Denk ik eindelijk van die beesten af te zijn...quote:Op maandag 5 maart 2007 00:15 schreef Daboy het volgende:
Nu was ik net te laat mijn "poesje" (eigenlijk stoere kater) te posten.
Hier is hij dan 'Koning Gijs'
[afbeelding]
Ben ik het helemaal met je eenschquote:
Auw, das niet lekker nee. Toch maar leren waar de echte krabpaal staat?quote:Op maandag 5 maart 2007 00:36 schreef prupke het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal met je eensch
alleen soms is het een probleem als je kat/poes denkt dat je een krabpaal bent waar ze zonder moeite hun nagels in kunnen gooien als het hhun uitkomt.... (heb een heel warme rug nu van een nagelspoor wat er 5 minuten geleden in gegraveerd is door nolleke )
Dat weten ze hier wel hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 00:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Auw, das niet lekker nee. Toch maar leren waar de echte krabpaal staat?
Of ze denken het net te halen en zetten voor de zekerheid even de nagels bijquote:Op maandag 5 maart 2007 00:41 schreef prupke het volgende:
[..]
Dat weten ze hier wel hoormeestal zijn ze hier net iets te enthousiast en springen ze te lomp met als gevolg dat je nagels gaat voelen.
Maar dat hoort erbij met katten..
Ahhh je kent het ookquote:Op maandag 5 maart 2007 00:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of ze denken het net te halen en zetten voor de zekerheid even de nagels bij
Heb hier geen katten, maar ken het zeker van bij anderenquote:
dat kan ook natuurlijkquote:Op maandag 5 maart 2007 00:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb hier geen katten, maar ken het zeker van bij anderen
Nee, geen huisdieren hier. Geniet er wel van bij vriendenquote:Op maandag 5 maart 2007 00:47 schreef prupke het volgende:
[..]
dat kan ook natuurlijk
Heb je zelf wel huisdieren?
Dat heb ik nu met kinderenquote:Op maandag 5 maart 2007 00:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, geen huisdieren hier. Geniet er wel van bij vrienden
Handig dan he, alleen de leuke dingenquote:
Ik ben te egoistisch daarvoor.....quote:Op maandag 5 maart 2007 00:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Handig dan he, alleen de leuke dingen
Die heb ik trouwens ook niet
en geniet ik niet van ook, echt niets voor mij
Zeker niet aan beginnen danquote:Op maandag 5 maart 2007 00:57 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik ben te egoistisch daarvoor.....
Ik ben dol op kinderen (van een ander)
welterustenquote:Op maandag 5 maart 2007 01:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeker niet aan beginnen dan
Ik ga mijn bed in, welterusten
Ai, sterkte!quote:Op maandag 5 maart 2007 08:32 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi![]()
* PdeHoog zit thuis te wachten tot de monteur van de geijser komt![]()
Het ding is uitgewaaid en wil niet meer aanEn met koud water douchen is niet fijn
Spierpijn is goedquote:
Nee hoorquote:
das maandag pas.... nu eerst nog 3 dagen hier etterenquote:Op maandag 5 maart 2007 08:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Spierpijn is goedEnneh...hoe bevalt de nieuwe baan
Of is dat nog niet
Thuis is geen probleem, maar ze zijn bezeg met boomonderhoudt op een deel van de route (mag je omrijden over een landweggetje met grote modderpoel langs de randen) en daarna zijn ze in Assen ook bezig met groot-over-de-kop-gooi-werkzaamheden... Nog meer blubber...quote:Op maandag 5 maart 2007 09:04 schreef CocaColaLight het volgende:
Jij kan waarschijnlijk je auto nog bij je huis kwijt....
Bij mij voor het huis hebben ze de hele straat open liggen....
Tijd voortrouwens.
Houdt je scherp en alertquote:Op maandag 5 maart 2007 09:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Kreeg vanmorgen ook nog een fijn stukje onderstuur op de natte straatklinkers... Ik wilde wat bruut de rechterbocht in duiken... ging het kreng toch even een metertje rechtdoor ...![]()
Ik had het ook wel moeten weten.. heb niet van die fijne voorbanden.. Niet echt goed grip profiel. voor winterdagen..quote:Op maandag 5 maart 2007 09:28 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Houdt je scherp en alert
@lekkerapart: Wat aardig van je zusje![]()
Ik dacht er ook ongeschonden vanaf te komen. Maar van je vrienden moet je het hebben....
Ik weet wat voor ranzige dingen jullie doen daar in het Brabonië, maar dit gaat erg ver..quote:Op maandag 5 maart 2007 09:57 schreef prupke het volgende:mogguh
hier niet zieken de zon schijnt
en ik wacht op de man die de ketel een beurt komt geven....
beurt is makkelijker typenquote:Op maandag 5 maart 2007 09:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik weet wat voor ranzige dingen jullie doen daar in het Brabonië, maar dit gaat erg ver..![]()
Tenzij het een onderhoudsinspecitebezoekje is![]()
Bijna weg daar johquote:Op maandag 5 maart 2007 10:32 schreef Yoni het volgende:
Tis wat met al die ketels en geisers. De mijne had van de week ineens een stickertje. Dat ie goed gekeurd is ofzo. Ben benieuwd of ie dan ook gerepareerd is, want dat ding is zo lek als een mandje.... net als mijn huis.
doe die van mij ook ffquote:
Jahquote:
Een echte kerel doucht zich dan koudquote:Op maandag 5 maart 2007 08:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoorNergens voor nodig
Ik val gewoon vrienden en ouders lastig
Het is wat onhandig, maar ik overleef het wel
quote:Op maandag 5 maart 2007 10:48 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Een echte kerel doucht zich dan koud
kan je makkelijk zelf zo moeilijk is dat nou ook weer nietquote:
kan kloppen,quote:Op maandag 5 maart 2007 11:05 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
kan je makkelijk zelf zo moeilijk is dat nou ook weer niet
das balenquote:Op maandag 5 maart 2007 12:02 schreef freud het volgende:
Grip is binnen! Helaas werkt hij niet. Pinnetjes maken geen contact of zi. Even mailen en wachten...
Das balen zegquote:Op maandag 5 maart 2007 12:02 schreef freud het volgende:
Grip is binnen! Helaas werkt hij niet. Pinnetjes maken geen contact of zi. Even mailen en wachten...
Klote zeg! Hopelijk kan je er wat aan doen.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:16 schreef freud het volgende:
Ja, maar goed, we zien wel, is de gok die je neemt.
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:45 schreef Yoni het volgende:
Papiersneetjes in je vingers zijn kut. In je tong is het nog veeeeel naarder!
Stomme enveloppen![]()
![]()
![]()
![]()
Stomme enveloppen![]()
![]()
![]()
![]()
Dames wat een taal gebruik.quote:
Stomme enveloppen![]()
![]()
![]()
![]()
Je leest psies zoals hij bedoeld is...quote:Op maandag 5 maart 2007 13:51 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
[..]
Dames wat een taal gebruik.
OF lees ik nu weer veel te snel![]()
De uitdaging van vandaagquote:Op maandag 5 maart 2007 12:56 schreef LekkerApart het volgende:
Hier een mooie blauwe lucht met schattige witte wolkjes.. En camera natuurlijk niet hier.. Is zo wel een leuk uitzicht vanuit mijn raam.
A dirty mind is a joy foreverquote:Op maandag 5 maart 2007 13:55 schreef CocaColaLight het volgende:
Tis nu te simpel om erg flauwe opmerkingen te maken.
Iets met waar iets van vol is en mond en overstromen...
Ja ik leef nog hoor.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:56 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemiddagLeven we hier nog
Het is echt lekker weer buiten zeg
En nu een biertje?quote:Op maandag 5 maart 2007 16:33 schreef CocaColaLight het volgende:
ARG key users die denken wat van het order planning en productie registratie systeem af te weten zijn om het zacht uit te drukken:
$%$#%^#%$^&%^*(*()*(*&%^$%^$#@$#@$#@!%$#!%^$#&*%^$#$&($^* en een beetje "BEEEEEEEP"
De halve dag bezig geweest omdat een of andere oppereikel key user een machine gedelete heeft en blijkbaar iets teveel weg gehaald....
zo dat lucht op.
enzo
Slapenquote:
dat zei ik ook toen ik ziek werdquote:Op maandag 5 maart 2007 17:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SlapenVanavond niet sporten
Morgen weer denk ik
Straks op tijd naar bed
Zeg dat nou nietquote:
psies wat ik ook zei...dat eerste deel danquote:Op maandag 5 maart 2007 17:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg dat nou nietIk wil niet ziek worden
2x ziek in een jaar tijd vnd ik meer dan genoeg
Zullen we elkaar gezelschap gaan houden danquote:Op maandag 5 maart 2007 17:49 schreef An24 het volgende:
[..]
psies wat ik ook zei...dat eerste deel dan![]()
wordt een probleem, kan mezelf niet eens gezelschap houdenquote:Op maandag 5 maart 2007 17:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zullen we elkaar gezelschap gaan houden dan![]()
![]()
weet ik iig zeker dat ik ziek word
Ehm , er is wel een aanleiding maar ivm privacy van iemand kan ik er niet over vertellen maar ik loop al de hele middag met een big smile op mn gezichtquote:Op maandag 5 maart 2007 18:02 schreef An24 het volgende:
[..]
is er een specifieke aanleiding of gewoon happy![]()
ohw maar door ziek zijn niet minder happy hoor.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:06 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ehm , er is wel een aanleiding maar ivm privacy van iemand kan ik er niet over vertellen maar ik loop al de hele middag met een big smile op mn gezicht
En aangezien menigeen hier regelmatig zijn pijntjes en ziekzijn vermeldt, laat ik even weten dat ik dus happy ben
Dank je Anquote:Op maandag 5 maart 2007 18:12 schreef An24 het volgende:
[..]
ohw maar door ziek zijn niet minder happy hoor.
Maar vind het wel leuk om te horen dat jij -mede door de aanleiding- ook zo happy bent![]()
Is geen probleem hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 17:59 schreef An24 het volgende:
[..]
wordt een probleem, kan mezelf niet eens gezelschap houden![]()
Happy zijn is goedquote:Op maandag 5 maart 2007 18:06 schreef Ymke het volgende:
En aangezien menigeen hier regelmatig zijn pijntjes en ziekzijn vermeldt, laat ik even weten dat ik dus happy ben
quote:Op maandag 5 maart 2007 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
Nog iemand hier?
Helaasch...was iets te enthousiast gister. Morgen maar eens naar het werk bellen om wat zaken overgedragen te krijgen. Is bij mij wat lastig namelijkquote:
Helaas, hoop toch dat je er snel bovenop komt hoor.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Helaasch...was iets te enthousiast gister. Morgen maar eens naar het werk bellen om wat zaken overgedragen te krijgen. Is bij mij wat lastig namelijk![]()
klopt, dan heb je bijvoorbeeld een diagnose gesprek in de gevangenis gedaan. een ander kan niet zomaar een vervolggesprek voeren...en dan kom ik in de knoop met rapporten aan de rechtbankquote:Op maandag 5 maart 2007 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helaas, hoop toch dat je er snel bovenop komt hoor.
Wat lastig? Moeilijk om voor anderen zich in te verdiepen?
Ah, veel specifieke informatie dus die bijna niet is over te dragen. Dat maakt het voor jou ook moeilijker om goed uit te zieken?quote:Op maandag 5 maart 2007 22:24 schreef An24 het volgende:
[..]
klopt, dan heb je bijvoorbeeld een diagnose gesprek in de gevangenis gedaan. een ander kan niet zomaar een vervolggesprek voeren...en dan kom ik in de knoop met rapporten aan de rechtbank
quote:Op maandag 5 maart 2007 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, veel specifieke informatie dus die bijna niet is over te dragen. Dat maakt het voor jou ook moeilijker om goed uit te zieken?
Is heel goed, alleen nu lichtelijk minder te gebruiken wel jaquote:Op maandag 5 maart 2007 22:27 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik en mijn verantwoordelijkheisgevoel..it sucks
![]()
je mag het er uit slaan voor mequote:Op maandag 5 maart 2007 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is heel goed, alleen nu lichtelijk minder te gebruiken wel ja
Jou slaan...quote:
ohwww ja, das waarquote:Op maandag 5 maart 2007 22:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jou slaan...![]()
jij kan je verdedigen
![]()
NIets mis mee tochquote:Op maandag 5 maart 2007 22:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jou slaan...![]()
jij kan je verdedigen
![]()
*Even wijselijk zijn waffel houdt...quote:Op maandag 5 maart 2007 22:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Eindelijk een man die van een beetje weerstand houdt![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |