Ik twee.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben al een week in trainingskamp.
Probeer de eerste rond sowieso te voorspellen, misschien lig je er sowieso uitquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:35 schreef Colplay het volgende:
Ik kan de komende twee toernooien niet mee doen, want ben op vakantie. Daarna ben ik zeker weer van de partij!
om 13:00quote:
quote:BEGIN
(1)FEDERER, Roger SUI vs BYE
Q vs HAJEK, Jan CZE
MOYA, Carlos ESP vs Q
BYE vs (25)STEPANEK, Radek CZE
(19)HEWITT, Lleyton AUS vs BYE
TIPSAREVIC, Janko SRB vs SRICHAPHAN, Paradorn THA
HORNA, Luis PER vs VOLANDRI, Filippo ITA
BYE vs (14)FERRER, David ESP
(12)DJOKOVIC, Novak SRB vs BYE
GINEPRI, Robby USA vs (wc)KENDRICK, Robert USA
KOROLEV, Evgeny RUS vs GREUL, Simon GER
BYE vs (20)TURSUNOV, Dmitry RUS
(27)MELZER, Jurgen AUT vs BYE
MONFILS, Gael FRA vs BENNETEAU, Julien FRA
PLESS, Kristian DEN vs SERRA, Florent FRA
BYE vs (6)BLAKE, James USA
(4)DAVYDENKO, Nikolay RUS vs BYE
ROCHUS, Christophe BEL vs (wc)QUERREY, Sam USA
HENMAN, Tim GBR vs HERNYCH, Jan CZE
BYE vs (28)CALLERI, Agustin ARG
(23)SAFIN, Marat RUS vs BYE
MONACO, Juan ARG vs MAHUT, Nicolas FRA
Q vs Q
BYE vs (13)MURRAY, Andy GBR
(9)HAAS, Tommy GER vs BYE
Q vs Q
VLIEGEN, Kristof BEL vs Q
BYE vs (24)HRBATY, Dominik SVK
(26)SODERLING, Robin SWE vs BYE
GIMELSTOB, Justin USA vs BRACCIALI, Daniele ITA
DANCEVIC, Frank CAN vs Q
BYE vs (5)GONZALEZ, Fernando CHI
(8)LJUBICIC, Ivan CRO vs BYE
BECKER, Benjamin GER vs Q
MIRNYI, Max BLR vs JOHANSSON, Thomas SWE
BYE vs (31)ALMAGRO, Nicolas ESP
(21)FISH, Mardy USA vs BYE
MARTIN, Alberto ESP vs MATHIEU, Paul-Henri FRA
KOHLSCHREIBER, Philipp GER vs LEE, Hyung-Taik KOR
BYE vs (10)NALBANDIAN, David ARG
(15)GASQUET, Richard FRA vs BYE
(wc)KUERTEN, Gustavo BRA vs DEL POTRO, Juan Martin ARG
ROITMAN, Sergio ARG vs GOLDSTEIN, Paul USA
BYE vs (18)NIEMINEN, Jarkko FIN
(29)MALISSE, Xavier BEL vs BYE
KOUBEK, Stefan AUT vs SPADEA, Vincent USA
LOPEZ, Feliciano ESP vs ROCHUS, Olivier BEL
BYE vs (3)RODDICK, Andy USA
(7)ROBREDO, Tommy ESP vs BYE
SIMON, Gilles FRA vs Q
PHAU, Bjorn GER vs BJORKMAN, Jonas SWE
BYE vs (30)CHELA, Juan Ignacio ARG
(17)BAGHDATIS, Marcos CYP vs BYE
GARCIA-LOPEZ, Guillermo ESP vs MASSU, Nicolas CHI
(wc)RUSSELL, Michael USA vs GICQUEL, Marc FRA
BYE vs (11)BERDYCH, Tomas CZE
(16)YOUZHNY, Mikhail RUS vs BYE
GROSJEAN, Sebastien FRA vs ACASUSO, Jose ARG
MAYER, Florian GER vs KUNITSYN, Igor RUS
BYE vs (22)FERRERO, Juan Carlos ESP
(32)VERDASCO, Fernando ESP vs BYE
Q vs (wc)KUZNETSOV, Alex USA
Q vs CLEMENT, Arnaud FRA
BYE vs (2)NADAL, Rafael ESP
END
BEGIN ervoor en END erachter svp.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
1 (1)FEDERER, Roger SUI vs BYE
...
2 Q vs CLEMENT, Arnaud FRA
2 BYE vs (2)NADAL, Rafael ESP
Zo dus? Krijg je bonuspunten als je als eerste je voorspelling inlevert?
Estimated time?quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:06 schreef XL het volgende:
je mag wachten met voorspellen tot de eerste partij gaat beginnen.
Als iedereen het netjes doet is een stukje automatische verwerking redelijk makkelijk te maken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:04 schreef XL het volgende:
Daar is hij dan! Er zijn nog geen partijen gepland. Je kunt dus nog afwachten met voorspellen.
Voorspellen gaat dit keer iets anders. Niets vetgedrukt maken. Neem alles uit de quote over en plaats voor elke partij een 1 als je denkt dat de eerste speler wint, of een 2 als je denkt dat de tweede speler wint. Dus bijvoorbeeld een 1 als je denkt dat Federer wint of een 2 als je denkt dat BYE wint.
[..]
Stem je vaak op Bye?quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wellicht pas ik de Q vs Q nog aan, maar dat is maar een gok. Ik weet niet hoe ik met tijd zit.
Is er geen schiftingsvraag, XL?
Als je al een PI gebruikt GayMania, dan is het niet nodig ook nog eens dezelfde smiley toe te voegen.quote:
Ik distantieer mij van ongeschreven regelsquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je al een PI gebruikt GayMania, dan is het niet nodig ook nog eens dezelfde smiley toe te voegen.
Als je overtuigd bent van je overwinning en een enorme antipathie hebt tegen een speler, zou je het nog kunnen doen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, aangepast dus.
Ik hoop dat iedereen wel snapt dat ik niet zo achterlijk zou zijn.
Toegevoegd. Het aantal games van Kristian Pless tegen Florent Serra svp.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wellicht pas ik de Q vs Q nog aan, maar dat is maar een gok. Ik weet niet hoe ik met tijd zit.
Is er geen schiftingsvraag, XL?
Donkeyquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:44 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als je overtuigd bent van je overwinning en een enorme antipathie hebt tegen een speler, zou je het nog kunnen doen.
8.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:09 schreef XL het volgende:
[..]
Toegevoegd. Het aantal games van Kristian Pless tegen Florent Serra svp.
Zal ik doenquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:46 schreef XL het volgende:
Morgen is denk ik nog een ronde kwalificaties en ik denk dat ze pas vrijdag rond 19:00 beginnen. Dat weet ik echter niet zeker. Houd dus gewoon het topic in de gaten.
O, gelukkig. Ik zat al in de tennispronostressquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:46 schreef XL het volgende:
Morgen is denk ik nog een ronde kwalificaties en ik denk dat ze pas vrijdag rond 19:00 beginnen. Dat weet ik echter niet zeker. Houd dus gewoon het topic in de gaten.
Ja en je onderschat BYE.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:08 schreef Juan Zueco het volgende:
Je kunt de BYE's natuurlijk ook weglaten XL.
Ik neem aan dat de deadline gewoon tot een minuut voor aanvang van de eerste wedstrijd is?
J.
Hij was ook eigenlijk te flauw, maar dat Bye nog nooit een tweede ronde heeft gehaald wil niet zeggen dat het hem dit keer niet lukt hequote:
Als de tegenstander van Bye afzegt nadat het toernooi begonnen is wil dat nog wel eens gebeuren.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:48 schreef XL het volgende:
[..]
Hij was ook eigenlijk te flauw, maar dat Bye nog nooit een tweede ronde heeft gehaald wil niet zeggen dat het hem dit keer niet lukt he![]()
De keren dat ik dat heb meegemaakt gaf Bye zelf ook op en kwam er een lucky loser.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:19 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Als de tegenstander van Bye afzegt nadat het toernooi begonnen is wil dat nog wel eens gebeuren.![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:45 schreef Ambrosius het volgende:
Mijn antwoord op de schiftingsvraag: 8.
Aha, een deadline waar we wat aan hebbenquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgen 18.00 uur de kick-off zie ik.
Vannacht spelen de laatste Q-tjes, morgen rond de koffie zijn die ingeloot.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:27 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Aha, een deadline waar we wat aan hebben
Eens kijken of er ook al wat meer bekend is over de Q-tjes.
Hee J. Ik had ik niet verwacht dat je voor Pless ging. Verder nog 5 verschillen als ik snel kijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:52 schreef Juan Zueco het volgende:
Ha die -Vaduz-
Onderlinge score : Juan - -Vaduz- :-
J.
Dan krijg je volgens mij een invaller.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:06 schreef erkel het volgende:
Hmm volgens mij heeft mijn tegenstander geen voorspellingen gedaan...
Je hebtquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:15 schreef Juan Zueco het volgende:
Onderlinge score : Juan - -Vaduz- :![]()
-
![]()
J.
Om in deze termen te blijven spreken, sta ik nu voor met:quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
Al tussenstanden bekend ?
Volgens mij ben ik ad verliezende hand
Sta je voor met 9-9 ?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Om in deze termen te blijven spreken, sta ik nu voor met:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met nog 2 verschillen te gaan.
`quote:
Dus ik kan niet meer winnen ? Snap er geen reet van.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:03 schreef BVO het volgende:
[..]
`
Nee, we hebben 11 verschillende uitslagen, 9 daarvan zijn gespeeld, daarvan heb ik er 9 goed. Nog 2 verschillen te gaan
.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ambro, jij hoeft niet te voorspellen hoor.
Voor die tijd ga ik de boel nog herzien.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:03 schreef BVO het volgende:
Eerste tweede ronde partij begint denk ik pas rond 22:30.
En ook voor Andiyan - XLquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Horna - Volandri is de beslissende match J.
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:29 schreef mitt het volgende:
Volgens mij heb ik ook al verloren![]()
Kutloting
![]()
Thanks J, ik vond het ook leuk. Ik ga m'n best doen!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:22 schreef Juan Zueco het volgende:
Van harte -Vaduz-. Mooie strijd.
Succes met de volgende rondes.
J.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Veranderen kan al niet meer (toch?) bij de tweede ronde, ze zijn begonnen.
Diegene die de schiftingsvraag als eerste ingevuld heeft.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:46 schreef spruud het volgende:
Ik sta tegen RayMania op 5-5
Tipsarevic (Ray) - Srichaphan (spruud)
en
Mirnyi (spruud) - Johansson (Ray)
beslissen
De schiftingsvraag; spruud 12, RayMania 8 -> goede antwoord 10. Wie wint dan, XL?
Ik kan uitslag van Mirnyi - Johansson nergens vinden.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:46 schreef spruud het volgende:
Ik sta tegen RayMania op 5-5
Tipsarevic (Ray) - Srichaphan (spruud)
en
Mirnyi (spruud) - Johansson (Ray)
beslissen
De schiftingsvraag; spruud 12, RayMania 8 -> goede antwoord 10. Wie wint dan, XL?
6-4 7-6 ToJo, ongeveer twee minuten klaar.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik kan uitslag van Mirnyi - Johansson nergens vinden.
Balen als Mirnyi wint/heeft gewonnen, dan ga ik er weer op zo'n kutte manier uit.
neequote:Op zondag 11 maart 2007 05:34 schreef dndiek het volgende:
Ik ben benieuwd of het zin had dat ik de tweede ronde voorspelde
Serieus nee of flauwekul wat je nu zegt?quote:
Als het goed is heb je met 55-44 verloren.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ben ik wel door
was als grap bedoeldquote:Op zondag 11 maart 2007 19:45 schreef dndiek het volgende:
[..]
Serieus nee of flauwekul wat je nu zegt?
de smiley brengt me aan het twijfelen
Ja, ik ga er nu even voor zitten.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke XL, de derde ronde begint vanavond alweer. Het gaat echt hard zo.
1 nieuwe deelnemer heeft voorspeld. Die deed dus mee.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Puik werk XL! Jammer van de niet-voorspellers. Wat doe je daar nu mee? Mindlight bijv wilde toch nog wel meedoen?
Ongelofelijk eigenlijkquote:Op maandag 12 maart 2007 16:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik lig er ook uit in ronde 2, Mitt wint met 18-16.
Hij flikt het potdikkie weer. Gefeliciteerd!
Thanks... Ik zag er wel tegenop. Maar tegen een geplaatste speler is de drive altijd hoger dan normaal.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:48 schreef Andiyan het volgende:
Gewoon de meeste partijen goed voorspeld in ronde één!
En nu lig ik er al weer uit in ronde twee.Gefeliciteerd Elikian!
![]()
Je hebt gewoon dezelfde dokter als Canas, geef maar toe.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:14 schreef Elikian het volgende:
[..]
Thanks... Ik zag er wel tegenop. Maar tegen een geplaatste speler is de drive altijd hoger dan normaal.
Dubbelcheckje maar.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:11 schreef mitt het volgende:
[..]
Ongelofelijk eigenlijk
[15:46:39] <@XL> met de nieuwe score speel je gelijk mitt
[15:46:42] <@XL> 17-17
Ik tel ook 18-16
XL
Geen idee welke Canas heeft, maar de mijne heeft prima wasmiddel.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:17 schreef XL het volgende:
[..]
Je hebt gewoon dezelfde dokter als Canas, geef maar toe.
heb je de uitslagen even op een rijtje XL, dan weet ik of het nog nodig is dat ik voorspelquote:Op maandag 12 maart 2007 16:19 schreef XL het volgende:
Schifting: hoeveel games pakt Paul Henri Mathieu tegen Nalbandian?
Ik ben bezig. Als je het zeker wil weten moet je even zelf tellen of gewoon ten overvloede voorspellen. Het laat nog even op zich wachtenquote:Op maandag 12 maart 2007 16:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
heb je de uitslagen even op een rijtje XL, dan weet ik of het nog nodig is dat ik voorspel
Ja, Erkel. Sorry dat ik hem nog niet gepost had.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:32 schreef erkel het volgende:
Heeft Komakie een voorspelling ingeleverd bij jou XL?
Ok, no problem, dacht al zoietsquote:Op maandag 12 maart 2007 16:50 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, Erkel. Sorry dat ik hem nog niet gepost had.
Ik had even wat drukke dagen. Helaas verlies je nog ook!
Zijn voorspellingen komen vooralsnog per mail binnen omdat hij tijdelijk niet kan fokken.
ja, heb die over het hoofd gezienquote:
Inderdaad.quote:
Supersportief!quote:Op maandag 12 maart 2007 17:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga voor optie 2 XL... de PM krijg je zometeen....
Ja ik ben veel te lief voor deze wereld, heb geen echte winnersmentaliteitquote:
da's dus hopen op twee normale sets zonder verlenging of tiebreakquote:Op maandag 12 maart 2007 17:21 schreef XL het volgende:
Games voor Russell
TheVulture: 12
Hammer20: 13
Spannend!!!
Kijk eens een paar posts boven je, ik had allang voorspeldquote:Op maandag 12 maart 2007 19:24 schreef XL het volgende:
Zoals te verwachten zijn er mensen te laat.
BVO, GayMania en Cavalier1. Toen Joris33 postte waren de eerste partijen ook al van start.
Voor de eerste 3 geldt dat ze moeten voorspellen, voor partijen die al bezig/klaar zijn niet een 1 of een 2 posten, maar een nul. Dan reken ik vanaf de eerste wedstrijd die beiden voorspeld hebben.
Op www.scorestand.com/tennis kun je zien welke partijen bezig/klaar zijn.
Blijven er te weinig partijen over, dan spelen jullie in de volgende ronde opnieuw tegen elkaar. Alleen zijn dan de voorspellingen voor de deze en de volgende ronde.
Excuses voor het ongemak. Ik ben zo goed als klaar met verhuizen en heb dus meer energie om in deze tennisgame te steken. Het volgende toernooi gaat weer net zo vloeiend als de Aus Open.
Goed werk!quote:Op maandag 12 maart 2007 20:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Kijk eens een paar posts boven je, ik had allang voorspeld.
Wel een klein beetje sneu voor TV. Geweldig Sportief!quote:
Precies goed, eerste slag is gezetquote:Op maandag 12 maart 2007 21:16 schreef BVO het volgende:
Wat verprutst PHM mijn schifting op een stomme wijze zeg.
Ik vind dat ik ook te laat was met scores etc.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:37 schreef Cavalier1 het volgende:
Super!quote:
Gewoon zo laten vind ik goed, hij heeft duidelijk nog niet naar de uitslagen gekekenquote:Op maandag 12 maart 2007 21:41 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vind dat ik ook te laat was met scores etc.
Ik ga bedenken of en hoe ik het kan oplossen.
fuckzooiquote:
Ik had het nog niet bestudeerd. Slechte valsspeler dus! Prima!quote:Op maandag 12 maart 2007 21:42 schreef Joris33 het volgende:
[..]
Gewoon zo laten vind ik goed, hij heeft duidelijk nog niet naar de uitslagen gekeken
Thnx, volgende keer is het TV die gewoon doorgaat ongeacht of ik win of verlies.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:09 schreef XL het volgende:
[..]
Wel een klein beetje sneu voor TV. Geweldig Sportief!
Gefeliciteerd Hammer20.
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:30 schreef Hammer20 het volgende:
[..]
Thnx, volgende keer is het TV die gewoon doorgaat ongeacht of ik win of verlies.
[Tournament] De fok!-spt tennisgamequote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:42 schreef Cavalier1 het volgende:
Krijg ik maar 2 puntjes??
Miami, volgende week.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:50 schreef Cavalier1 het volgende:
Ok dan. Wat is het volgende toernooi?
Lust Juan, Lustquote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:39 schreef XL het volgende:
Uiteraard gaat het alleen om herentennis. Al kan de schiftingsvraag eventueel met Daniela Hantuchova te maken hebben
Het eerste toernooi waren er minder punten te behalen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:30 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hoe kan Mitt nu al 14 punten hebben ?
Je wil toch niet zeggen dat je voor een toernooi als dit meer punten krijgt als een Australian Open ?
Naar mijn weten waren er net zoveel deelnemers en het betrof hier een Grand Slam.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:32 schreef XL het volgende:
[..]
Het eerste toernooi waren er minder punten te behalen.
[Tournament] De fok!-spt tennisgame
Spelenderwijs leert men. Ik ontdekte pas tijdens de AO dat je bij een draw van 128 prima met 32 deelnemers kan spelen. Toen speelden we echter al met 2 draws van 16, die heb ik toen gelijk getrokken omdat ze op basis van loting gemaakt waren. Nu krijgt schema 1 meer punten omdat op termijn daarin de betere voorspellers terecht komen. Grandslams krijgen straks nog meer punten in schema's van 32 omdat Grand Slams belangrijker zijn. Ik verzin het niet op het moment dat mitt wint, maar kondig het voor het toernooi aan. Toen waren er geen klachten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Naar mijn weten waren er net zoveel deelnemers en het betrof hier een Grand Slam.
Rare puntentelling![]()
Ik snap wel dat het op dit moment niet in je voordeel is, maar het klopt wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
En toch klopt er iets niet.
+ ik kon me niet weren omdat ik geband was![]()
Dat zou betekenen dat RG, USO etc. ook ondergewaardeerd zou moeten worden met dat aantal punten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:52 schreef XL het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het op dit moment niet in je voordeel is, maar het klopt wel.
Zolang alleen jij en mitt klagen is er geen discussie mogelijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat RG, USO etc. ook ondergewaardeerd zou moeten worden met dat aantal punten.
En dat is niet het geval.
Puntje erbij voor BSquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jank niet zo.
Het is net nieuw, XL steekt er veel tijd in en jij gaat lopen zeuren om een paar punten.
Het was een grapje, intelquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik vind -Sandstorm- ook een zeikerd.
Ik doe het ook voor jou, dat weet je.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aardige poging, intel.
Je moet blijven voorspellen tot en met de finale.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:14 schreef RayMania het volgende:
We hebben toch al voorspeld, of moeten we hierna nog een keer voorspellen?
Ik zou wel een tussenstand willen zien ja, mits we niet meer hoeven te voorspellen.
Okay, laat dan maarquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:15 schreef XL het volgende:
[..]
Je moet blijven voorspellen tot en met de finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |