Ongelofelijk eigenlijkquote:Op maandag 12 maart 2007 16:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik lig er ook uit in ronde 2, Mitt wint met 18-16.
Hij flikt het potdikkie weer. Gefeliciteerd!
Thanks... Ik zag er wel tegenop. Maar tegen een geplaatste speler is de drive altijd hoger dan normaal.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:48 schreef Andiyan het volgende:
Gewoon de meeste partijen goed voorspeld in ronde één!
En nu lig ik er al weer uit in ronde twee.Gefeliciteerd Elikian!
![]()
Je hebt gewoon dezelfde dokter als Canas, geef maar toe.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:14 schreef Elikian het volgende:
[..]
Thanks... Ik zag er wel tegenop. Maar tegen een geplaatste speler is de drive altijd hoger dan normaal.
Dubbelcheckje maar.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:11 schreef mitt het volgende:
[..]
Ongelofelijk eigenlijk
[15:46:39] <@XL> met de nieuwe score speel je gelijk mitt
[15:46:42] <@XL> 17-17
Ik tel ook 18-16
XL
Geen idee welke Canas heeft, maar de mijne heeft prima wasmiddel.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:17 schreef XL het volgende:
[..]
Je hebt gewoon dezelfde dokter als Canas, geef maar toe.
heb je de uitslagen even op een rijtje XL, dan weet ik of het nog nodig is dat ik voorspelquote:Op maandag 12 maart 2007 16:19 schreef XL het volgende:
Schifting: hoeveel games pakt Paul Henri Mathieu tegen Nalbandian?
Ik ben bezig. Als je het zeker wil weten moet je even zelf tellen of gewoon ten overvloede voorspellen. Het laat nog even op zich wachtenquote:Op maandag 12 maart 2007 16:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
heb je de uitslagen even op een rijtje XL, dan weet ik of het nog nodig is dat ik voorspel
Ja, Erkel. Sorry dat ik hem nog niet gepost had.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:32 schreef erkel het volgende:
Heeft Komakie een voorspelling ingeleverd bij jou XL?
Ok, no problem, dacht al zoietsquote:Op maandag 12 maart 2007 16:50 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, Erkel. Sorry dat ik hem nog niet gepost had.
Ik had even wat drukke dagen. Helaas verlies je nog ook!
Zijn voorspellingen komen vooralsnog per mail binnen omdat hij tijdelijk niet kan fokken.
ja, heb die over het hoofd gezienquote:
Inderdaad.quote:
Supersportief!quote:Op maandag 12 maart 2007 17:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga voor optie 2 XL... de PM krijg je zometeen....
Ja ik ben veel te lief voor deze wereld, heb geen echte winnersmentaliteitquote:
da's dus hopen op twee normale sets zonder verlenging of tiebreakquote:Op maandag 12 maart 2007 17:21 schreef XL het volgende:
Games voor Russell
TheVulture: 12
Hammer20: 13
Spannend!!!
Kijk eens een paar posts boven je, ik had allang voorspeldquote:Op maandag 12 maart 2007 19:24 schreef XL het volgende:
Zoals te verwachten zijn er mensen te laat.
BVO, GayMania en Cavalier1. Toen Joris33 postte waren de eerste partijen ook al van start.
Voor de eerste 3 geldt dat ze moeten voorspellen, voor partijen die al bezig/klaar zijn niet een 1 of een 2 posten, maar een nul. Dan reken ik vanaf de eerste wedstrijd die beiden voorspeld hebben.
Op www.scorestand.com/tennis kun je zien welke partijen bezig/klaar zijn.
Blijven er te weinig partijen over, dan spelen jullie in de volgende ronde opnieuw tegen elkaar. Alleen zijn dan de voorspellingen voor de deze en de volgende ronde.
Excuses voor het ongemak. Ik ben zo goed als klaar met verhuizen en heb dus meer energie om in deze tennisgame te steken. Het volgende toernooi gaat weer net zo vloeiend als de Aus Open.
Goed werk!quote:Op maandag 12 maart 2007 20:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Kijk eens een paar posts boven je, ik had allang voorspeld.
Wel een klein beetje sneu voor TV. Geweldig Sportief!quote:
Precies goed, eerste slag is gezetquote:Op maandag 12 maart 2007 21:16 schreef BVO het volgende:
Wat verprutst PHM mijn schifting op een stomme wijze zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |