Zullen we elkaar gezelschap gaan houden danquote:Op maandag 5 maart 2007 17:49 schreef An24 het volgende:
[..]
psies wat ik ook zei...dat eerste deel dan![]()
wordt een probleem, kan mezelf niet eens gezelschap houdenquote:Op maandag 5 maart 2007 17:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zullen we elkaar gezelschap gaan houden dan![]()
![]()
weet ik iig zeker dat ik ziek word
Ehm , er is wel een aanleiding maar ivm privacy van iemand kan ik er niet over vertellen maar ik loop al de hele middag met een big smile op mn gezichtquote:Op maandag 5 maart 2007 18:02 schreef An24 het volgende:
[..]
is er een specifieke aanleiding of gewoon happy![]()
ohw maar door ziek zijn niet minder happy hoor.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:06 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ehm , er is wel een aanleiding maar ivm privacy van iemand kan ik er niet over vertellen maar ik loop al de hele middag met een big smile op mn gezicht
En aangezien menigeen hier regelmatig zijn pijntjes en ziekzijn vermeldt, laat ik even weten dat ik dus happy ben
Dank je Anquote:Op maandag 5 maart 2007 18:12 schreef An24 het volgende:
[..]
ohw maar door ziek zijn niet minder happy hoor.
Maar vind het wel leuk om te horen dat jij -mede door de aanleiding- ook zo happy bent![]()
Is geen probleem hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 17:59 schreef An24 het volgende:
[..]
wordt een probleem, kan mezelf niet eens gezelschap houden![]()
Happy zijn is goedquote:Op maandag 5 maart 2007 18:06 schreef Ymke het volgende:
En aangezien menigeen hier regelmatig zijn pijntjes en ziekzijn vermeldt, laat ik even weten dat ik dus happy ben
quote:Op maandag 5 maart 2007 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
Nog iemand hier?
Niet al wat beter?quote:
Helaasch...was iets te enthousiast gister. Morgen maar eens naar het werk bellen om wat zaken overgedragen te krijgen. Is bij mij wat lastig namelijkquote:
Helaas, hoop toch dat je er snel bovenop komt hoor.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Helaasch...was iets te enthousiast gister. Morgen maar eens naar het werk bellen om wat zaken overgedragen te krijgen. Is bij mij wat lastig namelijk![]()
klopt, dan heb je bijvoorbeeld een diagnose gesprek in de gevangenis gedaan. een ander kan niet zomaar een vervolggesprek voeren...en dan kom ik in de knoop met rapporten aan de rechtbankquote:Op maandag 5 maart 2007 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helaas, hoop toch dat je er snel bovenop komt hoor.
Wat lastig? Moeilijk om voor anderen zich in te verdiepen?
Ah, veel specifieke informatie dus die bijna niet is over te dragen. Dat maakt het voor jou ook moeilijker om goed uit te zieken?quote:Op maandag 5 maart 2007 22:24 schreef An24 het volgende:
[..]
klopt, dan heb je bijvoorbeeld een diagnose gesprek in de gevangenis gedaan. een ander kan niet zomaar een vervolggesprek voeren...en dan kom ik in de knoop met rapporten aan de rechtbank
quote:Op maandag 5 maart 2007 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, veel specifieke informatie dus die bijna niet is over te dragen. Dat maakt het voor jou ook moeilijker om goed uit te zieken?
Is heel goed, alleen nu lichtelijk minder te gebruiken wel jaquote:Op maandag 5 maart 2007 22:27 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik en mijn verantwoordelijkheisgevoel..it sucks
![]()
je mag het er uit slaan voor mequote:Op maandag 5 maart 2007 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is heel goed, alleen nu lichtelijk minder te gebruiken wel ja
Zeg dat nou niet te hard hequote:
Jou slaan...quote:
ohwww ja, das waarquote:Op maandag 5 maart 2007 22:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jou slaan...![]()
jij kan je verdedigen
![]()
NIets mis mee tochquote:Op maandag 5 maart 2007 22:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jou slaan...![]()
jij kan je verdedigen
![]()
*Even wijselijk zijn waffel houdt...quote:Op maandag 5 maart 2007 22:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Eindelijk een man die van een beetje weerstand houdt![]()
![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 22:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
*Even wijselijk zijn waffel houdt...![]()
![]()
![]()
Heb jij ook al van die lage kastjes in huisquote:
met 39 graadjes en zonder stem? wat moet ik andersquote:Op maandag 5 maart 2007 22:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Heb jij ook al van die lage kastjes in huis![]()
Je bent er namelijk snel op te jagen![]()
Of staat er al een trapje voor![]()
euh , in bed gaan liggen en uitzieken ?quote:Op maandag 5 maart 2007 22:50 schreef An24 het volgende:
[..]
met 39 graadjes en zonder stem? wat moet ik anders![]()
Anders wordt het saai hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 22:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Eindelijk een man die van een beetje weerstand houdt![]()
![]()
Wat Prupke zegt.. In bed jij en rapquote:Op maandag 5 maart 2007 22:51 schreef prupke het volgende:
[..]
euh , in bed gaan liggen en uitzieken ?
Ik lig in bed...quote:Op maandag 5 maart 2007 22:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wat Prupke zegt.. In bed jij en rap![]()
truste An
* HM2 koffie met 98 octaan richting Freud schuiftquote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:23 schreef freud het volgende:
Hoogh octaan koffie bitte, schnellllllll!
Ja is per afgelopen zondag al afgelopen...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:11 schreef freud het volgende:
Eindelijk... Iemand die weet hoe koffie moet zijn.
HM2, trouwens al iets gehoord over de rocketlauncher? Zit nu al te lang met dit neurotische icoontje opgescheept...
Mwah....ik heb daar hele andere ideeen overquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:56 schreef An24 het volgende:
verslapen is lekker...
Sterkte... En voor jou speciaal een blingbling smileyquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:56 schreef An24 het volgende:
Morguh
verslapen is lekker...
Ik ga mezelf zo naar de orthodontist slepen, omdat afzeggen me 63 euro kost![]()
thanksquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:06 schreef freud het volgende:
[..]
Sterkte... En voor jou speciaal een blingbling smiley![]()
.
Ga je de Ortho aansteken met je Griep??quote:
De ortho zal idd blij zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:18 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ga je de Ortho aansteken met je Griep??TOF
![]()
morgen om 5 uur jahquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:41 schreef freud het volgende:
@Ynske: is het al weekend
@ableton: bekijk het positief: global warming kan jou een zorg zijn.
Niet leukquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:44 schreef Ynske het volgende:
en vandaag maar met armen over elkaar de dag doorkomen
Hahahaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:41 schreef freud het volgende:
@Ynske: is het al weekend
@ableton: bekijk het positief: global warming kan jou een zorg zijn.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:40 schreef HMaster-II het volgende:
Maar niemand wil een tof ubergeheyl HM2 usericon voor mij bakfietsen..
quote:
Ik zet m er niet voor niets neerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
oooohhhhhhh tof
![]()
Mag ik, mag ik, mag ik????![]()
quote:
Of ik dat niet wistquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:32 schreef Vliegvrager het volgende:
yw, de foto is gemaakt door freud btw
FreuD vindt het zelfs prima. Toch moet er imo nog iets bij... Vanavond even sjoppenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Of ik dat niet wist![]()
Freud vind het vast wel goed
![]()
Die heb jij toch elke dagquote:
dat ontken ik ook nietquote:
Betekent dat dat ik eindelijk mn eigen UI weer terug mag zetten?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja is per afgelopen zondag al afgelopen...
Maar niemand wil een tof ubergeheyl HM2 usericon voor mij bakfietsen.. Dus ik blijf in protest..en ikheb hem niet gewonnen..
![]()
quote:
ik heb een mooie tong en ik ben er trots opquote:
Groot gelijkquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:17 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik heb een mooie tong en ik ben er trots op![]()
Wow, nu al!? Straks komen ze uit met full frame en gaan ze er echt bijhorenquote:
Geeft dat niet vooral aan dat ze de D40 een tikkie overhaast op de markt geknald hebben?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |