quote:Op zondag 11 maart 2007 22:39 schreef E.T. het volgende:
Ben net m'n foto's van het kaartje aan 't afhalen en kom deze tegen.. die moet gewoon even tussendoor
[afbeelding]
quote:[b]Op maandag 12 maart 2007 21:49
en zo heel af en toe vind ik dat ik best mooie plaatjes schiet tussen alle kiekjes door![]()
Wat een prachtige foto's SadKingBilly!!quote:Op maandag 12 maart 2007 15:06 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Wat een koppie!
Net even foto's aan het sorteren; heel erg veranderd maar wel herkenbaar nogsoms denk ik "is ze echt zó klein geweest?
![]()
Na een lange, slapeloze nacht:
[afbeelding]
Lekker brabbelen op haar kamertje:
[afbeelding]
Maxim kijkt indd altijd met een scheef oog naar Romijn om in de gaten te houden wat hij aan het doen is, en als hij dan toevallig iets van Maxim pakt (trouwens ook wat van Romijn zelf is) dan schiet hij er gelijk op af, want daar wil hij natuuuuuurlijk mee spelenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:30 schreef bixister het volgende:
romijn lekker onverstoorbaar aan 't keutelen, leuk is dat he! en maxim lijkt me wat verward in z'n rol van grote broer die eigenlijk gewoon z'n gang wil gaan maar het niet kan laten om steeds goed op te letten wat broertjelief aan 't doen is. of projecteer ik dan teveel piet erop?![]()
Wie weet.. Ik ga 't eerst zelf proberen na te makenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:38 schreef Sugar het volgende:
Die stoel had Maria ook, ja!
En ja, we hebben een plat kussentje op de TrippTrapp, heeft mijn moeder gemaakt. Er zit een op maat en model gesneden groen kampeermatje in een zelfgemaakt kussensloopje. Met uitsparing waar het beugelleertje normaal zit en met klittenband onderlangs. Is er markt voor?
Maar weet je wat het is!! Hij kijkt niet verbaasd hij heeft grote ogen. Maar op foto's lijkt het verbaasd. Maar hij gewoon zoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:01 schreef Neuk het volgende:
Ik sluit me helemaal aan bij Bix maar ik moest wel erg lachen om Mikael. Eindelijk een foto waar hij niet verbaasd kijkt en promt erop weer een verbaasde blik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |