quote:alex: had ik al gezegd dat je gewledig bent!
Nee.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:37 schreef ijsmeis het volgende:
Tvp!
En wtf is dat met dat tongetjeIs het tong80-dag ofzo?
quote:
quote:Fedde: Jammer dat je geen meid bent, dan kon je het bewijzen
Je hebt verteld dat je ongesteld bent, nu willen we je allemaal beffen.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:37 schreef ijsmeis het volgende:
Tvp!
Klopt.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:40 schreef Alexxxxx het volgende:
tong 80 gebruikt geen PI's. In de tijd die het kost om een PI te zetten, kan hij ook drie topics starten.
quote:Op maandag 5 maart 2007 20:37 schreef ijsmeis het volgende:
Tvp!
Ik luister voor het eerst sinds maandenquote:Op maandag 5 maart 2007 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Sunchaser op fok radio. Ik heb mn eigen MP3 playlist dus maar aangeslingerd.
quote:Op maandag 5 maart 2007 20:46 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ik luister voor het eerst sinds maanden
Wil mezelf wel eens live zielig horen doen
Je bent verslaafd aan sneue mensen.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:46 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ik luister voor het eerst sinds maanden
Wil die latente homo wel eens live zielig horen doen
Nee, bestaat al een paar jaar.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:03 schreef 2cv het volgende:
Fok radio ? Is dat nieuw ?
Daarom lees ik ook vaak R&Pquote:Op maandag 5 maart 2007 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent verslaafd aan sneue mensen.
pimp HIER met je muziekcollectiequote:Op maandag 5 maart 2007 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Sinds ik een behoorlijk aantal goede muziekstukken op mn PC heb staan, vermaak ik me daar goed mee. kan nu geloof ik twee dagen luisteren zonder twee keer hetzlefde liedje te horen
quote:Op maandag 5 maart 2007 23:35 schreef roflcopter het volgende:
Doe dat.
Das geheim heb geen zin in spottersquote:Op maandag 5 maart 2007 23:43 schreef roflcopter het volgende:
VERTEL, IN WAT VOOR EEN WAGEN GA JE CRUISEN????!!!?!?!??!!?!?!?!
HALLO SJOEWEquote:Op maandag 5 maart 2007 23:46 schreef Sjoewe het volgende:
HAI DAN@!#*^@#*!!
HAHA, WAT EEN TOFFE GARP !!11!! HAHA!!11!! HAHA!11!!!quote:Op maandag 5 maart 2007 23:47 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Das geheim heb geen zin in spotters![]()
Maar doei ik ga slapen![]()
Morgen gala, Sjoewe in pakquote:Op maandag 5 maart 2007 23:48 schreef roflcopter het volgende:
[..]
HALLO SJOEWE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
W:
![]()
![]()
W:W
: W
:W: W: W: W:W: W:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op maandag 5 maart 2007 23:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Morgen gala, Sjoewe in pakM'n eigen pak dit keer
3-delig rofls enzo W00t lollollolaidslollol!!!11111ww22
Morgen feuteaux! Mja passend, passendquote:Op maandag 5 maart 2007 23:52 schreef roflcopter het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO![]()
Een passend pak dus ook dit keer?
HersFeuteux?
Woekerprijzen. Ik ga er gewoon al teut heen en daarna lekker doorbrassenquote:Op maandag 5 maart 2007 23:52 schreef roflcopter het volgende:
Gala's zijn relaxed btw. De drank is toch wel afgekocht hoop ik hè...
Damn, 20 euroquote:Op maandag 5 maart 2007 23:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Morgen feuteaux! Mja passend, passendVoor 20 euro mag je niet te veel verwachten
Het zit wel goed maar het is geen maatpak, tenminste niet voor mij
Bij een tweedehands winkel, handgenaaid wollen engels maatpak voor 20 euro, en het pas opzich prima, dus ik dacht mja rolfs jeweet die koop ik
Kut is dat. Ik lap liever ¤60, dat alles afgekocht is. Zijn ook erg gezellige gala's btwquote:Op maandag 5 maart 2007 23:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Woekerprijzen. Ik ga er gewoon al teut heen en daarna lekker doorbrassen
Mja met het fijne idee dat er waarschijlijk iemand in opgebaard is ofzoquote:Op maandag 5 maart 2007 23:56 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Damn, 20 euro
Maar wel relaxed dat je nu iig zelf een pak hebt. Je weet het maar nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |