Welke filter gooi jij daar steeds over? Het ziet er telkens zo vrolijk gekleurd uit!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:50 schreef pinquit het volgende:
ik heb ook nog wat nieuwe fotootjes
[afbeelding]
serious
[afbeelding]
verstopt!!
[afbeelding]
onderrrrkin![]()
[afbeelding]
hij is lief![]()
![]()
Stralend!quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:05 schreef Luchtbel het volgende:
Ik vind die foto met dat kuifje op tafel heel leuk, Pinquit.
Lief!
[afbeelding]
Mooie foto en een leuke auto! Die Brum autootjes vind ik ook erg leuk trouwens.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:11 schreef Bass-Miss het volgende:
Nog ne cm of twintig en hij kan aan zijn pedalen.
[afbeelding]
Idd...eerder de Heilige Maria in spequote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:02 schreef Vicky het volgende:
[afbeelding]
Mijn minifatima
[afbeelding]
gewoon lief
www.petitzsazsa.bequote:Op donderdag 8 maart 2007 09:36 schreef Martineke het volgende:
jij hebt allemaal van die leuke auto's Bass-Miss, hoe kom je daaraan? mooie foto dit ook weer.
en dat stuiterding? vond ik ook al erg leuk, waar haalde je die vandaan?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:17 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
www.petitzsazsa.be
Erg leuke dingen hebben ze daar.
In hetzelfde straatjes heb je ook nog 'ZOOT'.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:38 schreef bixister het volgende:
oeh, gent! daar gaan wij over een paar weken naartoe.![]()
tnx for the tip!
ik zit gewoon een beetje te prutsen met de levelsquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:09 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Welke filter gooi jij daar steeds over? Het ziet er telkens zo vrolijk gekleurd uit!
Lacht je man je ook uit omdat de kousjes bij de rest van het kostuum moeten passen?quote:
ken jij een andere dan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:54 schreef Spuuglokje het volgende:
Je bedoelt toch niet mijn Wouter he?
Nee, maar ik kon het niet geloven.quote:
Ik denk het wel!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:49 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Hoi,
Is dit op het akkertje in rijswijk?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:37 schreef Bass-Miss het volgende:
Lacht Arwen ook wel eens of heeft ze een hekel aan je fototoestel?
maar krijg die vraag vaak hoor , ze is gewoon rustig en geconcentreerd etc. en meer vanquote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:18 schreef bixister het volgende:
ze wordt echt groot ingrid! vooral op die laatste foto vind ik 't al echt zo'n meidje.
Jawel en nu ook een helpdesk die ze klaargestoomd heeft om te spammen (als ik ooitquote:
Ja hartstikke goed! Zoals je ziet op de foto is het een lekker spek-mannetje, en hij is vaak vrolijk! ben al een tijdje niet meer op Fok! geweest , ik moet er weer even helemaal inkomen, inlezen e.d maar ik zal me weer eens even inlezen op de andere topics in OUD.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:57 schreef pinquit het volgende:
heee daniel, lang niet gezien!!!wat een leuke foto!!!
![]()
![]()
![]()
alles goed met jullie?
heerlijk mannetje is het hoor!! hij lijkt op jequote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:02 schreef nanalune het volgende:
[..]
Ja hartstikke goed! Zoals je ziet op de foto is het een lekker spek-mannetje, en hij is vaak vrolijk! ben al een tijdje niet meer op Fok! geweest , ik moet er weer even helemaal inkomen, inlezen e.d maar ik zal me weer eens even inlezen op de andere topics in OUD.![]()
Ja, echt een datumtweeling van Luciequote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:02 schreef nanalune het volgende:
[..]
Ja hartstikke goed! Zoals je ziet op de foto is het een lekker spek-mannetje, en hij is vaak vrolijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |