Ik heb ook een HTK-tje en ook altijd HTK-tjes gehad. Ben wel redelijk thuis in de merken, omdat we thuis dus merkkatten hadden. En ik heb zelf inmiddels ook wel een merkkatje (zij het nogal een misluktequote:Op donderdag 1 maart 2007 11:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ken verder niet echt 'merken'Tot nu toe altijd huis, tuin en keukenkatten gehad
En ik maar kijken hoe dat ook weer moest ..tssssssssssssssssssquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:24 schreef Yoni het volgende:
De vorige was hier: [FOT SC #16] zoeken de showcases en die werd volgegooid door PDJ die maar geen nieuwe opent....
[..]
Vijf minuten zonder SC is een eeuwigheid!quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:26 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL Yoni, niet een klein beetje ongeduldig
En wanneer heb je dat gesprekquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:32 schreef Mauro het volgende:
veranderingen.
huis staat te koop en op funda.
eerste sollicitatiegesprek in het zuiden is ook een feit!
Nog zo'n foute opmerkingquote:
fluffy is niet erg...lekker kroelbaarquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:24 schreef Yoni het volgende:
De vorige was hier: [FOT SC #16] zoeken de showcases en die werd volgegooid door PDJ die maar geen nieuwe opent....
[..]
Ik heb ook een HTK-tje en ook altijd HTK-tjes gehad. Ben wel redelijk thuis in de merken, omdat we thuis dus merkkatten hadden. En ik heb zelf inmiddels ook wel een merkkatje (zij het nogal een mislukte)
Dit is mijn (schijn) Heilige Birmaan, normaal hebben ze alleen meer kraag. Mijne is een beetje erg fluffy
[afbeelding]
Voor mij maak je toch wel een leuk vriendenprijsje?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:32 schreef Mauro het volgende:
veranderingen.
succes mauroquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:32 schreef Mauro het volgende:
veranderingen.
^ WZZ ^quote:
Succes Mauroquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:32 schreef Mauro het volgende:
veranderingen.
S6 Mauro !!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:32 schreef Mauro het volgende:
veranderingen.
nog een reden om niet te kunnen wachten..foto'squote:Op donderdag 1 maart 2007 11:42 schreef Yoni het volgende:
HB-tjes zijn leuk he KDHoewel ik haar regelmatig achter héél veel lagen behang wil plakken
![]()
Die van jullie is ook mooi trouwensEn zo te zien een beter fotomodel dan die van mij. Mijne loopt ALTIJD naar me toe als ik haar wil fotograferen. En haar mamma (die dus bij mijn mamma woont) ook. Alleen oma is redelijk fotografeerbaar
![]()
Ja,ze is erg knuffelig maar soms ook iets te, en ze wil altijd iedereen wassen , daar wordt je wel eens maf van, niet zomaar wassen nee, 2 poten op he hoofd en dan met lange halen je haar wassen, zodat ze dus de helft eruitrekt, dat zijn wel eens de mindere momenten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:42 schreef Yoni het volgende:
HB-tjes zijn leuk he KDHoewel ik haar regelmatig achter héél veel lagen behang wil plakken
![]()
Die van jullie is ook mooi trouwensEn zo te zien een beter fotomodel dan die van mij. Mijne loopt ALTIJD naar me toe als ik haar wil fotograferen. En haar mamma (die dus bij mijn mamma woont) ook. Alleen oma is redelijk fotografeerbaar
![]()
Poesjes zijnquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:37 schreef An24 het volgende:
[..]
fluffy is niet erg...lekker kroelbaar
Dit is het nestje waar ik in ieder geval een optie op heb
[afbeelding]
het gaat om deze twee:
[afbeelding]
[afbeelding]
beide noorse dus
copyright:annacat cattery
Beetje lijm doet wonderenquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:42 schreef Yoni het volgende:
![]()
![]()
zeker weten..wat leuk, zo'n verslag!quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:48 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
Poesjes zijn![]()
Heb "destijds" een fotoverslagwebsiteblogding gemaakt van de zwangerschap-geboorte van die van "'ons"...
www.piepjespoesjes.tk leuk om vanuit je ziekbed te bekijken misschien..
doet ut niet bij mijquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:48 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
Poesjes zijn![]()
Heb "destijds" een fotoverslagwebsiteblogding gemaakt van de zwangerschap-geboorte van die van "'ons"...
www.piepjespoesjes.tk leuk om vanuit je ziekbed te bekijken misschien..
quote:
van koorts ga ik wanen, is mijn goed rechtquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:13 schreef Shark.Bait het volgende:
@An24: An, de rest durft het niet te zeggen, maar ik vind het niet kunnen
Je man houdt van stevige poezen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:12 schreef KD-fotografie het volgende:
Ocicat is mooi jah.
mijn man wil deze, de pixiebob.![]()
http://www.kattenplaza.nl/page/raspixie.php
wanen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:14 schreef An24 het volgende:
van koorts ga ik wanen, is mijn goed recht![]()
Garfield in het kwadraat!! wat een mooie!quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:12 schreef KD-fotografie het volgende:
Ocicat is mooi jah.
mijn man wil deze, de pixiebob.![]()
http://www.kattenplaza.nl/page/raspixie.php
Da klinkt idd ranzigquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je man houdt van stevige poezen?
dat klinkt zooo ranzig![]()
waar ergens? en vanwaar je verhuizing eigenlijk? ik heb niet elke SC gevolgdquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:05 schreef Mauro het volgende:
vacature: projectleider bodem en milieu.
wanneer: 7 en 16 maart gesprekken.
en ik heb inmiddels woonruimte gevonden in het zuiden des lands en gelukkig niet bij mijn ouders.![]()
Feliquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:05 schreef Mauro het volgende:
vacature: projectleider bodem en milieu.
wanneer: 7 en 16 maart gesprekken.
en ik heb inmiddels woonruimte gevonden in het zuiden des lands en gelukkig niet bij mijn ouders.![]()
Overigens had ik het over je ondertitel en je foto, die passen total niet bij elkaarquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:14 schreef An24 het volgende:
van koorts ga ik wanen, is mijn goed recht![]()
Kzal maar niet zeggen dat het heel normaal is dat een vrouw zichzelf tegenspreektquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Overigens had ik het over je ondertitel en je foto, die passen total niet bij elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |