quote:alex: had ik al gezegd dat je gewledig bent!
Nee.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:37 schreef ijsmeis het volgende:
Tvp!
En wtf is dat met dat tongetjeIs het tong80-dag ofzo?
quote:
quote:Fedde: Jammer dat je geen meid bent, dan kon je het bewijzen
Je hebt verteld dat je ongesteld bent, nu willen we je allemaal beffen.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:37 schreef ijsmeis het volgende:
Tvp!
Klopt.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:40 schreef Alexxxxx het volgende:
tong 80 gebruikt geen PI's. In de tijd die het kost om een PI te zetten, kan hij ook drie topics starten.
quote:Op maandag 5 maart 2007 20:37 schreef ijsmeis het volgende:
Tvp!
Ik luister voor het eerst sinds maandenquote:Op maandag 5 maart 2007 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Sunchaser op fok radio. Ik heb mn eigen MP3 playlist dus maar aangeslingerd.
quote:Op maandag 5 maart 2007 20:46 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ik luister voor het eerst sinds maanden
Wil mezelf wel eens live zielig horen doen
Je bent verslaafd aan sneue mensen.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:46 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ik luister voor het eerst sinds maanden
Wil die latente homo wel eens live zielig horen doen
Nee, bestaat al een paar jaar.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:03 schreef 2cv het volgende:
Fok radio ? Is dat nieuw ?
Daarom lees ik ook vaak R&Pquote:Op maandag 5 maart 2007 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent verslaafd aan sneue mensen.
pimp HIER met je muziekcollectiequote:Op maandag 5 maart 2007 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Sinds ik een behoorlijk aantal goede muziekstukken op mn PC heb staan, vermaak ik me daar goed mee. kan nu geloof ik twee dagen luisteren zonder twee keer hetzlefde liedje te horen
quote:Op maandag 5 maart 2007 23:35 schreef roflcopter het volgende:
Doe dat.
Das geheim heb geen zin in spottersquote:Op maandag 5 maart 2007 23:43 schreef roflcopter het volgende:
VERTEL, IN WAT VOOR EEN WAGEN GA JE CRUISEN????!!!?!?!??!!?!?!?!
HALLO SJOEWEquote:Op maandag 5 maart 2007 23:46 schreef Sjoewe het volgende:
HAI DAN@!#*^@#*!!
HAHA, WAT EEN TOFFE GARP !!11!! HAHA!!11!! HAHA!11!!!quote:Op maandag 5 maart 2007 23:47 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Das geheim heb geen zin in spotters![]()
Maar doei ik ga slapen![]()
Morgen gala, Sjoewe in pakquote:Op maandag 5 maart 2007 23:48 schreef roflcopter het volgende:
[..]
HALLO SJOEWE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
W:
![]()
![]()
W:W
: W
:W: W: W: W:W: W:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op maandag 5 maart 2007 23:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Morgen gala, Sjoewe in pakM'n eigen pak dit keer
3-delig rofls enzo W00t lollollolaidslollol!!!11111ww22
Morgen feuteaux! Mja passend, passendquote:Op maandag 5 maart 2007 23:52 schreef roflcopter het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO![]()
Een passend pak dus ook dit keer?
HersFeuteux?
Woekerprijzen. Ik ga er gewoon al teut heen en daarna lekker doorbrassenquote:Op maandag 5 maart 2007 23:52 schreef roflcopter het volgende:
Gala's zijn relaxed btw. De drank is toch wel afgekocht hoop ik hè...
Damn, 20 euroquote:Op maandag 5 maart 2007 23:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Morgen feuteaux! Mja passend, passendVoor 20 euro mag je niet te veel verwachten
Het zit wel goed maar het is geen maatpak, tenminste niet voor mij
Bij een tweedehands winkel, handgenaaid wollen engels maatpak voor 20 euro, en het pas opzich prima, dus ik dacht mja rolfs jeweet die koop ik
Kut is dat. Ik lap liever ¤60, dat alles afgekocht is. Zijn ook erg gezellige gala's btwquote:Op maandag 5 maart 2007 23:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Woekerprijzen. Ik ga er gewoon al teut heen en daarna lekker doorbrassen
Mja met het fijne idee dat er waarschijlijk iemand in opgebaard is ofzoquote:Op maandag 5 maart 2007 23:56 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Damn, 20 euro
Maar wel relaxed dat je nu iig zelf een pak hebt. Je weet het maar nooit.
Tuurlijk. Altijd. Binnenkort weer een goed feestje. Laat het wel weten enzoquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja met het fijne idee dat er waarschijlijk iemand in opgebaard is ofzo![]()
Mja ik zie er echt poepsjiek uitMet een gigantische bos haar dat wel
Kan je me niet een keer introduceren in Eindhoven![]()
Goed nu.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:56 schreef roflcopter het volgende:
Hoe is het met je vader btw?
Ik ook. Geen gezeik. Een doos sigaren en gratis zuipen. Geen gekut met portemonnees en dat soort rotgeintjesquote:Op maandag 5 maart 2007 23:56 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Kut is dat. Ik lap liever ¤60, dat alles afgekocht is. Zijn ook erg gezellige gala's btw
Mooi.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Goed nu.
Nu is mn oma de sjaak, heup gebroken![]()
Maar dat gaat ook.
En mn zusje heeft een ontstoken muil en is resistent tegen de antibiotica
Uit de hand gelopen keelontstekingquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:04 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Mooi.
Oma komt goed, mijn oma heeft ook vrijdag d'r 2e gehad.
En da's lekker. Jullie gaan goed met de smoelwerken hè
Momenteel moet ik even niet denken aan zuipen en/of sigaren, maar dat komt vast wel weerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ook. Geen gezeik. Een doos sigaren en gratis zuipen. Geen gekut met portemonnees en dat soort rotgeintjes
Nou hup, tukken jij.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Uit de hand gelopen keelontsteking
Mja mijn oma is alleen wel 95
Ik ken anders ook foto's waaruit blijkt dat het leuk wasquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:52 schreef Sjoewe het volgende:
Zo meteen met een maatje een dikke mixtape maken, om aan te tonen dat onze studiefeesten ook leuk zouden kunnen zijn met de goeie muziek.
Met een paar potten bier achter de kiezen is alles leukquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:16 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ik ken anders ook foto's waaruit blijkt dat het leuk was
Als het goed is, geeft jou baas ook door aan de belastingdienst, in wat voor n auto jij rijdt, zoiets staat soms zelfs op je loonstrookje.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:26 schreef Metalfreak het volgende:
Wie kan mij de cataloguswaarde van een VW Fox 1.4 geven?? Ik kom zelf via de site van Autoweek uit op een nieuwprijs van 11.995 euro... Scheelt aanzienlijk in de bijtelling t.o.v. de Polo, dus in de tijd dat ik in dit gele gevaarte rijd geef ik dit wel op aan de belasting.
Wow.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:13 schreef PeuRac het volgende:
ik krijg net een paar filmpjes door van t studentenhuis in A'dam waar ik vaak was![]()
ENquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:13 schreef PeuRac het volgende:
ik krijg net een paar filmpjes door van t studentenhuis in A'dam waar ik vaak was![]()
Nee, meer t soort van: knetter dronken en stoned een meisje wat je niet kent in de openbare keuken neukenquote:
De bak in flikkeren dat kuttuig, weet je wat die winkelwagentjes kostenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, meer t soort van: knetter dronken en stoned een meisje wat je niet kent in de openbare keuken neuken(klasgenootje van me), kerstbomen stelen, winkelwagentje gooien, enz
1 euro vaak.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De bak in flikkeren dat kuttuig, weet je wat die winkelwagentjes kosten![]()
Zooooooooooooooooooooooooooo, dat is echt KENKERstoerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, meer t soort van: knetter dronken en stoned een meisje wat je niet kent in de openbare keuken neuken(klasgenootje van me), kerstbomen stelen, winkelwagentje gooien, enz
Vanaf 4 hoog gingen ze pas echt kapot, vanaf 3hoog kon je ze nog makkelijk gebruikenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De bak in flikkeren dat kuttuig, weet je wat die winkelwagentjes kosten![]()
Je praat alsof je er bij was.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vanaf 4 hoog gingen ze pas echt kapot, vanaf 3hoog kon je ze nog makkelijk gebruiken
Peu is gediplomeerd verhalen-van-een-ander-vertellen-en-doen-alsof-je-er-zelf-bij-was-zodat-je-denkt-dat-mensen-je-tof-gaan-vinden-op-een-internetforum-is-alleen-voor-josti'squote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je praat alsof je er bij was.
Volgens mij zit jij heul niet in Finland. Maar doe je net alsof.
Inderdaad, waar biijven de foto's?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dat is ook zoquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik als een internetforum is alleen voor josti's
Snap echt niet dat mensen dat doenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vanaf 4 hoog gingen ze pas echt kapot, vanaf 3hoog kon je ze nog makkelijk gebruiken
Ik was erbij, dit is nog van voor kerstquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wow, wat ben jij een kneus dan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik was erbij, dit is nog van voor kerst![]()
K heb nog geen camera. Zoveel valt er ook niet te fotograferen, snowboarden gaat namelijk niet meer lukken aangezien het al 4 dagen dooitquote:
Dat weet ik ook wel, maar ik was te dronken om me daar druk over te maken. Ze gingen trouwens t balkom over onder t motto van: dan kunnen ze ze makkelijker ophalenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Snap echt niet dat mensen dat doen![]()
Maarja ik weet ook wat het wel kost voor een winkel die dingen![]()
waarom beloof ja dan voertuigen voor me op de foto te zetten als je gen camera hebtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
K heb nog geen camera. Zoveel valt er ook niet te fotograferen, snowboarden gaat namelijk niet meer lukken aangezien het al 4 dagen dooiten die stap foto's zijn we na 2 weken ook mee opgehouden (t was niet echt te zien welke foto van welke dag was).
Ik zal binnenkort ff een paar algemene foto's uitzoeken van hiero
Lapland is 12u met de treinquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:09 schreef Fugie het volgende:
Het dooit in finland dus je kan niet boarden, alsof daar geen plekken zijn aar 365 dagen per jaar sneeuw ligt
Niet dat het mij boeit, over 2 weken sta ik in de alpen
Dit jaar is er weer een Set SOK festival, nog knulliger en kleiner dan Gennep on wheelsquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:16 schreef ijsmeis het volgende:
Och ja, Alex, ik zei toch iets over Gennep On Wheels. Dat was toen helemaal niet. Dat is in April
![]()
! *tsk domme Anne, natuurlijk is dat niet op dé carnavalszondag*
Zo heel klein is dat Gennep On Wheels niet eens hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dit jaar is er weer een Set SOK festival, nog knulliger en kleiner dan Gennep on wheels
ja duhquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:22 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens alex, ben je ook geinteresseerd in Amerikaanse auto's?? Want die rijden hier best veel rond, in verhouding tot NL
Dan zou ik in plaats van zoveel drinken, veel werkenquote:
Dan zijn dat de eerste foto's die ik maak als ik werk hebquote:
Lijkt op de oude auto van Lenz, ik ga ff voor je kijken, wanneer heb je de foto gemaakt? (Lenz heeft z'n auto namelijk dit weekend verkocht).quote:
Sjaak heeft die foto's zelf gemaaktquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lijkt op de oude auto van Lenz, ik ga ff voor je kijken, wanneer heb je de foto gemaakt? (Lenz heeft z'n auto namelijk dit weekend verkocht).
Wtf, je hebt een IP check gedaan? Kansloze trutquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:52 schreef ijsmeis het volgende:
Hij zit er echt.
FINLAND ETELA-SUOMEN LAANI HELSINKI
heb je enig idee wie je nu voor kansloze trut uitscheld?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wtf, je hebt een IP check gedaan? Kansloze trut
hmmm, volgens mij herken ik deze auto, als het diegene is welke ik denk, dan zaten er Zagato velgen onder toendertijd en was hij van een monteur bij SaVaLi Utrecht.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sjaak heeft die foto's zelf gemaakt
en **.***.**.** is from Finland(FI) in region Europe
yvonnequote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb je enig idee wie je nu voor kansloze trut uitscheld?
Geen idee, maar waarschijnlijk niet ijsmeisquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb je enig idee wie je nu voor kansloze trut uitscheld?
Wtf boeit dat man.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, maar waarschijnlijk niet ijsmeis![]()
Vertel je er ook ff bij van die het verzoek tot ip-check kwam? Is wel zo eerlijk
Nee hoor, Alex was eerder dan ik en toen was ik yvonne weer voor.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:15 schreef ThaFreak het volgende:
het navragen waar een IP adres vandaan komt![]()
jij bent ook lekker bezig ehquote:Op woensdag 7 maart 2007 03:00 schreef roflcopter het volgende:
Nee.
Geile vent.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:45 schreef Hugster het volgende:
Lekkertje
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:42 schreef Hugster het volgende:
Weer een koe uit de prikkeldraadloze weide verdwenen!!
[afbeelding]
Er zijn ook paarden waar ze maar 1 schoen uit halenquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij toch ook. Ik vermoord jou toch ook niet
.
Nog ergerquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
Er zijn ook paarden waar ze maar 1 schoen uit halenElke bil 1 schoen
Dus piep nou niet over de mijne wil je.
Nee maar je wilt geen ook geen schoenen maken van mijn huidjequote:Op woensdag 7 maart 2007 13:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij toch ook. Ik vermoord jou toch ook niet
.
schoenen met acnequote:Op woensdag 7 maart 2007 14:00 schreef Fugie het volgende:
[..]
Nee maar je wilt geen ook geen schoenen maken van mijn huidje
quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:42 schreef Hugster het volgende:
Weer een koe uit de prikkeldraadloze weide verdwenen!!
[afbeelding]
Song festival?quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:20 schreef PeuRac het volgende:
wat vinden jullie hiervan: http://www.youtube.com/watch?v=M7Q_DP7Du4I
Baan aangeboden gekregen, maar weet niet of ik dat wel wilquote:
Ze hebben je op basis van je uiterlijk gevraagd als stand-in voor Lordi?quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Baan aangeboden gekregen, maar weet niet of ik dat wel willevert wel een goede aantekening op mn CV en portfolio op
zoietsquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze hebben je op basis van je uiterlijk gevraagd als stand-in voor Lordi?![]()
nopequote:Op woensdag 7 maart 2007 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
klonk, was jij nu degene met de stijve tepels?
Weet dat mokkel van hem dat al?quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:21 schreef roflcopter het volgende:
Mooie schoenen Huug [afbeelding]
En Peu, ik verdacht je er al van, maar nu weet ik het zeker.
[afbeelding]
ik dacht wtf ook gek... oh wacht het is Ook_Gekquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:19 schreef ook_gek het volgende:
Lipje ik heb je effe toegevoefd op m'n msn heb effe vraagje voor je![]()
Dat je niet denkt van WTF is dit voor een gek. Ik ben het maar![]()
Hoi lipjequote:Op woensdag 7 maart 2007 19:17 schreef lipje het volgende:
is hier nog leven?
Hoi Vlad
Hoi Lexxie
Hoi Bara
Hoi Bo
Hoi anderen die ik niet bij naam noem
Lipjequote:Op woensdag 7 maart 2007 19:17 schreef lipje het volgende:
is hier nog leven?
Hoi Vlad
Hoi Lexxie
Hoi Bara
Hoi Bo
Hoi anderen die ik niet bij naam noem
ex-makro buddiequote:
ik kom er nog wat vaker, heb mijn oude personeelspas nogquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik was er laatst, ik kende echt nog maar 3 mensen ofzo![]()
Echt een serieus leegloop geweest![]()
hehe zigzaggen om de brommers heenquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:19 schreef Paladijn het volgende:
nee Lipje
En lexxx, ik wil op zich wel meerijden met de 'elfstedentocht'
Personeelspas niet geblokkeerd?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:24 schreef lipje het volgende:
[..]
ik kom er nog wat vaker, heb mijn oude personeelspas nogmaar ik hoor alleen maar klachten
Al aangemeld? Dan zet ik je er bijquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:19 schreef Paladijn het volgende:
nee Lipje
En lexxx, ik wil op zich wel meerijden met de 'elfstedentocht'
wel geblokkeerd, alleen ik reken af op nummers van ex-collegaequote:Op woensdag 7 maart 2007 19:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Personeelspas niet geblokkeerd?![]()
Doe je goed![]()
Ik heb pasje van m'n ma's zaak maar kom er alleen om deo te kopen in grote hoeveelheden![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:27 schreef lipje het volgende:
[..]
wel geblokkeerd, alleen ik reken af op nummers van ex-collegaeDus nog steeds korting
Laat ik dat eens doen dan... donequote:
hoe is t met de verbouwing trouwens?quote:
Welke verbouwingquote:
Extra bank en 'fatsoenlijke' stoelen bij mijn eettafelquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:54 schreef lipje het volgende:
herinrichting van je huisje... je was nog bezig met het uizoeken van een bank, eettafel en zulks zooi
ah dus je hebt wel intereese in een oude Ikea fauteuillequote:Op woensdag 7 maart 2007 19:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Extra bank en 'fatsoenlijke' stoelen bij mijn eettafel
Dat is meer op de als-ik-wat-leuks-tegenkom-koop-ik-het termijn
ikquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:03 schreef lipje het volgende:
[..]
ah dus je hebt wel intereese in een oude Ikea feauteuille
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:20 schreef BaraCuda het volgende:
Bo ik bied 100 euro voor dat V6 blok van je....
Lijkt me wel vet om daar bovenop een glazen plaat te maken als tafel![]()
wie wil nou een blok roest als onderzetter?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:20 schreef BaraCuda het volgende:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
wie wil nou een blok roest als onderzetter?
hij is net door de APK, na 5 keer proberenquote:
http://huis-inrichting.marktplaats.nl/tafels/76418393-unieke-v8-salontafel-design-by-vonskip.html?return=eJwdjdEOgiAUQP%2FFTd8UL4g6nGv5Eb0zo2AiMrktq%2FXvQW%2FnnJcjBYiPEfUQBHQgsqDkPutBI3pByLJ55apV7gt6KyWGylmiHyaUypXG7WbWaNydoLwpG8jMGVQaV3s67AjFNYwWc3Z%2BG5%2BzyR4RgTUt75O9ojUdMN4mg2i8bhLShCyGaXlGvPQ55bT%2BH2LbgomRFn6EbPj%2BAOZuOWs%3D&df=1&fta=eNo9jt0KgkAUhN%2FlQF573PVvDr5Gt7KgxdKJpDW1xHdvlejyg5lvxqHAGlCBXk9tJ6eBJKDMQIs2nHSh0REfP4guYGOLvBJ9w5Zs8kKUkadWNENuWG4zztUpS0d36VUewSNLhoZ3nwUN7tqTeHBEA%2FJdHHJgrB6pHAfKwnJlakOyBdSgu1vavRWD3VGLp9y861IQ%2FXj68%2FYFk1Q5mg%3D%3Dquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:20 schreef BaraCuda het volgende:
whehe puikquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:32 schreef Alfisti het volgende:
[..]
http://huis-inrichting.marktplaats.nl/tafels/76418393-unieke-v8-salontafel-design-by-vonskip.html?return=eJwdjdEOgiAUQP%2FFTd8UL4g6nGv5Eb0zo2AiMrktq%2FXvQW%2FnnJcjBYiPEfUQBHQgsqDkPutBI3pByLJ55apV7gt6KyWGylmiHyaUypXG7WbWaNydoLwpG8jMGVQaV3s67AjFNYwWc3Z%2BG5%2BzyR4RgTUt75O9ojUdMN4mg2i8bhLShCyGaXlGvPQ55bT%2BH2LbgomRFn6EbPj%2BAOZuOWs%3D&df=1&fta=eNo9jt0KgkAUhN%2FlQF573PVvDr5Gt7KgxdKJpDW1xHdvlejyg5lvxqHAGlCBXk9tJ6eBJKDMQIs2nHSh0REfP4guYGOLvBJ9w5Zs8kKUkadWNENuWG4zztUpS0d36VUewSNLhoZ3nwUN7tqTeHBEA%2FJdHHJgrB6pHAfKwnJlakOyBdSgu1vavRWD3VGLp9y861IQ%2FXj68%2FYFk1Q5mg%3D%3D
Kijkt u eens aan
vind hem best lelijk eigenlijk...quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:32 schreef Alfisti het volgende:
[..]
http://huis-inrichting.marktplaats.nl/tafels/76418393-unieke-v8-salontafel-design-by-vonskip.html?return=eJwdjdEOgiAUQP%2FFTd8UL4g6nGv5Eb0zo2AiMrktq%2FXvQW%2FnnJcjBYiPEfUQBHQgsqDkPutBI3pByLJ55apV7gt6KyWGylmiHyaUypXG7WbWaNydoLwpG8jMGVQaV3s67AjFNYwWc3Z%2BG5%2BzyR4RgTUt75O9ojUdMN4mg2i8bhLShCyGaXlGvPQ55bT%2BH2LbgomRFn6EbPj%2BAOZuOWs%3D&df=1&fta=eNo9jt0KgkAUhN%2FlQF573PVvDr5Gt7KgxdKJpDW1xHdvlejyg5lvxqHAGlCBXk9tJ6eBJKDMQIs2nHSh0REfP4guYGOLvBJ9w5Zs8kKUkadWNENuWG4zztUpS0d36VUewSNLhoZ3nwUN7tqTeHBEA%2FJdHHJgrB6pHAfKwnJlakOyBdSgu1vavRWD3VGLp9y861IQ%2FXj68%2FYFk1Q5mg%3D%3D
Kijkt u eens aan
quote:
klinkt als een normale dieselquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:43 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
durf het haast niet te posten, maar zo klinkt de polo van me pa sinds een paar dagen
eindelijke een Niva?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Drie keer raden wat voor auto ik zo geod als zeker heb gekocht
klinkt als een diesel maar tis een 1.4 16v benzinequote:
Wat een teringzooi is het tochquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
klinkt als een diesel maar tis een 1.4 16v benzine![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
klinkt als een diesel maar tis een 1.4 16v benzine![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, nog een blauwe Visa tweecilinder
eensquote:
blok is nog niet los geweest maar ik gok iets van kantelende zuigers waar dit model motor geen last van zou moeten hebbenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo klinkt mijn corsa diesel en ik vind het zelfs verrot klinken voor een diesel
![]()
Wat nu weer dan?![]()
Waarom denk je dat ik hem koop?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zou je niet eerst deze proberen aan het rijden te krijgen?
![]()
nee, de helft. Als het doorgaat.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:59 schreef lipje het volgende:
weer 500 barrel-euries kwijt?
Ja. Maar dan rijdt ie in ieder geval wel weer, en word in de tsusentidj de bak uit mn huidige Visa gereviseerdquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:09 schreef lipje het volgende:
met net zo'n rotte versenllingsbak als in je huidige ?
in welk van de twee ga je rijden?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. Maar dan rijdt ie in ieder geval wel weer, en word in de tsusentidj de bak uit mn huidige Visa gereviseerdEn aangezien een tweedehands Visa goedkoepr is dan een nieuwe bak.... en dan kan ik meteen kijken of er nog bruikbare deuren in zitten
Huidige. Daar zit namelijk een toffe radio inquote:
Nope, doe me een lol zegquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Munsters?
AC 650quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nope, doe me een lol zeg![]()
Dit heeft een LCD en tiptoetsen![]()
ik zou dan een plaatje achter de deurscharnieren lassenquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Huidige. Daar zit namelijk een toffe radio in
Kan wel nu een originele hoedenplank gaan verzagen dus
reserve onderdelen autoquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. Maar dan rijdt ie in ieder geval wel weer, en word in de tsusentidj de bak uit mn huidige Visa gereviseerdEn aangezien een tweedehands Visa goedkoepr is dan een nieuwe bak.... en dan kan ik meteen kijken of er nog bruikbare deuren in zitten
visa heavenquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt. Mn ouders hun garage word een Visa magazijn
Wow.quote:Op donderdag 8 maart 2007 03:17 schreef PeuRac het volgende:
Avondeindelijk een avond waar de muziek perfect was, wat wil je ook als de DJ nederlands is
Ik eet 's nachts altijd wat en dan kruip k meestal ff achter mn laptop die dan toch nog aan staatquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:21 schreef Fugie het volgende:
peu waarom ga je snachts in 1 zin posten wat je hebt gedaan, alsof dat boeiend is
Jawel dat zou wel kunnen, als je een keer in Helsinki komt kan k je wel een aantal telefoonnummers geven, ik ben al voorzien, dus voor mij zit dat er niet in.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:37 schreef Fugie het volgende:
kan je niet een finse slet oppikken en die bezighouden![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jawel dat zou wel kunnen, als je een keer in Helsinki komt kan k je wel een aantal telefoonnummers geven, ik ben al voorzien, dus voor mij zit dat er niet in.
Dan zou ik dubbel genaait zijn, aangezien t hier geen ruk boeit en aandacht/vrouwen in overvloed hierquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]![]()
. Die vriendin van je ligt allang met iemand anders te krikkken joh
.
To screw or to be screwed. That's the question.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zou ik dubbel genaait zijn, aangezien t hier geen ruk boeit en aandacht/vrouwen in overvloed hier
Come and see...quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:56 schreef roflcopter het volgende:
Peu, stop ermee, echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent onvoorstelbaar.
Waarom voel jij de drang om ons dag in dag uit te blijven overtuigen van je gelijk? Je roept al jaaaren dat je een vrouwenverslinder bent, en dat je er zo "met een telefoontje" weer een hebt.quote:
Ja. Ik heb mezelf uit de foto geknipt, ik sta er in een jurkje naastquote:
Hersquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja. Ik heb mezelf uit de foto geknipt, ik sta er in een jurkje naast![]()
Gala was dinsdag.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:14 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Hers
Je bent vroeg wakker? Niet laat geworden?
Ahquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gala was dinsdag.![]()
En ik heb zometeen college
Je gaat dood.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:41 schreef ijsmeis het volgende:
Huh? Het alarm gaat en het is geen maandag![]()
.
het peu alarm.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:41 schreef ijsmeis het volgende:
Huh? Het alarm gaat en het is geen maandag![]()
.
Ik leef nog. Shit ehquote:
Nee hoor. Van mij hoef je niet dood.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik leef nog. Shit eh?
Ik voel me wel nog steeds doods, maar ik verveel me in ieder geval niet dood
.
nee........... ijsmeis niet neequote:Op donderdag 8 maart 2007 11:19 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Nee hoor. Van mij hoef je niet dood.
Een levenslange marteling zeker welquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:19 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Nee hoor. Van mij hoef je niet dood.
Kijk, ik zal nooit fan van je worden, maar om nu dood te gaan hoeft dan ook weer niet...quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een levenslange marteling zeker wel?
Wow, wat ben je aardig ineens.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:06 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Kijk, ik zal nooit fan van je worden, maar om nu dood te gaan hoeft dan ook weer niet...
go your gangquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:58 schreef hermandeperman het volgende:
PTA [Slowchat] archief
Dit lijstje mag ook wel eens geupdate worden.
Helden zijn he ehquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:43 schreef ijsmeis het volgende:
Bij ons zette de TNT mijn pakje in de schuur (en een briefje in de brievenbus met daarop "Pakje in de schuur gezet"). Daarvoor moet je eerste de oprit op, door een minigangetje de achtertuin in en dan de schuur in.![]()
.
^^quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:56 schreef roflcopter het volgende:
Peu, stop ermee, echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent onvoorstelbaar.
zeg je dat nu met schaamtequote:
ja. Ik vind de reacties van de FBG op peu soms wat te ver doorschieten, maar in dit geval...quote:
wie rijdt er naar Finland om m ff flink op zijn dinder te gevenquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ja. Ik vind de reacties van de FBG op peu soms wat te ver doorschieten, maar in dit geval...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |