neequote:Op zondag 11 maart 2007 05:34 schreef dndiek het volgende:
Ik ben benieuwd of het zin had dat ik de tweede ronde voorspelde
Serieus nee of flauwekul wat je nu zegt?quote:
Als het goed is heb je met 55-44 verloren.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ben ik wel door
was als grap bedoeldquote:Op zondag 11 maart 2007 19:45 schreef dndiek het volgende:
[..]
Serieus nee of flauwekul wat je nu zegt?
de smiley brengt me aan het twijfelen
Ja, ik ga er nu even voor zitten.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke XL, de derde ronde begint vanavond alweer. Het gaat echt hard zo.
1 nieuwe deelnemer heeft voorspeld. Die deed dus mee.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Puik werk XL! Jammer van de niet-voorspellers. Wat doe je daar nu mee? Mindlight bijv wilde toch nog wel meedoen?
Ongelofelijk eigenlijkquote:Op maandag 12 maart 2007 16:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik lig er ook uit in ronde 2, Mitt wint met 18-16.
Hij flikt het potdikkie weer. Gefeliciteerd!
Thanks... Ik zag er wel tegenop. Maar tegen een geplaatste speler is de drive altijd hoger dan normaal.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:48 schreef Andiyan het volgende:
Gewoon de meeste partijen goed voorspeld in ronde één!
En nu lig ik er al weer uit in ronde twee.Gefeliciteerd Elikian!
![]()
Je hebt gewoon dezelfde dokter als Canas, geef maar toe.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:14 schreef Elikian het volgende:
[..]
Thanks... Ik zag er wel tegenop. Maar tegen een geplaatste speler is de drive altijd hoger dan normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |