Jaa, dat viel me ook op.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:56 schreef Copycat het volgende:
Mijjn postbode is een snelle! Het boek lag op de deurmat op me te wachten.
Na scannen heb ik volgens mij alles geschreven wat als mijn posts wordt geciteerd. Inclusief TVP.
Fok had daar toch helemaal geen belangstelling voor.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Het had natuurlijk wel beleefd geweest om Fok dan die primeur te geven. Ik vraag me af waarom dat niet gedaan is.
quote:Op maandag 5 maart 2007 03:18 schreef Ryan3 het volgende:
Veel mailtjes, veel bemoeienis van Gajus dus? ....
Karin erkende dat de plot van een lezer afkomstig was.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:31 schreef Nadine26 het volgende:
Mailtjes waren gewoon mailtjes. Over vanalles: schrijven, leven, algemeen. Niet over de 'plot', want het ging dus om een dagboek (= grillig & onbestuurbaar). ...
De top van Fok wist niet van het bestaan van het boek af, dat is iets heel anders. Ik had het persoonlijk een mooi gebaar richting Fok (waar het toch allemaal tot stand is gekomen) gevonden om dan wel die primeur te geven. Zo lijkt het inderdaad wel een beetje op het gebruiken van Fok, wat ik jammer vind want ik vind en vond het een geweldige reeks en nu een geweldig opgezet boek. Maar nu blijkt dat het toch redelijk met voorbedachte rade was had ze Fok toch iets beter mogen bedanken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:59 schreef svann het volgende:
[..]
Fok had daar toch helemaal geen belangstelling voor.
Tot Sunchaser zijn PR-machine opstartte.
Je bedoelt dat het plot van jou afkomstig is?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:16 schreef Gajus het volgende:
[..]
[..]
Karin erkende dat de plot van een lezer afkomstig was.![]()
Ja, van jou! Althans, de plot dat Nadine expres door Madame als kindermeisje bij Daniël en zijn actreutel geplant was om hun relatie te ontwrichten. Het leek Karin te onwaarschijnlijk, maar het bleek toch te werken. Het was ook een interessant idee natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:16 schreef Gajus het volgende:
Karin erkende dat de plot van een lezer afkomstig was.![]()
Op zaterdag 3 maart j.l. in het FD een artikel van Fleur Speet metquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:43 schreef dvr het volgende:
Maar goed, Nadientje is dood en begraven. 't Is triest.
[afbeelding]
Voelt er zich nog iemand geroepen om enkele woorden aan haar te wijden?
Volgens jou redenatie is t boek dus toch 100% waargebeurdquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:49 schreef Schlomo_Scheissstein het volgende:
- Heeft Fleur Speet een interview gehad heeft met Karin Overmars? Ik geloof er niets van. Fleur
Speet heeft met de originele auteur gesproken.
Nee, dat geloof ik ook weer niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Volgens jou redenatie is t boek dus toch 100% waargebeurd
Ik kon dat bericht niet terugvinden, maar kan me wel herinneren dat dat erg kort geleden is. Heb je een url van dat bericht misschien?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Aha. Dat het is Karin Overmars niet, maar een andere schrijfster. Jaja. Wat probeer je nou eigenlijk te melden?
Daarnaast ben ik ervan overtuigd dat Danny's speurwerk klopt, en hij kwam al lang voordat het in FB of op de radio gemeld werd met Karin Overmars.
Nee, toen was ik hier nog niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:25 schreef SunChaser het volgende:
Heb je de overeenkomsten tussen Francesca en Nadine ook onderzocht nog?
Deze linkjes zijn van Francesca:quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:38 schreef Schlomo_Scheissstein het volgende:
[..]
Nee, toen was ik hier nog niet.
Ik zit op sinds afgelopen zondag als regged member op Fok. Kheb wel de Nadine26 dagboek teksten en een aantal reacties volledig doorgelezen, maar de discussies tussendoor heb ik niet echt bekeken.
Ik ken nagenoeg alle schrijfsels van beide Fok-entiteiten en concludeer met stelligheid dat het twee verschillende schrijfsters betreft.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:25 schreef SunChaser het volgende:
Heb je de overeenkomsten tussen Francesca en Nadine ook onderzocht nog?
Francesca is waarschijnlijk een parasiet danquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:47 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ik ken nagenoeg alle schrijfsels van beide Fok-entiteiten en concludeer met stelligheid dat het twee verschillende schrijfsters betreft.
Francesca : Nadine = calvinist : roomskatholiek
Ik wilde reageren en zonder reggen lukt dat nietquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:40 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom heb je je pas zondag geregistreerd? Heeft dat iets met dit boek te doen?
Om jouw stelling te verwerpen / accepteren zou ik Karin's werk Vermoorde Onschuld moeten lezen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:24 schreef Schlomo_Scheissstein het volgende:
Maar mijn stelling is dat Karin Overmars de afgelopen paar dagen onverwacht de rol van Nadine26 is beginnen overnemen. En ook dat daar bewijzen van te vinden moeten zijn.
Thanks for posting SunChaser, deze had ik nog niet gezien ...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:36 schreef SunChaser het volgende:
De uitgever gebruikte dit meisje om te doen alsof het Nadine is.
hoe iedereen ook reageert danquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:16 schreef SunChaser het volgende:
De foto is een jaar geleden al door Nadine verspreid
Dagboek van een kindermeisje. Deel negen.
Daarna kreeg dvr het verzoek van Nadine t te verwijderen omdat iemand haar had gemaild dat ze dan wel eens gestalkt zou kunnen worden
Ah. Ok. Misschien toch nog even weglaten die foto voor de zekerheid?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:16 schreef SunChaser het volgende:
De foto is een jaar geleden al door Nadine verspreid
Dagboek van een kindermeisje. Deel negen.
Daarna kreeg dvr het verzoek van Nadine t te verwijderen omdat iemand haar had gemaild dat ze dan wel eens gestalkt zou kunnen worden
Nee waarom?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:23 schreef Schlomo_Scheissstein het volgende:
[..]
Ah. Ok. Misschien toch nog even weglaten die foto voor de zekerheid?
plaatsvervangende schaamte , maar dan vooral omdat men het nog steeds voor zoete koek slikte allemaal.... ja en ook wel het gedweep oooooooh Nadieeeeeeeeeeeeeeeeeenquote:
Als ik die topics lees zijn de reacties schokkender dan het verhaal zelf. Wat een gedweepquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:26 schreef milagro het volgende:
[..]
plaatsvervangende schaamte , maar dan vooral omdat men het nog steeds voor zoete koek slikte allemaal.... ja en ook wel het gedweep oooooooh Nadieeeeeeeeeeeeeeeeeen
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 @ 23:36 schreef tonienet het volgende:
Laat ik als regisseur van het desbetreffende Radio 1-programma jullie een dienst bewijzen en direct verwijzen naar de audiofragmenten, want dat gebeurt hierboven nog niet (?)
Het interview met Karin / Nadine in TROS Radio Online is terug te beluisteren in Windows Media:
http://www.radio-online.nl/pivot/entry.php?id=954
(En 'klik op beluister dit item')
Of download de mp3 van de hele uitzending - doorspoelen naar ca. minuut 10
http://download.omroep.nl/radio1/tros/radioonline/20070306-20.mp3
De podcast staat hier:
http://tros.nl/index.php?id=podcast&podcastID=1
Frontpage berichtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:45 schreef svann het volgende:
Typisch, Sun.
Volgens zijn posthistorie heeft tonienet uitsluitend in dit topic gepost.
Geef eens een link naar die post?
ja nog een sporadische post elders, voor de vorm, zoals een goede kloon betaamtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:36 schreef SunChaser het volgende:
dragan_sudjic heeft zich ook alleen geregd voor de reeks, hij voorspelde die uitgever in 1 x
Bedankt voor de linken SunChaser! Ga morgen eens herluisterenquote:
http://www.niwi.knaw.nl/nl/neerlandistiek/medewerkers/joris/quote:Hoewel we niet precies bekend zijn met de eigenschappen en het waarom van het 'DNA' dat terug te vinden is in het werk van de hand van één auteur, kunnen we het bestaan ervan wel aantonen. Bijvoorbeeld met behulp van compressietechnieken waarmee gestreefd wordt naar een ideaal compressiealgoritme voor lange reeksen - zoals de letters in een roman. Het blijkt dat voor verschillende auteurs verschillende ideale compressiealgoritmes gevonden worden.
Ze ziet er helemaal niet uit als 20, ook geen 41. Meer rond de 35quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:53 schreef SunChaser het volgende:
Schrijver 'FOK! boek' is Karin Overmars
Ze zegt wel dat ze dit op de foto is
Is dat niet de techniek op grond waarvan Gerrit Komrij er van beschuldigd werd, de auteur van Mohamed Rasoel's "De Ondergang van Nederland" te zijn? Komrij sleepte met succes de vingerwijzende neerlandicus voor de rechter, maar het is nog steeds onduidelijk of die Hr. Rasoel (pseudoniem van de Pakistaanse variété-artiest Zokan van A., die ook als Son of Tarzan bekend was) het werkje wel echt geschreven had.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:47 schreef Schlomo_Scheissstein het volgende:
in deze richting denkend zijn er bruikbare online tools die wellicht extra informatie kunnen leveren.
ms een oude foto, en ms ziet ze er jonger uit dan ze is, en ms is de foto ook wel erg vriendelijk , kan allemaal en ms houd je het gewoon lekker vol dat jij het bent, omdat het beter is voor het imago van je hoofdpersoon uit je boek, een jonge snelle meid met een lief buikjequote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ze ziet er helemaal niet uit als 20, ook geen 41. Meer rond de 35
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |