nou iddquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:41 schreef Yoni het volgende:
Och wat zijn Ezra en Liam toch moooooi! Die ogen van allebei![]()
Dank je, dan weet ik dat ik daar nog even mee moet wachten (het gaat me toch allemaal eigenlijk al te snel!)quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:26 schreef Sugar het volgende:
Oh, Ezra en Liam!![]()
SDK, Storm is nu 6.5 maand. Wel wat ouder dus en hij mag van mij ook eigenlijk alleen maar tijdens de hapjes in de stoel nog. Dat is 2 keer 5 minuten, dat vind ik eigenlijk al te lang. Maar het is handig.
Sugar, muscari is giftig!! Doe me een plezier en laat je kind dat niet meer in de mond steken!!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:19 schreef Sugar het volgende:
Klein, klein babietje, wat doe je in mijn hof?
Pff, gelukkigquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:46 schreef Sugar het volgende:
Oh jeetje! Hij had het net niet in zijn mond, hoor, gelukkig niet dan! Maar wat eng!
Antwoord in PMquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:11 schreef Martineke het volgende:
SKB vraagje, via pm gedaan.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:18 schreef Tazz het volgende:
Met al die mooie foto's die hier staan, en het topic nummer 100 moet ik hier natuurlijk ook weer even posten...En ja, het zijn er meer dan 3...
s/rsgallery/display/2007_0225_004_.JPG.jpg]afbeelding[/url]]
Dat was erg spannend..
[afbeelding]
Hij heeft inderdaad puntige hoektanden zegquote:
Zo noem ik Djulian ook want de heeft ook zulke hoektanden. Wat een boef is het tex!quote:
Vreselijk lief!!!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:57 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad puntige hoektanden zegWel een erg leuke foto
![]()
Is dit nou niet ontzettend lief?![]()
[afbeelding]
Dylan kreeg hem van zijn oppasmoeder als kadootje toen hij kinkhoest had (hij was toen 4 maanden oud). We hebben er zelf nog twee extra bijgekocht, want het was al heel snel zijn favoriete knuffeltjequote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:13 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Vreselijk lief!!!
En dat knuffeltje wat ie daar vasthoudt... die ligt ook in mijn bed!!!
Dat is mijn kroelpopje geworden in de tijd dat ik ging scheiden en alleen verder moest. Wat lief om te zien dat iemand anders daar ook mee rondwandelt!
Zo llief!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:57 schreef beefcake het volgende:
Is dit nou niet ontzettend lief?![]()
[afbeelding]
Dat doet ie gelukkig (nog) nietquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:24 schreef kozakken het volgende:
(En vervolgens ook gezellig over m heenspringen, verleggen omdat hij in 't spel in de weg ligt of optillen zonder hulp)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |