Ik fiets regelmatig.. maar dan moet je echt getraint zijn wil je dat volhouden!quote:Op maandag 5 maart 2007 14:51 schreef Kinga het volgende:
Ik geloof er werkelijk heen hol van... 2 uur fietsen met 30 km/h Dan moet je echt keihard trappen he.....
Idd, dat is een hele pittige snelheid om vol te houden.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:53 schreef the_undertaker het volgende:
Ik fiets regelmatig.. maar dan moet je echt getraint zijn wil je dat volhouden!
Is dat nog mogelijk met zo'n zielig pruikje?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:55 schreef covie het volgende:
omg, voglens mij moeten die haren bij amanda ook nog bijgeknipt worden, allemaal dooie punten heeft ze ook nog![]()
LOL.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:55 schreef Crush65 het volgende:
Wie is die nieuwslezer naast Amandel?
Eric gekkie.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:55 schreef Crush65 het volgende:
Wie is die nieuwslezer naast Amandel?
Haha,.. dat zou zeker wel een goed idee zijn!quote:Op maandag 5 maart 2007 14:50 schreef avonne het volgende:
[..]
ZEG HAAR DAT ZE HUUB MOET VERTELLEN DAT BRIAN ZIJN PUNTEN IN DE SAUNA VERSTOPT HEEFT IN EEN PUTJE
Ze is nu zo klaar met die 2 plukkenquote:Op maandag 5 maart 2007 14:59 schreef noekje het volgende:
Amanda gaat haar haar föhnen...3 uur later..
Goede vraag. Ik gok van niet want hij doet hem nu een voorstel om snel rijk te worden en die dommie van een Henk gaat er niet op inquote:Op maandag 5 maart 2007 14:59 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat Meneer Kraayenhof blij is dat ie weg kan. Zou Billie nog bedanken.??????????
Wat vreselijk genant was dit.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:01 schreef beequeen het volgende:
Billie is echt gestoord. Hij denkt dat die man samen met hem een boek wil gaan schrijven, om de wereld te verbeteren.Hij is ECHT GOD.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 15:03 schreef Crush65 het volgende:
Jaap's nieuwe "best-seller": Hoe ik 100 kilo kwijtraakte....en al mijn vrienden in 3 dagen.
quote:Op maandag 5 maart 2007 15:03 schreef Crush65 het volgende:
Jaap's nieuwe "best-seller": Hoe ik 100 kilo kwijtraakte....en al mijn vrienden in 3 dagen.
quote:Op maandag 5 maart 2007 15:06 schreef CartWOman het volgende:
Henk lacht een zenuwachtig lachje en is blij dat 'ie weg is. Bij z'n auto nogmaals lachen.![]()
Ze kunnen hem beter van de aarde afschoppenquote:Op maandag 5 maart 2007 15:08 schreef gouden_zooi het volgende:
Ik vind het echt ongelofelijk,
Hoe je als 200 kilo zware niksnut zo uit de hoogte kunt gaan doen tegen Nederlands beste atletiek-coach. Het wordt echt tijd dat dit mannetje even met beide benen terug op aarde wordt gezet!
Als hij nou eens begon te snappen dat hij al de gelukkige is om misschien n miljoen te winnen...quote:Op maandag 5 maart 2007 15:05 schreef Dogga het volgende:
jaap: dan gaan we is ff rijk worden
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA
Jamaar Jamaar, Jaap is over enkele weken BN-erquote:Op maandag 5 maart 2007 15:08 schreef gouden_zooi het volgende:
Hoe je als 200 kilo zware niksnut zo uit de hoogte kunt gaan doen tegen Nederlands beste atletiek-coach. Het wordt echt tijd dat dit mannetje even met beide benen terug op aarde wordt gezet!
Wel zachtjes graag, ik ben bang voor aardbevingenquote:Op maandag 5 maart 2007 15:08 schreef gouden_zooi het volgende:
Hee dit schreef je net ook alquote:Op maandag 5 maart 2007 14:54 schreef pullup het volgende:
En zelfs als Henk hem meld dat jaap zelf waarschijnlijk niet zal hebben verwacht dat hij de conditie had van een marathonloper krijgt hij terug: " Nou dat ligt er aan" En dan een onwaarschijnlijk verhaal over fietsen
Volgens mij denkt ze dat ze het ook wel langer kan kammen.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:08 schreef Kinga het volgende:
Holy shit, er komen toch wel nog extensions bij Amanda erin he?
Billie is over 4 weken EXIT.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Jamaar Jamaa,r Jaap is over enkele weken BN-er![]()
Zou me niets verbazen als er weer een wijziging in het regelement komt. Niets is wat het lijktquote:
Hahaha leedvermaak?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:12 schreef beequeen het volgende:
Ik krijg er geen genoeg van.
[afbeelding]
Rattekoppie zou bij haar beter staanquote:Op maandag 5 maart 2007 15:08 schreef Kinga het volgende:
kleding gooi je gewoon in de wasmachine en dan is het weer klaar.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:09 schreef Clank het volgende:
'k Hoor Erik steeds zeggen dat hij Huub's kleding in de vijver heeft gegooid maar dat hij niet wist dat er persoonlijke post tussen zat. Alsof het kleding in de vijver gooien wel oké is?
Jazeker, 150 stuks.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:08 schreef Kinga het volgende:
Ik zag hem niet terug maar het blijkt de enige post te zijn van het vorige topic op pag 13 te zijnquote:Op maandag 5 maart 2007 15:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hee dit schreef je net ook al![]()
Nee sorry dit is gewoon domquote:Op maandag 5 maart 2007 15:11 schreef the_undertaker het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt.. maar Jaap heeft wel humor
Wat kunnen mensen hun kop toch verneukenquote:Op maandag 5 maart 2007 15:12 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Dat haar is echt op sterven na dood.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:12 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Inderdaad, wat een toon sloeg Jaap aan zeg. Die heeft het echt hoog in zijn bolletje zitten.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:08 schreef gouden_zooi het volgende:
In het begon had ik nog het idee dat zijn humor een basis van zelfspot had, en kon ik het ook wel min of meer waarderen (al kon ik er niet om lachen, dat dan weer niet).quote:Op maandag 5 maart 2007 15:11 schreef the_undertaker het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt.. maar Jaap heeft wel humor
Dan is het ook makkelijker om zelf gewoon 5 kwartier in een uur te lullen, voorkom je iig dat je de ander niet goed verstaat.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:15 schreef beequeen het volgende:
Billie wil een gehoortest. Kijk dat verklaart een hoop, hij hoort dus alleen zichzelf.Eureka.
Ja .quote:Op maandag 5 maart 2007 15:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Hallo, nog nieuws?
Geen caps a.u.b.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:16 schreef Dogga het volgende:
wat voor wrat achtig iets heeft jaapio nou weer op ze hand
Dat denkt hij écht, super! Wat een figuur, dit worden nog een paar leuke weken.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
ik begin er nu toch echt van overtuigd van te raken dat het hem ontbreekt aan een gezonde vorm van zelfspot, en dat hij écht denkt dat hij God's Gift To Mankind is.
dat is het vet dat zich een weg naar buiten zoekt!quote:Op maandag 5 maart 2007 15:16 schreef Dogga het volgende:
wat voor wrat achtig iets heeft jaapio nou weer op ze hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |