quote:Op maandag 5 maart 2007 15:06 schreef CartWOman het volgende:
Henk lacht een zenuwachtig lachje en is blij dat 'ie weg is. Bij z'n auto nogmaals lachen.![]()
Ze kunnen hem beter van de aarde afschoppenquote:Op maandag 5 maart 2007 15:08 schreef gouden_zooi het volgende:
Ik vind het echt ongelofelijk,
Hoe je als 200 kilo zware niksnut zo uit de hoogte kunt gaan doen tegen Nederlands beste atletiek-coach. Het wordt echt tijd dat dit mannetje even met beide benen terug op aarde wordt gezet!
Als hij nou eens begon te snappen dat hij al de gelukkige is om misschien n miljoen te winnen...quote:Op maandag 5 maart 2007 15:05 schreef Dogga het volgende:
jaap: dan gaan we is ff rijk worden
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA
Jamaar Jamaar, Jaap is over enkele weken BN-erquote:Op maandag 5 maart 2007 15:08 schreef gouden_zooi het volgende:
Hoe je als 200 kilo zware niksnut zo uit de hoogte kunt gaan doen tegen Nederlands beste atletiek-coach. Het wordt echt tijd dat dit mannetje even met beide benen terug op aarde wordt gezet!
Wel zachtjes graag, ik ben bang voor aardbevingenquote:Op maandag 5 maart 2007 15:08 schreef gouden_zooi het volgende:
Hee dit schreef je net ook alquote:Op maandag 5 maart 2007 14:54 schreef pullup het volgende:
En zelfs als Henk hem meld dat jaap zelf waarschijnlijk niet zal hebben verwacht dat hij de conditie had van een marathonloper krijgt hij terug: " Nou dat ligt er aan" En dan een onwaarschijnlijk verhaal over fietsen
Volgens mij denkt ze dat ze het ook wel langer kan kammen.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:08 schreef Kinga het volgende:
Holy shit, er komen toch wel nog extensions bij Amanda erin he?
Billie is over 4 weken EXIT.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Jamaar Jamaa,r Jaap is over enkele weken BN-er![]()
Zou me niets verbazen als er weer een wijziging in het regelement komt. Niets is wat het lijktquote:
Hahaha leedvermaak?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:12 schreef beequeen het volgende:
Ik krijg er geen genoeg van.
[afbeelding]
Rattekoppie zou bij haar beter staanquote:Op maandag 5 maart 2007 15:08 schreef Kinga het volgende:
Holy shit, er komen toch wel nog extensions bij Amanda erin he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |