waar het dan niet bv in duitsland proberen oid..quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:15 schreef bellerophon81 het volgende:
Quantitatieve analyses maken op basis van medische beelden (XRay, CT, MRI, MRA, IVUS, UltraSound).
Ik zit op de afdeling R&D waar dus de algoritmes worden bedacht en uitgewerkt tot een library wat door de applicatieafdeling tot een product wordt gevormt.
Probeer dit soort werk maar ergens nog in zuid-limburg te vinden...
Hahaha lolbroek! Ik ben niet officieel een limburger, ben hier blijven plakken na mijn studie.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:01 schreef avotar het volgende:
[..]
waar het dan niet bv in duitsland proberen oid..
jullie zijn al praktisch een duitse provincie...?
OT: ja.. dit strookt met mijn theorie van het geven van loze provincies als drenthe friesland en vooral groningen aan de duitsers.. en een deel van limburg. En dan wat nu brabant is, vanaf tilburg tot voorbij eindhoven noord-west limburg te gaan noemen.
Waar werk je?quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:19 schreef jwjw het volgende:
Lfdt 40+, Functioneel Beheer, Bruto p maand 2950 voor 30 uur per week. Vakantie = week of 8 per jaar.
Nog vragen?
niet, mijn belastbaar inkomen is hiervoor te hoog + koopwoningquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens met een auto van de zaak. Hoe doen jullie het met aanvraag zorg/huurtoelag?²
Ik lat het elke maand verrekenen met de voorlopige teruggave.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens met een auto van de zaak. Hoe doen jullie het met aanvraag zorg/huurtoelag?²
volgens mij moet je die er tegenwoordig bij optellen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, ok, maar wat is je verzamelinkomen? is dat 13 keer je bruto maandloon, of moet je daarbij ook een kwart van de cataloguswaarde van je auto van de zaak bij optellen?²
dat is bij mij 13 keer maandloon + vakantiegeld + 22% cataloguswaarde autoquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, ok, maar wat is je verzamelinkomen? is dat 13 keer je bruto maandloon, of moet je daarbij ook een kwart van de cataloguswaarde van je auto van de zaak bij optellen?²
Je bedoelt 12 keer maandloon + vakantiegeld neem ik aan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:15 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
dat is bij mij 13 keer maandloon + vakantiegeld + 22% cataloguswaarde auto![]()
Overigens stond dat bij mij ook op mijn jaaropgave
idd vaste 13e maand in mijn gevalquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:19 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Je bedoelt 12 keer maandloon + vakantiegeld neem ik aan?
Of ga jij al uit van een 13de maand?
Ja, voor de belastingaangifte begrijp ik dat wel. Maar ik heb het over het verzamelinkomen dat je opgeeft voor de huur/zorgtoeslag.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:14 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Je salaris is je jaarinkomen, dus 13de maand, bonus, leaseauto...ze willen het allemaal weten en belasten. Hogere onkostenvergoeding dan gebruikelijk? Kunnen ze ook gaan controleren of het wel redelijk is binnen je functie. Maar dan gaan ze eerst bij je baas herrie maken, daar heb je nu niets mee te maken.
IT'ers verdienen toch zoveel dat ze helemaal geen toeslagen krijgen of nodig hebben?quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, voor de belastingaangifte begrijp ik dat wel. Maar ik heb het over het verzamelinkomen dat je opgeeft voor de huur/zorgtoeslag.²
Ja klopt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:28 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
IT'ers verdienen toch zoveel dat ze helemaal geen toeslagen krijgen of nodig hebben?
En huurtoeslag?quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:01 schreef Sjowhan het volgende:
Ik krijg gewoon nog de volle mep zorgtoeslag per maand op mijn rekening gestort.
Als ik een appartement zou huren, zou dat ook best wel eens gehonoreerd worden. Enkel zit ik op kamers, daarom kan ik geen huurtoeslag aanvragenquote:
Hahaha, ON TOPIC AUBquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als ik een appartement zou huren, zou dat ook best wel eens gehonoreerd worden. Enkel zit ik op kamers, daarom kan ik geen huurtoeslag aanvragen
Zorg- en huurtoeslag is afhankelijk van het loon wat je krijgt he
Goeiedag danquote:Op maandag 26 maart 2007 16:50 schreef Justin_Time het volgende:
Leeftijd: 25 jaar
Opleiding: HBO Informatica & Informatiekunde, CCNA/NP/IP/CCIE written
Bruto Loon: 3300 + 825 (onregelmatigheids toeslag)
Werkweek: 33.5 uur per week
Auto Ja, 730 p/m
2 afgeronde HBO opleidingen en CCIE written. S'nie slechtquote:Op maandag 26 maart 2007 17:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goeiedag dan. Is er ook nog een reden of ben je gewoon geniaal
?
Geniaal... Ja dat ook natuurlijk misschien heeft het er ook mee te maken dat ik erg hard werk en studeer. En dat ik daarbij ook nog in een markt zit waar op dit moment weinig mensen in zijn te krijgen en dat ik in Juni op moet voor het lab. Hoop dat ik dan nog eens een update kan gevenquote:Op maandag 26 maart 2007 17:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Goeiedag dan. Is er ook nog een reden of ben je gewoon geniaal
?
ligt er maar net aan hoeveel dit in procenten is,quote:Op donderdag 26 april 2007 20:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb zojuist een baan aangeboden gekregen voor 800,- erbijIk weet nog niet of ik het ga doen.
dat is niet bij alle personen zo, ik heb enkele reistijd van ong 60min, maar voor mij zijn de doorgroei mogelijkheden binnen het bedrijf weer belangrijker, daar heb ik meer reistijd voor over.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:23 [b]Reistijd: 3 minuten enkele reis (waarom zie ik dit nergens terug, voor mij persoonlijk is dit op salaris misschien na de belangrijkste arbeidsvoorwaarde!!)
Yacht?quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:23 schreef Yoni het volgende:
* 115 euro bruto bonus per kwartaal zonder ziek zijn
Omdat niet iedereen wereldvreemd isquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:23 schreef Sjorz het volgende:
Reistijd: 3 minuten enkele reis (waarom zie ik dit nergens terug, voor mij persoonlijk is dit op salaris misschien na de belangrijkste arbeidsvoorwaarde!!)
Ach, ik klaag niet. Is wel prima zo.
daar is zijn salaris ook naarquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:23 schreef appelsientje het volgende:
wtf ??? 10 dagen vakantie...
In de USA bouw je die dagen op.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:23 schreef appelsientje het volgende:
wtf ??? 10 dagen vakantie...
40 uur werken + eigen onderneming + deeltijd opleiding BI ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:37 schreef Ultralaser het volgende:
Leeftijd: 25
Opleiding: MBO Systeembeheer, Nu laatste jaar deeltijd HBO BI
Werkervaring: 5 jaar Relevant
Werkgever: Automatiseerder gericht op overheid Socialezaken & Eigen onderneming in de maritieme sector
Huidige functie: Consultant, trainer bij werkgever Consultant, Engineer bij eigen onderneming
Laptop: Ja
Vakantiegeld: 8% Niet bij eigenonderneming
Vakantiedagen: 26 ook niet bij eigenonderneming althans nog niet
13/14e maand of winstuitkering: Geen
GSM: Ja + privé gebruik
Auto: Ja Seat Leon Business Line
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden:
* Cursussen betaald
* Onkosten vergoeding
* Ziektekosten worden voor 50% vergoed
Werkweek: 40uur
Maand salaris(bruto): 2800
Via eigen onderneming komt daar maandelijks nog eens 3000 Bruto bij kan iets meer zijn maar ook iets minder. dus 5800 Euro bruto in totaal.
idd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:26 schreef kareltje_de_grote het volgende:
40 uur werken + eigen onderneming + deeltijd opleiding BI ?
Hoe je nog tijd voor jezelf/andere dingen over?
Van baan veranderd? (Volgens mij zat jij bij een andere club dan ik (eerder in het topic), maar dit klinkt als onze voorwaardenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:03 schreef Neverending het volgende:
Leeftijd: 25
Opleiding: VWO, BI, HIO
Werkervaring: 3,5 jaar relevant
Werkgever: Grote detacheerder
Huidige functie: Jr. Accountmanager
Laptop: Yep, een fijn Dell-etje
Vakantiegeld: 8%
Vakantiedagen: 26 + ongeveer 2,3 uit persoonlijke budget
Extra: Jaarlijkse bonusregeling
GSM: Yep, onbeperkt
Auto: Yep, 760 per maand en onbeperkte KM prive
- Flexibele tijden
- Veel opleidingen zonder enige verplichtingen
- Persoonlijke aandacht, leuke manager en super collega's![]()
Werkweek: 40 uur contract (45 uur werkelijk)
Maand salaris(bruto): 2974 euro
Wel van functie!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:15 schreef existenz het volgende:
[..]
Van baan veranderd? (Volgens mij zat jij bij een andere club dan ik (eerder in het topic), maar dit klinkt als onze voorwaarden)
www.centric.nlquote:
en wat kan saban zoal?quote:
Geen idee, maar als je in de IT de afgelopen 5 maanden geen baan hebt kunnen vinden is dat vrij ernstig...quote:
Het zou zomaar kunnen zijn dat hij vanuit een werkende functie iets zoekt wat nu ECHT aansluit en dus al meerdere aanbieding heeft afgeslagen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:30 schreef existenz het volgende:
[..]
Geen idee, maar als je in de IT de afgelopen 5 maanden geen baan hebt kunnen vinden is dat vrij ernstig...
Klopt.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:49 schreef George.W.Bush het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen zijn dat hij vanuit een werkende functie iets zoekt wat nu ECHT aansluit en dus al meerdere aanbieding heeft afgeslagen.
Hoe oud als ik vragen mag? (hoeft niet preciesquote:Op zondag 13 mei 2007 02:09 schreef popolon het volgende:
In Michigan:
Werkervaring: 10
Werkgever: Een IT Healthcare werkgever
Huidige functie: System admin prutser
Laptop: Dell XPS 1710
Vakantiegeld: 15%
Vakantiedagen: 25
Extra: Maandelijkse bonus van $200 ongeveer.
GSM: Ja
Auto: Nee, wel vergoeding
- Gratis goede ziektekostenverzekering
Werkweek: 40 uur
Maand salaris(bruto): $5000
Ik werk er pas 1.5 jaar dus progressie is zeker een optie.
35. In Nederland verdiende ik hetzelfde 'ongeveer'.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:11 schreef Teije het volgende:
[..]
Hoe oud als ik vragen mag? (hoeft niet precies)
Ok, lijkt me inderdaad ook wel iets om in een ander land een carriere te beginnen (liefste de USquote:Op zondag 13 mei 2007 02:13 schreef popolon het volgende:
[..]
35. In Nederland verdiende ik hetzelfde 'ongeveer'.
Ben hier eigenlijk opnieuw begonnen. Startsalaris was trouwens wat minder maar we groeien als kool dus dat helpt.
M'n vrouw is Canadese/Amerikaanse met Nederlandse ouders. Lang verhaal, yadayada.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:15 schreef Teije het volgende:
[..]
Ok, lijkt me inderdaad ook wel iets om in een ander land een carriere te beginnen (liefste de US).
Hoe bevalt het tot nu toe? Geen idee hoe de situatie is trouwens, met het hele gezin naar de US verhuist of echt helemaal in je eentje overnieuw begonnen. (if you don't mind me asking)
Niet geweldig.. mjah, noem het maar dramatischquote:Op zondag 13 mei 2007 02:21 schreef popolon het volgende:
[..]
M'n vrouw is Canadese/Amerikaanse met Nederlandse ouders. Lang verhaal, yadayada.
Ik ben uit Nederland weggegaan niet omdat ik Nederland niet leuk vindt, integendeel zelfs, maar omdat ik het hier leuker vind.
Moet wel zeggen dat ik peentjes scheet bij dat sollicitatiegesprek, daar sta je toch als Nederlander die onder vuur wordt genomen door drie 'ondervragers'.Red je daar maar eens uit met je boerenkool Engels.
Want wees eerlijk, zo geweldig is het Engels niet van de gemiddelde Nederlander.
of niet in gaat op een pm.....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:49 schreef George.W.Bush het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen zijn dat hij vanuit een werkende functie iets zoekt wat nu ECHT aansluit en dus al meerdere aanbieding heeft afgeslagen.
Of niet in gaat op een uitnodiging van een bedrijf waarin hij interesse heeft getoondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |