Welke filter gooi jij daar steeds over? Het ziet er telkens zo vrolijk gekleurd uit!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:50 schreef pinquit het volgende:
ik heb ook nog wat nieuwe fotootjes
[afbeelding]
serious
[afbeelding]
verstopt!!
[afbeelding]
onderrrrkin![]()
[afbeelding]
hij is lief![]()
![]()
Stralend!quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:05 schreef Luchtbel het volgende:
Ik vind die foto met dat kuifje op tafel heel leuk, Pinquit.
Lief!
[afbeelding]
Mooie foto en een leuke auto! Die Brum autootjes vind ik ook erg leuk trouwens.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:11 schreef Bass-Miss het volgende:
Nog ne cm of twintig en hij kan aan zijn pedalen.
[afbeelding]
Idd...eerder de Heilige Maria in spequote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:02 schreef Vicky het volgende:
[afbeelding]
Mijn minifatima
[afbeelding]
gewoon lief
www.petitzsazsa.bequote:Op donderdag 8 maart 2007 09:36 schreef Martineke het volgende:
jij hebt allemaal van die leuke auto's Bass-Miss, hoe kom je daaraan? mooie foto dit ook weer.
en dat stuiterding? vond ik ook al erg leuk, waar haalde je die vandaan?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:17 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
www.petitzsazsa.be
Erg leuke dingen hebben ze daar.
In hetzelfde straatjes heb je ook nog 'ZOOT'.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:38 schreef bixister het volgende:
oeh, gent! daar gaan wij over een paar weken naartoe.![]()
tnx for the tip!
ik zit gewoon een beetje te prutsen met de levelsquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:09 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Welke filter gooi jij daar steeds over? Het ziet er telkens zo vrolijk gekleurd uit!
Lacht je man je ook uit omdat de kousjes bij de rest van het kostuum moeten passen?quote:
ken jij een andere dan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:54 schreef Spuuglokje het volgende:
Je bedoelt toch niet mijn Wouter he?
Nee, maar ik kon het niet geloven.quote:
Ik denk het wel!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:49 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Hoi,
Is dit op het akkertje in rijswijk?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:37 schreef Bass-Miss het volgende:
Lacht Arwen ook wel eens of heeft ze een hekel aan je fototoestel?
maar krijg die vraag vaak hoor , ze is gewoon rustig en geconcentreerd etc. en meer vanquote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:18 schreef bixister het volgende:
ze wordt echt groot ingrid! vooral op die laatste foto vind ik 't al echt zo'n meidje.
Jawel en nu ook een helpdesk die ze klaargestoomd heeft om te spammen (als ik ooitquote:
Ja hartstikke goed! Zoals je ziet op de foto is het een lekker spek-mannetje, en hij is vaak vrolijk! ben al een tijdje niet meer op Fok! geweest , ik moet er weer even helemaal inkomen, inlezen e.d maar ik zal me weer eens even inlezen op de andere topics in OUD.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:57 schreef pinquit het volgende:
heee daniel, lang niet gezien!!!wat een leuke foto!!!
![]()
![]()
![]()
alles goed met jullie?
heerlijk mannetje is het hoor!! hij lijkt op jequote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:02 schreef nanalune het volgende:
[..]
Ja hartstikke goed! Zoals je ziet op de foto is het een lekker spek-mannetje, en hij is vaak vrolijk! ben al een tijdje niet meer op Fok! geweest , ik moet er weer even helemaal inkomen, inlezen e.d maar ik zal me weer eens even inlezen op de andere topics in OUD.![]()
Ja, echt een datumtweeling van Luciequote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:02 schreef nanalune het volgende:
[..]
Ja hartstikke goed! Zoals je ziet op de foto is het een lekker spek-mannetje, en hij is vaak vrolijk!
Zie je nou wel dattie dat best durft ! (nav foto van mijn nichtje met vogel op armquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:45 schreef senesta het volgende:
Wat een leuke foto van Suus.
Ik heb ook twee stoere kids:
[afbeelding]
[afbeelding]
Sorry voor de slechte kwaliteit, mijn cameraatje staat echt op uit punt.
Zie dat nerveuze mondjequote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:48 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Zie je nou wel dattie dat best durft ! (nav foto van mijn nichtje met vogel op arm)
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:06 schreef pinquit het volgende:
[..]
heerlijk mannetje is het hoor!! hij lijkt op je
is jullie internet dan eindelijk terug?
Euhquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:35 schreef PM-girl het volgende:
O wat een lieve foto's!
(Sadkingbilly, zit Aimée dan niet vastgegespt in het stoeltje?)
Damn Eliminator, sterkte manquote:En even een speciale aahh en oohh voor de kleintjes van Eliminator, al twijfel ik ook hoe 'verstandig' het is. Maar ik kan je begrijpen hoor, dat je zo trots bent!
Als een Els?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:08 schreef Bass-Miss het volgende:
Spuuglokje! Gek om jou te zien, ik had me je heel anders voorgesteld.
Dit zijn pijnlijke dagen voor Spuuglokje.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:14 schreef Bass-Miss het volgende:
Jonger eigenlijk, nu zie ik dat je van '72 van.
Niet dat je er oud uitziet hoor, maar je post jonger.
Oh!! Ik ben een megalurkster maar nu moest ik even reageren hoorquote:
grootste maat was 164. Maar of dat past dat weet jij alleen.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:40 schreef Diadora het volgende:
[..]
Oh!! Ik ben een megalurkster maar nu moest ik even reageren hoor
Dank je, geweldig is ze hequote:Op zondag 11 maart 2007 21:27 schreef Spuuglokje het volgende:
SadKingBilly, wat een grappige foto.![]()
Chacama, wat een leuke lieve kinderen.
Vicky, wat lekker zeg, zo'n dagje aan het strand. Ziet er fijn uit!
Demi die haar schaduw probeert te pakken, wat een prachtige foto! (De rest van de foto's van Demi zijn ook mooi hoor.)
Sara staat er ook weer zo lief op.
Wat leuk trouwens dat jullie mij op Tristan vinden lijken. Vind ik eigenlijk ook wel.
Evenstar, jaaaaa, héél welkom, ik spaar namelijk tegenwoordig voor boektastische boeken!
Wow deze foto is echt helemaalquote:
Cool he!quote:Op zondag 11 maart 2007 23:59 schreef bixister het volgende:
wow, een eigen boot!![]()
geweldig!
meteen maar netten spannen tussen die griezelige open reling-dingen lijkt me? en reddingsvestjes aanschaffen?
Ze zit inmiddels in maatje 62, maar ze houdt inderdaad dat ieniemienerigs over zich.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:18 schreef bixister het volgende:
....
chacama wat heeft fleur een lekker fris kort koppie. mooie meid is 't! en maud blijft een ukkie om te zien, of lijkt dat maar zo op de foto's?
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:39 schreef E.T. het volgende:
Ben net m'n foto's van het kaartje aan 't afhalen en kom deze tegen.. die moet gewoon even tussendoor
[afbeelding]
quote:[b]Op maandag 12 maart 2007 21:49
en zo heel af en toe vind ik dat ik best mooie plaatjes schiet tussen alle kiekjes door![]()
Wat een prachtige foto's SadKingBilly!!quote:Op maandag 12 maart 2007 15:06 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Wat een koppie!
Net even foto's aan het sorteren; heel erg veranderd maar wel herkenbaar nogsoms denk ik "is ze echt zó klein geweest?
![]()
Na een lange, slapeloze nacht:
[afbeelding]
Lekker brabbelen op haar kamertje:
[afbeelding]
Maxim kijkt indd altijd met een scheef oog naar Romijn om in de gaten te houden wat hij aan het doen is, en als hij dan toevallig iets van Maxim pakt (trouwens ook wat van Romijn zelf is) dan schiet hij er gelijk op af, want daar wil hij natuuuuuurlijk mee spelenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:30 schreef bixister het volgende:
romijn lekker onverstoorbaar aan 't keutelen, leuk is dat he! en maxim lijkt me wat verward in z'n rol van grote broer die eigenlijk gewoon z'n gang wil gaan maar het niet kan laten om steeds goed op te letten wat broertjelief aan 't doen is. of projecteer ik dan teveel piet erop?![]()
Wie weet.. Ik ga 't eerst zelf proberen na te makenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:38 schreef Sugar het volgende:
Die stoel had Maria ook, ja!
En ja, we hebben een plat kussentje op de TrippTrapp, heeft mijn moeder gemaakt. Er zit een op maat en model gesneden groen kampeermatje in een zelfgemaakt kussensloopje. Met uitsparing waar het beugelleertje normaal zit en met klittenband onderlangs. Is er markt voor?
Maar weet je wat het is!! Hij kijkt niet verbaasd hij heeft grote ogen. Maar op foto's lijkt het verbaasd. Maar hij gewoon zoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:01 schreef Neuk het volgende:
Ik sluit me helemaal aan bij Bix maar ik moest wel erg lachen om Mikael. Eindelijk een foto waar hij niet verbaasd kijkt en promt erop weer een verbaasde blik![]()
nou iddquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:41 schreef Yoni het volgende:
Och wat zijn Ezra en Liam toch moooooi! Die ogen van allebei![]()
Dank je, dan weet ik dat ik daar nog even mee moet wachten (het gaat me toch allemaal eigenlijk al te snel!)quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:26 schreef Sugar het volgende:
Oh, Ezra en Liam!![]()
SDK, Storm is nu 6.5 maand. Wel wat ouder dus en hij mag van mij ook eigenlijk alleen maar tijdens de hapjes in de stoel nog. Dat is 2 keer 5 minuten, dat vind ik eigenlijk al te lang. Maar het is handig.
Sugar, muscari is giftig!! Doe me een plezier en laat je kind dat niet meer in de mond steken!!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:19 schreef Sugar het volgende:
Klein, klein babietje, wat doe je in mijn hof?
Pff, gelukkigquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:46 schreef Sugar het volgende:
Oh jeetje! Hij had het net niet in zijn mond, hoor, gelukkig niet dan! Maar wat eng!
Antwoord in PMquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:11 schreef Martineke het volgende:
SKB vraagje, via pm gedaan.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:18 schreef Tazz het volgende:
Met al die mooie foto's die hier staan, en het topic nummer 100 moet ik hier natuurlijk ook weer even posten...En ja, het zijn er meer dan 3...
s/rsgallery/display/2007_0225_004_.JPG.jpg]afbeelding[/url]]
Dat was erg spannend..
[afbeelding]
Hij heeft inderdaad puntige hoektanden zegquote:
Zo noem ik Djulian ook want de heeft ook zulke hoektanden. Wat een boef is het tex!quote:
Vreselijk lief!!!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:57 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad puntige hoektanden zegWel een erg leuke foto
![]()
Is dit nou niet ontzettend lief?![]()
[afbeelding]
Dylan kreeg hem van zijn oppasmoeder als kadootje toen hij kinkhoest had (hij was toen 4 maanden oud). We hebben er zelf nog twee extra bijgekocht, want het was al heel snel zijn favoriete knuffeltjequote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:13 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Vreselijk lief!!!
En dat knuffeltje wat ie daar vasthoudt... die ligt ook in mijn bed!!!
Dat is mijn kroelpopje geworden in de tijd dat ik ging scheiden en alleen verder moest. Wat lief om te zien dat iemand anders daar ook mee rondwandelt!
Zo llief!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:57 schreef beefcake het volgende:
Is dit nou niet ontzettend lief?![]()
[afbeelding]
Dat doet ie gelukkig (nog) nietquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:24 schreef kozakken het volgende:
(En vervolgens ook gezellig over m heenspringen, verleggen omdat hij in 't spel in de weg ligt of optillen zonder hulp)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |