES 1,2,3 staan weten ze dat ze absoluut een sterk pact vormen tegen BAN. Billie reken ik niet mee ,dus kijkt Eric wel link uit om Huub eruit te stemmen, hij weet dat als Huub eruit is hij de volgende is.
Des te groter de schok straks, als Eric een script krijgt waar hij Huub er uit móet stemmen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:17 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Kleine aanvulling, gemeten over ruim 7300 stemmen.
nee joh.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:18 schreef IkWeetNiets het volgende:
Syl in goed gesprek met Natas. Ben benieuwd hoe de diva dit oppakt?
Ze zou het zomaar kunnen waarderen maar ik ben bang dat ze de warmte niet oppakt, ondanks haar hoge gevoeligheid daarvoor.
Mag ik het doen?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:19 schreef noekje het volgende:
Natasia heeft een nieuw doel. Haar vinger opnieuw laten breken en dan weer laten zetten.
Mag ik het doen ?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:19 schreef noekje het volgende:
Natasia heeft een nieuw doel. Haar vinger opnieuw laten breken en dan weer laten zetten.
Met zijn tweetjes dan... Is sneller.quote:
Ik ga voor haar nekquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:19 schreef noekje het volgende:
Drietjes ?quote:
10 vingers 3 kootjes per vinger. Nou daar komen we wel uit toch ?quote:
Uit zelfbescherming luister ik niet naar het gezang.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:20 schreef Soury het volgende:
Welke saboteur is nu weer es een terts aan het zingen??? Het huis uit NU![]()
http://www.vkmag.com/media/indexgoudenkooi.htmlquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Uit zelfbescherming luister ik niet naar het gezang.
Dan maar een haperende stream op Syl en Natasja.
Ik kan het niet helpen, maar die juf Judith zie ik echt met rubber pak en een zweep voor me ... Ze is echt nou ja ... beangstigend voor dat zootje ongeregeld. Mag dat wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Uit zelfbescherming luister ik niet naar het gezang.
Dan maar een haperende stream op Syl en Natasja.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:27 schreef Desii het volgende:
Juf Judith heeft volgens mij ook en lichte voorkeur voor ons Huubie (hehe)
Ja...hij heeft interesse in alles wat op een vrouw lijkt en een hartslag heeft.......quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub intresseert zich echt voor Judith, hij heeft het gevoel dat zij hem wat kan leren, daar houdt hij van
goed idee, een huis waar ouders met hun zieke kind verblijven, laten vertegenwoordigen door een ouder die haar zieke kind wil ontvluchten.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:26 schreef Marrije het volgende:
Syl is Natasja goede ideeen aan het geven: misschien kun je wel ambasadrice worden van het Ronald Mc Donald huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |