quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:29 schreef noekje het volgende:
Syl vraagt zich af wat eraan hebt om er zo lang naast te gaan zitten.
Hoor ik dat goed?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
http://www.vkmag.com/media/indexgoudenkooi.html
Er hapert niets.............graag gedaan![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:29 schreef noekje het volgende:
Hoor ik dat goed?
Terwijl haar 2-jarige kind roept dat hij naar de sterren toe wil, ging zij naar de kroeg...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:30 schreef noekje het volgende:
Mama, wil niet vechten, wil naar de sterren en de wolken toe.
Sjezus en dan daar gaan zitten.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:28 schreef 2live het volgende:
[..]
goed idee, een huis waar ouders met hun zieke kind verblijven, laten vertegenwoordigen door een ouder die haar zieke kind wil ontvluchten.![]()
Eric En Huubje kunnen het goed.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:32 schreef Soury het volgende:
Had ik nu maar bij Juf Judith gebleven... Bedankt he ?
![]()
Je begrijpt het niet, toen was hij 2 en dat hele gebeuren heeft haar nogal uitgeput, nu is ze eindelijk aan zichzelf toe, nu hij niet meer ziekenhuis in en uit hoeft kan zij eindelijk een beetje bijkomen. Als ze nu niet aan zichzelf denkt dan stort ze in en hebben de kindjes helemaal niks aan haar.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:30 schreef noekje het volgende:
Mama, wil niet vechten, wil naar de sterren en de wolken toe.
Sjezus en dan daar gaan zitten.
Sylvia zegt de laatste tijd wel meer vreemde dingen die ik niet achter haar had gezochtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:29 schreef noekje het volgende:
Hoor ik dat goed?
En die rat heeft al zanglessen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:32 schreef Dogga het volgende:
lachwekkend dit jonge
brian bakt er niets van
Ik denk het jij schrijft het........quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet, toen was hij 2 en dat hele gebeuren heeft haar nogal uitgeput, nu is ze eindelijk aan zichzelf toe, nu hij niet meer ziekenhuis in en uit hoeft kan zij eindelijk een beetje bijkomen. Als ze nu niet aan zichzelf denkt dan stort ze in en hebben de kindjes helemaal niks aan haar.
![]()
Ja gelijkheb je, ze is echt de enigste moeder in deze wereld met een ziek kind !!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet, toen was hij 2 en dat hele gebeuren heeft haar nogal uitgeput, nu is ze eindelijk aan zichzelf toe, nu hij niet meer ziekenhuis in en uit hoeft kan zij eindelijk een beetje bijkomen. Als ze nu niet aan zichzelf denkt dan stort ze in en hebben de kindjes helemaal niks aan haar.
![]()
Heel wat mensen zouden een moord doen om een kindje te krijgen (inclusief ik) en dan heb je 'moeder van het jaar' Natasia die gewoon lekker gaat stappen, zuipen en dergelijke...viez vuil K***** wijfquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:32 schreef Mokum020 het volgende:
Sorry het is wel een aangrijpend verhaal....het zal je kind zijn...........
Ja en in het begin vond huub dat hij totaal niet kon zingen toen zei judith ook van dat valt wel meequote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En die rat heeft al zanglessen.
Huub en eric niet.
Oh, is dat het. Ja dan kan ze nog maar beter haar vinger even breken. Ze moet nu echt aan zichzelf denken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Vermoedelijk om die reden zal ze niet meedoenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:35 schreef pronkjewail het volgende:
Waarom doet Nasty niet mee aan deze zangles? Eindelijk eens iemand die mevrouw de waarheid kan vertellen over haar zangkunsten!
Omdat Judith niet kan liegen en niet genoeg betaald krijgt om WEL te liegen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:35 schreef pronkjewail het volgende:
Waarom doet Nasty niet mee aan deze zangles? Eindelijk eens iemand die mevrouw de waarheid kan vertellen over haar zangkunsten!
Ook mee eens..........ik heb een issuequote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:35 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Heel wat mensen zouden een moord doen om een kindje te krijgen (inclusief ik) en dan heb je 'moeder van het jaar' Natasia die gewoon lekker gaat stappen, zuipen en dergelijke...viez vuil K***** wijf
Huub weet dat Judith én intelligent is, én dat zij een zodanig sterke persoonlijkheid heeft dat hij bij haar niet zo'n 'normale' flauwekul-zelf hoeft proberen te zijn, omdat ze daar heel simpel doorheen prikt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub intresseert zich echt voor Judith, hij heeft het gevoel dat zij hem wat kan leren, daar houdt hij van
ik kon ook eventjes niet reageren. zou ban zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:35 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Heel wat mensen zouden een moord doen om een kindje te krijgen (inclusief ik) en dan heb je 'moeder van het jaar' Natasia die gewoon lekker gaat stappen, zuipen en dergelijke...viez vuil K***** wijf
Wat ik ervan begreep was dat zij vond dat ze inmiddels zo goed kon zingen dat ze geen les meer nodig had en dat ze ready was om een cd op te nemenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:35 schreef pronkjewail het volgende:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:36 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
hahahah brian laat me echt lachen zegt ie ook nog aiaiai erachter aan. voor het eerst dat ik om die man moet lachen!
Nou dat wijf ziet er al labiel uit..zal ik maar zeggen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dit is die die hard fan van Natasia en Brian die altijd van die kwijlbrieven naar ze schrijft met haar hele levensverhaal![]()
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=51769379
Vanavond in de tv uitzending bij de toneelcursus kreeg ie er ook al van langs....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:38 schreef flubberdewups het volgende:
Hehe... onze DJ Braindead zo muzikaal als een zak stront.![]()
![]()
Hij wordt helemaal parra bradda, hij denkt dat ie doof is geworden door het draaien, die Braaijen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:38 schreef mootie het volgende:
Hij is zo toondoof als de ziekte...... onze zanger.
Ze zouden eens een fan-dag moeten organiseren dan gaat die vrouw vast helemaal uit haar plaat van gelukquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:40 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nou dat wijf ziet er al labiel uit..zal ik maar zeggen.
Ja dat bedoel ik, alleen ik kan het niet zo mooi omschrijven als jijquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:40 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Huub weet dat Judith én intelligent is, én dat zij een zodanig sterke persoonlijkheid heeft dat hij bij haar niet zo'n 'normale' flauwekul-zelf hoeft proberen te zijn, omdat ze daar heel simpel doorheen prikt.
En dat vindt hij mooi, dat ziet hij als uitdaging, ook al omdat Hupert typisch zo'n mannetje is dat een beetje parasiteert op zijn aangeboren talenten. Daarom waardeert hij Syl ook zo, die doorziet al die flauwekul van hem ook heel eenvoudig en is daar niet van onder de indruk.
Zowel Syl als Judith kijken door Huub's masker heen en zien daarachter een goedwillend, grappig en slim mannetje, en hebben daardoor een zwak voor hem.
Dat heb je goed gezien en verwoord!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:40 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Huub weet dat Judith én intelligent is, én dat zij een zodanig sterke persoonlijkheid heeft dat hij bij haar niet zo'n 'normale' flauwekul-zelf hoeft proberen te zijn, omdat ze daar heel simpel doorheen prikt.
En dat vindt hij mooi, dat ziet hij als uitdaging, ook al omdat Hupert typisch zo'n mannetje is dat een beetje parasiteert op zijn aangeboren talenten. Daarom waardeert hij Syl ook zo, die doorziet al die flauwekul van hem ook heel eenvoudig en is daar niet van onder de indruk.
Zowel Syl als Judith kijken door Huub's masker heen en zien daarachter een goedwillend, grappig en slim mannetje, en hebben daardoor een zwak voor hem.
en de laatste keer............quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:36 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
hahahah brian laat me echt lachen zegt ie ook nog aiaiai erachter aan. voor het eerst dat ik om die man moet lachen!
Dude, alsof iedereen zit te wachten op het gezaghebbende en meningvormende commentaar van oppergod en supergoeroe dé PumaSteamerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:42 schreef PumaStreamer het volgende:
zo daar is pumastreamer weer....ik lees dat brainless heerlijk zingt...ik zal is even koeken op de live site!! tot zo met mijn commentaar.
Een normaal mens is het niet, zal het ook nooit worden. Het is door het prettige karakter van Syl dat ze eens normaal een gesprek kan voeren. Syl isquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:40 schreef DaanDobber het volgende:
Ben ik de enige die Natasia op dit moment met Sylvia wel een normaal tot eventueel leuk mens vindt? Ze is gewoon kalm, op haar gemak, zegt wel zinnige dingen en zegt af en toe iets leuks.
Normaal kan ik haar niet uitstaan hoor.
Dan huurt Natasia de schouwburg van Almere af. Dj Braindead achter de draaitafel. Wilgo die eten klaarmaakt (en ondertussen opeet), de kinderen van Natasia die de bediening moeten doen en Natasia in haar Miss Etam jurk op een soort stoel die zo versierd is met slingers dat het een troon moet zijn...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze zouden eens een fan-dag moeten organiseren dan gaat die vrouw vast helemaal uit haar plaat van geluk
Kleine aanvulling.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Daar gaan we weer: De rat:
- kan niet zingen
- kan niet luisteren.
- kan niet gitaarspelen
- kan niet dichten
- kan niet klaarkomen
- kan niet Nederlands spreken
- kan niet tegen zijn verlies
De vorige keer kwamen er nog wat aanvullingen, maar die ben ik nu even kwijt.
Volgens mij kan hij maar twee dingen:
- flippen
- janken als een kleuter als een meisje hem schopt
-vuile zaakjes door een ander laten opknappen wegens lafheid
![]()
O ja. waar is die? Ik vergeet altijd dat hij er ook woont.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:45 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Moet Jaap niet meezingen?
Ze zei ook eerst sorry, omdat ze moest lachen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |