abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38484520
Omdat er hier al heel veel is gebabbeld over werken in de ICT en wat er betaald wordt, hier eens een apart topic om te zien of je wordt uitgemolken of best prima zit...

TS begint, I guess :

Scholing: 2x HBO opleiding (BI & HIO)
Werkervaring: 2 jaar
Bruto salaris 2240 euro
Leaseauto Ja

Wie volgt?
"De bloemetjes en de byte-jes"
Werken in de ICT? Stuur me een PM !
pi_38485061
Scholing: 2x HBO opleiding (k-HBO Netwerken & NID (Network Infrastructure Design))
Werkervaring: Nee
Bruto Salaris: 1700 euro bruto (Limburg)
Leaseauto: Nee
pi_38485106
scholing: mbo laboratorium techniek
werkervaring: 8 jaar ict VMBO-school
bruto slaris: 1948 bruto (limburg)
leaseauto: niet nodig
"St-Patrick's Day"
pi_38485140
Minder dan 1 jaar ervaring maar meer dan jullie + lease
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 20:07:58 #5
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_38485188
tvp omdat ik binnekort ook aan het werk ga
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
  vrijdag 2 juni 2006 @ 20:09:28 #6
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_38485237
Scholing: Laatste beetje nog van HIO (paar maanden nog)
Werkervaring: jaren
Netto: 250 euro (8urige werkweek => webmasterschap )

En daarnaast nog inkomsten van eigen bedrijf. Is erg verschillend per maand/jaar
pi_38485238
Het is trouwens wel erg vakgebied afhankelijk en ook of je in detachering zit, lease auto hebt etc... Je leasebedrag moet je eigenlijk bij je bruto salaris optellen. Dan trek je het ongeveer gelijk...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_38485274
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 20:09 schreef TechXP het volgende:
Scholing: Laatste beetje nog van HIO (paar maanden nog)
Werkervaring: jaren
Netto: 250 euro (8urige werkweek => webmasterschap )

En daarnaast nog inkomsten van eigen bedrijf. Is erg verschillend per maand/jaar
Sorry, maar die werkervaring kun je weglaten in jouw geval. Als je net van school komt heb jij volgens 99% vd bedrijven geen werkervaring zelfs als je gefreelanced hebt of zelf een bedrijfje hebt gehad. Het is namelijk niet het echte bedrijfsleven, volgens heb ... (Ja, ik heb ook hier toch wel andere gedachtes over).
  vrijdag 2 juni 2006 @ 20:10:49 #9
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_38485278
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 20:06 schreef existenz het volgende:
Minder dan 1 jaar ervaring maar meer dan jullie + lease
Wat verdien je dan?
  vrijdag 2 juni 2006 @ 20:11:33 #10
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_38485297
Systeembeheerder
Bruto p/m: 2000
Leaseauto: Ja
GSM: Ja, onbeperkt incl. buitenland
Laptop: Ja
PDA: Ja

En voor de rest een onwijs leuk bedrijf waar ik het zeker naar mijn zin heb!

[Edit]
Leaseauto is overigens niet perse nodig maar een extratje wat ik bij kreeg. Rijd ongeveer 2x per maand naar een vestiging voor mijn werk.
[/Edit]
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_38485308
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 20:10 schreef Hari-Bo het volgende:

[..]

Wat verdien je dan?
Ik houd er niet van om bedragen te noemen, maar het is wel wat meer dan de TS, maar geen honderden euro's...
  vrijdag 2 juni 2006 @ 20:12:16 #12
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_38485321
Trouwens iets anders, hoogstwaarschijnlijk kan ik zo inrollen bij een scholengemeenschap als systeembeheerder (die andere wil weg en ik loop er nu stage en hij heeft mij als opvolger aangewezen)
Wat zou ik dan ongeveer gaan verdienen ruim geschat?
pi_38485329
Daarnet was zo'n dezelfde topic, met exact dezelfde vragenlijst. Moet je ff opzoeken.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 20:12:51 #14
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_38485335
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 20:12 schreef Hari-Bo het volgende:
Trouwens iets anders, hoogstwaarschijnlijk kan ik zo inrollen bij een scholengemeenschap als systeembeheerder (die andere wil weg en ik loop er nu stage en hij heeft mij als opvolger aangewezen)
Leeftijd?
  vrijdag 2 juni 2006 @ 20:13:10 #15
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_38485346
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 20:12 schreef thaduck het volgende:

[..]

Leeftijd?
20 nu
pi_38485354
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 20:12 schreef Hari-Bo het volgende:
Tussen de 1300 en 1500 is denk ik reeel in dat geval, maar gezien de laatste regel die je post kun je er denk ik wel wat meer uithalen...
  vrijdag 2 juni 2006 @ 20:14:02 #17
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_38485369
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 20:13 schreef Hari-Bo het volgende:

[..]

20 nu
Rond de 1500 gok ik. Scholen zijn niet de beste betalers. En nadeel is dat leaseauto/GSM er vaak niet bijzitten
  vrijdag 2 juni 2006 @ 20:14:53 #18
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_38485398
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 20:10 schreef existenz het volgende:
Sorry, maar die werkervaring kun je weglaten in jouw geval. Als je net van school komt heb jij volgens 99% vd bedrijven geen werkervaring zelfs als je gefreelanced hebt of zelf een bedrijfje hebt gehad. Het is namelijk niet het echte bedrijfsleven, volgens heb ... (Ja, ik heb ook hier toch wel andere gedachtes over).
Dat is zo Maar heb ook wel wat werk gehad naast school enzo. Voor topbedrijven wordt het denk niet echt gezien als werkervaring wellicht, maar vind ik van wel Voor de sector waar ik in werkzaam ben heb ik genoeg werkervaring De opleiding was voor mij alleen mooi voor een diploma te hebben. Nou ja.. ik heb niet zoveel geleerd op de opleiding. Was allemaal niet erg interessant.

Verder geef ik niet om geld. Het is handig om te hebben, maar ben gelukkig genoeg als ik rond kan komen.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 20:17:45 #19
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_38485483
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 20:14 schreef TechXP het volgende:

Verder geef ik niet om geld. Het is handig om te hebben, maar ben gelukkig genoeg als ik rond kan komen.
Geloof me dat is wijs! Ik heb aanbiedingen gehad waar een normaal mens geen nee tegen kan zeggen (3000+ salaris, dikke auto, alles erop en eraan) maar dan moest ik wel in zo'n kut toko gaan werken
pi_38485491
Scholing: HBO Informatiekunde
Werkervaring: 10 jaar, waarvan 8 in detachering
Functie: Ontwikkelaar
Brutosalaris: 3550 + bonus
Leaseauto: ja (budget +/- 800 p/m)
pi_38485546
Leeftijd: 35
MCSE +Security+Messenger
Cisco CCNP
Ervaring: 8 Jaar
Lease + Telefoon= Lokkertjes=niet nodig
Werkt op Contract-basis
Loon tussen ¤ 7000,- en ¤ 10.000 per maand bruto
  vrijdag 2 juni 2006 @ 20:20:18 #22
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_38485557
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 20:18 schreef Heufje het volgende:
Leaseauto: ja (budget +/- 800 p/m)
En wat voor een auto rijd je dan als ik vragen mag?
pi_38485580
Laten we één ding voor opstellen: Als je net van school komt kun je er over nadenken om een trainingstraject van een (groot) bedrijf te gaan volgen (trainee classes). Je krijgt dan een opleiding, wordt betaald en krijgt werkervaring. Enige nadeel hiervan is dat je dan wel een "schuld" opbouwt, maar dat is vrij standaard bij opleidingen in bedrijven. Hier kun je als starter vrij veel profijt van trekken later...
  vrijdag 2 juni 2006 @ 20:23:55 #24
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_38485685
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 20:20 schreef existenz het volgende:
Laten we één ding voor opstellen: Als je net van school komt kun je er over nadenken om een trainingstraject van een (groot) bedrijf te gaan volgen (trainee classes). Je krijgt dan een opleiding, wordt betaald en krijgt werkervaring. Enige nadeel hiervan is dat je dan wel een "schuld" opbouwt, maar dat is vrij standaard bij opleidingen in bedrijven. Hier kun je als starter vrij veel profijt van trekken later...
Dat is bij ons heel goed geregeld. Een studieschuld "betaal" je af in 24 maandelijkse termijnen. Alleen bij eigen ontslag of ontslag staande voet (stelen bv) ben je verplicht te betalen. Geen verplichting om langer te blijven na 2 jaar.

Heb hiervoor bij een ander bedrijf gewerkt waar als je ontslagen werd (om wat voor reden dan ook) dat je dan altijd moest betalen en je zat er minimaal 4 jaar aan vast. En daarna nog eens minimaal 3 jaar blijven werken Heb bedankt voor het aanbod en ben een andere baan gaan zoeken whehehe
pi_38485783
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 20:23 schreef thaduck het volgende:

[..]

Dat is bij ons heel goed geregeld. Een studieschuld "betaal" je af in 24 maandelijkse termijnen. Alleen bij eigen ontslag of ontslag staande voet (stelen bv) ben je verplicht te betalen. Geen verplichting om langer te blijven na 2 jaar.
Dat soort regeling moet er dan inderdaad wel aanwezig zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')