Ik zeg doe mij een bakkiequote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:20 schreef bigore het volgende:
[quote]Op dinsdag 6 maart 2007 12:21 schreef BlackRhino het volgende:
Wat zou je ongeveer verdienen als systeem/netwerkbeheerder onder echte werkervaring, alleen stage? Ik ga daar dan 4 dagen in de week werken, 1 dag school. BBL opleiding netwerkbeheer ga ik dus volgen. Ben 22 jaar.
Ik gok rond de 1500 bruto
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:12 schreef pierce het volgende:
En weer een nieuwe tvp
Stel het zo lang mogelijk uitquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als economie & informatica student aan de EUR lees ik weer met belangstelling mee. Ooit moet ik immers ook aan het werk
.
Waarom diequote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:39 schreef J.A.N.A. het volgende:
Hoef dus godzijdank niet strak in het pak in een leasebak het hele land door te crossen![]()
Omdat dat meer dan genoeg is.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:52 schreef Koningin het volgende:
Waarom maar 24 uur?
Been there done that en ik vond het afschuwelijk en kan het ook niemand aanraden maar goed ieder z'n dingquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:56 schreef Neverending het volgende:
[..]
Waarom diesmiley er gelijk weer bij... iedereen z'n ding toch ??
![]()
Ok ok tis al goed.quote:Ik moet er persoonlijk weer niet aan denken om systeembeheer bij een non-profitorganisatie te doen *gaap*, maar dat lijkt me helemaal niet relevant gezien het onderwerp van dit topic.![]()
![]()
d' ohquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:07 schreef staticdata het volgende:
avotar, linkje van deel 3 is niet helemaal correct
4250 op je 29ste bij lcmg met een mbo diploma?quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:37 schreef goldrushing het volgende:
Leeftijd: 29
Opleiding: MBO Technisch informatica
Werkervaring: 10 jaar
Werkgever: LCMG
Huidige functie: Consultant T3/T4
Laptop: Ja
Vakantiegeld: 8,3333%
Vakantiedagen: 24
Bonus: Billable uren ofzo ?
GSM: Ja (declareren)
Auto: Ja + tankpas en privé
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden:
* Ziektekosten + partner (belast)
* Pensioen
* Cursussen betaald
* Netto onkosten vergoeding
Werkweek: 40uur
Maand salaris(bruto): 4250
En nog belangrijker... zoeken ze er nog mensen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:36 schreef kareltje_de_grote het volgende:
4250 op je 29ste bij lcmg met een mbo diploma?![]()
Dat doe je goed, welke divisie/bu zit je?
Dat kan ik je ook wel vertellenquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:42 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
En nog belangrijker... zoeken ze er nog mensen?![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:45 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dat kan ik je ook wel vertellen
jah, mail maar mits je HBO/WO hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |