Die vreselijke nasale monotone stem is TE ergquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:52 schreef Mokum020 het volgende:
Wat is erger:
1. Japio dronken in bad
2. Een rukkende Eric
3. Snollie en Brainless onder de dekens
4. AmanDEL haar stem
5. Een zingende Brainless
......................enz.
Syl is bij de FEBO geweest en moet Zdngmw een peptalk geven want ze staat op instorten.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, lekker handig. 2 Weken geleden nog zeggen dat ze al haar doelen had bereikt en ze kon weer naar huis. Nu gaat ze helpen met nieuwe doepen.
Laat maar instorten dan. Dat is toch ook tv, een moeder die wegkwijnt. Doet het altijd goed op tv.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Syl is bij de FEBO geweest en moet Zdngmw een peptalk geven want ze staat op instorten.
nou sla je doorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:02 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik weet op dit moment niet welke streams erger zijn: het geslijm van Syl bij Nasty, of het gejank van de anderen. Ik zou bijna zeggen: laat Jaap even in beeld
Moet niet idioter worden.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:00 schreef Dogga het volgende:
Huub heeft wel een moeilijke oefening
In mijn vriendenkring is er zeggen en schrijven maar 1 die het volgtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:58 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar serieus..ik ben denk ik verslaafd aan DGK en niemand in mijn omgeving volgt het:( Op mijn werk even snel de COSSEN lezen. Het willen schrijven van een brief aan Sylvia, Huub en Eric maar het toch maar niet doen omdat ik geen fokking tiener meer ben. Ontzettend boos worden op sommige bewoners. Als ik een avondje zit te streamen lijkt het hier net of ik met vrienden zit te kijken naar de vakantievideo's en daa rdan commentaar bij geven. Ergens vind ik het ook wel leuk dat het programma nu nog niet zo massaal word bekeken..zo kan ik iedereen alles lekker vertellen.
We kunnen de scripten eerdaags gaan voorspellen.....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Syl is bij de FEBO geweest en moet Zdngmw een peptalk geven want ze staat op instorten.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:02 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik weet op dit moment niet welke streams erger zijn: het geslijm van Syl bij Nasty, of het gejank van de anderen. Ik zou bijna zeggen: laat Jaap even in beeld
Maar natuurlijk (Op de huub manier)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:03 schreef Myriam1978 het volgende:
Is Japio weer alleen?
bij mij niemandquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
In mijn vriendenkring is er zeggen en schrijven maar 1 die het volgt![]()
Sylvia zal wel geinstrueerd zijn door achterquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:56 schreef beequeen het volgende:
Syl, wat doe je nou![]()
![]()
wil je soms dat zdngmw blijft of hoe zit het?
Als ze die dan toont op de radio hebben we er geen last vanquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:03 schreef noekje het volgende:
Oh God, nu wil ze ook wel bij de radio gaan werken.
Ik voel een kalender, lingerielijn etc opkomen.
Dat mag NIET van de FEBO, ze is naast Huub het kijkcijferkanon.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
natasia probeert wanhopig doelen te verzinnen om in de kooi te blijven
da's toch zielig
mens ga toch lekker naar huis
![]()
Bij mij volgen meer mensen DGK, maar alleen via de uitzendingen. Ik probeer ze wel de streams aan te praten, maar zogauw ze me zien met wallen van weeeeeeeeeeeeeeeeeeer veel te laat naar bed gaan, haken ze al snel af...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
In mijn vriendenkring is er zeggen en schrijven maar 1 die het volgt![]()
Filmen ze haar in Almere maar door......................en dan graag op stream 5 en 6.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat mag NIET van de FEBO, ze is naast Huub het kijkcijferkanon.
Syl slijmt niet, die is gewoon lekker aan het praten. Ze is niet zo haatdragend, good for her!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:02 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ja dat late slapen gaat me ook opbrekenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:05 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Bij mij volgen meer mensen DGK, maar alleen via de uitzendingen. Ik probeer ze wel de streams aan te praten, maar zogauw ze me zien met wallen van weeeeeeeeeeeeeeeeeeer veel te laat naar bed gaan, haken ze al snel af...
![]()
Ik denk, dat ik ook denk wat jij denkt, kennen wij elkaar?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:58 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar serieus..ik ben denk ik verslaafd aan DGK en niemand in mijn omgeving volgt het:( Op mijn werk even snel de COSSEN lezen. Het willen schrijven van een brief aan Sylvia, Huub en Eric maar het toch maar niet doen omdat ik geen fokking tiener meer ben. Ontzettend boos worden op sommige bewoners. Als ik een avondje zit te streamen lijkt het hier net of ik met vrienden zit te kijken naar de vakantievideo's en daa rdan commentaar bij geven. Ergens vind ik het ook wel leuk dat het programma nu nog niet zo massaal word bekeken..zo kan ik iedereen alles lekker vertellen.
Ik zit met dezelfde vraag, wie weet waarom niet iedereen meedoet aan de zangles ?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:58 schreef Katewalker het volgende:
Ik ben net online en zie Natasia en Silvia met z'n 2en praten. Dat ziet er zo onnatuurlijk uit..ik wil dan ook niet naar ze luisteren want wat ze tegen elkaar zeggen kan nooit gemeend zijn. natasia heeft een bloedhekel aan Silvia.
Waarom zingen zij niet mee?
Waarom zingt jaap niet mee?
Wat een moeilijke zangles zeg. Judith heeft zelf een prachtige stem maar de aanwijzingen die ze geeft zijn zo verschrikkelijk abstract..![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ook..............van die lekkere suikerpinda's...........![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:58 schreef LoveProfusion het volgende:
Verander je nick in pronjeWALquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:05 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Bij mij volgen meer mensen DGK, maar alleen via de uitzendingen. Ik probeer ze wel de streams aan te praten, maar zogauw ze me zien met wallen van weeeeeeeeeeeeeeeeeeer veel te laat naar bed gaan, haken ze al snel af...
![]()
mijn man kijkt ook wel eens mee, maar ergert zich zo aan brian dat hij daarom wel eens uitzet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
bij mij niemand![]()
iedereen verklaard me voor gek (incl. mijn man)![]()
Omdat deze 4 acteerambities hebben. de anderen doen weer andere dingen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik zit met dezelfde vraag, wie weet waarom niet iedereen meedoet aan de zangles ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |