Zeg, ik zoek gewoon dat nummer aan de hand van die videoclip, wat is daar nou weer mis meequote:Op zaterdag 14 april 2007 22:59 schreef SunChaser het volgende:
Bericht 100% gewijzigd door Berkery op 14-04-2007 23:41 (niet leuk. Ook niet met een sloot bier op.) ]
Jezus man, wat is je probleem. Ik wil gewoon de naam van dat nummer wetenquote:Op zondag 15 april 2007 00:15 schreef Berkery het volgende:
We verwachten iets meer moeite van jouw kant, ook als je gewoon wilt trollen![]()
Misschien helpt het als je er dan ook een plaatje bij plaatst?quote:Op zondag 15 april 2007 00:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jezus man, wat is je probleem. Ik wil gewoon de naam van dat nummer weten
Ik zie geen beschrijving van een nummer in jouw post staan.quote:Op zondag 15 april 2007 00:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jezus man, wat is je probleem. Ik wil gewoon de naam van dat nummer weten
Ik had een link naar een clip waar geen naam en nummer in voorkwam.quote:Op zondag 15 april 2007 00:45 schreef nipeng het volgende:
[..]
Ik zie geen beschrijving van een nummer in jouw post staan.
Eh, nee, die was je dan vergetenquote:Op zondag 15 april 2007 00:51 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik had een link naar een clip waar geen naam en nummer in voorkwam.
Het verbaasde mij al dat jullie zo ondersteboven waren van dit filmpjequote:Op zondag 15 april 2007 00:57 schreef nipeng het volgende:
Het verbaast me dat ie nog geen topic in FB heeft geopend.
vergeet de FAQ niet als sticky te behoudenquote:Op zondag 15 april 2007 02:03 schreef belsen het volgende:
Schrik niet! Vanacht hebben we een verandering doorgevoerd aan de Sticky en Centrale topics.
Meer info: Aanpassing sticky en centrale topics
Nieuwe stijl toch centraalquote:Op zondag 15 april 2007 02:03 schreef belsen het volgende:
Schrik niet! Vanacht hebben we een verandering doorgevoerd aan de Sticky en Centrale topics.
Meer info: Aanpassing sticky en centrale topics
Is gedaan, dank voor het openen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:24 schreef BrandX het volgende:
is er eenaanwezig die deze Help, ik zoek... deel 208 sticky kan zetten?
Thanks!
Arctic Monkeys Topic #7: Op naar Tivoliquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:53 schreef Leonos het volgende:
Arctic Monkeys Topic #7: Op naar Tivoli
Dit moet nummer 7 zijn
Je meldt maar even iets zinnigs, anders heb je ook niets te zoeken in het topic.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:12 schreef Leonos het volgende:
Is wel leuk dacht ik
Maar waarom mogen andere mensen niet tvp'en dan?
Gedaan, ook meteen alles weer schoongeveegd.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:55 schreef Yorrit het volgende:
Dubstep & Grime #2
kan de titel veranderd worden in Dubstep & Grime (Deel 2)
?
Dan zal The Hague Jazz voorlopig ook wel even zonder eigen topic blijven.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:10 schreef Liejannuh het volgende:
Is er al een topic over The Hague Jazz? Ik kon niets vinden met de search en heb geen zin om een topic te maken.
Jamaar.... Nigel Kennedy, KOOP, Room Eleven, Zuco 103 en Gare du Nord staan er. Om maar even de namen te noemen die ik ken.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:17 schreef belsen het volgende:
[..]
Dan zal The Hague Jazz voorlopig ook wel even zonder eigen topic blijven.
Oe, klinkt als een leuk festival om een topic over te maken.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:31 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jamaar.... Nigel Kennedy, KOOP, Room Eleven, Zuco 103 en Gare du Nord staan er. Om maar even de namen te noemen die ik ken.
Dan heb ik nu je eerste post verwijderd en kijk, daar hebben we het topic.quote:
Ik ga straks nog wel even verzinnen of ik wat moois er van kan maken.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:44 schreef belsen het volgende:
[..]
Dan heb ik nu je eerste post verwijderd en kijk, daar hebben we het topic.
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:59 schreef mrPanerai het volgende:
Gringo Mix, over welk linkje heb je zo je twijfels? werkt perfecto....
Nou, lijkt me reuzeterecht dattie dicht is. Dat willen we hier niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:06 schreef Mark het volgende:
Denk dat ie dit bedoeld: Temptation Island : DJ Sventos Gringo MIX
Check.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:19 schreef MuadDib het volgende:
Zou de titel van het Peter Gabriel aangepast kunnen worden met 29 juni en Westergasfabriek in de titel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |