Ik fiets regelmatig.. maar dan moet je echt getraint zijn wil je dat volhouden!quote:Op maandag 5 maart 2007 14:51 schreef Kinga het volgende:
Ik geloof er werkelijk heen hol van... 2 uur fietsen met 30 km/h Dan moet je echt keihard trappen he.....
Idd, dat is een hele pittige snelheid om vol te houden.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:53 schreef the_undertaker het volgende:
Ik fiets regelmatig.. maar dan moet je echt getraint zijn wil je dat volhouden!
Is dat nog mogelijk met zo'n zielig pruikje?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:55 schreef covie het volgende:
omg, voglens mij moeten die haren bij amanda ook nog bijgeknipt worden, allemaal dooie punten heeft ze ook nog![]()
LOL.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:55 schreef Crush65 het volgende:
Wie is die nieuwslezer naast Amandel?
Eric gekkie.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:55 schreef Crush65 het volgende:
Wie is die nieuwslezer naast Amandel?
Haha,.. dat zou zeker wel een goed idee zijn!quote:Op maandag 5 maart 2007 14:50 schreef avonne het volgende:
[..]
ZEG HAAR DAT ZE HUUB MOET VERTELLEN DAT BRIAN ZIJN PUNTEN IN DE SAUNA VERSTOPT HEEFT IN EEN PUTJE
Ze is nu zo klaar met die 2 plukkenquote:Op maandag 5 maart 2007 14:59 schreef noekje het volgende:
Amanda gaat haar haar föhnen...3 uur later..
Goede vraag. Ik gok van niet want hij doet hem nu een voorstel om snel rijk te worden en die dommie van een Henk gaat er niet op inquote:Op maandag 5 maart 2007 14:59 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat Meneer Kraayenhof blij is dat ie weg kan. Zou Billie nog bedanken.??????????
Wat vreselijk genant was dit.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:01 schreef beequeen het volgende:
Billie is echt gestoord. Hij denkt dat die man samen met hem een boek wil gaan schrijven, om de wereld te verbeteren.Hij is ECHT GOD.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 15:03 schreef Crush65 het volgende:
Jaap's nieuwe "best-seller": Hoe ik 100 kilo kwijtraakte....en al mijn vrienden in 3 dagen.
quote:Op maandag 5 maart 2007 15:03 schreef Crush65 het volgende:
Jaap's nieuwe "best-seller": Hoe ik 100 kilo kwijtraakte....en al mijn vrienden in 3 dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |