Ik zeg doe mij een bakkiequote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:20 schreef bigore het volgende:
[quote]Op dinsdag 6 maart 2007 12:21 schreef BlackRhino het volgende:
Wat zou je ongeveer verdienen als systeem/netwerkbeheerder onder echte werkervaring, alleen stage? Ik ga daar dan 4 dagen in de week werken, 1 dag school. BBL opleiding netwerkbeheer ga ik dus volgen. Ben 22 jaar.
Ik gok rond de 1500 bruto
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:12 schreef pierce het volgende:
En weer een nieuwe tvp
Stel het zo lang mogelijk uitquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als economie & informatica student aan de EUR lees ik weer met belangstelling mee. Ooit moet ik immers ook aan het werk
.
Waarom diequote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:39 schreef J.A.N.A. het volgende:
Hoef dus godzijdank niet strak in het pak in een leasebak het hele land door te crossen![]()
Omdat dat meer dan genoeg is.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:52 schreef Koningin het volgende:
Waarom maar 24 uur?
Been there done that en ik vond het afschuwelijk en kan het ook niemand aanraden maar goed ieder z'n dingquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:56 schreef Neverending het volgende:
[..]
Waarom diesmiley er gelijk weer bij... iedereen z'n ding toch ??
![]()
Ok ok tis al goed.quote:Ik moet er persoonlijk weer niet aan denken om systeembeheer bij een non-profitorganisatie te doen *gaap*, maar dat lijkt me helemaal niet relevant gezien het onderwerp van dit topic.![]()
![]()
d' ohquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:07 schreef staticdata het volgende:
avotar, linkje van deel 3 is niet helemaal correct
4250 op je 29ste bij lcmg met een mbo diploma?quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:37 schreef goldrushing het volgende:
Leeftijd: 29
Opleiding: MBO Technisch informatica
Werkervaring: 10 jaar
Werkgever: LCMG
Huidige functie: Consultant T3/T4
Laptop: Ja
Vakantiegeld: 8,3333%
Vakantiedagen: 24
Bonus: Billable uren ofzo ?
GSM: Ja (declareren)
Auto: Ja + tankpas en privé
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden:
* Ziektekosten + partner (belast)
* Pensioen
* Cursussen betaald
* Netto onkosten vergoeding
Werkweek: 40uur
Maand salaris(bruto): 4250
En nog belangrijker... zoeken ze er nog mensen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:36 schreef kareltje_de_grote het volgende:
4250 op je 29ste bij lcmg met een mbo diploma?![]()
Dat doe je goed, welke divisie/bu zit je?
Dat kan ik je ook wel vertellenquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:42 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
En nog belangrijker... zoeken ze er nog mensen?![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:45 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dat kan ik je ook wel vertellen
jah, mail maar mits je HBO/WO hebt.
Maar ook op zoek naar dat loon van boven de 4000quote:
Ik heb er 26 icm een 24 uurs contractquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:38 schreef Koningin het volgende:
ICT is niet gul met de vakantiedagen zie ik.
Daar kom ik met mijn ervaring voorlopig nog niet aanquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:55 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Maar ook op zoek naar dat loon van boven de 4000
keb ff in je fobo gekwakt
IDT/RTAT2 of ISA1 noemen ze het tegenwoordigquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:36 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
....als je nou MBO'ster was :-)quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:39 schreef saban het volgende:
Niemand die een jonge MBO-er zoekt ?
Dan had ik weer geen ICT gedaanquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:44 schreef goldrushing het volgende:
[..]
....als je nou MBO'ster was :-)
Your so wrong.quote:
27 vakantiedagen,quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:38 schreef Koningin het volgende:
ICT is niet gul met de vakantiedagen zie ik.
Is dat bij een automatiseerder zelf, of zit je op een automatiseringsafdeling bij een bedrijf dat als hoofdactiviteit andere werkzaamheden heeft?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:04 schreef Adfundum het volgende:
[..]
27 vakantiedagen,
13 ADV-dagen
comensatiedagen als feestdagen in een weekend vallen.
Valt wel mee hoor![]()
zie mijn sigquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:03 schreef appelsientje het volgende:
Maar eigenlijk wil ik iets meer richting Media/internet gaan... iemand nog een baan ?
Ik werk bij een groot automatiseringsbedrijf. Ik geloof dat mensen die nu aangenomen worden geen ADV-dagen meer krijgen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:06 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Is dat bij een automatiseerder zelf, of zit je op een automatiseringsafdeling bij een bedrijf dat als hoofdactiviteit andere werkzaamheden heeft?
Cappelle aan de IJsel.. hmm ik woon in Ermelo (op de veluwe) incl file doe ik over de heen weg al 2 uur..quote:
Mazzelaarquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:10 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Ik werk bij een groot automatiseringsbedrijf. Ik geloof dat mensen die nu aangenomen worden geen ADV-dagen meer krijgen.
dan verkoop je vakantiedagen of zo..quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:36 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
ik werk pas twee jaar bij LCMG, bovendien klaag ik niet over de vakantiedagen ;-)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:34 schreef avotar het volgende:
[..]
dan verkoop je vakantiedagen of zo..
je zou er bij 10 jaar lcmg al meer dan 30 moeten hebben..
precies.. daarom kan ik die 24 dagen niet rijmenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:48 schreef goldrushing het volgende:
[..]
ik werk pas twee jaar bij LCMG, bovendien klaag ik niet over de vakantiedagen ;-)
Bovendien krijg ik volgens mij bij drie jaar 2 dagen extra, bij vier jaar nog 1 dag en bij 5 jaar nog een dag extra.
Ik werk pas twee jaar bij LCMG, daarvoor was ik in dienst bij andere bedrijven.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:55 schreef avotar het volgende:
[..]
precies.. daarom kan ik die 24 dagen niet rijmen
Centric denk ikquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:39 schreef saban het volgende:
Niemand die een jonge MBO-er zoekt ?
offeh peak-it of call2quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |