2 afgeronde HBO opleidingen en CCIE written. S'nie slechtquote:Op maandag 26 maart 2007 17:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goeiedag dan. Is er ook nog een reden of ben je gewoon geniaal
?
Geniaal... Ja dat ook natuurlijk misschien heeft het er ook mee te maken dat ik erg hard werk en studeer. En dat ik daarbij ook nog in een markt zit waar op dit moment weinig mensen in zijn te krijgen en dat ik in Juni op moet voor het lab. Hoop dat ik dan nog eens een update kan gevenquote:Op maandag 26 maart 2007 17:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Goeiedag dan. Is er ook nog een reden of ben je gewoon geniaal
?
ligt er maar net aan hoeveel dit in procenten is,quote:Op donderdag 26 april 2007 20:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb zojuist een baan aangeboden gekregen voor 800,- erbijIk weet nog niet of ik het ga doen.
dat is niet bij alle personen zo, ik heb enkele reistijd van ong 60min, maar voor mij zijn de doorgroei mogelijkheden binnen het bedrijf weer belangrijker, daar heb ik meer reistijd voor over.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:23 [b]Reistijd: 3 minuten enkele reis (waarom zie ik dit nergens terug, voor mij persoonlijk is dit op salaris misschien na de belangrijkste arbeidsvoorwaarde!!)
Yacht?quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:23 schreef Yoni het volgende:
* 115 euro bruto bonus per kwartaal zonder ziek zijn
Omdat niet iedereen wereldvreemd isquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:23 schreef Sjorz het volgende:
Reistijd: 3 minuten enkele reis (waarom zie ik dit nergens terug, voor mij persoonlijk is dit op salaris misschien na de belangrijkste arbeidsvoorwaarde!!)
Ach, ik klaag niet. Is wel prima zo.
daar is zijn salaris ook naarquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:23 schreef appelsientje het volgende:
wtf ??? 10 dagen vakantie...
In de USA bouw je die dagen op.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:23 schreef appelsientje het volgende:
wtf ??? 10 dagen vakantie...
40 uur werken + eigen onderneming + deeltijd opleiding BI ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:37 schreef Ultralaser het volgende:
Leeftijd: 25
Opleiding: MBO Systeembeheer, Nu laatste jaar deeltijd HBO BI
Werkervaring: 5 jaar Relevant
Werkgever: Automatiseerder gericht op overheid Socialezaken & Eigen onderneming in de maritieme sector
Huidige functie: Consultant, trainer bij werkgever Consultant, Engineer bij eigen onderneming
Laptop: Ja
Vakantiegeld: 8% Niet bij eigenonderneming
Vakantiedagen: 26 ook niet bij eigenonderneming althans nog niet
13/14e maand of winstuitkering: Geen
GSM: Ja + privé gebruik
Auto: Ja Seat Leon Business Line
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden:
* Cursussen betaald
* Onkosten vergoeding
* Ziektekosten worden voor 50% vergoed
Werkweek: 40uur
Maand salaris(bruto): 2800
Via eigen onderneming komt daar maandelijks nog eens 3000 Bruto bij kan iets meer zijn maar ook iets minder. dus 5800 Euro bruto in totaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |