Ik vind dat ik ook te laat was met scores etc.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:37 schreef Cavalier1 het volgende:
Super!quote:
Gewoon zo laten vind ik goed, hij heeft duidelijk nog niet naar de uitslagen gekekenquote:Op maandag 12 maart 2007 21:41 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vind dat ik ook te laat was met scores etc.
Ik ga bedenken of en hoe ik het kan oplossen.
fuckzooiquote:
Ik had het nog niet bestudeerd. Slechte valsspeler dus! Prima!quote:Op maandag 12 maart 2007 21:42 schreef Joris33 het volgende:
[..]
Gewoon zo laten vind ik goed, hij heeft duidelijk nog niet naar de uitslagen gekeken
Thnx, volgende keer is het TV die gewoon doorgaat ongeacht of ik win of verlies.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:09 schreef XL het volgende:
[..]
Wel een klein beetje sneu voor TV. Geweldig Sportief!
Gefeliciteerd Hammer20.
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:30 schreef Hammer20 het volgende:
[..]
Thnx, volgende keer is het TV die gewoon doorgaat ongeacht of ik win of verlies.
[Tournament] De fok!-spt tennisgamequote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:42 schreef Cavalier1 het volgende:
Krijg ik maar 2 puntjes??
Miami, volgende week.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:50 schreef Cavalier1 het volgende:
Ok dan. Wat is het volgende toernooi?
Lust Juan, Lustquote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:39 schreef XL het volgende:
Uiteraard gaat het alleen om herentennis. Al kan de schiftingsvraag eventueel met Daniela Hantuchova te maken hebben
Het eerste toernooi waren er minder punten te behalen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:30 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hoe kan Mitt nu al 14 punten hebben ?
Je wil toch niet zeggen dat je voor een toernooi als dit meer punten krijgt als een Australian Open ?
Naar mijn weten waren er net zoveel deelnemers en het betrof hier een Grand Slam.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:32 schreef XL het volgende:
[..]
Het eerste toernooi waren er minder punten te behalen.
[Tournament] De fok!-spt tennisgame
Spelenderwijs leert men. Ik ontdekte pas tijdens de AO dat je bij een draw van 128 prima met 32 deelnemers kan spelen. Toen speelden we echter al met 2 draws van 16, die heb ik toen gelijk getrokken omdat ze op basis van loting gemaakt waren. Nu krijgt schema 1 meer punten omdat op termijn daarin de betere voorspellers terecht komen. Grandslams krijgen straks nog meer punten in schema's van 32 omdat Grand Slams belangrijker zijn. Ik verzin het niet op het moment dat mitt wint, maar kondig het voor het toernooi aan. Toen waren er geen klachten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Naar mijn weten waren er net zoveel deelnemers en het betrof hier een Grand Slam.
Rare puntentelling![]()
Ik snap wel dat het op dit moment niet in je voordeel is, maar het klopt wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
En toch klopt er iets niet.
+ ik kon me niet weren omdat ik geband was![]()
Dat zou betekenen dat RG, USO etc. ook ondergewaardeerd zou moeten worden met dat aantal punten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:52 schreef XL het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het op dit moment niet in je voordeel is, maar het klopt wel.
Zolang alleen jij en mitt klagen is er geen discussie mogelijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat RG, USO etc. ook ondergewaardeerd zou moeten worden met dat aantal punten.
En dat is niet het geval.
Puntje erbij voor BSquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jank niet zo.
Het is net nieuw, XL steekt er veel tijd in en jij gaat lopen zeuren om een paar punten.
Het was een grapje, intelquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik vind -Sandstorm- ook een zeikerd.
Ik doe het ook voor jou, dat weet je.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aardige poging, intel.
Je moet blijven voorspellen tot en met de finale.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:14 schreef RayMania het volgende:
We hebben toch al voorspeld, of moeten we hierna nog een keer voorspellen?
Ik zou wel een tussenstand willen zien ja, mits we niet meer hoeven te voorspellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |