Denk ik eindelijk van die beesten af te zijn...quote:Op maandag 5 maart 2007 00:15 schreef Daboy het volgende:
Nu was ik net te laat mijn "poesje" (eigenlijk stoere kater) te posten.
Hier is hij dan 'Koning Gijs'
[afbeelding]
Ben ik het helemaal met je eenschquote:
Auw, das niet lekker nee. Toch maar leren waar de echte krabpaal staat?quote:Op maandag 5 maart 2007 00:36 schreef prupke het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal met je eensch
alleen soms is het een probleem als je kat/poes denkt dat je een krabpaal bent waar ze zonder moeite hun nagels in kunnen gooien als het hhun uitkomt.... (heb een heel warme rug nu van een nagelspoor wat er 5 minuten geleden in gegraveerd is door nolleke )
Dat weten ze hier wel hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 00:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Auw, das niet lekker nee. Toch maar leren waar de echte krabpaal staat?
Of ze denken het net te halen en zetten voor de zekerheid even de nagels bijquote:Op maandag 5 maart 2007 00:41 schreef prupke het volgende:
[..]
Dat weten ze hier wel hoormeestal zijn ze hier net iets te enthousiast en springen ze te lomp met als gevolg dat je nagels gaat voelen.
Maar dat hoort erbij met katten..
Ahhh je kent het ookquote:Op maandag 5 maart 2007 00:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of ze denken het net te halen en zetten voor de zekerheid even de nagels bij
Heb hier geen katten, maar ken het zeker van bij anderenquote:
dat kan ook natuurlijkquote:Op maandag 5 maart 2007 00:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb hier geen katten, maar ken het zeker van bij anderen
Nee, geen huisdieren hier. Geniet er wel van bij vriendenquote:Op maandag 5 maart 2007 00:47 schreef prupke het volgende:
[..]
dat kan ook natuurlijk
Heb je zelf wel huisdieren?
Dat heb ik nu met kinderenquote:Op maandag 5 maart 2007 00:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, geen huisdieren hier. Geniet er wel van bij vrienden
Handig dan he, alleen de leuke dingenquote:
Ik ben te egoistisch daarvoor.....quote:Op maandag 5 maart 2007 00:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Handig dan he, alleen de leuke dingen
Die heb ik trouwens ook niet
en geniet ik niet van ook, echt niets voor mij
Zeker niet aan beginnen danquote:Op maandag 5 maart 2007 00:57 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik ben te egoistisch daarvoor.....
Ik ben dol op kinderen (van een ander)
welterustenquote:Op maandag 5 maart 2007 01:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeker niet aan beginnen dan
Ik ga mijn bed in, welterusten
Ai, sterkte!quote:Op maandag 5 maart 2007 08:32 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi![]()
* PdeHoog zit thuis te wachten tot de monteur van de geijser komt![]()
Het ding is uitgewaaid en wil niet meer aanEn met koud water douchen is niet fijn
Spierpijn is goedquote:
Nee hoorquote:
das maandag pas.... nu eerst nog 3 dagen hier etterenquote:Op maandag 5 maart 2007 08:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Spierpijn is goedEnneh...hoe bevalt de nieuwe baan
Of is dat nog niet
Thuis is geen probleem, maar ze zijn bezeg met boomonderhoudt op een deel van de route (mag je omrijden over een landweggetje met grote modderpoel langs de randen) en daarna zijn ze in Assen ook bezig met groot-over-de-kop-gooi-werkzaamheden... Nog meer blubber...quote:Op maandag 5 maart 2007 09:04 schreef CocaColaLight het volgende:
Jij kan waarschijnlijk je auto nog bij je huis kwijt....
Bij mij voor het huis hebben ze de hele straat open liggen....
Tijd voortrouwens.
Houdt je scherp en alertquote:Op maandag 5 maart 2007 09:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Kreeg vanmorgen ook nog een fijn stukje onderstuur op de natte straatklinkers... Ik wilde wat bruut de rechterbocht in duiken... ging het kreng toch even een metertje rechtdoor ...![]()
Ik had het ook wel moeten weten.. heb niet van die fijne voorbanden.. Niet echt goed grip profiel. voor winterdagen..quote:Op maandag 5 maart 2007 09:28 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Houdt je scherp en alert
@lekkerapart: Wat aardig van je zusje![]()
Ik dacht er ook ongeschonden vanaf te komen. Maar van je vrienden moet je het hebben....
Ik weet wat voor ranzige dingen jullie doen daar in het Brabonië, maar dit gaat erg ver..quote:Op maandag 5 maart 2007 09:57 schreef prupke het volgende:mogguh
hier niet zieken de zon schijnt
en ik wacht op de man die de ketel een beurt komt geven....
beurt is makkelijker typenquote:Op maandag 5 maart 2007 09:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik weet wat voor ranzige dingen jullie doen daar in het Brabonië, maar dit gaat erg ver..![]()
Tenzij het een onderhoudsinspecitebezoekje is![]()
Bijna weg daar johquote:Op maandag 5 maart 2007 10:32 schreef Yoni het volgende:
Tis wat met al die ketels en geisers. De mijne had van de week ineens een stickertje. Dat ie goed gekeurd is ofzo. Ben benieuwd of ie dan ook gerepareerd is, want dat ding is zo lek als een mandje.... net als mijn huis.
doe die van mij ook ffquote:
Jahquote:
Een echte kerel doucht zich dan koudquote:Op maandag 5 maart 2007 08:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoorNergens voor nodig
Ik val gewoon vrienden en ouders lastig
Het is wat onhandig, maar ik overleef het wel
quote:Op maandag 5 maart 2007 10:48 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Een echte kerel doucht zich dan koud
kan je makkelijk zelf zo moeilijk is dat nou ook weer nietquote:
kan kloppen,quote:Op maandag 5 maart 2007 11:05 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
kan je makkelijk zelf zo moeilijk is dat nou ook weer niet
das balenquote:Op maandag 5 maart 2007 12:02 schreef freud het volgende:
Grip is binnen! Helaas werkt hij niet. Pinnetjes maken geen contact of zi. Even mailen en wachten...
Das balen zegquote:Op maandag 5 maart 2007 12:02 schreef freud het volgende:
Grip is binnen! Helaas werkt hij niet. Pinnetjes maken geen contact of zi. Even mailen en wachten...
Klote zeg! Hopelijk kan je er wat aan doen.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:16 schreef freud het volgende:
Ja, maar goed, we zien wel, is de gok die je neemt.
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:45 schreef Yoni het volgende:
Papiersneetjes in je vingers zijn kut. In je tong is het nog veeeeel naarder!
Stomme enveloppen![]()
![]()
![]()
![]()
Stomme enveloppen![]()
![]()
![]()
![]()
Dames wat een taal gebruik.quote:
Stomme enveloppen![]()
![]()
![]()
![]()
Je leest psies zoals hij bedoeld is...quote:Op maandag 5 maart 2007 13:51 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
[..]
Dames wat een taal gebruik.
OF lees ik nu weer veel te snel![]()
De uitdaging van vandaagquote:Op maandag 5 maart 2007 12:56 schreef LekkerApart het volgende:
Hier een mooie blauwe lucht met schattige witte wolkjes.. En camera natuurlijk niet hier.. Is zo wel een leuk uitzicht vanuit mijn raam.
A dirty mind is a joy foreverquote:Op maandag 5 maart 2007 13:55 schreef CocaColaLight het volgende:
Tis nu te simpel om erg flauwe opmerkingen te maken.
Iets met waar iets van vol is en mond en overstromen...
Ja ik leef nog hoor.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:56 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemiddagLeven we hier nog
Het is echt lekker weer buiten zeg
En nu een biertje?quote:Op maandag 5 maart 2007 16:33 schreef CocaColaLight het volgende:
ARG key users die denken wat van het order planning en productie registratie systeem af te weten zijn om het zacht uit te drukken:
$%$#%^#%$^&%^*(*()*(*&%^$%^$#@$#@$#@!%$#!%^$#&*%^$#$&($^* en een beetje "BEEEEEEEP"
De halve dag bezig geweest omdat een of andere oppereikel key user een machine gedelete heeft en blijkbaar iets teveel weg gehaald....
zo dat lucht op.
enzo
Slapenquote:
dat zei ik ook toen ik ziek werdquote:Op maandag 5 maart 2007 17:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SlapenVanavond niet sporten
Morgen weer denk ik
Straks op tijd naar bed
Zeg dat nou nietquote:
psies wat ik ook zei...dat eerste deel danquote:Op maandag 5 maart 2007 17:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg dat nou nietIk wil niet ziek worden
2x ziek in een jaar tijd vnd ik meer dan genoeg
Zullen we elkaar gezelschap gaan houden danquote:Op maandag 5 maart 2007 17:49 schreef An24 het volgende:
[..]
psies wat ik ook zei...dat eerste deel dan![]()
wordt een probleem, kan mezelf niet eens gezelschap houdenquote:Op maandag 5 maart 2007 17:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zullen we elkaar gezelschap gaan houden dan![]()
![]()
weet ik iig zeker dat ik ziek word
Ehm , er is wel een aanleiding maar ivm privacy van iemand kan ik er niet over vertellen maar ik loop al de hele middag met een big smile op mn gezichtquote:Op maandag 5 maart 2007 18:02 schreef An24 het volgende:
[..]
is er een specifieke aanleiding of gewoon happy![]()
ohw maar door ziek zijn niet minder happy hoor.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:06 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ehm , er is wel een aanleiding maar ivm privacy van iemand kan ik er niet over vertellen maar ik loop al de hele middag met een big smile op mn gezicht
En aangezien menigeen hier regelmatig zijn pijntjes en ziekzijn vermeldt, laat ik even weten dat ik dus happy ben
Dank je Anquote:Op maandag 5 maart 2007 18:12 schreef An24 het volgende:
[..]
ohw maar door ziek zijn niet minder happy hoor.
Maar vind het wel leuk om te horen dat jij -mede door de aanleiding- ook zo happy bent![]()
Is geen probleem hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 17:59 schreef An24 het volgende:
[..]
wordt een probleem, kan mezelf niet eens gezelschap houden![]()
Happy zijn is goedquote:Op maandag 5 maart 2007 18:06 schreef Ymke het volgende:
En aangezien menigeen hier regelmatig zijn pijntjes en ziekzijn vermeldt, laat ik even weten dat ik dus happy ben
quote:Op maandag 5 maart 2007 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
Nog iemand hier?
Helaasch...was iets te enthousiast gister. Morgen maar eens naar het werk bellen om wat zaken overgedragen te krijgen. Is bij mij wat lastig namelijkquote:
Helaas, hoop toch dat je er snel bovenop komt hoor.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Helaasch...was iets te enthousiast gister. Morgen maar eens naar het werk bellen om wat zaken overgedragen te krijgen. Is bij mij wat lastig namelijk![]()
klopt, dan heb je bijvoorbeeld een diagnose gesprek in de gevangenis gedaan. een ander kan niet zomaar een vervolggesprek voeren...en dan kom ik in de knoop met rapporten aan de rechtbankquote:Op maandag 5 maart 2007 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helaas, hoop toch dat je er snel bovenop komt hoor.
Wat lastig? Moeilijk om voor anderen zich in te verdiepen?
Ah, veel specifieke informatie dus die bijna niet is over te dragen. Dat maakt het voor jou ook moeilijker om goed uit te zieken?quote:Op maandag 5 maart 2007 22:24 schreef An24 het volgende:
[..]
klopt, dan heb je bijvoorbeeld een diagnose gesprek in de gevangenis gedaan. een ander kan niet zomaar een vervolggesprek voeren...en dan kom ik in de knoop met rapporten aan de rechtbank
quote:Op maandag 5 maart 2007 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, veel specifieke informatie dus die bijna niet is over te dragen. Dat maakt het voor jou ook moeilijker om goed uit te zieken?
Is heel goed, alleen nu lichtelijk minder te gebruiken wel jaquote:Op maandag 5 maart 2007 22:27 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik en mijn verantwoordelijkheisgevoel..it sucks
![]()
je mag het er uit slaan voor mequote:Op maandag 5 maart 2007 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is heel goed, alleen nu lichtelijk minder te gebruiken wel ja
Jou slaan...quote:
ohwww ja, das waarquote:Op maandag 5 maart 2007 22:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jou slaan...![]()
jij kan je verdedigen
![]()
NIets mis mee tochquote:Op maandag 5 maart 2007 22:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jou slaan...![]()
jij kan je verdedigen
![]()
*Even wijselijk zijn waffel houdt...quote:Op maandag 5 maart 2007 22:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Eindelijk een man die van een beetje weerstand houdt![]()
![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 22:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
*Even wijselijk zijn waffel houdt...![]()
![]()
![]()
Heb jij ook al van die lage kastjes in huisquote:
met 39 graadjes en zonder stem? wat moet ik andersquote:Op maandag 5 maart 2007 22:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Heb jij ook al van die lage kastjes in huis![]()
Je bent er namelijk snel op te jagen![]()
Of staat er al een trapje voor![]()
euh , in bed gaan liggen en uitzieken ?quote:Op maandag 5 maart 2007 22:50 schreef An24 het volgende:
[..]
met 39 graadjes en zonder stem? wat moet ik anders![]()
Anders wordt het saai hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 22:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Eindelijk een man die van een beetje weerstand houdt![]()
![]()
Wat Prupke zegt.. In bed jij en rapquote:Op maandag 5 maart 2007 22:51 schreef prupke het volgende:
[..]
euh , in bed gaan liggen en uitzieken ?
Ik lig in bed...quote:Op maandag 5 maart 2007 22:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wat Prupke zegt.. In bed jij en rap![]()
truste An
* HM2 koffie met 98 octaan richting Freud schuiftquote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:23 schreef freud het volgende:
Hoogh octaan koffie bitte, schnellllllll!
Ja is per afgelopen zondag al afgelopen...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:11 schreef freud het volgende:
Eindelijk... Iemand die weet hoe koffie moet zijn.
HM2, trouwens al iets gehoord over de rocketlauncher? Zit nu al te lang met dit neurotische icoontje opgescheept...
Mwah....ik heb daar hele andere ideeen overquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:56 schreef An24 het volgende:
verslapen is lekker...
Sterkte... En voor jou speciaal een blingbling smileyquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:56 schreef An24 het volgende:
Morguh
verslapen is lekker...
Ik ga mezelf zo naar de orthodontist slepen, omdat afzeggen me 63 euro kost![]()
thanksquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:06 schreef freud het volgende:
[..]
Sterkte... En voor jou speciaal een blingbling smiley![]()
.
Ga je de Ortho aansteken met je Griep??quote:
De ortho zal idd blij zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:18 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ga je de Ortho aansteken met je Griep??TOF
![]()
morgen om 5 uur jahquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:41 schreef freud het volgende:
@Ynske: is het al weekend
@ableton: bekijk het positief: global warming kan jou een zorg zijn.
Niet leukquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:44 schreef Ynske het volgende:
en vandaag maar met armen over elkaar de dag doorkomen
Hahahaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:41 schreef freud het volgende:
@Ynske: is het al weekend
@ableton: bekijk het positief: global warming kan jou een zorg zijn.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:40 schreef HMaster-II het volgende:
Maar niemand wil een tof ubergeheyl HM2 usericon voor mij bakfietsen..
quote:
Ik zet m er niet voor niets neerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
oooohhhhhhh tof
![]()
Mag ik, mag ik, mag ik????![]()
quote:
Of ik dat niet wistquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:32 schreef Vliegvrager het volgende:
yw, de foto is gemaakt door freud btw
FreuD vindt het zelfs prima. Toch moet er imo nog iets bij... Vanavond even sjoppenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Of ik dat niet wist![]()
Freud vind het vast wel goed
![]()
Die heb jij toch elke dagquote:
dat ontken ik ook nietquote:
Betekent dat dat ik eindelijk mn eigen UI weer terug mag zetten?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja is per afgelopen zondag al afgelopen...
Maar niemand wil een tof ubergeheyl HM2 usericon voor mij bakfietsen.. Dus ik blijf in protest..en ikheb hem niet gewonnen..
![]()
quote:
ik heb een mooie tong en ik ben er trots opquote:
Groot gelijkquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:17 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik heb een mooie tong en ik ben er trots op![]()
Wow, nu al!? Straks komen ze uit met full frame en gaan ze er echt bijhorenquote:
Geeft dat niet vooral aan dat ze de D40 een tikkie overhaast op de markt geknald hebben?quote:
Jakkes...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:02 schreef Yoni het volgende:
Ik neem ook eens een dag vrij. Hele dag regen![]()
Dat is de natuur die je verteld dat je de hele dag _moet_ loungen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:02 schreef Yoni het volgende:
Ik neem ook eens een dag vrij. Hele dag regen![]()
Ik was bezig met het studeren voor zombi..quote:
*hand opsteekt dat kan ik al, iets in de trend van griep enzo.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik was bezig met het studeren voor zombi..![]()
Ik ook maar dan zonder griep, maar zonder koffie 's morgensquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:53 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
*hand opsteekt dat kan ik al, iets in de trend van griep enzo.
Maar ik wilde naar Blijdorpquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:53 schreef freud het volgende:
[..]
Dat is de natuur die je verteld dat je de hele dag _moet_ loungen.
* WurM ook nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:08 schreef prupke het volgende:
Wat is dat toch allemaal met grieperig zijn hier?
* prupke nergens last van heeft![]()
* prupke is geen schaapquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:13 schreef CocaColaLight het volgende:
Tjah ik denk ik doe mee met de trend, ik wou ook een keer mee gaan met de mode :S
Dit daarentegen dan weer een geweldige pro-nikon foto:quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:42 schreef pirke het volgende:
Geweldige Pro-Canon reclamefoto:
[afbeelding]
Den Haag!quote:Op woensdag 7 maart 2007 06:45 schreef Ynske het volgende:
* Ynske sleurt zichzelf uit bed voor de laatste werkdag in Den Haag
Je bent een rund als je met Nikon stunt...quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:42 schreef pirke het volgende:
Geweldige Pro-Canon reclamefoto:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:48 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dit daarentegen dan weer een geweldige pro-nikon foto:
[afbeelding]
![]()
Nu weet hij hoe we ons voelenquote:FOK!-eigenaar Danny is zich nog aan het beraden op stappen, aangezien de copyrights van FOK! wellicht geschonden zijn.
"From Ignorance to Oblivion"quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:32 schreef Yoni het volgende:
Ik snap niet dat Fok niet eerder heeft ingegrepen. Die topics waren zo ontzettend obvious boekmateriaal!
Dat komt door het volgende, mooie gezegde:quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:32 schreef Yoni het volgende:
Ik snap niet dat Fok niet eerder heeft ingegrepen. Die topics waren zo ontzettend obvious boekmateriaal!
Mogguhquote:
Oe! Spannendquote:
Ik zeg File>Print... en daarna aan de muurquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik zeg File>Print... en daarna aan de muur![]()
leuk! een "uhuh, ja, klopt, inderdaad, uhuh, uhuh" gesprekquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:58 schreef Yoni het volgende:
Pomtiedomtiedom...
Wat kunnen mensen toch laaaaaaaaaaaaaaaang van stof zijn! (conference-call..)
Of eentje met buitenlanders die bijzonder gebrekkig engels lullen en derhalve niet zo heel duidelijk zijnquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:01 schreef An24 het volgende:
[..]
leuk! een "uhuh, ja, klopt, inderdaad, uhuh, uhuh" gesprek![]()
Ja die hebben wij hier dus ook. Denenquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of eentje met buitenlanders die bijzonder gebrekkig engels lullen en derhalve niet zo heel duidelijk zijn
Ik zit vooral te internetten en als ik mijn naam hoor dan reageer ik snel. Tis toch elke week zowat hetzelfdequote:Op woensdag 7 maart 2007 11:01 schreef An24 het volgende:
[..]
leuk! een "uhuh, ja, klopt, inderdaad, uhuh, uhuh" gesprek![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:10 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik zit vooral te internetten en als ik mijn naam hoor dan reageer ik snel. Tis toch elke week zowat hetzelfde
Nergens voor nodigquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:15 schreef An24 het volgende:
[..]
yoni toch..by te way, kun je ff editten in het domino topic?
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:15 schreef An24 het volgende:
[..]
yoni toch..by te way, kun je ff editten in het domino topic?
![]()
je mag ook pirke op zijn donder gevenquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:31 schreef Yoni het volgende:
Wil je jouw foto's eruit hebben An?Mag hoor
Snap ik wel
![]()
Kijk uit of ik post foto's van jou jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:31 schreef Yoni het volgende:
Wil je jouw foto's eruit hebben An?Mag hoor
Snap ik wel
![]()
Kijk jij eens in je mailboxquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:39 schreef Yoni het volgende:
[..]
*zweepje zoekt*
*paar notes bij pirke plaatst*
![]()
Bieden ze de bon gratis aanquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:47 schreef An24 het volgende:
Krijg net leuk telefoontje. Van de hotelbon. hele jaar door hotelletjes boeken en alleen maar ontbijt en/ of diner betalen...hmmm niet onvervelend. Maar eens over nadenken![]()
Oppassen daarmee...zitten vaak addertjes onder het grasquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:47 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
Krijg net leuk telefoontje. Van de hotelbon. hele jaar door hotelletjes boeken en alleen maar ontbijt en/ of diner betalen...hmmm niet onvervelend. Maar eens over nadenken![]()
Weet ik. Komt goedquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:57 schreef Yoni het volgende:
[..]
Oppassen daarmee...zitten vaak addertjes onder het gras
Valt in dit geval wel mee, alleen zit je vast aan diner en ontbijt. Heb het een paar keer gedaan, leuk als weekendje weg oid.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:57 schreef Yoni het volgende:
[..]
Oppassen daarmee...zitten vaak addertjes onder het gras
Ja klopt! En aangezien ik dit wel eens doe, is het zowiezo goedkoper. Had ik met Ameland al moeten hebbenquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:02 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Valt in dit geval wel mee, alleen zit je vast aan diner en ontbijt. Heb het een paar keer gedaan, leuk als weekendje weg oid.
Klinkt inderdaad OK, maar heb zelf ook wel meegemaakt dat het eten dan duur is en niet te vretenquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:47 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
WHZquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:18 schreef freud het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad OK, maar heb zelf ook wel meegemaakt dat het eten dan duur is en niet te vreten.
Daar heb je natuurlijk enigzins zelf controle over. Ik ga geen weekendje weg om me vol te stouwenquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:18 schreef freud het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad OK, maar heb zelf ook wel meegemaakt dat het eten dan duur is en niet te vreten.
Zou je een keer moeten doen misschien is die broek dan niet meer veul te grootquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk enigzins zelf controle over. Ik ga geen weekendje weg om me vol te stouwen![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:09 schreef An24 het volgende:
[..]
kon je niet die andere closeup kiezen? Eentje waarbij je niet ziet dat die broek veul te groot is?
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:13 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Zou je een keer moeten doen misschien is die broek dan niet meer veul te groot
[..]
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:13 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Zou je een keer moeten doen misschien is die broek dan niet meer veul te groot
[..]
Snap er nix vanquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg An, fix je mail eensIk krijg nu hetzelfde mailtje voor de vierde keer
![]()
edit: en check dit eens: http://www.tiscali.nl/helpdesk/handleiding.asp?id=3616
Yeah babyquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:39 schreef Yoni het volgende:
[..]
*zweepje zoekt*
*paar notes bij pirke plaatst*
![]()
Hint: blonde vrouw met IT dingen...quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg An, fix je mail eensIk krijg nu hetzelfde mailtje voor de vierde keer
![]()
edit: en check dit eens: http://www.tiscali.nl/helpdesk/handleiding.asp?id=3616
quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:34 schreef freud het volgende:
[..]
Hint: blonde vrouw met IT dingen...
Gelukkig is ze beter met criminelen
quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:27 schreef CocaColaLight het volgende:
Jij wil ook een TBS rapport zodat je simpel van je begeleider kan ontsnappen op proef verlof?
Ik heb geleerd daar geen opmerkingen over te makenquote:
Dit is voor meerdere uitleg vatbaarquote:Gelukkig is ze beter met criminelen
Heel flauw en NIET leukquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:57 schreef CocaColaLight het volgende:
[flauw mode]
vraag het een auto monteur
[/flauw mode]
Je hebt het bedrijf al op de hoogte gesteld? Dat zou de "schade" iets kunnen beperken.
Ziet er naar uit dat jij je geluk weer naar eigen hand weet te zetten. Dat vind ik knap. Heel veel succes Mauroquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:12 schreef Mauro het volgende:
Oh, en het sollicitatiegesprek is verplaatst naar volgende week donderdag
Ze vonden het heel sneu daar maar ze konden het wel begrijpen.
phew....
Zie editquote:
me paps rijd al jaren citroën nooit probs mee gehadquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zie edit![]()
En gefeliciteerd met je Saxo
Maaruh....
Pas je wel op daarmee?
Het is een franse auto en die zijn net zo onbetrouwbaar als die italiaanse rommel.![]()
Het enige wat ik erom kan doen is lachenquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:15 schreef An24 het volgende:
[..]
Ziet er naar uit dat jij je geluk weer naar eigen hand weet te zetten. Dat vind ik knap. Heel veel succes Mauro![]()
Behalve de Lambo's, want die zijn in Germaansche handen. VAGquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zie edit![]()
En gefeliciteerd met je Saxo
Maaruh....
Pas je wel op daarmee?
Het is een franse auto en die zijn net zo onbetrouwbaar als die italiaanse rommel.![]()
Er hebben wat mannelijke collega's een stijve nek??quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:27 schreef PdeHoog het volgende:
De discussies hier gaan inmiddels over viagra en de bijwerkingen
Nee. Er kwam hier een collega vragen waar je die zooi kon kopen "voor een vriend"quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Er hebben wat mannelijke collega's een stijve nek??![]()
Heeft ie er wel bij vermeld dat viagra zeer goed is voor hart en vaatziekten?quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Er kwam hier een collega vragen waar je die zooi kon kopen "voor een vriend"En vervolgens werd er door een van mijn collega's de bijwerkingen beschreven
Sportevenementen zijn altijd leuk.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:08 schreef PdeHoog het volgende:
Met een beetje geluk eind mei een sportevenement fotograferenNiet betaald, maar wel leuk
Hockeyquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:52 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Sportevenementen zijn altijd leuk.
Welk type sport?
* PdeHoog schopt Chanty heel hard richting het werkquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:50 schreef Chanty het volgende:ik heb nog niets gedaan en de middag is alweer bijna om
Wil iemand me pleassssse schoppen?
Vrouwen Hockeyquote:
quote:
heb je een afwijking aan je voet of zo? Zit in ineens op weblog te loerenquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog schopt Chanty heel hard richting het werk
Ik heb hetzelfdequote:Op woensdag 7 maart 2007 16:50 schreef Chanty het volgende:ik heb nog niets gedaan en de middag is alweer bijna om
Mja ik zit ook al wekenlang met het "ik-moet-iets-doen-maar-heb-geen-zin-syndroom". als het echt moet doe ik het gelukkig nog wel, dus met de studie gaat het gelukkig wel goed. Maar er blijven zoveel dingen onnodig lang liggen nuquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:05 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde
Zit nu al anderhalve week tegen een opdracht aan te hikken, die ik in n halfuurtje af kan hebben
Maar ja, klasgenoten die Worms Armageddon spelen, zijn ook wel heel afleidend bezig natuurlijk
Ik ken het gevoel...quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mja ik zit ook al wekenlang met het "ik-moet-iets-doen-maar-heb-geen-zin-syndroom". als het echt moet doe ik het gelukkig nog wel, dus met de studie gaat het gelukkig wel goed. Maar er blijven zoveel dingen onnodig lang liggen nuEn elke avond zit ik me dan weer te ergeren dat ik zo weinig heb gedaan en neem ik me voor de volgende dag meer te doen. Vol goede moed sta ik dan op tijd op... en doe weer de hele dag geen flikker
![]()
Elkaar schoppen?
Test de camera van te voren goed uitquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:21 schreef Jaguarized het volgende:
Hallo.
Even een vraagje. Ik ben mij aan het oriënteren op de aanschaf van een DSLR. Nu kwamen er een aantal mensen met de opmerking dat ik eens zou kijken naar een tweedehands model aangezien het soms wel 200 euro kan schelen. Wat is jullie ervaring met het aanschaffen van dergelijke (dure) camera's via een tweedehands-website als Marktplaats?
Ze doen het wel gewoon in mijn wekker...quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:58 schreef ableton het volgende:
Hmmm.. het zijn gewoon AA Alkaline batterijen, 4 stuks.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:16 schreef Ynske het volgende:
Geniaal 'men op t werk' had er meer moeite mee dat ik wegging dan ikzelf
Zit wat in idd. Aan de andere kant ben ik bij dit soort grote uitgaven altijd best wel voorzichtig met tweedehands...quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Test de camera van te voren goed uitDa's het belangrijkste. Als je de verkoper niet vertrouwt, koop dan ook niet.
De body zelf doet EUR 489 bij cameranu.nl http://www.cameranu.nl/artikel/600/Nikon_D70s_Body.html Weliswaar met duitse handleiding maar wel garantie via Nikon NL.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zit wat in idd. Aan de andere kant ben ik bij dit soort grote uitgaven altijd best wel voorzichtig met tweedehands...
Het valt me op dat er niet heel veel camerabedrijven meer zijn die de D70s kit leveren aangezien Nikon hem niet meer levert. Ik heb hem nu op het oog voor 779 euro, inclusief 1GB CF kaartje.![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:50 schreef Chanty het volgende:ik heb nog niets gedaan en de middag is alweer bijna om
Ah de body wordt nog wel los verkocht. Klinkt wel goedkoop maar de kitlens zit ook al op 329 euro.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De body zelf doet EUR 489 bij cameranu.nl http://www.cameranu.nl/artikel/600/Nikon_D70s_Body.html Weliswaar met duitse handleiding maar wel garantie via Nikon NL.
En hoeveel mA zijn je batterijen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:58 schreef ableton het volgende:
Hmmm.. het zijn gewoon AA Alkaline batterijen, 4 stuks.
Ik denk dat ik het risico wel zou nemen, zeker gezien het feit dat er nog garantie op zit.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:47 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Even een stel vraag.
Zouden jullie een Canon 70-200 F2.8 IS USM gebruikt kopen voor ¤ 1500 of kiezen juliie dan voor een nieuwe voor ¤ 1779 ??
Op de gebruikte zit nog wel garantie
Nieuw... Absoluut nieuw. Zo een mooie lens moet je gewoon zelf fotografisch ontmaagden..quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:47 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Even een stel vraag.
Zouden jullie een Canon 70-200 F2.8 IS USM gebruikt kopen voor ¤ 1500 of kiezen juliie dan voor een nieuwe voor ¤ 1779 ??
Op de gebruikte zit nog wel garantie
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:57 schreef Vliegvrager het volgende:
¤ 1500? De Canon 100mm macro plus de 200mm 2.8
Of was dat de vraag niet?![]()
Dan ben je nog wel ff bezig...quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:48 schreef HMaster-II het volgende:
Is het al zo erg met me gesteld![]()
* HM2 maar weer z'n hoekje uitveegt en stilletjes er gaat zitten zonden overdenken
* HM2 vanuit hoekje iets richting WurM mompeld over pesturd en misbruik van situatie maken .....quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:09 schreef Shark.Bait het volgende:
Fluffy is niet al te kieskeurig hoor WurM
Oh ja..metol..euhquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:37 schreef WurM het volgende:
[..]
HM2 en ik in ieder geval niet, want wij zijn stoere met0lmeneren!
* HM2 van uit hoekje "Met0LLLLLLLLL brult en zich daarna maar weer bezig houdt met het onderzoeken van pluisjes stof, die in het hoekje aanwezig zijn...quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:37 schreef WurM het volgende:
[..]
HM2 en ik in ieder geval niet, want wij zijn stoere met0lmeneren!
Ben je er niet bang van?quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:43 schreef Chanty het volgende:
Willen alle heren in het hoekje zich weer uit het hoekje begeven?
* HM2 hoort Chanty hem uit z'n hoekje lokken... Komt uit angst voor meppen met een deegroller er maar weer gauw uitquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:43 schreef Chanty het volgende:
Willen alle heren in het hoekje zich weer uit het hoekje begeven?
Nee!quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ben je er niet bang van?!
Moet je hem daar zien zitten!!!!
Hij is enorm..eh..klein!!!! ik ben groter
Hij kan enorme afstanden springen!!! wel 20 cm!!!dat red ik dan weer niet
![]()
Zijn haren zijn erg harig!!!!! die van mij ook
Zijn blik is dodelijk! mijn blikken dodelijker(zit meteen een begrafenis aan vast)
Hij heeft van die enorm lange scherpe tanden! Wel 5 mm lang![]()
scherp is het vervelenste
[afbeelding]
*ril*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |