Zie je nou wel dattie dat best durft ! (nav foto van mijn nichtje met vogel op armquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:45 schreef senesta het volgende:
Wat een leuke foto van Suus.
Ik heb ook twee stoere kids:
[afbeelding]
[afbeelding]
Sorry voor de slechte kwaliteit, mijn cameraatje staat echt op uit punt.
Zie dat nerveuze mondjequote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:48 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Zie je nou wel dattie dat best durft ! (nav foto van mijn nichtje met vogel op arm)
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:06 schreef pinquit het volgende:
[..]
heerlijk mannetje is het hoor!! hij lijkt op je
is jullie internet dan eindelijk terug?
Euhquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:35 schreef PM-girl het volgende:
O wat een lieve foto's!
(Sadkingbilly, zit Aimée dan niet vastgegespt in het stoeltje?)
Damn Eliminator, sterkte manquote:En even een speciale aahh en oohh voor de kleintjes van Eliminator, al twijfel ik ook hoe 'verstandig' het is. Maar ik kan je begrijpen hoor, dat je zo trots bent!
Als een Els?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:08 schreef Bass-Miss het volgende:
Spuuglokje! Gek om jou te zien, ik had me je heel anders voorgesteld.
Dit zijn pijnlijke dagen voor Spuuglokje.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:14 schreef Bass-Miss het volgende:
Jonger eigenlijk, nu zie ik dat je van '72 van.
Niet dat je er oud uitziet hoor, maar je post jonger.
Oh!! Ik ben een megalurkster maar nu moest ik even reageren hoorquote:
grootste maat was 164. Maar of dat past dat weet jij alleen.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:40 schreef Diadora het volgende:
[..]
Oh!! Ik ben een megalurkster maar nu moest ik even reageren hoor
Dank je, geweldig is ze hequote:Op zondag 11 maart 2007 21:27 schreef Spuuglokje het volgende:
SadKingBilly, wat een grappige foto.![]()
Chacama, wat een leuke lieve kinderen.
Vicky, wat lekker zeg, zo'n dagje aan het strand. Ziet er fijn uit!
Demi die haar schaduw probeert te pakken, wat een prachtige foto! (De rest van de foto's van Demi zijn ook mooi hoor.)
Sara staat er ook weer zo lief op.
Wat leuk trouwens dat jullie mij op Tristan vinden lijken. Vind ik eigenlijk ook wel.
Evenstar, jaaaaa, héél welkom, ik spaar namelijk tegenwoordig voor boektastische boeken!
Wow deze foto is echt helemaalquote:
Cool he!quote:Op zondag 11 maart 2007 23:59 schreef bixister het volgende:
wow, een eigen boot!![]()
geweldig!
meteen maar netten spannen tussen die griezelige open reling-dingen lijkt me? en reddingsvestjes aanschaffen?
Ze zit inmiddels in maatje 62, maar ze houdt inderdaad dat ieniemienerigs over zich.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:18 schreef bixister het volgende:
....
chacama wat heeft fleur een lekker fris kort koppie. mooie meid is 't! en maud blijft een ukkie om te zien, of lijkt dat maar zo op de foto's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |