Ik zeg doe mij een bakkiequote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:20 schreef bigore het volgende:
[quote]Op dinsdag 6 maart 2007 12:21 schreef BlackRhino het volgende:
Wat zou je ongeveer verdienen als systeem/netwerkbeheerder onder echte werkervaring, alleen stage? Ik ga daar dan 4 dagen in de week werken, 1 dag school. BBL opleiding netwerkbeheer ga ik dus volgen. Ben 22 jaar.
Ik gok rond de 1500 bruto
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:12 schreef pierce het volgende:
En weer een nieuwe tvp
Stel het zo lang mogelijk uitquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als economie & informatica student aan de EUR lees ik weer met belangstelling mee. Ooit moet ik immers ook aan het werk
.
Waarom diequote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:39 schreef J.A.N.A. het volgende:
Hoef dus godzijdank niet strak in het pak in een leasebak het hele land door te crossen![]()
Omdat dat meer dan genoeg is.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:52 schreef Koningin het volgende:
Waarom maar 24 uur?
Been there done that en ik vond het afschuwelijk en kan het ook niemand aanraden maar goed ieder z'n dingquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:56 schreef Neverending het volgende:
[..]
Waarom diesmiley er gelijk weer bij... iedereen z'n ding toch ??
![]()
Ok ok tis al goed.quote:Ik moet er persoonlijk weer niet aan denken om systeembeheer bij een non-profitorganisatie te doen *gaap*, maar dat lijkt me helemaal niet relevant gezien het onderwerp van dit topic.![]()
![]()
d' ohquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:07 schreef staticdata het volgende:
avotar, linkje van deel 3 is niet helemaal correct
4250 op je 29ste bij lcmg met een mbo diploma?quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:37 schreef goldrushing het volgende:
Leeftijd: 29
Opleiding: MBO Technisch informatica
Werkervaring: 10 jaar
Werkgever: LCMG
Huidige functie: Consultant T3/T4
Laptop: Ja
Vakantiegeld: 8,3333%
Vakantiedagen: 24
Bonus: Billable uren ofzo ?
GSM: Ja (declareren)
Auto: Ja + tankpas en privé
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden:
* Ziektekosten + partner (belast)
* Pensioen
* Cursussen betaald
* Netto onkosten vergoeding
Werkweek: 40uur
Maand salaris(bruto): 4250
En nog belangrijker... zoeken ze er nog mensen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:36 schreef kareltje_de_grote het volgende:
4250 op je 29ste bij lcmg met een mbo diploma?![]()
Dat doe je goed, welke divisie/bu zit je?
Dat kan ik je ook wel vertellenquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:42 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
En nog belangrijker... zoeken ze er nog mensen?![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:45 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dat kan ik je ook wel vertellen
jah, mail maar mits je HBO/WO hebt.
Maar ook op zoek naar dat loon van boven de 4000quote:
Ik heb er 26 icm een 24 uurs contractquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:38 schreef Koningin het volgende:
ICT is niet gul met de vakantiedagen zie ik.
Daar kom ik met mijn ervaring voorlopig nog niet aanquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:55 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Maar ook op zoek naar dat loon van boven de 4000
keb ff in je fobo gekwakt
IDT/RTAT2 of ISA1 noemen ze het tegenwoordigquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:36 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
....als je nou MBO'ster was :-)quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:39 schreef saban het volgende:
Niemand die een jonge MBO-er zoekt ?
Dan had ik weer geen ICT gedaanquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:44 schreef goldrushing het volgende:
[..]
....als je nou MBO'ster was :-)
Your so wrong.quote:
27 vakantiedagen,quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:38 schreef Koningin het volgende:
ICT is niet gul met de vakantiedagen zie ik.
Is dat bij een automatiseerder zelf, of zit je op een automatiseringsafdeling bij een bedrijf dat als hoofdactiviteit andere werkzaamheden heeft?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:04 schreef Adfundum het volgende:
[..]
27 vakantiedagen,
13 ADV-dagen
comensatiedagen als feestdagen in een weekend vallen.
Valt wel mee hoor![]()
zie mijn sigquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:03 schreef appelsientje het volgende:
Maar eigenlijk wil ik iets meer richting Media/internet gaan... iemand nog een baan ?
Ik werk bij een groot automatiseringsbedrijf. Ik geloof dat mensen die nu aangenomen worden geen ADV-dagen meer krijgen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:06 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Is dat bij een automatiseerder zelf, of zit je op een automatiseringsafdeling bij een bedrijf dat als hoofdactiviteit andere werkzaamheden heeft?
Cappelle aan de IJsel.. hmm ik woon in Ermelo (op de veluwe) incl file doe ik over de heen weg al 2 uur..quote:
Mazzelaarquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:10 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Ik werk bij een groot automatiseringsbedrijf. Ik geloof dat mensen die nu aangenomen worden geen ADV-dagen meer krijgen.
dan verkoop je vakantiedagen of zo..quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:36 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
ik werk pas twee jaar bij LCMG, bovendien klaag ik niet over de vakantiedagen ;-)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:34 schreef avotar het volgende:
[..]
dan verkoop je vakantiedagen of zo..
je zou er bij 10 jaar lcmg al meer dan 30 moeten hebben..
precies.. daarom kan ik die 24 dagen niet rijmenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:48 schreef goldrushing het volgende:
[..]
ik werk pas twee jaar bij LCMG, bovendien klaag ik niet over de vakantiedagen ;-)
Bovendien krijg ik volgens mij bij drie jaar 2 dagen extra, bij vier jaar nog 1 dag en bij 5 jaar nog een dag extra.
Ik werk pas twee jaar bij LCMG, daarvoor was ik in dienst bij andere bedrijven.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:55 schreef avotar het volgende:
[..]
precies.. daarom kan ik die 24 dagen niet rijmen
Centric denk ikquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:39 schreef saban het volgende:
Niemand die een jonge MBO-er zoekt ?
offeh peak-it of call2quote:
Peakquote:
Op zich niks mis met Centric en haar medewerkers, maar aangezien de medewerkers daar zo enorm ruk verdienen (bij de concurrent krijg je zo een paar 100 euro meer) is het verloop na 2 of 3 jaar erg groot.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:31 schreef SimtekF1 het volgende:
Wat is er mis met Centric?
Ik werk er nu een jaar en ik heb het prima naar mn zin.
Dat van die site is idd slordig, maar er komt een nieuwe, wellicht dat dat er mee te maken heeft.
Ik kan je eventueel met iemand in contact brengen daar. PM me maar als je wilt.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:32 schreef saban het volgende:
Laat ik nou een baan in de ICT willen en Centric al paar dagen niet werkt
Hangt af van welk bedrijf. Profit / nonprofit, overheid, detachering? Maar reken erop dat je zeker geen 20,- tot 30,- netto gaat verdienen (wat je nu wel hebt, denk ik).quote:Op zondag 11 maart 2007 12:40 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Hoeveel zou een programmeur ( php , mysql, xml en dat soort talen ) nou verdienen in een vast dienstverband, netto?
Ik heb dan mn eigen bedrijf en vraag tussen de 35 en 50 euro excl. btw....
hmm oke..ja het zit zo, ben nu even opdrachtloos = geen inkomen...das het kutte van een eigen onderneming.....quote:Op zondag 11 maart 2007 12:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hangt af van welk bedrijf. Profit / nonprofit, overheid, detachering? Maar reken erop dat je zeker geen 20,- tot 30,- netto gaat verdienen (wat je nu wel hebt, denk ik).
Nou dan ben ik benieuwd hoe je bron daar bij komt want dat is echt niet zo.quote:Op zondag 11 maart 2007 10:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Op zich niks mis met Centric en haar medewerkers, maar aangezien de medewerkers daar zo enorm ruk verdienen (bij de concurrent krijg je zo een paar 100 euro meer) is het verloop na 2 of 3 jaar erg groot.
Wat je ook veel ziet bij die toko (heb ik me althans laten vertellen) is dat nieuwe, onervaren mensen worden aangetrokken om het verloop van ervaren mensen te compenseren, en dat die nieuwe mensen worden aangenomen tegen een hoger loon dan dat de ervaren mensen hadden. In plaats dat ze die ervaren mensen nou salaris erbij geven om ze binnen te houden![]()
Er rende hier een MCSA rond van 35 met 1500,- bruto ofzo. Meer dan 5 jaar relevante werkervaring. Maar het zal wel ook te maken hebben met in welke tak van sport je zit, centric is multidisciplinair, zoals dat heet.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:12 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Nou dan ben ik benieuwd hoe je bron daar bij komt want dat is echt niet zo.
Misschien een aantal jaren geleden maar nu absoluut niet meer.
Ligt eraan wat voor werk je moet doen natuurlijk.quote:Op maandag 12 maart 2007 09:57 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Hmm is me net zo'n 2000 bruto per maand geboden, komt netto op zo'n 1600 euro uit ?
Voor fulltime werk, ben 19. Is dat netjes ?
AJAX, was dat ?!quote:Op maandag 12 maart 2007 12:39 schreef Likkende_Lassie het volgende:
PHP/MySQL/AJAX, dat soort dingenben er behoorlijk goed in....heb nu mn eigen bedrijf maar dat loopt ff niet zo lekker, moet dus weer wat extra inkomen hebben...vraag normaal zo'n 35 euro . excl voor programmeer werk, dus echt voorruit ga ik dr niet op
jij gaat voor velen een goede collega zijnquote:Op maandag 12 maart 2007 16:16 schreef joop25 het volgende:
2 maanden gewerkt bij centric, wat een zielig bedrijf is dat zeg. Heb 1 maand cursus gehad en 1 maand geneuspeuterd omdat je als developer gewoon niet kon werken omdat de ontwikkel omgeving er niet was. En dan nog 2 managers die om het zelfde bot aan het vechten waren. Voor mij geen centric meer
hoe bedoel je dat met je misbruik?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:05 schreef bellerophon81 het volgende:
Kunnen jullie ook vermelden waar in het land jullie zitten, zo te zien verschilt het per regio en maken de bedrijven hier misbruik van.
Ah, daar achter het gerecht? Wat doe je daar precies?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:05 schreef bellerophon81 het volgende:
Leeftijd: 25
Opleiding: HBO
Werkervaring: 3 jaar
Werkgever: Pie Medical Imaging
Huidige functie: R&D
Laptop: Nee
Vakantiegeld: 8.333%
Vakantiedagen: 25
13/14e maand of winstuitkering: Winstuitkering 100%
GSM: Nee
Auto: Nee
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden:
* Cursussen betaald
* Onkosten vergoeding
Werkweek: 40uur
Maand salaris(bruto): 2250 (Limburg/Maastricht)
Kunnen jullie ook vermelden waar in het land jullie zitten, zo te zien verschilt het per regio en maken de bedrijven hier misbruik van.
waar het dan niet bv in duitsland proberen oid..quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:15 schreef bellerophon81 het volgende:
Quantitatieve analyses maken op basis van medische beelden (XRay, CT, MRI, MRA, IVUS, UltraSound).
Ik zit op de afdeling R&D waar dus de algoritmes worden bedacht en uitgewerkt tot een library wat door de applicatieafdeling tot een product wordt gevormt.
Probeer dit soort werk maar ergens nog in zuid-limburg te vinden...
Hahaha lolbroek! Ik ben niet officieel een limburger, ben hier blijven plakken na mijn studie.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:01 schreef avotar het volgende:
[..]
waar het dan niet bv in duitsland proberen oid..
jullie zijn al praktisch een duitse provincie...?
OT: ja.. dit strookt met mijn theorie van het geven van loze provincies als drenthe friesland en vooral groningen aan de duitsers.. en een deel van limburg. En dan wat nu brabant is, vanaf tilburg tot voorbij eindhoven noord-west limburg te gaan noemen.
Waar werk je?quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:19 schreef jwjw het volgende:
Lfdt 40+, Functioneel Beheer, Bruto p maand 2950 voor 30 uur per week. Vakantie = week of 8 per jaar.
Nog vragen?
niet, mijn belastbaar inkomen is hiervoor te hoog + koopwoningquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens met een auto van de zaak. Hoe doen jullie het met aanvraag zorg/huurtoelag?²
Ik lat het elke maand verrekenen met de voorlopige teruggave.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens met een auto van de zaak. Hoe doen jullie het met aanvraag zorg/huurtoelag?²
volgens mij moet je die er tegenwoordig bij optellen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, ok, maar wat is je verzamelinkomen? is dat 13 keer je bruto maandloon, of moet je daarbij ook een kwart van de cataloguswaarde van je auto van de zaak bij optellen?²
dat is bij mij 13 keer maandloon + vakantiegeld + 22% cataloguswaarde autoquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, ok, maar wat is je verzamelinkomen? is dat 13 keer je bruto maandloon, of moet je daarbij ook een kwart van de cataloguswaarde van je auto van de zaak bij optellen?²
Je bedoelt 12 keer maandloon + vakantiegeld neem ik aan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:15 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
dat is bij mij 13 keer maandloon + vakantiegeld + 22% cataloguswaarde auto![]()
Overigens stond dat bij mij ook op mijn jaaropgave
idd vaste 13e maand in mijn gevalquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:19 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Je bedoelt 12 keer maandloon + vakantiegeld neem ik aan?
Of ga jij al uit van een 13de maand?
Ja, voor de belastingaangifte begrijp ik dat wel. Maar ik heb het over het verzamelinkomen dat je opgeeft voor de huur/zorgtoeslag.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:14 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Je salaris is je jaarinkomen, dus 13de maand, bonus, leaseauto...ze willen het allemaal weten en belasten. Hogere onkostenvergoeding dan gebruikelijk? Kunnen ze ook gaan controleren of het wel redelijk is binnen je functie. Maar dan gaan ze eerst bij je baas herrie maken, daar heb je nu niets mee te maken.
IT'ers verdienen toch zoveel dat ze helemaal geen toeslagen krijgen of nodig hebben?quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, voor de belastingaangifte begrijp ik dat wel. Maar ik heb het over het verzamelinkomen dat je opgeeft voor de huur/zorgtoeslag.²
Ja klopt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:28 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
IT'ers verdienen toch zoveel dat ze helemaal geen toeslagen krijgen of nodig hebben?
En huurtoeslag?quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:01 schreef Sjowhan het volgende:
Ik krijg gewoon nog de volle mep zorgtoeslag per maand op mijn rekening gestort.
Als ik een appartement zou huren, zou dat ook best wel eens gehonoreerd worden. Enkel zit ik op kamers, daarom kan ik geen huurtoeslag aanvragenquote:
Hahaha, ON TOPIC AUBquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als ik een appartement zou huren, zou dat ook best wel eens gehonoreerd worden. Enkel zit ik op kamers, daarom kan ik geen huurtoeslag aanvragen
Zorg- en huurtoeslag is afhankelijk van het loon wat je krijgt he
Goeiedag danquote:Op maandag 26 maart 2007 16:50 schreef Justin_Time het volgende:
Leeftijd: 25 jaar
Opleiding: HBO Informatica & Informatiekunde, CCNA/NP/IP/CCIE written
Bruto Loon: 3300 + 825 (onregelmatigheids toeslag)
Werkweek: 33.5 uur per week
Auto Ja, 730 p/m
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |